maar toch naar haar foto's kijken héquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
Prupke heeft geen social life hoor![]()
Maakt de hele dag foto's om 1 leuke te krijgen voor S&G![]()
Die weet prima hoe ik erover denk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De persoon die dat mede bepaald is hier in de buurt
Leg het even aan haar voor zou ik zeggen
Nee naar een topic kijken spuit 11quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar toch naar haar foto's kijken hé
ik vind het een ranzig mens, uit angst ooit nog een foto van haar te zien, open ik het niet meer, ik heb haar dat ook ooit nog eens in een mooie rel samen met kastanova en co gezegd.
Yepquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja het ligt eraan hoe je je uit:
Het is niet ok als ik zeg: gadver een dik wijf, ze moeten dr doodmaken
Het is wel ok als ik zeg, gadver een dik wijf,
Iedereen heeft zo zijn functie, die Belgische is een zeer natuurlijke spuit elf.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee naar een topic kijken spuit 11
Je kan er niet om heen.
Heb je het hele verhaal wel gelezen? of begin je gewoon te spuiten?
heel het verhaal gelezen, nee, ik kijk naar tennis op de RTBFquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:50 schreef Godlike02 het volgende:
Nee naar een topic kijken spuit 11
Je kan er niet om heen.
Heb je het hele verhaal wel gelezen? of begin je gewoon te spuiten?
Fijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heel het verhaal gelezen, nee, ik kijk naar tennis op de RTBF
ik zie alleen een link naar sexy en gewaagd en een paar opmerkingen over prupke, en dan komt mijn post => ranzig mens
www.google.comquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:52 schreef petitlapin het volgende:
en ik begrijp niets van dat spuitgedoe, kan iemand dat eens uitleggen
ja mooi nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Meer foto's van jezelf posten, en dan de daaropvolgende geile praat editten.
Ik vraag me echt af hoe jij bezwangerd bent...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:52 schreef petitlapin het volgende:
en ik begrijp niets van dat spuitgedoe, kan iemand dat eens uitleggen
Saaie. Je hebt als mod toch een voorbeeldfunctie?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja mooi niet![]()
Ik mag niets meer uit dezelfde serie posten
En voor de rest heb ik niets
Maar eens weer met mn zus afspreken
Ken je dat niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij bezwangerd bent...![]()
Ja ren naar hem toe.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef petitlapin het volgende:
spuit elf, gevonden op google, nog nooit, maar dan ook nog nooit van gehoord
ik heb weer bijgeleerd, eens aan mijn vriend vragen of hij die uitdrukking kent
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Dat je een zwangere vrouw over straat ziet lopen en je bij jezelf denkt:
Die kerel moet heeeeel dronken zijn geweest
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn functie, die Belgische is een zeer natuurlijke spuit elf.
Kan mijn souffleur me mijn tekst voorzeggen?
nee, eigenlijk nog nooit gedachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef Godlike02 het volgende:
Ken je dat niet?
Dat deed ik gvd toen ik 3 wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef petitlapin het volgende:
spuit elf, gevonden op google, nog nooit, maar dan ook nog nooit van gehoord
ik heb weer bijgeleerd, eens aan mijn vriend vragen of hij die uitdrukking kent
kon ik maarquote:
niet omdat ik een nieuw woordje ken, maar omdat ik die uitspraak nog nooit uit zijn mond heb gehoord, volgens mij is het geen vlaams, maar nederlandsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:57 schreef Godlike02 het volgende:
Dat deed ik gvd toen ik 3 was
Mama ik ken een nieuw woordje: TRUT waar blijft mijn eten![]()
Trut ken je wel toch PL?
Je zou het niet verwachten op een nederlands forumquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet omdat ik een nieuw woordje ken, maar omdat ik die uitspraak nog nooit uit zijn mond heb gehoord, volgens mij is het geen vlaams, maar nederlands![]()
ja maar de vent van prupke vond dat het teveel van hetzelfde wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Saaie. Je hebt als mod toch een voorbeeldfunctie?
Wie is dr kerel ook al weer?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja maar de vent van prupke vond dat het teveel van hetzelfde was
DUH het is een serie
yep dat kennikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
BB die waar jij nog op in bent gegaanquote:
Op in ben gegaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
BB die waar jij nog op in bent gegaan
tijdens die rel in Feedback us.quote:
Als je die serie hier plaatst denk ik niet dat er iemand zal zeiken. En anders editten. Just because you can.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja maar de vent van prupke vond dat het teveel van hetzelfde was
DUH het is een serie
in de top tien?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je die serie hier plaatst denk ik niet dat er iemand zal zeiken. En anders editten. Just because you can.
En Fok! in de top tien. Cool.
nummer 5quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oud nieuws![]()
Hebben nog hoger gestaan dacht ik![]()
Ik had nog niet gekeken, was ff eten pakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor de herhaling
http://rankings.big-boards.com/
Ik ga zo pas kokenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik had nog niet gekeken, was ff eten pakken
ruk je los wilde ik al zeggen, maar dat komt vast verkeerd overquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga zo pas koken
Kom hier niet weg![]()
Tis geen agorafoob hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
Sociale Angst
Je zou bijna zeggen dat hij is gewoon een praatje moet maken op straat![]()
en in het geilheidstopic niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan me wel inhouden in andere fora
Vertraging was maar een kwartier, en ik hoefde niet eens te lopen vandaag. Maar het was uiteraard weer kut op de cu:rsus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vertraging?
Of elke dag met de auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |