abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30201371
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:10 schreef Kaap het volgende:
Het zal dus wel om een middenvelder gaan die niet bijzonder veel speelt maar wel iets toevoegd aan de huidige selectie.
Who the fuck zou dat dan moeten zijn ?
Heeft Barreto weinig gespeelt de laatste tijd ?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:13:06 #152
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30201378
Alstjeblieft niet zegt.
A.M.A.B
pi_30201388
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Who the fuck zou dat dan moeten zijn ?
Heeft Barreto weinig gespeelt de laatste tijd ?
Volgens mij alles nog, ik denk dat je op zoek moet naar een geblesseerde
pi_30201711
Haris Medunjanin
pi_30202140
Vlaar zou geweldig zijn, maar denk niet dat ie komt. Liever een goede middenvelder erbij.
pi_30202328
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Haris Medunjanin
Wat hebben we daar nou weer aan
pi_30202738
Een speler die soms invalt bij AZ is nou niet echt een aankoop voor direct erbij idd. Bovendien is hij juist een technisch begaafde speler en die zijn toch wat minder op hun plaats bij jullie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:55:31 #158
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30202768
Vlaar hebben we ook niet nodig, Die Medanjunin ook niet...
A.M.A.B
pi_30202828
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Cart_man het volgende:
Hebben we überhaupt iemand nodig?
Niets is zo complex als de eenvoud
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:00:48 #160
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30202957
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:57 schreef Le-proffesseur het volgende:
Zolang we van ajax blijven winnen niet!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_30202984
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:57 schreef Le-proffesseur het volgende:

[..]

Links mid
Verdedigende mid
Een goede rechts en linksback die op kunnen bouwen
Een goede centrale verdediger
pi_30203041
Die Medunjanin stak er wel boven uit bij Jong AZ
pi_30203263
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:55 schreef Cart_man het volgende:
Niet nodig, maar Vlaar is een supertalent en zoveel hebben we er daar niet van, zeker niet achterin. Bovendien is het een speler voor de toekomst.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:15:37 #164
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30203416
Als Vlaar een supertalent is, dan zou hij nu wel spelen bij AZ (weet niet of hij geblesseerd is..)
quote:
Is best nu...
quote:
Bahia, Greene niet goed genoeg?
A.M.A.B
pi_30203449
Vlaar is er een tijdje uit door een blessure.
That's all folks!
pi_30204142
Vlaar is geblesseerd ja. Die staat daar komend seizoen gewoon in de basis als ie deze lijn doortrekt.
pi_30204196
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef feyenoord-dude het volgende:
Vlaar is geblesseerd ja. Die staat daar komend seizoen gewoon in de basis als ie deze lijn doortrekt.
Het geblesseerd zijn?
pi_30204317
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Links mid
Verdedigende mid
een verdedigende mid is misschien wel het belangrijkst, aangezien Schreuder toch wel wat blessuregevoelig is
pi_30204339
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Cart_man het volgende:
Als Vlaar een supertalent is, dan zou hij nu wel spelen bij AZ (weet niet of hij geblesseerd is..)
[..]

Is best nu...
[..]

Bahia, Greene niet goed genoeg?
Een linksback erbij zou geen kwaad kunnen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:49:44 #170
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30204383
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:50 schreef Le-proffesseur het volgende:
"Bovendien is het voor AZ een goede zaak dat er een echte WestFries in het elftal speelt. "
Volgens mij mag er ook wel een drugstest voor coaches worden ingevoerd als ik dit zo lees.

Even Louis bellen of ze nog interesse hebben in een echte Zuid-Zeelander.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:50:16 #171
53267 TC03
pi_30204396
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:48 schreef Luni het volgende:

[..]

Een linksback erbij zou geen kwaad kunnen.
Die zijn lastig te vinden helaas. Een goede verdedigende middenvelder kunnen we ook wel gebruiken.
pi_30205232
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Volgens mij mag er ook wel een drugstest voor coaches worden ingevoerd als ik dit zo lees.

Even Louis bellen of ze nog interesse hebben in een echte Zuid-Zeelander.
Hehe, je kent West-Friesland niet?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30206112
West-Friesland, das toch zowat Alkmaar?
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:39:29 #174
53267 TC03
pi_30206158
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hehe, je kent West-Friesland niet?
Blijkbaar niet dus.
pi_30206255
Vlaar ...klinkt niet echt West Fries.. maar we dwalen af..
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30207182
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet dus.
http://www.google.com/search?ie=UTF-8&q=west%20friesland
pi_30207908
Derde ring nieuwe optie voor De Kuip
TNO: stadion niet versleten

Door onze redacteuren Jaap Bloembergen en Erik van der Walle

ROTTERDAM, 2 SEPT. De Kuip krijgt mogelijk als eerste voetbalstadion in Nederland een derde ring. Dit bevestigen bronnen rondom het stadion.

De uitbreiding behoort tot de mogelijkheden nu onderzoek van TNO heeft uitgewezen dat het stadion van Feyenoord nog zeker vijftig jaar mee kan. Het bouwrapport van TNO rekende af met de - ook binnen de club levende - gedachte dat het stadion technisch versleten is en nieuwbouw noodzakelijk zou zijn. Rijksmonument De Kuip werd in 1936 opgeleverd en in 1994 voor 100 miljoen euro verbouwd. De huidige capaciteit is ruim 51.000. Met een derde ring zou De Kuip plaats bieden aan circa 65.000 mensen.

Twee jaar geleden werd onderzocht of een nieuw stadion bij de Waalhaven kon worden gebouwd. Een jaar later bleek dat de nadelen van deze verhuizing wegens de hoge kosten te groot waren. Al langer wordt nieuwbouw overwogen op trainingscomplex Varkenoord, recht tegenover de huidige locatie in Rotterdam-Zuid, mogelijk in combinatie met een nieuw te bouwen Ahoy'. Op de grond van het sportpaleis op het Zuidplein, een paar kilometer zuidwaarts van De Kuip gelegen, zou de gemeente woningen willen bouwen.

Door de reeds bestaande Topsporthal, gelegen naast De Kuip, te combineren met een nieuw Ahoy' en een nieuw voetbalstadion zou Rotterdam op één locatie ruimte kunnen bieden aan kleine, middelgrote en grote evenementen. Door een eventuele overkapping kan De Kuip de concurrentie met de Amsterdam Arena beter aan. Op dit moment kiezen organisatoren van grote evenementen vaak doelbewust voor een stadion met een dak, zoals de Arena in Amsterdam.

De bouw van een derde ring gaat alleen door als Ahoy' op de bestaande locatie blijft. Voorwaarde is verder dat het een zelfdragende constructie moet zijn. Een alternatief voor de uitbreiding van de capaciteit is dat het veld wordt verlaagd, zoals enkele jaren geleden bij het stadion van Barcelona is gebeurd. Ook die mogelijkheid wordt op praktische en financiële consequenties getoetst.

Voetbalclub Feyenoord is veruit de grootste huurder van Stadion Feijenoord en betaalt jaarlijks een bedrag van circa 3,5 miljoen euro. Directeur J. van Merwijk van Stadion Feijenoord wil geen commentaar geven zolang de haalbaarheidsstudies niet zijn afgerond.

Namens de voetbalclub reageert een woordvoerder van Feyenoord sceptisch: ,,Een derde ring is niet wenselijk. Het wordt duur en wat gebeurt er met de zichtlijnen vanaf de tribunes? Bovendien is De Kuip een monument en mag de architectuur niet worden aangetast.''

Bron [ NRC Handelsblad ]
pi_30208712
Dit artikel ondersteunt de gedachte die ik al veel langer had. De Kuip is niet versleten, alleen de "commerciële' mogelijkheden zijn voor de heren beleidsmakers (ook buiten Feijenoord) te beperkt...

Voorlopig lijkt me de discussie voor een nieuw stadion dus absoluut onaanvaardbaar.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_30209411
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:01 schreef Staanplaats het volgende:
Dit artikel ondersteunt de gedachte die ik al veel langer had. De Kuip is niet versleten, alleen de "commerciële' mogelijkheden zijn voor de heren beleidsmakers (ook buiten Feijenoord) te beperkt...

Voorlopig lijkt me de discussie voor een nieuw stadion dus absoluut onaanvaardbaar.
eensch!
De Kuip moet zolang mogelijk blijven staan. Geen 020 toestanden in Rotterdam graag.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:31:41 #180
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30209512
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:01 schreef Staanplaats het volgende:

Precies, geen vertrek meer uit de Kuip als dit echt zo is.

Vraag me trouwens af waar deze derde ring voor nodig is...de Kuip is nu niet eens uitverkocht...
A.M.A.B
pi_30210250
Ik denk met het oog op het WK dat Nederland over een aantal jaar wil gaan organiseren.

Maar als dat gaat gebeuren staat het vast dat Feyenoord een nieuw stadion krijgt, want met alleen extra zitplaatsen is de KNVB niet tevreden.
pi_30210857
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:32 schreef feyenoord-dude het volgende:

Namens de voetbalclub reageert een woordvoerder van Feyenoord sceptisch: ,,Een derde ring is niet wenselijk. Het wordt duur en wat gebeurt er met de zichtlijnen vanaf de tribunes? Bovendien is De Kuip een monument en mag de architectuur niet worden aangetast.''
Juist, een momument mag je architectisch niet aanpassen. Je mag hem hooguit renoveren als hij maar zijn oude uiterlijk blijft behouden. Een 3de ring zal er dus nooit en te nimmer op komen. Dit lijkt me dus een broodje aap verhaal.
pi_30210963
En daar komt ook nog eens bij dat we "onze" Kuip toch niet gaan aanpassen aan de wensen van de KNJB om over een aantal jaar hier het WK te kunnen houden?
pi_30211077
Zou belachelijk zijn ja, maar de Kuip is niet van Feyenoord zelf en je weet hoe het gaat daar met die maffia-figuren die over zulke dingen beslissen.
pi_30211189
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef feyenoord-dude het volgende:
Zou belachelijk zijn ja, maar de Kuip is niet van Feyenoord zelf en je weet hoe het gaat daar met die maffia-figuren die over zulke dingen beslissen.
Jup geld geld geld
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_30211825
Kan het mis hebben maar volgens mij is de Kuip helemaal geen Rijksmonument.............

3e ring is inderdaad nergens voor nodig, het zit nu niet eens vol.
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:02:30 #187
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_30212044
quote:
Stuur een kaartje naar zieke Piet Bouts

Namens de Feyenoord Supportersvereniging willen wij u oproepen voor het volgende.

Piet Bouts (ome Piet) de oudste huisfotograaf van de Feyenoord Supportersvereniging is ernstig ziek en is opgenomen in het Dijkzigt Ziekenhuis / Erasmus MC. Een ieder die Ome Piet een warm hart toedraagt willen wij vragen een kaartje te sturen.

Het adres is:
Dijkzigt Ziekenhuis / Erasmus MC
3e verdieping KH zaal 355
Dr. Molewaterplein 40
3015 GD Rotterdam

Een ieder die de behoefte heeft om bij hem langs te gaan de bezoektijden zijn elke dag van 15.00 – 16.00 uur en 18.00 – 19.30 uur.

Weet zeker, dat uw kaartje of bezoek hem zal sterken omdat uw blijk van medeleven vanuit de Feyenoordsupporters komt.

Bij voorbaat dank namens het bestuur en de medewerkers van de Feyenoord Supportersvereniging .
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:09:33 #188
53267 TC03
pi_30212293
Goed nieuws, lekker De Kuip houden zoals ie nu is. Niks mis mee .
pi_30212329
quote:
De huidige Kuip heeft voor een grote groep mensen (voornamelijk Feyenoordfans en Rotterdammers) een grote emotionele waarde. Hier zal met respect mee omgegaan moeten worden bij het realiseren van een nieuwe Kuip.
Daarnaast staat de Kuip op de monumentenlijst.
Dit heb ik van de site van bouwhaven die de nieuwe Kuip zouden moeten gaan bouwen.

http://www.bouwhaven.nl/projecten/project.php?tid=24
pi_30213186
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dit heb ik van de site van bouwhaven die de nieuwe Kuip zouden moeten gaan bouwen.

http://www.bouwhaven.nl/projecten/project.php?tid=24
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het een gemeente monument is en geen Rijksmonument, indien het een Rijksmonument is, moet je voor elke spijker die je in de muur wil slaan toestemming vragen.
pi_30227786
Maar als de Kuip op de Rijksmonumentenlijst staat, wat me overigens niet zou verbazen gezien de status die het heeft als eerste grote voetbalstadion in NL, dan kan een verdieping van het veld nog wel natuurlijk.
pi_30228295
Waarom een derde ring? Nu zit het stadion zelfs niet vol.
pi_30233767
Er zijn zat wedstrijden dat de kuip vol of bijna vol zit. Ik denk dat wanneer een derde ring aangelegd wordt, de prijs van de kaartjes omlaag gaat om het stadion weer voller te krijgen. Op zich mag het van mij ook wel zo blijven.
pi_30234692
Feyenoord - Ajax of een bekerfinale dan krijg je die 70.000 plekken wel vol
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:53:35 #195
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_30234791
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:50 schreef feyenoord-dude het volgende:
en alleen daarvoor moet je hem zo groot maken
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_30235072
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:50 schreef feyenoord-dude het volgende:
Bekerfinale zit nu al niet vol.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30236048
Hangt er vanaf wie er in de finale staan natuurlijk. Feyenoord-Twente ofzo, en het stadion zit bomvol.
pi_30236574
Als de kaartjes gewoon wat in prijs omlaag gaan krijg je veel meer dagjes mensen. Vroeger met de staanplaatsen hadden we toch ook veel meer supporters.
pi_30240747
Eus heeft een keertje antwoord gehad
quote:
Van: Eus
Datum: zaterdag 3 september 2005 02:33
Aan: info@fcutrecht.nl
Onderwerp: Bericht voor Jan-Willem van Dop

Geachte heer Van Dop,

Zoals u waarschijnlijk wel weet, staat over een aantal weken FC Utrecht-Feyenoord op het programma. Ik ben voornemens deze wedstrijd te bezoeken. Aangezien ik als Feyenoord-supporter niet in het bezit ben van een zogenaamde uitkaart, zie ik mij genoodzaakt op een FC Utrecht-vak plaats te nemen. En zoals iedere wedstrijd ben ik ook nu van plan om mijn piratenvlag mee te nemen en uiteraard op te hangen.

Graag verneem ik van u welk beleid FC Utrecht hanteert ten aanzien van piratenvlaggen in De Galgenwaard? Ik heb al in meerdere stadions (Alkmaar, Waalwijk) problemen ondervonden bij het ophangen van mijn vlag. Vandaar dat ik graag op voorhand het standpunt van FC Utrecht in deze wil kennen.

Ik kan me voorstellen dat u niet 1-2-3 een antwoord heeft in een netelige kwestie als deze, vooral ook omdat u net nieuw bent bij FC Utrecht. Wellicht is het een optie dat u de achterban van FC Utrecht eens raadpleegt. U zou bijvoorbeeld met blocnote en pen bij de ingang van een vak kunnen gaan staan om zo middels een mini-enquête de meningen van de FC Utrecht-supporters te peilen. Dit is slechts een suggestie van mijn kant, ik wil u uiteraard nergens toe verplichten.

Ik vertrouw erop dat u mij voor 2 oktober aanstaande duidelijkheid hierover kunt verschaffen.

Met sportieve groet,

Eus
quote:
Van: j.w.vandop@fcutrecht.nl <j.w.vandop@fcutrecht.nl>
Datum: zaterdag 3 september 2005 16:31
Aan: Eus
Onderwerp: RE: Piratenvlag

Geachte heer Eus,

Wordt een lastig verhaal, want zoals u weet piratenvlaggen horen niet bij voetbal.
Om u snel te kunnen antwoorden heb ik helaas geen kleine enquête kunnen houden, maar heb 1.000 Utregters gebeld en zij zijn het met mij eens, we maken voor u een uitzondering, maar wel onder de volgende voorwaarden:

1. U verschijnt op 2 oktober 2005 in het Utrecht shirt.
2. Ik ga er vanuit dat u inmiddels vanuit uw BV Eus Textiel de dassen uit a'dam heeft ontvangen en dient een dergelijke das met tekst 1-2 te dragen.
3. De biervoorraad in de Galgenwaard raakt op, dus u voorziet vóór de wedstrijd de Bunnikside van Shandy.
4. Aangezien ook tijdens de wedstrijden van FC Utrecht de reclameblokken worden afgewisseld met veel te veel voetbal is het gewenst dat u deze voetbalblokken voorziet van sfeeractiviteiten.

Mocht u aan deze voorwaarden willen en kunnen voldoen dat zal ik u persoonlijk uw plaats in de Galgenwaard wijzen.

Met vriendelijke groet,

Jan Willem van Dop
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:04:10 #200
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30242225
Hehe, J.W. van Dop, goeie vent.

En het antwoordl van hem is nog beter dan die van Eus.
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')