FSM is een reactie op het willen introduceren van ID als serieuze concurent van de evolutietheorie in de staat Kansas.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef Boswachtertje het volgende:
Dit is leuk: geen wetenschap, een vleugje filosofie en veel levensbeschouwing
VInd het wel goed dat er tegengas geboden wordt tegen creationisme en ID, maar zoals cyber_rebel - zaterdag 10 september 2005 @ 11:35 zei, zou het zo maar een echte religie worden. En dan gaat het te ver... imo is het voorbeeld van de onzichtbare roze eenhoorn beter...
Maar het komt op het zelfde neer: "Het enige excuus voor god is, dat hij niet bestaat" van de spaghettie-luver F.W. Nietzsche!
dat is idd wat ik bedoelde te zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:59 schreef Boswachtertje het volgende:
weet ik weet ik
Maar ook humoristische dingen mogen worden benaderd vanuit een "zwaar" perspectief.. en overtrokken ach.. dat is aan de ID'ers om te ontdekken, niet aan ons
Ik noem de Wonderbare Spijziging, waarmee wij Zijn lichaam tot ons nemen, zonder dat dit ooit op raakt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:25 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Noem 1 wonder van de FSM! nou!
een veel recenter wonder:quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik noem de Wonderbare Spijziging, waarmee wij Zijn lichaam tot ons nemen, zonder dat dit ooit op raakt.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
een veel recenter wonder:
http://cgi.ebay.com/Mirac(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
pah! duidelijk gephotoshopped!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
een veel recenter wonder:
http://cgi.ebay.com/Mirac(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef wijsneus het volgende:
[..]
FSM is een reactie op het willen introduceren van ID als serieuze concurent van de evolutietheorie in de staat Kansas.
IPU is de algemeen geaccepteerde reactie op gelovigen van atheisten. (Als jij gelooft in god dan geloof ik in IPU)
Het zijn beide nogal overtrokken parodieen die iets willen aantonen. Ze tonen aan dat voor de andersdenkenden de argumenten van ID of een religie nogal dwaas op hen over kunnen komen.
Of dat de IDers en gelovigen tenminste moeten toegeven dat deze theorieen net zo geloofwaardig zijn als hun eigen.
ik?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
wijsneus
Bashtopic --> [afbeelding]
Heb je één van zijn ballen opgegetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:49 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, ik heb zojuist zelf nog een vrucht van Zijne Meligheid gegeten.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:21 schreef Godslasteraar het volgende:
Eigenlijk vind ik het allemaal maar niks, heb paarden altijd uitgesproken stinkende kutbeesten gevonden, en een vliegend bord pasta met gehaktballen............ barabaren, gehaktballen met pasta
![]()
Cursusje dan maar
Dan zie ik meer in een Godin
klikje, en aanschouw een wonder
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y234/godslasteraar/thump-aerynsun.jpg]afbeelding][/url]
Ik wordt al helemaal warm![]()
Hij is hem 80.000 dollar geboden om het boek te schrijven!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:20 schreef wijsneus het volgende:
Hij weet wel hoe ie geld moet verdienen, die Bobby Henderson...
De Waarheid is niet in geld uit te drukkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij is hem 80.000 dollar geboden om het boek te schrijven!
quote:Within these pages, Bobby Henderson outlines the true facts– dispelling such malicious myths as evolution (“only a theory”), science (“only a lot of theories”), and whether we’re really descended from apes (fact: Humans share 95 percent of their DNA with chimpanzees, but they share 99.9 percent with pirates!)
Mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef bramos-elvis het volgende:
De pastafari laten van zich horen:KLIK
![]()
en ik was er niet bijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef bramos-elvis het volgende:
De pastafari laten van zich horen:KLIK
![]()
Cees Dekker zegt nu al zelfs dat hij geen ID aanhanger is. Hij laat ID vallen als een baksteen. Terwijl hij een jaar geleden nog zo erg voor ID was.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef pmb_rug het volgende:
zeer oud en nog steeds flauw, niet leuk en de kern van de zaak totaal missend
wat een idioterie![]()
misschien moeten jullie eens met de heer C. Dekker (meest geciteerde wetenschapper van NL in zijn veld) gaan praten, alvorens iedereen na te praten....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |