ja maar de vent van prupke vond dat het teveel van hetzelfde wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Saaie. Je hebt als mod toch een voorbeeldfunctie?
Wie is dr kerel ook al weer?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja maar de vent van prupke vond dat het teveel van hetzelfde was
DUH het is een serie
yep dat kennikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Dat je een zwangere vrouw over straat ziet lopen en je bij jezelf denkt:
Die kerel moet heeeeel dronken zijn geweest
BB die waar jij nog op in bent gegaanquote:
Op in ben gegaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
BB die waar jij nog op in bent gegaan
tijdens die rel in Feedback us.quote:
Als je die serie hier plaatst denk ik niet dat er iemand zal zeiken. En anders editten. Just because you can.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja maar de vent van prupke vond dat het teveel van hetzelfde was
DUH het is een serie
in de top tien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je die serie hier plaatst denk ik niet dat er iemand zal zeiken. En anders editten. Just because you can.
En Fok! in de top tien. Cool.
nummer 5quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oud nieuws![]()
Hebben nog hoger gestaan dacht ik![]()
Ik had nog niet gekeken, was ff eten pakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor de herhaling
http://rankings.big-boards.com/
Ik ga zo pas kokenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik had nog niet gekeken, was ff eten pakken
ruk je los wilde ik al zeggen, maar dat komt vast verkeerd overquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga zo pas koken
Kom hier niet weg![]()
Tis geen agorafoob hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
Sociale Angst
Je zou bijna zeggen dat hij is gewoon een praatje moet maken op straat![]()
en in het geilheidstopic niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan me wel inhouden in andere fora
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |