Ja ik zag took.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:57 schreef Art_Core het volgende:
Lieske is iets aan het verstoppen in de kast ?
Denk het ook dat het achterin ligt idd...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:02 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja ik zag took.
de handdoek met geld ging volgens mij onder in de tas met nog wat spullen erop en toen lag ze op dr knieen om m zover mogelijk achter in de kast te douwen.
Komt er vanmiddag natuurlijk weer een BB opdracht waarbij ze de kast moeten leegruimen (precies op het moment dat Lieske op de fiets zit)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:02 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ja ik zag took.
de handdoek met geld ging volgens mij onder in de tas met nog wat spullen erop en toen lag ze op dr knieen om m zover mogelijk achter in de kast te douwen.
en hoe slaat dat antwoord op die rare bewering van Lieskequote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:03 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft het over het fenomeen dat je als je voor het sporten honger hebt en niet eet, je na het sporten ook geen honger meer hebt
Ralph: "eten kost ook energie"
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt er vanmiddag natuurlijk weer een BB opdracht waarbij ze de kast moeten leegruimen (precies op het moment dat Lieske op de fiets zit)![]()
zeikerdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik moet zo grensverleggend plassen, kan iemand het even overnemen? nu, please, NU PLEASE!!!!!!!!!! NU NU NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik niet, Lieske!quote:
Die reputatie valt toch niet meer te reddenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ik niet, Lieske!
die moet dan subiet die fiets af natuurlijk, haar geld redden en haar reputatie
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:13 schreef AnTjUh het volgende:
iemand moet de opdracht krijgen om de lamp langzaam los te draaien![]()
Geloof me, dat ochtendhumeur komt niet omdat Ralph NIETS zei, integendeelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:13 schreef LuukBes het volgende:
Linda heeft een mega-ochtenhumeur maar door die Ralph vanmorgen naast er op de bank (die in een uur lang 2 woorden gezegd heeft) en nu op de fiets is ze helemaal chaggy.
Dat ook ja (saai, lekker is ie niet met zijn kutkopquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Geloof me, dat ochtendhumeur komt niet omdat Ralph NIETS zei, integendeel
Lekker ding, maar dodelijk saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |