nah waar blijven de foto's van die velgen dan, moeten we wel ff keurenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
*fjeeetfjeew*
Fuck man, heb je daar foto's van? Ik weet dat Ferrari tuinbouwtrakkers bouwt, maar heb er nogg nooit een foto van gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef BoJo het volgende:
Troost je ik zag hier vroeger in de buurt altijd een mafkees op een Ferrari trekkertje rijden![]()
![]()
Was ook zo'n groen geval en m'n vader (Ferrari fanaat) wilde het maar niet geloven. Het stond er toch echt op. Groen ding met gele striping en met gele letters Ferrari.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fuck man, heb je daar foto's van? Ik weet dat Ferrari tuinbouwtrakkers bouwt, maar heb er nogg nooit een foto van gezien
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
nah waar blijven de foto's van die velgen dan, moeten we wel ff keuren![]()
mietje!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik weet ook niet of ik ze koop.
ik kan z'n arrogantie slecht hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een bui man?![]()
Ach man, IK ben gewoon de beste. Peu nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan z'n arrogantie slecht hebben.
toch ff checkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik weet ook niet of ik ze koop.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik om 7 uur dus.. we moeten ook nog naar het station fietsenaangeizne de bussen dan nog neit rijden
\
je meot er wat voor over hebben
tering, ik een uurtje laterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
7 uur.
Ik moet om kwart voor 6 opstaan voor school!
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:27 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Ik ben 2x naar Duiven geweest vanuit Amsterdam![]()
Wie welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan z'n arrogantie slecht hebben.
Ah. Dus als jij op staat zit ik op mn werk mn overall aan te doenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
7 uur.
Ik moet om kwart voor 6 opstaan voor school!
Zit jij bij Leendert in de klas?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:32 schreef Fugie het volgende:
ik ben alweer op weg naar huis, het rooster was verkeerd en ik had geen zin om te wachten
Ik deacht nog.. waar heb jij het over.. Maar het was een ontopic reactiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:28 schreef kL0j00h het volgende:
Die zagen we rijden in Italie. Grappig autootje
Je werkt op een boerderij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah. Dus als jij op staat zit ik op mn werk mn overall aan te doen
Oh shit ben ik dat vergeten op te nemen in mijn wekelijkse rapportage aan jou ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niks van!! NOU? NOU? HÈ?? Gofdomme!
Jij moet je baas maar eens een keer stevig neuken. Misschien dat dat helpt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh shit ben ik dat vergeten op te nemen in mijn wekelijkse rapportage aan jou ?
Het spijt me baas het zal nooit meer gebeuren.
Braaaaafquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh shit ben ik dat vergeten op te nemen in mijn wekelijkse rapportage aan jou ?
Het spijt me baas het zal nooit meer gebeuren.
Ik ben inderdaad sexueel gefrustreerd ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij moet je baas maar eens een keer stevig neuken. Misschien dat dat helpt.![]()
Sloeg op Alexxxquote:
Je weet Rotterdam te vinden?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad sexueel gefrustreerd ja.
goed plan!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij moet je baas maar eens een keer stevig neuken. Misschien dat dat helpt.![]()
Al een sin een garage geweest, waar ze auto's monteren en zo? Voor de grap ook gekeken wat de monteurs droegen, of was je te gefascineerd door de tatjana kalender?quote:
Nieuw toetsenbord in combinatie met dikke vingersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sloeg op Alexxx
En nee alleen sisi
Ik heb die jongen in al die tijd denk ik 2 keer zien posten zonder rare woorden uit te kramenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sloeg op Alexxx
En nee alleen sisi
Ach vent lazer op. Je hebt nog nooit fatsoenlijk getypt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nieuw toetsenbord in combinatie met dikke vingers
En ik kan idd gewoon niet typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |