Ik vond Prologue heel mooi ! Van kant Bquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:07 schreef Misstique het volgende:
omg!! nu A Coral Room aan t luisteren... kippevel all over...![]()
A Sky of Honey vind ik ook mooie als A Sea of Honeyquote:Op woensdag 2 november 2005 23:10 schreef HuubTuub het volgende:
Het is een top album en inderdaad A Sky of Honey (cd2) zit erg goed in elkaar.
Maar ook A Sea of Honey is goed, hoewel ik toch iedere keer weer Mrs. Bartolozzi niet tot het einde kan uitzitten.
Ik had 'm vandaag op m'n werk aanstaan en in een keer zegt een collega, "Ik hoor al de hele tijd een vogel... is er een naar binnen gevlogen ofzo?"
Nee, volgens mij is het Rolf Harris, de man van de didgeridoo op de Dreaming: http://www.rolfharris.com/quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:49 schreef PimD het volgende:
[..]
Volgens mij is dat d'r broer - Paddy Bush. Doet op wel meer albums van d'r mee.
Ik hoor nu KOTM, ook een gave nummer !quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:35 schreef Klonk het volgende:
Aerial is prachtig, machtig mooi, sfeervol en geen enkel slecht nummer op de cd te vinden.
Zit ik nu te luisteren..Het is inderdaad mooi !quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:42 schreef Klonk het volgende:
wat ik ook erg mooi vind zijn de bijna middeleeuwse muziekinvloeden zoals in Bernie, prachtig, prachtig.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:58 schreef Klonk het volgende:
echt een zater/zondag morgen wakker word plaat.
there's a ten shilling note...quote:
16, 99 euro bij de Media Markt. Was overigens wel weer humor. Ik was gelijk naar de balie gelopen om er naar te vragen. Die verkoper had zelfs nog nooit van Aerial gehoord. Maar zo waar hadden ze er heel veel liggen ( nr 15 op de verkoop lijst)quote:Op donderdag 3 november 2005 18:23 schreef PimD het volgende:
Hij lag hier in Nijmegen ook al in de winkels ja... Maar 24,99 vond ik nog erg veel geld, bestel 'm wel online
Het is een mooie album !quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:51 schreef Misstique het volgende:
Vanmiddag Aerial gekocht en ik moet zeggen: ik ben zwaar onder de indruk. Prachtige melodische nummers, ze kan het nog steeds!!![]()
Same here!quote:Op zondag 6 november 2005 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
* Ik begin Kate Bush steeds mooie te vinden haar nieuwe album![]()
Vooral CD2 is heel mooiquote:Op zondag 6 november 2005 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here!![]()
Geweldig album, staat vandaag ook weer non-stop aan bij me hier![]()
we zijn al een paar pagina's de nieuwe cd aan het ophemelen, doe eens een gokjequote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
Leuk, op 316 een ergernis van een Kate Bush-fan dat Kate nooit op de radio gedraaid wordt. Is de nieuwe plaat idd de moeite waard?
Bij Bol.com heb je de ''cd'' zo thuis !quote:Op zondag 6 november 2005 19:42 schreef Netflier het volgende:
Ik heb 'm besteld bij bol.com. Hij moet eerdaags komen. Ik ben zeer benieuwd.
Kan ik me voorstellen dat je dat grappig vindquote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef Vava het volgende:
Wel grappig, ik heb 2 katten en die gingen als idioten rondlopen toen ze de vogelgeluiden in Aerial Tal hoorden![]()
M'n ongerustheid was dus duidelijk ongegrondquote:Op zondag 25 september 2005 10:57 schreef MuadDib het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd, al ben ik er niet gerust op...
Hij is echt mooi !quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb 't album vandaag binnen gekregen en zojuist voor de eerste keer beluisterd. Erg mooi. Nog een paar keer luisteren om alles te 'ontdekken'
.
soundwave of the Blackbird songquote:Op zondag 13 november 2005 10:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat op de voorkant he, zijn het nou rotsen en de weerspiegeling in zee of zijn het van die vormen die je krijgt als je geluid digitaal visualiseert?
Valt me reuzen meequote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef innepin het volgende:
Ik ben nieuwsgierig of haar muziek 'tegenwoordig' aan zal slaan
De CD is hartstikke mooiquote:
Het is ook een mooie CD !quote:Valt me reuzen mee Nummer 7 in de mega album top 100
quote:Op zondag 13 november 2005 10:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar Haaibaaike, ik ben een arme student. Anders had ik 'm zeker gekocht.
Een paar keer?quote:Op zondag 13 november 2005 23:04 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik heb nu een paar keer grote stukken van het album geluisterd, maar het is echt een schim van de Kate Bush van weleer. Het heeft een heel hoog Cafe del Mar gehalte (niks tegen CDM), veel minder afwisselend en onderzoekend dan haar eerste albums.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |