Gebaseerd op het boek 'Book of dreams' van Peter Reich (waar ik nooit doorheen ben gekomen, overigensquote:Op donderdag 3 november 2005 21:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Heb net de videoclip van haar nummer Cloudbusting gedownload...naast het feit dat het een fantastisch nummer is, heb ik mooie herinneringen aan die clip, vond het enorm mysterieus in die tijd, ik was een jaar of 7.
In de clip speelt Kate de dochter van Donald Sutherland, een professor die een soort weermachine heeft uitgevonden waarmee hij regen kan opwekken. Maar 'ze' zitten achter hem aan en nemen hem mee, waarna zij de machine overneemt en uiteindelijk een regenbui creeert.
Dat is wel een optie voor me !quote:Op donderdag 3 november 2005 21:33 schreef HuubTuub het volgende:
Daarom vond ik het knap van je. Maar downloaden en kopen is blijkbaar geen optie voor je.
-edit-quote:Op donderdag 3 november 2005 21:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gebaseerd op het boek 'Book of dreams' van Peter Reich (waar ik nooit doorheen ben gekomen, overigens
V.
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is wel een optie voor me !
Maar waar moet ik downloadenStel dat ik morgen de ''cd'' van Bol thuis krijgt.!
Als ik maar wist waar ik kon downloaden ,dan had ik hem niet gekocht![]()
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
je zal geen spijt krijgen van je aankoop. Alleen de verpakking is het al waard.
Weimaranersquote:Op donderdag 3 november 2005 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig![]()
Hounds of Love heb ik ook waar Kate met haar twee hondjes ligt !
Ik heb nu A Sea of Honey opstaan .quote:Das leuk, maar hoe klinkt t?
Eerlijk gezegt vind ik Hounds of Love mooier dan deze albumquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef Monidique het volgende:
Laatst ging ik wat platen kopen. Het waren allemaal, stuk voor stuk, slechte platen, maar er zaten twee leuke platen tussen: Hounds of Love en Never for Ever van Kate Bush. Ik zette thuis gekomen Hounds of Love op en ik werd meteen verliefd op Kate Bush, hoewel ze toch twee keer zo oud is als ik. De kwaliteit van de tweede plaat is helaas vrij slecht, dat is erg jammer. Maar toen ik dus gisteren The Kick Inside op CD zag voor ¤9,99, kocht ik deze uiteraard direct. Fantastisch.
Ik alleen vanmiddag kant A dan, B nog niet !!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:00 schreef HuubTuub het volgende:
HOL is dan ook wel een heel erg goed album. Aerial is wat mij betreft van hetzelfde niveau. Maar ik heb hem dan ook al heel veel geluisterd
Coral room is echt een nummer dat je na een paar keer horen ineens te pakken hebt. Das dus vandaag in een keer bij mij gebeurd. Nou was echt diep geroerd. Vooral als je ook de achtergrond weet van het nummer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:48 schreef Haaibaaike het volgende:
ik hoor en luister nu naar Coral Room erg rustige nummer !![]()
[..]
Ik heb nu A Sea of Honey opstaan .
Ik ga morgen naar A Sea of Honey en A Sky of Honeyquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:52 schreef GaF het volgende:
[..]
Coral room is echt een nummer dat je na een paar keer horen ineens te pakken hebt. Das dus vandaag in een keer bij mij gebeurd. Nou was echt diep geroerd. Vooral als je ook de achtergrond weet van het nummer.
Mijn favoriete nummer, ik stem deze nummer elk jaar voor de Top 2000 van Radio2quote:Running up that hill,
Volgens mij is dat d'r broer - Paddy Bush. Doet op wel meer albums van d'r mee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb eigk pas deze week 'King of the mountain' ontdekt en ben de rest van het album gaan downloaden. Aan "King of the mountain' ben ik inmiddels verslaafd, aan de rest van Aerial moet ik nog ff wennen, vooral aan die mannenstem in sommige nummers. Is dat Roger Waters oid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |