nah waar blijven de foto's van die velgen dan, moeten we wel ff keurenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
*fjeeetfjeew*
Fuck man, heb je daar foto's van? Ik weet dat Ferrari tuinbouwtrakkers bouwt, maar heb er nogg nooit een foto van gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef BoJo het volgende:
Troost je ik zag hier vroeger in de buurt altijd een mafkees op een Ferrari trekkertje rijden![]()
![]()
Was ook zo'n groen geval en m'n vader (Ferrari fanaat) wilde het maar niet geloven. Het stond er toch echt op. Groen ding met gele striping en met gele letters Ferrari.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fuck man, heb je daar foto's van? Ik weet dat Ferrari tuinbouwtrakkers bouwt, maar heb er nogg nooit een foto van gezien
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
nah waar blijven de foto's van die velgen dan, moeten we wel ff keuren![]()
mietje!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik weet ook niet of ik ze koop.
ik kan z'n arrogantie slecht hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een bui man?![]()
Ach man, IK ben gewoon de beste. Peu nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan z'n arrogantie slecht hebben.
toch ff checkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik weet ook niet of ik ze koop.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik om 7 uur dus.. we moeten ook nog naar het station fietsenaangeizne de bussen dan nog neit rijden
\
je meot er wat voor over hebben
tering, ik een uurtje laterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
7 uur.
Ik moet om kwart voor 6 opstaan voor school!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:27 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Ik ben 2x naar Duiven geweest vanuit Amsterdam![]()
Wie welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan z'n arrogantie slecht hebben.
Ah. Dus als jij op staat zit ik op mn werk mn overall aan te doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
7 uur.
Ik moet om kwart voor 6 opstaan voor school!
Zit jij bij Leendert in de klas?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:32 schreef Fugie het volgende:
ik ben alweer op weg naar huis, het rooster was verkeerd en ik had geen zin om te wachten
Ik deacht nog.. waar heb jij het over.. Maar het was een ontopic reactiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:28 schreef kL0j00h het volgende:
Die zagen we rijden in Italie. Grappig autootje
Je werkt op een boerderij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. Dus als jij op staat zit ik op mn werk mn overall aan te doen
Oh shit ben ik dat vergeten op te nemen in mijn wekelijkse rapportage aan jou ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niks van!! NOU? NOU? HÈ?? Gofdomme!
Jij moet je baas maar eens een keer stevig neuken. Misschien dat dat helpt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh shit ben ik dat vergeten op te nemen in mijn wekelijkse rapportage aan jou ?
Het spijt me baas het zal nooit meer gebeuren.
Braaaaafquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh shit ben ik dat vergeten op te nemen in mijn wekelijkse rapportage aan jou ?
Het spijt me baas het zal nooit meer gebeuren.
Ik ben inderdaad sexueel gefrustreerd ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij moet je baas maar eens een keer stevig neuken. Misschien dat dat helpt.![]()
Sloeg op Alexxxquote:
Je weet Rotterdam te vinden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad sexueel gefrustreerd ja.
goed plan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij moet je baas maar eens een keer stevig neuken. Misschien dat dat helpt.![]()
Al een sin een garage geweest, waar ze auto's monteren en zo? Voor de grap ook gekeken wat de monteurs droegen, of was je te gefascineerd door de tatjana kalender?quote:
Nieuw toetsenbord in combinatie met dikke vingersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sloeg op Alexxx
En nee alleen sisi
Ik heb die jongen in al die tijd denk ik 2 keer zien posten zonder rare woorden uit te kramenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sloeg op Alexxx
En nee alleen sisi
Ach vent lazer op. Je hebt nog nooit fatsoenlijk getypt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nieuw toetsenbord in combinatie met dikke vingers
En ik kan idd gewoon niet typen
Dat is gewoon poëziequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb die jongen in al die tijd denk ik 2 keer zien posten zonder rare woorden uit te kramen
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet Rotterdam te vinden?![]()
Het ging net over een garagequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:40 schreef Miesjel het volgende:
[waarschijnlijk overbodige opmerking]
Het gaat hier eigenlijk helemaal niet over auto's he??
[/waarschijnlijk overbodige opmerking]
hihihiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nieuw toetsenbord in combinatie met dikke vingers
En ik kan idd gewoon niet typen
Ik kom elke dag wel in een garage. Maar ze dragen niet altijd een overallquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al een sin een garage geweest, waar ze auto's monteren en zo? Voor de grap ook gekeken wat de monteurs droegen, of was je te gefascineerd door de tatjana kalender?
Nee, ik ben loodsmedewerker. Die dragen ook een overall.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom elke dag wel in een garage. Maar ze dragen niet altijd een overall. Meestal lopen ze er nakend auto's te repareren.
ligt eraan in welke garage.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kom elke dag wel in een garage. Maar ze dragen niet altijd een overall. Meestal lopen ze er nakend auto's te repareren.
Ik ben 1x in Amsterdam geweest met de trein. Moet lukkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:44 schreef BoJo het volgende:
Weet je Amsterdam te vinden dan? Ik was volgens mij afgelopen zaterdag best in de buurt van dat gat waar jij woont volgens mij![]()
Meehelpen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]das zeker een garage waar ze bijna alleen 2CV, Citroën BX en Lada's repareren?
* Alexxxxx heeft wel eens iets gelezen in een new age boekje over de nudistengarage.
Maar wat doe jij daar?
Ehh...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ligt eraan in welke garage.
Maar die nakende lichamen wil ik wel zien
Geef me eens het adres van die garage
Per ongeluk dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ging net over een garage!
Jawel, soms wel
Boxtel de gekstequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben 1x in Amsterdam geweest met de trein. Moet lukken.
Waar was jij dan?
Ach ja, de OpeningsPost compenseert onze 'shit' .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Per ongeluk dus.
Hmm... Het hoeft natuurlijk geen slechte eigenschap te zijn van een topic in PTA. Maar op zijn minst wat vreemd.
het is een SLOW CHAT. Maar je mag het wel over autos hebben hier, gooi het in de groep.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Per ongeluk dus.
Hmm... Het hoeft natuurlijk geen slechte eigenschap te zijn van een topic in PTA. Maar op zijn minst wat vreemd.
Hey, er heeft nog niemand gekotst op mn OP!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja, de OpeningsPost compenseert onze 'shit' .
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Boxtel de gekste![]()
Ah nah gewoon weer de trein pakken, ik pik je wel op in mijn vette 205![]()
Ik kan niet breien, sorry.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, je was zeker geitenwollensokken met hun logo aan het breien voor in de shop?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]:
De snelste route van Gennep naar Boxtel over 80.3 km in ongeveer 56 minuten.
Praat nou niet over etenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
FUCK, heb ik me ineens een trek in frikandellen![]()
vreet jij weleens wat anders dan frituurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
FUCK, heb ik me ineens een trek in frikandellen![]()
Ik wil ook een auto.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is een SLOW CHAT. Maar je mag het wel over autos hebben hier, gooi het in de groep.![]()
Ik woon niet in het zuidenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
voor mij is het zuiden allemaal hetzelfde blijkbaar![]()
ik trek net de lamellen dicht op m'n werkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef Fugie het volgende:
wat doen jullie allemaal posten, ga buiten in de zon zitten ofzo :x
Drie keer in de week chinees, remember?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
vreet jij weleens wat anders dan frituur![]()
![]()
Wat voor een auto?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik wil ook een auto.![]()
Ik ken het idee Slowchat wel. Maar ik had het niet achter dit topic verwacht. Ik ben wel down met sc maar nu moet ik in de zon gaan liggen. Dat is ook belangrijk.
Oh das nog best goed te doen met de autoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik woon niet in het zuiden.
[afbeelding]
Die groene ben ik dus.
Zet die borders eens uit manquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
De nieuwe SOTMC site:
http://www.wtf-mate.com/sock/
Nouquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh das nog best goed te doen met de auto![]()
quote:De snelste route van Gennep naar Amsterdam over 144.2 km in ongeveer 1 uur en 34 minuten.
wtf is dat dan weer?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
De nieuwe SOTMC site:
http://www.wtf-mate.com/sock/
Damn... jij moet echt rotte scheten latenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Drie keer in de week chinees, remember?
Ik heb er zin in, dat is wat anders dan dat ik het ga maken.
Gister Schnitzeltje gehad
En Sandra kan wel breienhaar zelf ontworpen patronen bij voorkeur
Tja, ik heb wel een rijtje droomauto's, maar ik zal al blij zijn als ie drie of meer wielen heeft. Hmm, wat zou een driewieler eigenlijk kosten?quote:
opschrijftquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh...
Gennep, bij het busstation rechts en dan de derde links.
Zie je daar dat naampje uiterst links, "Rotterdam" staat er.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik woon niet in het zuiden.
[afbeelding]
Die groene ben ik dus.
Geen favo merk ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:54 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel een rijtje droomauto's, maar ik zal al blij zijn als ie drie of meer wielen heeft. Hmm, wat zou een driewieler eigenlijk kosten?
[afbeelding]
Wat zij zegt.quote:
Ah, daar zitten dus die hoeren !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zie je daar dat naampje uiterst links, "Rotterdam" staat er.
Daar kun je dus van je sexuele frustratie af
Rotterdamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En voor ijs, rechtdoor naar onderquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dè rapsensatie van de komende eeuwquote:
We hadden vroeger thuis een VW en een BMW, als ik zou kunnen kiezen dan een van die.quote:
Domstad gangster jeweettog!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude
Ken je dat niet?
De meest chille rap uit Utrecht city gek!![]()
Strak planquote:
*zingt: AAN EEN BRUG AAN EEN KOORD HANGT EEN FAN VAN FEYENOORDquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FEYENOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOORD
Wat een kutsport is dat zeg, voetbal![]()
Klinkt eerder als de Urban cookie collectivequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude
Ken je dat niet?
De meest chille rap uit Utrecht city gek!![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FEYENOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOORD
Wat een kutsport is dat zeg, voetbal![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klinkt eerder als de Urban cookie collective
Titel : Reliant Robinquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:54 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel een rijtje droomauto's, maar ik zal al blij zijn als ie drie of meer wielen heeft. Hmm, wat zou een driewieler eigenlijk kosten?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
*zingt: AAN EEN BRUG AAN EEN KOORD HANGT EEN FAN VAN FEYENOORD
ja inderdaad een kutsport![]()
Je moet "met die gansta zijn" ook als eerste uitcheckenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Klinkt eerder als de Urban cookie collective
bedankt dat jij wel op Miesjel reageert, dan hoeven wij dat niet te doen [14.gif]quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:02 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Titel : Reliant Robin
Prijs : ¤ 1000,-
Omschrijving :
Reliant Robin. Nederlands kenteken. A.P.K. vrij. Wegelbelastingvrij. Nieuwe accu. Nieuwe banden. Kleur rood.
Zoveel dus. Nog best wat.
Ik vroeg het me wel af daarnet jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef BoJo het volgende:
is het iemand al opgevallen dat ik me de pleuris aan het vervelen ben de laatste 2 uur?
Ik ben ook 1x geweest toen ik nog in Duitsland woonde. Kregen we de kaartjes van Opel voor een wedstrijd Bayern Munchen tegen eehhhh... dat ben ik ff kwijtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar hang ik dus niet
Maar ik ben 1x bij een voetbalwedstrijd geweest omdat ik van vrienden als enige voetbal-hater de "sfeer" moest proeven enzo
Was opzich best humor ofzo... maar kijken zal ik het nooitEN het bier was alcoholvrij
Je moet je bril ook meenemen conjoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben ook 1x geweest toen ik nog in Duitsland woonde. Kregen we de kaartjes van Opel voor een wedstrijd Bayern Munchen tegen eehhhh... dat ben ik ff kwijt![]()
Maar de sfeer was wel lachen, je ziet geen kont![]()
het was de laatste dagen erg druk en vandaag verdacht rustigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vroeg het me wel af daarnet ja
Ik ben er ook niet, het is veel te warm binnen.. Ik lig in de tuin.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bedankt dat jij wel op Miesjel reageert, dan hoeven wij dat niet te doen [14.gif]
Eindelijk de problemen opgelost dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was de laatste dagen erg druk en vandaag verdacht rustig![]()
2 jaar op een tennis akademie in Munchen vanaf m'n 16de op de akademie zelf in een soort internaat. Was wel lachen hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet je bril ook meenemen conjo
Maar heb jij in Duitsland gewoond?![]()
Dat wist ik helegaar nietVertel
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
2 jaar op een tennis akademie in Munchen vanaf m'n 16de op de akademie zelf in een soort internaat. Was wel lachen hoor![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
2 jaar op een tennis akademie in Munchen vanaf m'n 16de op de akademie zelf in een soort internaat. Was wel lachen hoor![]()
juiste constiperingquote:
Nee was puur tennissen, 6 uur per dag trainen. 2 uur conditie en 4 uur tennis. 6 dagen per week.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar ook school gevolgd enzo of puur en alleen tennissen?
En tennis je nu eigenlijk nog? Nee toch? Ik ben iig al een paar jaar geleden gestopt wegens "geen" motivatie
Als je er neit meer dagelijsk aan herinnerd wilt worden.. moet je je gewonnen bekers van je nachtkastje halenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee was puur tennissen, 6 uur per dag trainen. 2 uur conditie en 4 uur tennis. 6 dagen per week.![]()
Ik tennis nu helemaal niet meer, kan het niet eens meer zien. Heb zoveel blessures gehad en nog steeds word ik er dagelijks aan herinnerd dus heb het er helemaal mee gehad![]()
liever een nieuwe rug, arm en knieen. Je hoeft ze niet in te pakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je er neit meer dagelijsk aan herinnerd wilt worden.. moet je je gewonnen bekers van je nachtkastje halen
Als ik die kon leveren, had ik meer mensen blij kunnen makenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
liever een nieuwe rug, arm en knieen. Je hoeft ze niet in te pakken![]()
Damn, ik kan me helemaal voorstellen dat je het er helemaal mee gehad hebt dan jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee was puur tennissen, 6 uur per dag trainen. 2 uur conditie en 4 uur tennis. 6 dagen per week.![]()
Ik tennis nu helemaal niet meer, kan het niet eens meer zien. Heb zoveel blessures gehad en nog steeds word ik er dagelijks aan herinnerd dus heb het er helemaal mee gehad![]()
Net zoals aliB? Wanna-Bquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We zijn allemaal stuk voor stuk hardstikke gangster hoor
Ik laat jullie wel eerst ff checkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet "met die gansta zijn" ook als eerste uitchecken
Zo gepieptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik laat jullie wel eerst ff checken
quote:Oberschleissheim
Ik las het ook verkeerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:26 schreef BoJo het volgende:
Je wilt niet weten op hoeveel brieven ik dit verkeerd gespelt heb zien staan.
[..]
mooi laat het resultaat later maar zien in 2voudquote:
Onwijs te gek gaaf cool ongekend schitterende muziek.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
mooi laat het resultaat later maar zien in 2voud
Sandra ligt te slapen, bovendien had ik het wel gehoord als die aan had gestaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:39 schreef PeuRac het volgende:
Nee, dan moet je Sandra dr vibo uitzetten![]()
dan kun je een papiertje om de batterijen doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra ligt te slapen, bovendien had ik het wel gehoord als die aan had gestaan
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onwijs te gek gaaf cool ongekend schitterende muziek.
Onwijs te gek gaaf cool ongekend schitterende muziek.
Ik heb geen viboquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan kun je een papiertje om de batterijen doen
Zet anders je eigen vibo uit![]()
Een anaalvibo is ook een viboquote:
Ik heb wel een trilei in mn cockringquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb wel een trilei in mn cockringMaar maar 2 of drie keer gebruikt, voelt niet lekker aan
Ik zal niet vragen of iemand m over wil kopen.
**Object niet gevonden**quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
die van 12,99
zit ik zonet even linksonder te kijken, zi eik ineens dit:
[afbeelding]
Die heb jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
die van 12,99
zit ik zonet even linksonder te kijken, zi eik ineens dit:
[afbeelding]
Ja, die ligt ergens hier ja. Maar cocktrings en trileieren bekoren ons niet, dus weer in t doosje gedaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb jij?!
Je bent op zoek naar je verstand?!
Ik wil niet weten wat trileieren zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die ligt ergens hier ja. Maar cocktrings en trileieren bekoren ons niet, dus weer in t doosje gedaan.
Ik zocht het topic "als je er geen verstadn van hebt, hou dan je bek", om in mn onderschrift te zetten, omdat ik me de laatste tijd erg stoor over mensen die van alles beweren zonder dat ze ook maar iets weten (niet in de SC hoor). Maar mn onderschirft was al te lang
Zie je dat ijzeren geval bij de jelly Bear?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat trileieren zijn!
!
quote:
Ohquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie je dat ijzeren geval bij de jelly Bear?Dat is een trilei. Voor clitorale stimulatie. Maar daar gebruik ik liever mn vingers voor
SEX is de andere kant opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zie je dat ijzeren geval bij de jelly Bear?Dat is een trilei. Voor clitorale stimulatie. Maar daar gebruik ik liever mn vingers voor
Hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
SEX is de andere kant op
Ik heb bijzonderweinig interesse in andersmans seksleven, laat staan dat van jou
Ik had al gevraagd of het ergens anders over kon gaan. Het enige wat ik doe, is antwoorden geven op ijsmeis haar vragen. Blame her!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
SEX is de andere kant op
Ik heb bijzonderweinig interesse in andersmans seksleven, laat staan dat van jou
Pas op anders ga ik het over jouw seksleven hebbenquote:
Je doet maar. Alsof je daar iets van weetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pas op anders ga ik het over jouw seksleven hebben
Tril eieren zijn echt super gaafquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat trileieren zijn!
!
Nou, volgens mij weet hij heel erg goed wat rukken is hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je doet maar. Alsof je daar iets van weet
ha, jij kunt haar dus niet zonder hulpmiddelen naar een orgamse brengen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tril eieren zijn echt super gaafmn vriendin heeft ze ook, met afstandsbediening
van die soort massageballetjes aan een touwtje met gewichtjes erin, zijn ook gaaf.
Ha. Jij weet dus duidelijk niets van mijn seksleven.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, volgens mij weet hij heel erg goed wat rukken is hoor
Zoalng je maar geen sex hebt met mij of met Sandra, vind ik alles best wat jij met je penis doetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ha. Jij weet dus duidelijk niets van mijn seksleven.
Als ik errrgens niet aan moet denkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoalng je maar geen sex hebt met mij of met Sandra, vind ik alles best wat jij met je penis doet
2 massageballetjes vind ik wel genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tril eieren zijn echt super gaafmn vriendin heeft ze ook, met afstandsbediening
van die soort massageballetjes aan een touwtje met gewichtjes erin, zijn ook gaaf.
En?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:28 schreef BoJo het volgende:
* BoJo kijkt nog eens of hij wel in de PTA sc zit![]()
nah das ook zo saaiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:59 schreef Thermo het volgende:
Over de mooie tattoo's @ rug van mukie?![]()
niet alleen clitorale stimulatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ziet er ook niet uitquote:
Kijk als je het zelf al niet mooi vind dan heb je een probleem lijkt mequote:
ik denk ik ben ze eens voorquote:
Wie zegt dat we die (hulp)middelen nodig hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ha, jij kunt haar dus niet zonder hulpmiddelen naar een orgamse brengen!
Het is gewoon fok !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik denk ik ben ze eens voor
Oe tuig van de richel, breezahslet, trailertrash etc
Alhoewel ik op Mysteryland alleen maar lovende reacties kreeg
Dr waren zelfs een paar die me op een foto wilden zetten
ook goed. voor ons was de spanning er al snel af. ieder zn eigen voorkeurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat we die (hulp)middelen nodig hebbenWe vinden het gewoon spannend om ze te gebruiken.
Bepaald niet saai.. zeker die van jou niet...quote:
Mwah, mij boeit het nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is gewoon fok !.
Daar word je bijna alleen maar afgekraakt.
Dat waren ze al.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Bepaald niet saai.. zeker die van jou niet...
Zit nog steeds te lurken @ tattoo topic tot je ze allemaal heb uitgelegd + geshowt
Moet je eens naar feesten in Duitsland gaan ( Oost-duitsland vooral > sonne mond sterne etc )quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik denk ik ben ze eens voor
Oe tuig van de richel, breezahslet, trailertrash etc
Alhoewel ik op Mysteryland alleen maar lovende reacties kreeg
Dr waren zelfs een paar die me op een foto wilden zetten
tattoo topicquote:
ik snap hem nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:47 schreef Ballebek het volgende:
Ik ga zo mijn leven upgraden, zouden jullie ook is moeten doen...
Tenzij je een airco hebt dan is het toegestaan niet te upgraden.
werk zequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
Een lekker koude douche nemen is best chill met dit weer
Alleen niet als je daarna moet werken
We:rken dus nu
i know, hardcore metals fest in Duitslandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:46 schreef Thermo het volgende:
[..]
Moet je eens naar feesten in Duitsland gaan ( Oost-duitsland vooral > sonne mond sterne etc )
Heel veel vrouwen met tattoo's... helaas alleen niet zo mooi als die van jou
Ik vertrouw het nietquote:Someone has inquired about your car listing on AutoScout24
An AutoScout24 User is interested in your car listing and has sent you this e-mail.
In particular, the user has expressed an interest in your following car:
JEEP Grand Cherokee Limited, Off-Road, 03/1994
Green, 173000 km, EUR 6450,-
Please contact this person:
Name: zefi
E-Mail: zefi_@
Telephone: .
Following are specific questions this person has asked about your car:
I AM INTERESTED IN YOUR CAR,CONTACT ME IF STILL AVAILABLE LET ME KNOW THE PRESENT CONDITION AND LOCATION OF THE CAR AND THE FINAL PRICE, PLEASE ATTACH SOME CURRENT PICTURES OF THE CAR IF AVAILABLE. PLEASE TREAT AS URGENT.REPLY IN ENGLISH.
PLEASE PAY ATTENTION!
We have been informed by other users of AutoScout24 that some people are contacting car sellers and make unreliable offers.
They propose to buy a car by cheque with an amount larger than the price of the car (because of special reasons like exchange rates or taxes...) and ask the car seller to reimburse the difference. The cheques bounce afterwards and the money is lost.
So please make sure that you make appropriate arrangements with the buyer, to ensure, that you receive full payment.
Best Regards,
Your AutoScout24 Team
idd, niet klagenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:09 schreef BoJo het volgende:
Thuis
Ik snap het niet, krijg net de nieuwe/gewijzigde polis binnen van m'n autoverzekering. Eerst betaalde ik 110 euro per maand voor m'n Jeep en toen ik die 205 afsloot onder dezelfde polis dus samen zou dat 40 euro erbij worden. Nu kijk ik op dat blad, betaal ik ineens "maar" 70 euro voor m'n Jeep en 40 euro voor m'n 205 dus dat komt weer op 110 euro neer![]()
![]()
Toen ik belde om te vragen of m'n verzekering voor m'n Jeep omlaag zou gaan omdat ik er niet veel meer mee ging rijden zei ze dat dat niet kon omdat ze zoiets niet in hun pakket hadden![]()
Goed ik mag dus niet klagen
terugmailen:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:11 schreef BoJo het volgende:
En dit dan vandaag in m'n mail![]()
[..]
Ik vertrouw het niet![]()
ah kut, naja dat word de volgende mail danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
terugmailen:
condition of the car is good, location of the car is in the western of the netherlands........
car will not be shipped and payment must be in cash!!!!!!!
quote:Hello,
Thank you for the interest in my car. The car is located in Amsterdam. The present kilometre is 174.000km. You can view all the pictures I have of the car at http://jeep.haaima.com . It has a small dent, I will cut out the picture so you can see for yourself. The rims/wheels are not that nice anymore because of the paint is getting off a bit. This can easily be refurbished for about 50 euro's per wheel. I have recently renewed the spark plugs, bobine and the ignition cables.
The final price would be 6.250,- or give me a reasonable bid. I do not accept cheques due to the reason given below by Autoscout24.
If you have any more questions or inquiries please don't hesitate to email me.
Kindest Regards,
and not printed on Canon glossy paper but real money you Ahmed!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
terugmailen:
condition of the car is good, location of the car is in the western of the netherlands........
car will not be shipped and payment must be in cash!!!!!!!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:24 schreef Ballebek het volgende:
[..]
and not printed on Canon glossy paper but real money you Ahmed!
[..]
wat nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:28 schreef Ballebek het volgende:
Volgens mij niet echt toegestaan volgens de policy maar ja.
lul zit ik m'n posts na te zoekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:30 schreef Ballebek het volgende:
Geld printen
welkom, dan heb je het gevoel dat ik gisteren hadquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:33 schreef Hugster het volgende:
fucking me hele bek verdoofd
lippen, tandvlees en neus
tandarts
Aaawhquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
welkom, dan heb je het gevoel dat ik gisteren had
Ik ga naar de kaakchirurg om me kiezen te laten trekken: Mag een nachtje komen slapen, wordt een operatie omdat ze het er niet zo uit kenne trekkequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
welkom, dan heb je het gevoel dat ik gisteren had
Ik kreeg een kroon.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ga naar de kaakchirurg om me kiezen te laten trekken: Mag een nachtje komen slapen, wordt een operatie omdat ze het er niet zo uit kenne trekke![]()
Echt wel party.
waarom moeten die eruit danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ga naar de kaakchirurg om me kiezen te laten trekken: Mag een nachtje komen slapen, wordt een operatie omdat ze het er niet zo uit kenne trekke![]()
Echt wel party.
Verstandquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:44 schreef Thermo het volgende:
Ik heb ook last van doorkomende verstandskiezen.
Leuk hoor .. verstand.
* BazzoS de handleidingenschrijverquote:
quote:U hebt gezocht op etimoloog:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
En vlak bij Hoofddorp dan? Vlak bij dat Hilton hotel, zit toch ook een Mac? Die moet redelijk te doen zijn als je vanaf Schiphol-rijk moet komen.. zeker als je daar zit waar die wegen de naam hebben van vliegmachien fabrikanten hebben..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
pff![]()
er valt hier niks te halen, zijn alleen maar kantoren in de wijde omtrek. En voordat ik op Schiphol heb kunnen parkeren is m'n half uur alweer om.
Of hij kankert je er nu uit omdat je met koppijn thuis blijft...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed nieuws btw!
Vanmorgen meldde ik me ziek met hoofdpijn, begint die muts opeens over dat m'n baas heel tevreden met me is en z'n opdrachtgever denkt aan uitbreiding van de zaak, en dus maak ik kans om over een half jaar tot een jaar in vaste dienst te komen!
[..]
Ik ken Schiphol-Rijk toevallig een beetje omdat uitgerekend IK bij m'n vorige werkgever de pineut was om op Vrijdag een rondje Schiphol - Amsterdam te doen.. Dus heb ik zelf ook weleens bij de Mac gezeten inclusief vrachtwagen die ik maar (met halve toestemming van de bewaking) Bij het hotel er tegenover op de parkeerplaats had gezet.. Tja, ik kom nou eenmaal met 3,80 niet onder dat poortje door!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
das een goeie , he-le-maal niet aan gedacht![]()
![]()
Maar die andere is mooier, zit langs de buitenveldertlaan, beetje kijken naar vliegtuigjes
Nee, hij weet van mijn toestand, ik heb last van een irritante vorm van Migraine, en aangezien ik daar medicijnen voor heb die me versuffen is medicijn innemen+rijden geen optie..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Of hij kankert je er nu uit omdat je met koppijn thuis blijft...
Bij dat hotel heb ik ooit eens een klant van brussaard gedumpt en ooit iets gekocht/verkocht op de parkeerplaats van de Mac, ik kan me alleen niet meer herinneren wat dat wasquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken Schiphol-Rijk toevallig een beetje omdat uitgerekend IK bij m'n vorige werkgever de pineut was om op Vrijdag een rondje Schiphol - Amsterdam te doen.. Dus heb ik zelf ook weleens bij de Mac gezeten inclusief vrachtwagen die ik maar (met halve toestemming van de bewaking) Bij het hotel er tegenover op de parkeerplaats had gezet.. Tja, ik kom nou eenmaal met 3,80 niet onder dat poortje door!
Ik heb de meest rare dingen op parkeerplaatsen verkocht, nooit meer wat gehoord van die mensen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bij dat hotel heb ik ooit eens een klant van brussaard gedumpt en ooit iets gekocht/verkocht op de parkeerplaats van de Mac, ik kan me alleen niet meer herinneren wat dat was![]()
hufterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb de meest rare dingen op parkeerplaatsen verkocht, nooit meer wat gehoord van die mensen.
Voorbeelden: Kapotte printers, kapotte computers, kapotte tv's van heel oud etc etc
en wel gewoon flink lappen; 200 euro voor een kapotte inktjetprinter... 1000 euro voor een kapotte plotter en ga zo nog maar door, allemaal van het grof vuil
wat Alex zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb de meest rare dingen op parkeerplaatsen verkocht, nooit meer wat gehoord van die mensen.
Voorbeelden: Kapotte printers, kapotte computers, kapotte tv's van heel oud etc etc
en wel gewoon flink lappen; 200 euro voor een kapotte inktjetprinter... 1000 euro voor een kapotte plotter en ga zo nog maar door, allemaal van het grof vuil
Oh, dan is het goed! Een slaatje slaan uit anders domheid, terwijl je ze verteld dat ze dom zijn, is OK.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef Ballebek het volgende:
Vooraf vermeldt dat de meuk NIET werkt.
Dus helemaal niet zo Alex als dat jullie dachten
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed! Een slaatje slaan uit anders domheid, terwijl je ze verteld dat ze dom zijn, is OK.
Weet iemand hier nog een goede site met economisch nieuws??
dat ze die zooi dan alsnog kopen !!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef Ballebek het volgende:
Vooraf vermeldt dat de meuk NIET werkt.
Dus helemaal niet zo Alex als dat jullie dachten
Zelfs een paar keer uit walonie en noord frankrijk; kwamen helemaal naar utrecht... Ja, ik snap er ook geen fuck van het geld was fijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat ze die zooi dan alsnog kopen !!![]()
teeeringquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:07 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zelfs een paar keer uit walonie en noord frankrijk; kwamen helemaal naar utrecht... Ja, ik snap er ook geen fuck van het geld was fijn
Elke dag vers economisch nieuws, zonder dat ik lid hoef te worden van het NRCquote:
ik kan er niks van makenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef Fugie het volgende:
mijn progressie tot zover:
[afbeelding]
beetje brakke telefoon pic maar het idee is wel duidelijk denk ikIn het midden komt nog een plexiglas raampje denk ik en ik moet de zooi nog even bekleden en wat beter vastzetten
![]()
dacht ik alquote:
ik zie het hout ja en de woofer. Met veel fantasie lijkt me het best aardigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
dacht ik alMaar iig zie je de bovenkant van mijn dubbele bodem en mijn aangepaste subkist (woofer in het midden ipv aan de zijkant
water op zijn gloedjenieuwe woofer+versterkersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie het hout ja en de woofer. Met veel fantasie lijkt me het best aardig
Heb je je kofferbak lekage nou opgelost?
denk (hoop) het wel ja, mijn bekleding was met die buien paar weken terug in ieder geval niet echt vochtig ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zie het hout ja en de woofer. Met veel fantasie lijkt me het best aardig
Heb je je kofferbak lekage nou opgelost?
m'n salaris van de volgende maand brand nu al in m'n zakkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
water op zijn gloedjenieuwe woofer+versterkers
ik moet alleen nog een nieuwe woofer (+- 350 euro), een compo (+- 400 euro) en een yellowtop accutje voor de powah. Zodra ik me oude versterkers eens kwijt ben ga ik dat allemaal kopenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n salaris van de volgende maand brand nu al in m'n zakken![]()
![]()
Als je het zelf maar vet vind enne het geluid zal wel machtig zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
denk (hoop) het wel ja, mijn bekleding was met die buien paar weken terug in ieder geval niet echt vochtig ofzo.
En van een afstand lijkt het ook best aardig, van dichtbij zie je dat de afwerking echt zuigtoveral kieren en dingetjes die net niet passen
Maar dat boeit me niet zo, aangezien ik met hout werk is dat gewoon kut en polyester kost teveel tijd
ik wil 14 inch velgen, betere speakers, mooier uitlaatje en de voorkant verlagen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet alleen nog een nieuwe woofer (+- 350 euro), een compo (+- 400 euro) en een yellowtop accutje voor de powah. Zodra ik me oude versterkers eens kwijt ben ga ik dat allemaal kopen
* BoJo SC's terug zapt voor de kont avatar van Hermanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig is herman zn avatar er nog
Ik wil dat er een fatsoenlijke busdienst naar mn werk isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil 14 inch velgen, betere speakers, mooier uitlaatje en de voorkant verlagen.![]()
OPquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo SC's terug zapt voor de kont avatar van Herman
waarom koop je ook niet zo'n kreng als ik, kost je echt niet zoveel.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil dat er een fatsoenlijke busdienst naar mn werk is
nog steeds geen rijbewijsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom koop je ook niet zo'n kreng als ik, kost je echt niet zoveel.![]()
hint?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een hele mooie OP voor het volgende deelEen die zowel mij als jullie zal bekoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |