En natuurlijk Nick als broerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Iedereen houdt van me. En Ik zou vanaf de geboorte al van Ludo zijn. En het was een referentie naar Nina. In de plaats van Nina. Ik zou wel willen samenwerken dan met mijn Paps!
Ze waren deze week ook erg traag met die previews. Normaal staat het er meteen na de aflevering. Ik ben trouwens benieuwd of we weer moeten gaan betalen voor de sitequote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens die gtst site bevat geen preview voor morgen, zeker omdat hij vanaf morgen upgedate wordt.
Laat me raden, jij zou graag Martine als moeder willen hebben?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:39 schreef digispeed het volgende:
wat erg als je nu ook al nadenkt over het feit dat je ludo als vader wilt, bah !!!
nee iets te onbetrouwbaar, als ik toch mag kiezen dan had ik mira brands buys wel leuk gevonden als moesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laat me raden, jij zou graag Martine als moeder willen hebben?
Jezus, je noemt er eenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee iets te onbetrouwbaar, als ik toch mag kiezen dan had ik mira brands buys wel leuk gevonden als moes
ik vond haar echt zo'n lief moedertje, geweldigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus, je noemt er een
Nee hoor, geef mij maar Ludo als paps en Barbara als mams
das waar ik zag bij martine geen enkele emotiequote:Op donderdag 1 september 2005 00:02 schreef Dizer het volgende:
Ach, Een vader als Ludo =vader.
Hou niet van zo een slappe vader. Je moet stevig in je schoenen staan.
En af en toe een beetje emotie tonen mag. En dat doet Ludo ook
Martine gaf wel om Sjors, maar gaf meer om haarzelf. Ludo absoluut niet!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
das waar ik zag bij martine geen enkele emotie
Nina's trauma? Welke trauma?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:33 schreef Frey het volgende:
Martine is ook de enige die steeds helder was. Isabella was knettergek en Yasmin zag de waarheid niet door haar verdriet. Daar heeft Martine misbruik van gemaakt en daarom heeft ze voor mij de meeste schuld aan Nina's trauma en de brand. Niet omdat ze alles bedacht heeft.
Kijk jij snapt hetquote:Op donderdag 1 september 2005 01:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zucht ja Ludo krijgt weer van alles de schuld
Maar dat zegt dan toch meer over de rol van Stefano en Janine dan die van Ludo toch ?
Maar is dat al wel het nieuwe logo op de oude site?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is dit de nieuwe site niet gewoon?
Daar lijkt het wel op ja... ik vind het maar saaiquote:Op donderdag 1 september 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
Dus dit is het nieuwe logo:
[afbeelding].
.
.
alles draait om de eenvoudquote:Op donderdag 1 september 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding].
.
.
Alle vier, volgens de Telegraaf.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef babette21 het volgende:
trouwens wanneer is nou de 3000ste aflevering??
vandaag #1 of vandaag #2
of morgen #1 of morgen #2
vandaag begint dus met 2999.....quote:Op donderdag 1 september 2005 11:14 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij morgen pas. Aflevering 2999 van vanavond is dan gewoon extra lang.
ik vind 'm ook wel oké hoorquote:
2999 is volgens mij gewoon 1 aflevering van een uur, en niet 2 afleveringen. Als vanavond wel als 2 afleveringen telt, dan hebben we de 3000ste namelijk al gehad deze week of toch vlak voor de zomerstop, want er zijn vaker uitzendingen van een uur geweest afgelopen seizoen en daarvoor waarschijnlijk ook al.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
vandaag begint dus met 2999.....
dan vind ik toch echt dat vandaag om 20.30 nr 3000 begint
Ze hebben iig het naam niet veranderd in GTSTquote:Op donderdag 1 september 2005 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind 'm ook wel oké hoor
alleen die tekst had net zo goed in een rood rechthoek kunnen staan
waardoor 't logo in z'n geheel wat kleiner was geweest
ONM heet ook alweer Onderweg naar Morgenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze hebben iig het naam niet veranderd in GTST
Als compensatie voor eerdere dubbele afleveringen bedoel je? Dus dat er al 2x eerder een dubbele aflevering is geweest waardoor #3000 anders pas volgende week dinsdag zou zijn uitgezonden?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef LeBeau het volgende:
Het lijkt mij dat vanavond afleveringen 2998 en 2999 komen, en dat we dan morgen 3000 en de special. Die dubbele afleverinv vanavond is dan gewoon omdat ze #3000 op een vrijdag willen hebben.
er staat natuurlijk wel een een waanzinnig goede comedy tegenoverquote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef pberends het volgende:
Kijkcijfers dalen ook van 1,6 miljoen maandag, naar 1,4 en 1,2 miljoen de dagen derop. Zouden ze toch last van Talpa hebben?
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding].
.
.
Heel matig.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding].
.
.
Nauw geweldigquote:Op donderdag 1 september 2005 10:31 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding].
.
.
Nee, kijk de kijkcijfers van Talpa maar eensquote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef pberends het volgende:
Kijkcijfers dalen ook van 1,6 miljoen maandag, naar 1,4 en 1,2 miljoen de dagen derop. Zouden ze toch last van Talpa hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |