Kan ik me voorstellen dat je dat grappig vindquote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef Vava het volgende:
Wel grappig, ik heb 2 katten en die gingen als idioten rondlopen toen ze de vogelgeluiden in Aerial Tal hoorden![]()
M'n ongerustheid was dus duidelijk ongegrondquote:Op zondag 25 september 2005 10:57 schreef MuadDib het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd, al ben ik er niet gerust op...
Hij is echt mooi !quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb 't album vandaag binnen gekregen en zojuist voor de eerste keer beluisterd. Erg mooi. Nog een paar keer luisteren om alles te 'ontdekken'
.
soundwave of the Blackbird songquote:Op zondag 13 november 2005 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat op de voorkant he, zijn het nou rotsen en de weerspiegeling in zee of zijn het van die vormen die je krijgt als je geluid digitaal visualiseert?
Valt me reuzen meequote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef innepin het volgende:
Ik ben nieuwsgierig of haar muziek 'tegenwoordig' aan zal slaan
De CD is hartstikke mooiquote:
Het is ook een mooie CD !quote:Valt me reuzen mee Nummer 7 in de mega album top 100
quote:Op zondag 13 november 2005 10:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar Haaibaaike, ik ben een arme student. Anders had ik 'm zeker gekocht.
Een paar keer?quote:Op zondag 13 november 2005 23:04 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik heb nu een paar keer grote stukken van het album geluisterd, maar het is echt een schim van de Kate Bush van weleer. Het heeft een heel hoog Cafe del Mar gehalte (niks tegen CDM), veel minder afwisselend en onderzoekend dan haar eerste albums.
Het inhoudelijk interview die Hans met kate heeft gehad is deze week te beluisteren zei die.quote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef zoom het volgende:
Op radio2 was bij Schiffers.FM om 1645 tot 1700 een interview met Kate. Vandaag was alleen het funpart gedeelte. Volgende keer gaan ze inhoudelijk in op de cd. Heb alleen gemist waneer dat dan is![]()
Daarna draaide hij Somewhere in Between![]()
Leuk dat Schiffers de sensatie graag zoekt, maar uit de interviews die ze heeft gegeven na die tour (en dat was nog grotendeels UK-only) verwacht ik niet dat ze ooit nog de koffers pakt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
15.15 uur[afbeelding]
Kate Bush is een keer op tournee geweest in 1979. Ze heeft nu na 12 jaar een nieuw album 'Aerial'. Is dat een aanleiding om weer de koffers te pakken. In Schiffers.FM het antwoord.
Dat hoor je dadelijk, over een half uurtje,
Kate heeft een zoontje van 7 jaar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leuk dat Schiffers de sensatie graag zoekt, maar uit de interviews die ze heeft gegeven na die tour (en dat was nog grotendeels UK-only) verwacht ik niet dat ze ooit nog de koffers pakt.
gemist dus kon ik nu deeltje 3 luisteren , thanksquote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
16.45
Kate Bush exclusief over haar album 'Aerial'. Ze vertelt wat haar zoon van haar muziek vindt en over haar zwaaiende armen in de clip van Wuthering Heights.
klik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |