nah waar blijven de foto's van die velgen dan, moeten we wel ff keurenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
*fjeeetfjeew*
Fuck man, heb je daar foto's van? Ik weet dat Ferrari tuinbouwtrakkers bouwt, maar heb er nogg nooit een foto van gezienquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:05 schreef BoJo het volgende:
Troost je ik zag hier vroeger in de buurt altijd een mafkees op een Ferrari trekkertje rijden![]()
![]()
Was ook zo'n groen geval en m'n vader (Ferrari fanaat) wilde het maar niet geloven. Het stond er toch echt op. Groen ding met gele striping en met gele letters Ferrari.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fuck man, heb je daar foto's van? Ik weet dat Ferrari tuinbouwtrakkers bouwt, maar heb er nogg nooit een foto van gezien
Neequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
nah waar blijven de foto's van die velgen dan, moeten we wel ff keuren![]()
mietje!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik weet ook niet of ik ze koop.
ik kan z'n arrogantie slecht hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een bui man?![]()
Ach man, IK ben gewoon de beste. Peu nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan z'n arrogantie slecht hebben.
toch ff checkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee!
Ik weet ook niet of ik ze koop.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik om 7 uur dus.. we moeten ook nog naar het station fietsenaangeizne de bussen dan nog neit rijden
\
je meot er wat voor over hebben
tering, ik een uurtje laterquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
7 uur.
Ik moet om kwart voor 6 opstaan voor school!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |