Het inhoudelijk interview die Hans met kate heeft gehad is deze week te beluisteren zei die.quote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef zoom het volgende:
Op radio2 was bij Schiffers.FM om 1645 tot 1700 een interview met Kate. Vandaag was alleen het funpart gedeelte. Volgende keer gaan ze inhoudelijk in op de cd. Heb alleen gemist waneer dat dan is![]()
Daarna draaide hij Somewhere in Between![]()
Leuk dat Schiffers de sensatie graag zoekt, maar uit de interviews die ze heeft gegeven na die tour (en dat was nog grotendeels UK-only) verwacht ik niet dat ze ooit nog de koffers pakt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
15.15 uur[afbeelding]
Kate Bush is een keer op tournee geweest in 1979. Ze heeft nu na 12 jaar een nieuw album 'Aerial'. Is dat een aanleiding om weer de koffers te pakken. In Schiffers.FM het antwoord.
Dat hoor je dadelijk, over een half uurtje,
Kate heeft een zoontje van 7 jaar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leuk dat Schiffers de sensatie graag zoekt, maar uit de interviews die ze heeft gegeven na die tour (en dat was nog grotendeels UK-only) verwacht ik niet dat ze ooit nog de koffers pakt.
gemist dus kon ik nu deeltje 3 luisteren , thanksquote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
16.45
Kate Bush exclusief over haar album 'Aerial'. Ze vertelt wat haar zoon van haar muziek vindt en over haar zwaaiende armen in de clip van Wuthering Heights.
klik
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef zoom het volgende:
[..]
gemist dus kon ik nu deeltje 3 luisteren , thanks![]()
Heerlijk cd is Aerialquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:46 schreef Davidboaz het volgende:
De tweede CD van Aerial past uitstekend bij deze zaterdagochtend![]()
Bijzonder werk.
Kan iemand hier in het kort vertellen wat Bertie nou van zijn moeders muziek vindt?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
16.45
Kate Bush exclusief over haar album 'Aerial'. Ze vertelt wat haar zoon van haar muziek vindt en over haar zwaaiende armen in de clip van Wuthering Heights.
klik
Ik geloof dat ie het wel mooi vindt haar muziek, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef GaF het volgende:
[..]
Kan iemand hier in het kort vertellen wat Bertie nou van zijn moeders muziek vindt?
Ben heel benieuwd.
Als hij tv kijkt vindt hij dat moeder niet zo veel geluid moet makenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef GaF het volgende:
[..]
Kan iemand hier in het kort vertellen wat Bertie nou van zijn moeders muziek vindt?
Ben heel benieuwd.
Nee, ik heb het nog niet gehoordquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Birgit (Schuurman, red.) heeft voor haar nieuwe album Wuthering Heights gecoverd, iemand die al gehoord?
Ik ben erg benieuwd.
En vooral nummer 3 is prachtig!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb pas de eerste 3 nummers gehoord, maar tot dusver vind ik het echt oprecht prachtig!
Onmogelijk dat dat wat isquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ben ook benieuwd of ze leuk gecoverd heeft !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |