Lukt ze ook niet, kansloze zaak.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Lijk mij ook dat ze er weinig aan kunnen doen. Die streams komen geloof ik van een gebruiker en niet van de tv-zender zelf en wordt door het programma verder geshared. Versatel moet dan ongeveer straks heel China, Japan en Nederland gaan sue-en om die stream te laten stoppen met uitzenden. Kansloos
quote:02-09-2005: Lpf wil verplichte drugstest voor supporters
[Bron: FR-Fans.nl / ELFvoetbal.nl]
De LPF-fractie in de Tweede Kamer pleit voor een verplichte drugstest van !alle!voetbalsupporters bij risicovolle wedstrijden. Wie onder invloed blijkt te zijn van drugs, moet een stadionverbod voor die dag krijgen. Wie in totaal drie keer wordt gesnapt, mag zijn leven lang geen voetbalwedstrijd meer in een stadion bijwonen.
Dat heeft LPF-Tweede-Kamerlid Varela donderdag gezegd. Bij de komende behandeling van de begrotingen van de ministeries van Verkeer en Waterstaat, Volksgezondheid, Welzijn en Sport en Justitie zal hij erop aandringen per 1 januari 2006 drugstesten in te voeren bij risicowedstrijden. De kosten daarvan wegen volgens hem lang niet op tegen de schade die hooligans onder invloed van alcohol en drugs regelmatig aanrichten.
Hoe kom je er bij dat alleen hooligans drugs tot zich nemen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:29 schreef snabbi het volgende:
gvd, wanneer leren ze nou eens dat de meeste hooligans niet in het stadion zitten.
Het antwoord van Eus.quote:
quote:Van: Eus Events©
Datum: vrijdag 2 september 2005 11:23
Aan: J.Varela@tweedekamer.nl
Onderwerp: Drugstest bij voetbal
Geachte heer Varela,
Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Eus en ik ben eigenaar-directeur van Eus Events©. Wij zijn een zeer veelzijdige organisator van kleine én hele grote evenementen voor het bedrijfsleven. Wij opereren landelijk en hebben ruim tien jaar ervaring in het organiseren van volledig verzorgde bedrijfsuitstapjes, themafeesten, workshops en de meest uiteenlopende sportieve evenementen.
Vanochtend nam ik via internet kennis van uw voorstel inzake een verplichte drugstest van voetbalsupporters bij risicovolle wedstrijden. Mijn eerste gedachte was: Hè hè, eindelijk een politicus met verstand, die niet zomaar iets roept om in de publiciteit te komen. Het onderwerp kwam vanochtend ook ter sprake bij ons werkoverleg. Dit resulteerde in wat gebrainstorm op ons kantoor en daar kwam de volgende vraag uit: Waarom zouden we zo’n drugstest niet wat luchtiger en ludieker uitvoeren? Nu heeft het woord ‘drugstest’ een negatieve klank bij mensen, vooral als daarvoor lichaamsvocht, urine of bloed moet worden afgestaan. Dat schrikt mensen af.
Wij van Eus Events© hebben dus het volgende bedacht: De supporter komt het stadion binnen en krijgt dan een drietal korte opdrachten van onze begeleiders. Eerst het bekende rondootje, dan slalommen met de bal en tot slot balletje hooghouden. Onze ervaren begeleiders zien tijdens deze oefenvormen in één oogopslag of de supporter onder invloed verkeert en kan hem of haar daar samen met de stadionsteward op aanspreken en eventueel sanctioneren door hem of haar de toegang tot het stadion te ontzeggen. Uiteraard zal bij de beoordeling onderscheid worden gemaakt tussen mannen, vrouwen en kinderen. Kortom, u bereikt hetzelfde resultaat, maar met een middel dat veel minder weerstand onder de stadionbezoeker zal oproepen.
Ik hoop dat wij uw interesse hebben gewekt. Wij doen u graag een vrijblijvend voorstel met wat verder uitgewerkte ideeën. Ik hoor graag van u!
Wij hopen u binnenkort als klant te mogen begroeten en samen met u het voetbalvandalisme in te dammen.
Met vriendelijke groeten van het hele Eus Events Team,
Eus
Directeur Eus Events
Ik zeg dat niet, dat zegt de lpf, maar dat is ook nog een punt ja. Ik heb nog nergens gelezen dat een joint verboden is in het stadion, en als dat wel zo is dan mogen ze wel wat beter gaan kijken in z want daar walm je bijna weg. (ik gebruik zelf niet dus)quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:30 schreef Cart_man het volgende:
Hoe kom je er bij dat alleen hooligans drugs tot zich nemen?
Joint is wel verboden. Lees het huisregelement maar na..quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zeg dat niet, dat zegt de lpf, maar dat is ook nog een punt ja. Ik heb nog nergens gelezen dat een joint verboden is in het stadion, en als dat wel zo is dan mogen ze wel wat beter gaan kijken in z want daar walm je bijna weg. (ik gebruik zelf niet dus)
* snabbi luistert aandachtigquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:36 schreef Staanplaats het volgende:
Hahah het wordt echt steeds met de dag gekker hier...
Denk dat ik ook maar op sinasappelkistje in het centrum van Rotterdam ga staan, en idiote dingen ga roepen.
Echt elke mongool denkt tegenwoordig wat zinnigs te melden te hebben.
Ok ik heb het dan ook nooit gelezen, maar goed ik gebruik niet, rook niet of whatever, maar wat anderen doen moeten zij weten. Als de lucht me niet bevalt ga ik wel ergens anders zitten. Drugstests vind ik zelf belachelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:37 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Joint is wel verboden. Lees het huisregelement maar na..
Echter wordt het wel in grote maten gedoogd, al zijn er telkens meer supporters die 'gepakt' worden en een gele kaart krijgen.
quote:02-09-2005: Lpf wil bolletjesscanners bij De Kuip
[Bron:-]
Naar Antilliaans voorbeeld pleit de LPF-fractie in de Tweede Kamer voor een verplichte bolletjesscan van alle Feyenoord-supporters. Wie bolletjes bij zich draagt, moet een stadionverbod voor die dag krijgen. Wie in totaal drie keer wordt gesnapt, mag zijn leven lang geen voetbalwedstrijd meer in De Kuip bijwonen.
Dat heeft LPF-Tweede-Kamerlid Varela donderdag gezegd. Bij de komende behandeling van de begrotingen van de ministeries van Verkeer en Waterstaat, Volksgezondheid, Welzijn en Sport en Justitie zal hij erop aandringen per 1 januari 2006 bolletjesscanners in te voeren bij De Kuip. De kosten daarvan wegen volgens hem lang niet op tegen de grote hoeveelheden drugs die door hooligans worden binnengesmokkeld in De Kuip.
"Feyenoord staat bekend als om haar procentuel hoog aantal Antilliaanse aanhangers. Door de loop der jaren is De Kuip daarom de uitgegroeid tot wat wij het Colombia aan de Maas noemen. Er is een grote vrij handel onstaan in voornamelijk cocaïne, waarbij de politie nu machteloos toekijkt. Op het moment dat de havenpolitie een vrachtschip screent, lopen er bij De Kuip 10.000 Antillianen naar binnen met gemiddeld 10 kg aan cocaïne-bolletjes." Aldus LPF-Tweede-Kamerlid Varela.
In een later stadium wilt Varela ook onderzoek laten doen naar de helicopter die ieder jaar tijdens de open dag land in De Kuip. "Ik sluit niet uit dat ook via die weg een groot scala aan drugs De Kuip binnenkomt."
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens mij had de LPF fractie zelf drugs gebruikt toen ze met dat idee kwamen!
What's next?
[..]
quote:In een later stadium wilt Varela ook onderzoek laten doen naar de helicopter die ieder jaar tijdens de open dag land in De Kuip. "Ik sluit niet uit dat ook via die weg een groot scala aan drugs De Kuip binnenkomt."
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dit is toch niet echt serieus of wel
Bolletjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens mij had de LPF fractie zelf drugs gebruikt toen ze met dat idee kwamen!
What's next?
[..]
Wie zou dat zijn, Vlaar?quote:"...We volgen nog één speler, maar hij heeft weinig gespeeld, en het moet financieel wel kunnen. Dat is de sitiuatie van Feyenoord, heel eenvoudig. En daar heb ik geen problemen mee.“
Laat maar komen danquote:
Hij zou toch naar de Joduh of het buitenland gaan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ja Vlaar zou geweldig zijn. Dat is de nieuwe Jaap Stam. Alleen ik denk niet dat hij wil. Of hij moet een garantie op een basisplek hebben.
Ja maar als ik zo lees, dat het iemand is die nog niet veel heeft gespeeld bij zijn club en dat hij financieel haalbaar is dan denk ik aan Vlaar. Aangezien je nu alleen nog maar binnenlandse transfers mag doen moet het iemand uit Nederland zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij zou toch naar de Joduh of het buitenland gaan?
http://www.eindhovensdagb(...)ml?ArchiefID=2851422quote:
En dat geld hebben we nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als er een club met een zak geld voor de club komt een een goed salaris voor de speler is hij gewoon weg hoor.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als er een club met een zak geld voor de club komt een een goed salaris voor de speler is hij gewoon weg hoor.
D club kan er weinig aan forceren, ivm dat jeugdcontract toch? Maar hij zal wel nog een jaartje AZ doen en dan naar Ajax.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:00 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
die laten ze écht niet gaan hoor..
Als Vlaar zegt bij AZ te willen blijven zal hij toch wel een fatsoenlijk contract tekenen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:05 schreef DivineJester het volgende:
[..]
D club kan er weinig aan forceren, ivm dat jeugdcontract toch? Maar hij zal wel nog een jaartje AZ doen en dan naar Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |