ze in de TT tussen de O en de g een r, en tussen de a en de m een s, binnen de kortste keren zit je op duizenden views.quote:
Pfft , zeg gewoon orgasme, nu zat ik helemaal te puzzelen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze in de TT tussen de O en de g een r, en tussen de a en de m een s, binnen de kortste keren zit je op duizenden views.
Als ik jou was zou ik die raketsilo minstens nog een maandje vergetenquote:Op donderdag 15 september 2005 15:52 schreef fiat126 het volgende:
Ik speel het ook sinds een paar dagen, vind het wel aardig, maar het gaat niet zo snel als ik gehoopt had en het is ook niet te vergelijken met iets als EVE-Online, maar ja. Ik zie wel hoever ik ga komen.
Ik heb nu:
Metaal : niveau 3
Kristal: niveau 4
Deuterium: niveau 2
Energie: niveau 5
Robot: niveau 1
Onderzoek: niveau 1
Ga nu sparen voor een raketsilo...
Ik speel onder nickname Fiat126
Hehehe. moet idd nog ff 'sparen'quote:Op donderdag 15 september 2005 21:11 schreef rashudo het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die raketsilo minstens nog een maandje vergeten
Op allianties klikken en een verzoek indienen om lid te worden.quote:Op maandag 26 september 2005 10:53 schreef poehej het volgende:
hoe join je eigenlijk een alliance.. ik heb nu een alliance gemaakt en een kameraad van me wil joinen, maar hoe moet dat?
jup, is ook handig. Maar als je mijnen dalijk n beetje op niveau zijn (niveau 15 minimaal op meerdere planeten.) dan kan je ook gaan raiden (andere mensen leeghalen). Dat gaaat nog veel sneller dan op je mijnen wachten.quote:Op maandag 26 september 2005 12:05 schreef Roellie80 het volgende:
ben nu ook bijna een dagje op weg;
Metaal Niveau 4
Kristal Niveau 3
Deuterium Niveau 2
Zonneenergie Niveau 5
en ik ga eerst deze fabrieken flink uitbouwen voordat ik aan ander dingen ga beginnen...
Ik vind het erg handig dat je de energie die je hebt goed kan verdelen over je mijnen, hierdoor kan je even snel wat metaal; of juist kristal produceren
klinkt leuk; maar je zegt zelf al;quote:Op maandag 26 september 2005 12:11 schreef Eamon het volgende:
[..]
jup, is ook handig. Maar als je mijnen dalijk n beetje op niveau zijn (niveau 15 minimaal op meerdere planeten.) dan kan je ook gaan raiden (andere mensen leeghalen). Dat gaaat nog veel sneller dan op je mijnen wachten.![]()
Er zit een leuke kant en een minder leuke kant aan het overdag uitbouwen (in de baas z'n tijd).quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
klinkt leuk; maar je zegt zelf al;
* level 15
* meerder planeten
gaat nog wel ff een dagje duren denk ik![]()
Dat had ik mij ook voorgenomen, maar neeh hoor....quote:Op maandag 26 september 2005 12:25 schreef Roquefort het volgende:
Ik hoop dat ik morgen op mijn werk zo sterk ben om niet door te spelen.![]()
t duurt idd wel ff, k weet eigenlijk niet of er zulke noobs zijn die je gewoon zo leeg kan halen. K heb iig n dikke vloot nodig om te winnen, je kan anders wel ff mensen van ongeveer dezelfde rang spy-en. Als ze geen defense hebben stuur je er wat vrachtschepen op af en haal je ze zo leeg.quote:Op maandag 26 september 2005 12:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Er zit een leuke kant en een minder leuke kant aan het overdag uitbouwen (in de baas z'n tijd).
Ik ben zo snel door m'n resources heen.
Kan er iemand even een transportmissie naar mij doen ?
Valt te proberen toch ? Misschien iemand die een newbie wil helpen/sponsoren ?
Ben al bezig met wat te rommelen.quote:Op maandag 26 september 2005 13:24 schreef Eamon het volgende:
[..]
t duurt idd wel ff, k weet eigenlijk niet of er zulke noobs zijn die je gewoon zo leeg kan halen. K heb iig n dikke vloot nodig om te winnen, je kan anders wel ff mensen van ongeveer dezelfde rang spy-en. Als ze geen defense hebben stuur je er wat vrachtschepen op af en haal je ze zo leeg.
Donequote:Stuur anders ff n berichtje naar bizarre (ingame) of robbypijnenborg@hotmail.com (msn).![]()
Kben hard bezig.quote:Op maandag 26 september 2005 13:25 schreef Eamon het volgende:
Bouw trouwens zoveel mogelijk metaal, dan kristal en dan deut. Metaal heb je namelijk t meeste nodig voor je gebouwen.
Let op: elke keer dat je op melkweg klikt kost dat 10 eenheden deuterium.quote:Op maandag 26 september 2005 15:26 schreef Roellie80 het volgende:
mensen leg eens uit; als ik op melkwek klik dan zie ik een aantal planeten.
Yep.quote:Ik kan hier een sonde naar toe sturen; maar je kan ook dingen stelen?
oke!.. dus dat is al minstens 40 deuterium wegquote:Op maandag 26 september 2005 15:35 schreef PPL het volgende:
Let op: elke keer dat je op melkweg klikt kost dat 10 eenheden deuterium.
vloot...
Met werf level 1 kan je een licht gevechtsschip bouwen.quote:Op maandag 26 september 2005 15:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
oke!.. dus dat is al minstens 40 deuterium weg![]()
en die vloot kan je pas bouwen met een werf ofzo toch?
ik heb nog geen robot fabriek![]()
ja duidelijk... ik heb een stukje hierboven ook al een link geplaatst naar de handleidingquote:Op maandag 26 september 2005 15:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Met werf level 1 kan je een licht gevechtsschip bouwen.
Voor geavanceerdere schepen moet je de werf upgraden en onderzoek doen.
Om onderzoek te kunnen doen meot je een onderzoekslab hebben.
Onder "technologie" kan je vinden wat je minimaal moet hebben om iets te bouwen.
Wellicht is hetvolgende topic handig voor je.
Mededeling: Beginners Handleiding
PS:
Ben zelf ook net afgelopen vrijdag begonnen dus ben ook nog zoekende.
Kan dus zijn dat ik niet helemaal 100% juist zit.
Goed plan.quote:Op maandag 26 september 2005 16:05 schreef Roellie80 het volgende:
laten we de Fok! alliantie starten
Nou...quote:Op maandag 26 september 2005 16:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja duidelijk... ik heb een stukje hierboven ook al een link geplaatst naar de handleiding
het viel me op dat jij voor mijn gevoel al heel snel met schepen bezig was.. maar je bent dan ook al 2 dagen langer bezig als ik![]()
klinkt misschien gek;quote:Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik heb een beetje mazzel gehad nadat ik mij aanmeldde op het bijbehorende forum.
Was iemand on-line die graag een newbie wilde helpen.
Stuurde een transport schip met 10k metaal , 10k kristal & 4k deuterium.
Ik was dan ook dankbaar.quote:Op maandag 26 september 2005 16:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
klinkt misschien gek;
maar dat wil ik ook! hehe
Newbies worden ook groot natuurlijk. Ik denk dat iedereen die al wat verder gevordert is al een alliantie heeft.quote:Op maandag 26 september 2005 16:16 schreef PPL het volgende:
Ik weet niet of een alliantie veel zin heeft als we met allemaal newbies zitten.
Dan kunnen we niet echt een vuist maken.
Het probleem is dat ik nu naar een metaalfabriek level 10 wil.quote:Op maandag 26 september 2005 16:21 schreef Roellie80 het volgende:
het gaat aardig snel inderdaad...
ik heb nu (al) een metaal productie van 338
dus met een paar uurtjes kan je alweer genoeg bouwen.. het word allemaal wel duurder inderdaad.. maar ik ga gewoon voor niveau 15-20 ofzo.. dan gaat het lekker rap![]()
Wtf, ik veranderde m'n pw alleen...quote:Fout
Je sessie is ongeldig. Dit kan meerdere oorzaken hebben:
1. Je bent meerdere keren ingelogd met hetzelfde account.
2. Je hebt niet meer hetzelfde IP als toen je inlogde in ogame.
Log alsjeblieft opnieuw in: Naar de login pagina
Je speelt met een ander IP dan de vorige keer.
De AOL-browser heeft hier soms problemen mee.
Deactiveer de IP controle in het Opties menu
Ik ben na twee dagen al lid van een alliantie.quote:Op maandag 26 september 2005 16:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Newbies worden ook groot natuurlijk. Ik denk dat iedereen die al wat verder gevordert is al een alliantie heeft.
dus zit je op niveau 9... dan krijg je nu dus 636 metaal p/u.. dus met 3.6uur heb jij je 2300 metaal bij elkaar tochquote:Op maandag 26 september 2005 16:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik nu naar een metaalfabriek level 10 wil.
Dat kost mij echter iets van 2300 metaal.
Waar haal ik die vandaan ?
Het remt mijn ontwikkeling nogal![]()
Gelukkig dat ik overdag even op mijn werk kan inloggen om wat zaken te 'regelen'
Zodra ik weer genoeg heb.. meteen bouwen, bouwen, bouwen !
En wat moet ik die 3.6 uur precies gaan doen ?quote:Op maandag 26 september 2005 16:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dus zit je op niveau 9... dan krijg je nu dus 636 metaal p/u.. dus met 3.6uur heb jij je 2300 metaal bij elkaar toch![]()
* Roellie80 heeft hetzelfde probleem...quote:Op maandag 26 september 2005 16:32 schreef PPL het volgende:
[..]
En wat moet ik die 3.6 uur precies gaan doen ?
Werken soms ?![]()
jup, mee uitkijken.quote:Op maandag 26 september 2005 16:34 schreef LostFormat het volgende:
Hoe zit het trouwens met spelen op m'n school? Kan ik dan gezeik krijgen over meerdere ip's?
Afgelopen vrijdag vanaf huis gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 16:34 schreef LostFormat het volgende:
Hoe zit het trouwens met spelen op m'n school? Kan ik dan gezeik krijgen over meerdere ip's?
Als je pas net speelt hebben allianties niet heel veel zin. De mensen die jou aanvallen zullen (als je niet erg veel grondstoffen laat staan, dat is overigens erg dom) niet erg hoog zijn voorlopig. T werkt ook met noob bescherming he, is n formule voor (geen id welke t is, staat op t forum), dat niet iedereen je aan kan vallen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:25 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ben na twee dagen al lid van een alliantie.
Die zitten echter voornamelijk in melkweg 1.
Heb ik militair gezien niet zoveel aan.
Alleen een transportschip was al vier uur onderweg.
Dat schiet niet op als mijn buurplaneet komt aanvallen...
van het forum..quote:Op maandag 26 september 2005 16:40 schreef Eamon het volgende:
[..]
Als je pas net speelt hebben allianties niet heel veel zin. De mensen die jou aanvallen zullen (als je niet erg veel grondstoffen laat staan, dat is overigens erg dom) niet erg hoog zijn voorlopig. T werkt ook met noob bescherming he, is n formule voor (geen id welke t is, staat op t forum), dat niet iedereen je aan kan vallen.
quote:Zolang je nog onder de 5000 score hebt, kun je alleen mensen aanvallen die tussen de 20% en 500% van jou score hebben, dus als je een score van 100 hebt, kunnen alleen mensen van score 20-500 jou aanvallen. Mensen met minder dan 20% zijn groen, mensen met meer dan 500% zijn rood. Wanneer je meer dan 5000 score hebt, kan iedereen boven de 5000 jou aanvallen en omgekeerd. Mensen met een blauwe naam staan in vakantiemodus. Dan kun je niet aangevallen worden, en produceren je mijnen ook niks. Handig voor als je op vakantie gaat. Je kunt vakantiemodus aanzetten bij 'Opties', maar je kunt het dan 2 dagen lang niet uitzetten, dus pas op.
T hoeft ook geen probleem te geven. Je hebt van die noobs die met multi accounts gaan spelen. T mag wel, maar als bijvoorbeeld n andere collega vanaf je werk naar jou grondstoffen stuurt dan heb je wel kans op n bann. Dat geld ook voor thuis, als je broertje of whatever ook speelt mag je niet in dezelfde alliantie zitten en niet met elkaar handelen. T is wel handig als je dan ff n kopie van n paspoort ofzo naar n GO stuurt (staat allemaal op t forum).quote:Op maandag 26 september 2005 16:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag vanaf huis gedaan.
Nu vanaf werk.
Vanavond weer thuis.
-> twee verschillende IP's, maar (tot nu toe) geen problemen ervaren.
het regeltje idd.quote:Op maandag 26 september 2005 16:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
van het forum..
[..]
van het forum..
quote:
Zolang je nog onder de 5000 score hebt, kun je alleen mensen aanvallen die tussen de 20% en 500% van jou score hebben, dus als je een score van 100 hebt, kunnen alleen mensen van score 20-500 jou aanvallen. Mensen met minder dan 20% zijn groen, mensen met meer dan 500% zijn rood. Wanneer je meer dan 5000 score hebt, kan iedereen boven de 5000 jou aanvallen en omgekeerd. Mensen met een blauwe naam staan in vakantiemodus. Dan kun je niet aangevallen worden, en produceren je mijnen ook niks. Handig voor als je op vakantie gaat. Je kunt vakantiemodus aanzetten bij 'Opties', maar je kunt het dan 2 dagen lang niet uitzetten, dus pas op.
kan je in uni1 mooi ervaring op doen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:22 schreef PPL het volgende:
Ik blijf wel even in uni1.
Kweet niet of ik mij staande kan houden (qua ervaring) als strax al die uni1-cracks aan de gang gaan in uni2.
Dat is dus precies waar ik bang voor ben...quote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef Eamon het volgende:K heb al prachtige tacktieken bedacht voor uni2,
Woensdag om precies te zijnquote:die is er overigens binnenkort wel.
Kzit nu al paar dagen verschrikkelijk te sloven om het een beetje op gang te krijgen.quote:In uni2 moet IEDEREEN opnieuw beginnen, dus dat wordt (vanaf t begin iig) n stuk makkelijker dan nu nog in uni1 hoog te komen.
Poeh.... je staat nog een stukje uit mijn buurt met mijn 49 puntenquote:
Drie uur...quote:Hij gaat lekker; jammer dat die slagschepen 3 uur duren om te bouwen ..
Zojuist gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 19:51 schreef Woutey het volgende:
heb ff alliantie gemaakt
foknl
weet niet hoe je er bij kunt maar probeer er ff bij te komen iedereen
quote:Leden lijst (Aantal:: 3)
Nr. Naam Status Punten Coord Toetredings datum Online
1 Woutey verstuur bericht Grondlegger 0 3:441:11 2005-09-26 19:51:04 aan
2 Caela verstuur bericht Beginner 5 4:107:4 2005-09-26 20:28:34 aan
3 PPL verstuur bericht Beginner 49 3:472:8 2005-09-26 20:28:26 aan
Da's ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Eamon het volgende:
lol, in Uni2 moet IEDEREEN dus opnieuw beginnen he, is dan wel n stuk makkelijk voor je om te beginnen.
dat ligt aan t niveau van je mijn. Klik op het plaatje van je mijn, dan kan je zien hoeveel hij (of zij) per uur produceert.quote:Op maandag 26 september 2005 23:16 schreef Woutey het volgende:
hoe snel krijg je eigenlijk resources erbij?
onbeperkt, njah, je planeet moet nog lege velden hebben, anders kan je er niks meer op bouwen. Dat is een beetje de limiet. En je moet jezelf wel af gaan vragen tot hoe ver je moet gaan, want t wordt best duur, k zit nu op bijna elke planeet rond de leven 17 of hoger, level 20 (die kan k nu zien, ff als voorbeeld), kost Benodigd: Metaal:199.515 Kristal:49.878quote:En tot hoeveel kan je em upgraden?
die kan je niks doen. Je hebt altijd noobbescherming, staat verder op in dit topic uitgelegd. En als je gewoon altijd fleetsaved, is er niks te halen. Spy ook nooit hogere mensen. Kijk altijd via statistieken en maak dan n lijstje.quote:Op maandag 26 september 2005 23:49 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben voor mijn gevoel wel aardig aan het opschieten en vermaak me prima
Metaal niveau 7
Kristal niveau 5
Deuterium Niveau 2
Energie Niveau 7
verder heb ik nog niks anders gebouwd...
Ik ben opzich wel benieuwd naar de aftrap van uni2; maar als ik vluchtig dat forum een beetje doorlees dan moet ik toegeven dat er echt bijna teveel dingen in zitten..
ik vrees dat dat toch behoorlijk lastig is als je in een zonnestelsel terecht komt met bijvooreeld een top50 speler uit uni1
misschien is t nuttig dat jullie ook t ogame forum gebruiken, staat veel meer opquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef Mithgoril het volgende:
Ben ook maar begonnen met spelen, kijken of ik m'n planeetje op gang kan krijgen en dan zien jullie mij hier wel weer verschijnen, ervaringen uitwisselen en dergelijke
Doe mij ook eens zo'n pakketquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:25 schreef Bot13 het volgende:
Misschien wel leuk om te vertellen
Een gast uit m'n klas is vorige week begonnen met Ogame; maar ik wil dat ie opschiet. Dus ik sponsor hem
Elke dag iets van 10k per elke grondstof, en zo heeft hij in EEN week al genoeg grondstoffen voor bijvoorbeeld een kolonisatieschip
Die punten gaan echt tyfussnel omhoog bij hem
In uni2 heb je die hulp niet nodig. Iedereen begint daar toch op 0.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:42 schreef PPL het volgende:
[..]
Doe mij ook eens zo'n pakket
* PS: Sorry voor de twee postst achter elkaar.
Er ging iets mis met edit-ten
I know man, toch bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef Eamon het volgende:
[..]
In uni2 heb je die hulp niet nodig. Iedereen begint daar toch op 0.![]()
eensch.. ik ben ook nog een n00bquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb niet heel dat forum door zitten nemen. Wordt daar morgen in gestart dan? Wel leuk enzo, maar daar is iedereen in het begin noob en dus gaat die noobbescherming niet echt op. Ben nu net bezig en heb geen zin om daar straks onderuit geschoffeld te worden door gasten die het al maanden doen...
Toch wel makkelijk hoor, als je vanaf je werk even af en toe een commando kan geven...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:10 schreef LostFormat het volgende:
best matig, want gisteren had ik vrij dus kon ik redelijk snel alles opbouwen. Morgen gewoon school...
Ja, maar als je dan straks je n00b-bescherming kwijt bent staan er 400 slagschepen voor je deur (...)quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:04 schreef Roquefort het volgende:
Ik ben net twee daagjes begonnen, sta ook niet zo te trappelen om met Uni 2 te beginnen zonder enige andere ervaring dan fabriekjes bouwen.
Wat denk je dat ik ga doen ?quote:Is het toegestaan om aan beide universa mee te doen, zodat ik wat door kan oefenen in Universum 1 en tegelijkertijd vast opbouwen in Universum2?
Zojuist eerste gevecht gedaan.quote:Ik bedoel, ik heb nog ueberhaupt geen idee hoe een gevecht/aanval werkt,
Ps:quote:De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-27 11:03:23 , toen het tot een gevecht kwam::
Aanvaller PPL (3:472:8)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0% Soort L.Gevechtsschip
Aantal 1
Wapens: 50
Schilden 10
Romp 400
Verdediger xxxxxxx (x:xxx:x)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 10% Soort Raketten
Aantal 1
Wapens: 80
Schilden 20
Romp 220
De verdediger heeft het gevecht gewonnen!
De aanvaller heeft een totaal van 4000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coordinaten in de ruimte zweven nu 900 Metaal en 300 Kristal.
Ze kunnen je niet aanvallen, want ze moeten zelf ook vanaf scratch beginnen.quote:wat heb ik dan in Uni 2 te zoeken als iedereen daar vanaf scratch begint en dus iedereen mij aan kan vallen voordat ik de basisprincipes goed doorheb?
Niet te snel een werf bouwen hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef Roellie80 het volgende:
ik heb m'n mijnen in uni1 wel redelijk op orde
en ga zo maar eens een werk bouwen
Ikzelf dacht aan minimaal 15:7:3quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:46 schreef Roellie80 het volgende:
dus met uni 2 gaan we eerst voor alle mijnen op level10
lijke me oke, maar ik ga m'n planeet toch een einge naam geven denk ik aangezien ik nog niet veel vertrouwen heb in het doorzettingsvermogen van de gemiddelde fok!-erquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Ikzelf dacht aan minimaal 15:7:3
Misschien zelfs 18:9:5
Zie mijn post een stuk hierboven over mijn voorgenomen initiele strategie.
Ik zou wat feedback daarop best fijn vinden
Wellicht dat we met wat uitgedokter een leuke basis kunnen leggen voor uni2.
Is het idee om alle planeetnamen van fokkers met FoK te laten beginnen ?
Bijvoorbeeld FoK Aarde , FoK Mars etcetera ?
(En dan natuurlijk onderling niet-aanvalspact tot bijvoorbeeld 8000 punten ?)
Eens, maar laat die eigen naam dan voorafgaan door "FoK".quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
lijke me oke, maar ik ga m'n planeet toch een einge naam geven denk ik aangezien ik nog niet veel vertrouwen heb in het doorzettingsvermogen van de gemiddelde fok!-er
Wacht ff tot morgen en start dan in uni2.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb me ook net aangemeld... en tot nu toe ziet het er wel leuk uit. Wel donders irritant dat je niet meerdere dingen tegelijk kan bouwen.. maarja.
Er komt dus een FOK! alliantie?.
Idd, maar ben nu alvast even aan het oefenenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Wacht ff tot morgen en start dan in uni2.
Zonde van je energie om nun nog in uni1 te starten.
Same herequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:05 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd, maar ben nu alvast even aan het oefenen. Dan weet ik ongeveer wat ik moet doen om iig een beetje goede start te maken
.
Ja begrijpelijk, maar het heeft toch niet echt zin,quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:05 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd, maar ben nu alvast even aan het oefenen. Dan weet ik ongeveer wat ik moet doen om iig een beetje goede start te maken
.
Yup.. ik ben van de partijquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:08 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, maar het heeft toch niet echt zin,
Ik ben nu een dag of 3 bezig en ik ben nog (slechts) bezig met het bouwen van mijnen..
het zal ook nog wel een dag of 3 duren voordat ik met andere dingen op een normaal tempo kan beginnen
maar doe je morgen mee met de aftrap van uni2?
Ja, ik vind het opzich primaquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:09 schreef PPL het volgende:
Roellie80, is dat idee van dat "FoK" voor de planeetnaam ook wat voor jou ?
vanaf morgen 12:00 gaat het open (volgens het forum)quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:14 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Yup.. ik ben van de partij. Vanaf hoelaat gaat uni2 open? (natuurlijk wel zo snel mogelijk erbij zijn
).
klink eens op de mijn,quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:17 schreef Mordreth het volgende:
Wat ik trouwens niet zie is hoe snel (of langzaam) ik mijn grondstoffen binnenkrijg.. wel verdraaid handig om te weten lijkt me.
per uur dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
klink eens op de mijn,
of bij grondstoffen... maar dat is minder goed te zien wanneer je niet genoeg energie hebt om alles 100% te laten draaien
Hangt er een beetje vanaf hoever we van elkaar afzitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:16 schreef Roellie80 het volgende:
Ja, ik vind het opzich prima
ik hoop alleen dat we dan wat meer mensen kunne spekken
Yepz, me too.quote:vanaf morgen 12:00 gaat het open (volgens het forum)
en ik wil inderdaad het liefst om 12:01 m'n eerste mijn aanzetten![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:20 schreef PPL het volgende:
Yepz, me too.
Ben bang dat ik weinig zal betekenen voor de baas morgen![]()
Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:26 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
let's rock!
met een beetje mazzel worden de plaatsen verdeeld op moment van inschrijven.. dan is er wel een grote kans dat we dicht bij elkaar komen te zitten
Ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef Roquefort het volgende:
Okee, ik doe mee in Uni 2.
(Ik hoop dat ik wat tijd vrij kan maken op werk vlak na 12:00)
Volgens mij meen ik trouwens gelezen te hebben dat je een planeet achteraf kan hernoemen, dus dat je probleemloos een planeet fok_mars kunt noemen en later weer hernoemen naar gewoon mars als blijkt dat de fokkers allemaal inderdaad fucking fokkers zijn?Klopt dat?
Uiteraard moet je blijven uitbouwen tot flinke mijnen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:30 schreef Roellie80 het volgende:
ik denk dat ik nog wel iets verder wil gaan met upgraden van de mijnen..
ik neem aan dat dit zich op de langere termijn wel terug betaald.
Ook ga ik proberen om ten alle tijden m'n energie in de + te houden..
Ik zie een maat van me sneller bouwen als ik vanwege de te-lage energie die ik op dit moment kan leveren
Dat is een zekerheid als een koequote:Op dinsdag 27 september 2005 14:48 schreef Roquefort het volgende:
My idea exactly.
Ik denk dat je minimaal de eerste dagen zoveel mogelijk je mijnen moet upgraden, en je energie-centrale.
Zodra je een klein vrachtschip wilt hebben.quote:Maar wat is een goed moment om aan een onderzoekslab etc te gaan denken?![]()
Niet dat mij bekend is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:51 schreef LostFormat het volgende:
Zijn er voor de rest nog verschillen tussen uni1 en uni2?
Ik eveneensquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:16 schreef DvK het volgende:
Ik ga me morgen ook inschrijven voor uni2.
En uni1 als 'test' gebruiken.
Ik houd het voorlopig op de letters "FoK" voor mijn planeetna(a)m(en).quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:25 schreef DvK het volgende:
Alleen ik kan me pas om half 4 aanmelden.
En starten we dan ook een FOK! alliantie?
T is wel meer dan n aantal klikjes na n tijdje hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:48 schreef Roellie80 het volgende:
mensen.. opletten
morgen hebben jullie allemaal de kans om aan een leuks spel mee te doen,
het heeft slechts een aantal klikjes per dag nodig maar het zal je maanden lang de hele dag boeien!
hehe
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:12 schreef PPL het volgende:
* ook begonnen is *
Omdat ik denk dat het veel beginners zijn (net als ik overigens)quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Mithgoril het volgende:
PPL, wat is je reden om niet mee te doen met de Fok!Alliantie?
Verrader!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat het veel beginners zijn (net als ik overigens)
Ik denk niet dat die voldoende ondersteuning kan geven qua ervaring, strategieen, handel en oorlogsvoering.
Vandaar dat ik zojuist BSL gejoined heb.
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef LostFormat het volgende:
Keihandig, want zo kan hij nu al jullie coordinaten doorspelen naar z'n alliantiemakkers.
wanneer je zoekt naar spelers dan staan daar ook al de coordinaten bijquote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef LostFormat het volgende:
Keihandig, want zo kan hij nu al jullie coordinaten doorspelen naar z'n alliantiemakkers.
Ik heb nog steeds FoK voor m'n planeetnaam staan hoor...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef LostFormat het volgende:
Farizeeër!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:58 schreef PPL het volgende:
[..]
...
Vandaar dat ik zojuist BSL gejoined heb.
Kom maar op.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:05 schreef Roquefort het volgende:
Farizeeër!![]()
BSL-idioten val ik vanaf heden blind en meedogenloos aan.
Hoe de fuck krijg jij dat zo snel voor elkaar? Weldoener om je vinger gebonden?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Kom maar op.
In de tijd dat jij niet kon aanmelden was ik al bezig.
Zojuist is mijn eerste zware gevechtsschip gereed gekomen.
Moet ik hem ff langs sturen soms ?
Snelle aanmelder.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg jij dat zo snel voor elkaar? Weldoener om je vinger gebonden?
Heb je mijn coordinaten gezien dan ?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:22 schreef Bot13 het volgende:
Eerste 50? Oh dan zou ik daar toch mij moeten zitten
Ik had 1 minuut nadat ik kon registreren al een naam geregistreerd, op 12 uur, 3 minuten en 26 seconden om precies te zijn.
Maargoed. Ik zit dus onder de melkweg 1:17:0Dat vind ik al aardig snel van mezelf al zeg ik het zelf.
Je zware gevechtsschip is klaargekomen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef PPL het volgende:
[..]
Kom maar op.
In de tijd dat jij niet kon aanmelden was ik al bezig.
Zojuist is mijn eerste zware gevechtsschip gereed gekomen.
Moet ik hem ff langs sturen soms ?
Goeie vraag.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:01 schreef Mordreth het volgende:
Het is in het begin wel even flink doorbijten en geduld hebben :/. Wanneer word die fok alliantie opgestart?.
Volgens mij heb ik wat anders getypt, lees eens terug ?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:49 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je zware gevechtsschip is klaargekomen?
Dan ben ik waarschijnlijk allang overgestapt.quote:May the force be with you, je zal hem nodig hebben als we na 12 topics, 6 meetings en nogmaals goed doornemen van de handleiding die fok-alliantie van de grond komt. We laten je nu nog even patsen, met je nerd-vriendjes van BSL die Uni 1 verneukt hebben en het daarom nu in Uni 2 proberen.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik was net op het forum van BSL om te overleggen, maar die ging om 21:30 off-line.
De beheerder moest naar bed van z'n ouders en z'n computer ging uit.![]()
same here, ik wacht nog op die fok alliantie..quote:Op donderdag 29 september 2005 00:00 schreef Roellie80 het volgende:
hehe goed bezig mensen!
ik heb ook al te veel aanvragen gekregen...
maar ik wacht nog even af, al weet ik niet of dat verstandig is..
je zal toch ergens lid van moeten worden ben ik bang
Wel jammer dat ik geen gele of witte kaasplaneet heb.quote:
jazeker.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:21 schreef Roellie80 het volgende:
PPL>> zit je nou nog bij die alliantie?
ik zit nog steeds te zoeken waar ik me bij gaan aansluiten
het zal best; maar op UNI1 had ik geisteren toch een behoorlijk kristal probleem.. dus dat probeer ik te vermeiden..quote:Op donderdag 29 september 2005 14:25 schreef PPL het volgende:
[..]
jazeker.
PS:
pas op met je mijnen
je kristal is wellicht wat hoog.
je maakt verhoudingsgewijs veel meer gebruik van metaal.
Ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 14:38 schreef DvK het volgende:
Ik heb een aanvraag ingestuurd.
Klopt, maar kijk uit dat je niet met een berg kristal zit, maar nog niets kan bouwen omdat je op metaal zit te wachten.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
het zal best; maar op UNI1 had ik geisteren toch een behoorlijk kristal probleem.. dus dat probeer ik te vermeiden..
Jaquote:Kan je ook je alliantie verlaten?
* meldt *quote:Op donderdag 29 september 2005 14:38 schreef DvK het volgende:
Ik heb een aanvraag ingestuurd.
Wie biedt zich aan?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:27 schreef PPL het volgende:
Gaan jullie ook zo'n mooie alliantie pagina maken ?
Als ik de kennis had gehad, was het al geregeld geweest.quote:
"Wij zijn een nieuwe alliantie van kneuzende noobs en zoeken nog enkele nieuwe leden met kennis van de spelregels. PS, we zijn allemaal fokkers."quote:Op donderdag 29 september 2005 15:27 schreef PPL het volgende:
Gaan jullie ook zo'n mooie alliantie pagina maken ?
Zie ik ook niet. Zal wel komen omdat jij de starter betn.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:38 schreef Mithgoril het volgende:
Je mist iets, iig, dat neem ik aan.
Kan je niet op dat ledenaantal klikken om dan een nieuwe pagina te krijgen met daarop de coördinaten, punten en usernames van je mede-alliantiegenoten? Dat krijg ik iig wel te zien.
Nope, ik kan wel op het ledenaantal klikkenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:38 schreef Mithgoril het volgende:
Je mist iets, iig, dat neem ik aan.
Kan je niet op dat ledenaantal klikken om dan een nieuwe pagina te krijgen met daarop de coördinaten, punten en usernames van je mede-alliantiegenoten? Dat krijg ik iig wel te zien.
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef Bot13 het volgende:
Pfooew. Gelijk gezakt van plaats 16 naar ergens rond de 70.
Dit is niet leuk meer
grrrr..quote:Op donderdag 29 september 2005 20:17 schreef PPL het volgende:
Whahaha, vandaag de hele dag op rooftocht geweest in uni1
Die sukkels waren allemaal op school en dus of-line
Wahahaha !
Wat zullen die op hun neus hebben gekeken toen ze thuis kwamen
Ondertussen ook lekker verder in uni2, nu op plaats 19
Zal wel snel veranderen hoor, kben niet zo'n die-hard die tot drie uur 's nachts bezig is.
Joh....quote:Op donderdag 29 september 2005 21:56 schreef Roquefort het volgende:
Ik sta op 225.
Die paar uur vertraging bij het registreren breekt me nog steeds op.![]()
![]()
* benieuwd is *quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:53 schreef Eamon het volgende:
kijk over n week, dan is er enig verschil. Nu stelt dat echt niks voor. Wij hebben wel n tacktiek waardoor t straks snel kan gaan.:)
Iedereen moet immers weer van hetzelfde punt vertrekken en zal in het begin wel dezelfde keuzes maken (bouwen van mijnen, DT-fabrieken en energiecentrales). Waarschijnlijk zullen er later wel andere keuzes gemaakt worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:53 schreef Eamon het volgende:
kijk over n week, dan is er enig verschil. Nu stelt dat echt niks voor. Wij hebben wel n tacktiek waardoor t straks snel kan gaan.:)
Dat hoop iuk ook asap geregeld te krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:39 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Iedereen moet immers weer van hetzelfde punt vertrekken en zal in het begin wel dezelfde keuzes maken (bouwen van mijnen, DT-fabrieken en energiecentrales). Waarschijnlijk zullen er later wel andere keuzes gemaakt worden.
Ik ga eerst maar eens zorgen dat ik wat schepen de lucht in kan krijgen
metaal 9quote:Metaal niveau 7
Kristal niveau 4
DT niveau 4
Zonneënergie 8
Robot niveau 2
Werf niveau 1
Onderz. lab. niveau 1
Ik hebquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:09 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat hoop iuk ook asap geregeld te krijgen.
Gevechts schepen nog ff niet.
Vracht is voor mij beklangrijker om te handelen met allies.
[..]
metaal 9
kristal 8
deut 4
zonne 9
robot 1
onderzoekslab 1
... toch al wat verschil in keuzes dus...
U is 'renegade of funk' ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:28 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik heb
Metaal 10
kristal 7
deut 3
zonne 9
robot 2
werf1
en ik sta ineens op 102![]()
![]()
![]()
Geen verschil.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:32 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is precies het verschil tussen Uni 1 en Uni 2?
Ik wil me eerst gaan inlezen over het spel, wat is de beste Uni voor een beginner om in te beginnen?
Preventief toeslaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:01 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom zouden ze me dan aanvallen met zoveel vuurkracht als ik heel weing grondstoffen heb (als noob zijnde)
Wat houdt die bescherming in? Ik ben bv net begonnen, natuurlijk weinig metaal. In het weekend speel iknooit, maar ik kan het nu rustig zonder problemen zo laten staan? Zonder dat ik op maandag leeggeroofd ben?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:17 schreef PPL het volgende:
[..]
Preventief toeslaan.
Waarom zouden ze jou de gelegehied geven om op termijn een bedreiging te zijn vor hun hegemonie ?
Nu heb je inderdaad nog newbie-bescherming.
Zodra je meer dan 5000 punten hebt is die weg.
zet dan ff snel een paar metaal, kristal en energie fabriekjes aanquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat houdt die bescherming in? Ik ben bv net begonnen, natuurlijk weinig metaal. In het weekend speel iknooit, mara ik kan het nu rustig zonder problemen zo laten staan? ZOnder dat ik op maandag leeggeroofd ben?
Ik heb 1 metaal, 1 kristal en 1 zonnenergie. Geupgrade naar 2, 2 en 3 respectievelijk. En ik was inderdaad van plan ze even te laten grazenquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
zet dan ff snel een paar metaal, kristal en energie fabriekjes aan
de n00b bescherming houd in dat je niet kan worden aangevallen totdat je een aantal punten hebt bereikt,
maandag zal je dan aardig wat credits hebben
quote:Zo, ik zit nu ook bij de fok alliantie . Ben wat eerder terug gekomen van mijn schoolkamp.. mijn hak daar namelijk gebroken.. dus lekker veel vrije tijd nu (jeeeej ). Anyway.. komt er nog een forumpje daarop ofzo? .
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk dat we vooral dit forum zullen gebruiken he
We kunnen ook een aparte clantopic maken hier op Fok!.
Succes met je knie!
Op het forum van Ogame zelf wordt gezegd dat je het beste die schepen kunt overslaan. Schijnt kanonnenvoer te zijn. Lichte vrachtschepen schijnen nuttiger te zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:40 schreef DvK het volgende:
Ik kan al: lichte gevechtsschepen bouwen.
Zal ik die bouwen, of is het beter om door te onderzoeken, tot betere schepen.
In uni1 of uni2 ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:40 schreef DvK het volgende:
Ik kan al: lichte gevechtsschepen bouwen.
Zal ik die bouwen, of is het beter om door te onderzoeken, tot betere schepen.
Ja... beter ff doorsparen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:51 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Op het forum van Ogame zelf wordt gezegd dat je het beste die schepen kunt overslaan. Schijnt kanonnenvoer te zijn. Lichte vrachtschepen schijnen nuttiger te zijn.
Ja, maar daar kan je je niet voor registeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:11 schreef Mordreth het volgende:
Ik zie nu net dat er ook een ". universe" bestaat?![]()
Doe je lekker, ik stond voordat ik wegging voor mijn wedstrijd nog op plek 140, kom ik terug, plek 208quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:03 schreef Roellie80 het volgende:ik sta gewoon op de 28ste plaats van de 3625
Ik op plaats 977quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:47 schreef Bot13 het volgende:
Yes ik zit weer in de top100.
Woot plaats 52
Metaalmijn: niveau 7quote:Diameter 12800 km ( 23 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. 22°C to 62 °C
Positie ***
Score 7 (rang 1264 van 3664)
Ik doe het helaas iets minder, met mijn 397e plekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:03 schreef Roellie80 het volgende:ik sta gewoon op de 28ste plaats van de 3625
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
Het is goed om te weten dat als je morgen wakker wordt en je weer genoeg resources hebt om er lekker op los te gaan bouwen en onderzoeken!
Mijn planeet:
[afbeelding]
En dat is niet het enige dat groot aan me is !quote:
Jazeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef Roquefort het volgende:
maar er wordt in de forums wel gesproken over grote planeten, als voordelig om te kiezen bij kolonisatie, dacht ik. (?)
quote:Planeet omvang
pos 1:gemiddeld: 64 :kans: 60% tussen 48 en 80 velden
pos 2:gemiddeld: 68 :kans: 60% tussen 53 en 83 velden
pos 3:gemiddeld: 73 :kans: 60% tussen 54 en 82 velden
pos 4:gemiddeld: 173:kans: 60% tussen 108 en 238 velden
pos 5:gemiddeld: 167:kans: 60% tussen 95 en 239 velden
pos 6:gemiddeld: 155:kans: 60% tussen 82 en 228 velden
pos 7:gemiddeld: 144:kans: 60% tussen 116 en 173 velden
pos 8:gemiddeld: 150:kans: 60% tussen 123 en 177 velden
pos 9:gemiddeld: 159:kans: 60% tussen 129 en 188 velden
pos 10:gemiddeld: 101:kans: 60% tussen 79 en 122 velden
pos 11:gemiddeld: 98 :kans: 60% tussen 81 en 116 velden
pos 12:gemiddeld: 105:kans: 60% tussen 85 en 129 velden
pos 13:gemiddeld: 110:kans: 60% tussen 60 en 160 velden
pos 14:gemiddeld: 84 :kans: 60% tussen 42 en 126 velden
pos 15:gemiddeld: 101:kans: 60% tussen 54 en 149 velden
De kans is dus 60% dat de planeetvelden tussen die 2 waarden zit. Als je geluk hebt is 'ie groter dan de grootste waarde, als je pech hebt kleiner. Zoals je ziet geven posities 4-6 de grootste planeten.
Als 1 v/d leiders mij even wil aanmelden op msn: robbypijnenborg@hotmail.comquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:12 schreef DeHovenier het volgende:
Een van de leiders van de FDF alliantie heeft aangegeven via msn
dat de FDF wil samenvoegen met onze alliantie om zo hoger in de
rankings te komen. De FDF alliantie bestaat uit 3 leiders: Bizarre
met 2 andere leiders en 7 vrienden. Ze hebben allemaal ervaring op
Uni1en bieden bescherming. Ze hebben ook een eigen forum, maar daar
staat nog niks op (http://phpbb88.com/phpbb/?mforum=fdf).
De alliantie is pas 2 dagen bezig.
Wat vinden jullie ervan?
Same here.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:22 schreef RubberenRobbie het volgende:
Ik vind het opzich wel prima op de alliantie samen te voegen. Twee weten meer dan een en ik zou wel wat willen dealen, nu ik een licht vrachtschip tot mijn beschikking heb
[edit] Ik zit nu overigens op 49 punten
quote:Nr. Naam Punten
1 MartiniMeister 6
2 Saladin 26
3 Vinnie 29
4 LoFo 19
5 RRRobert 49
6 DvK 58
7 Roq 82
8 Caela 25
9 Mordeth 33
10 Mithgoril 68
Mooie naamquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:34 schreef DeHovenier het volgende:
Fuck de Fokkers
FDF Final Destiny Fighters 7 0
Final Destiny Fighters dus
hehe, ik ook wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:14 schreef Roquefort het volgende:
Ik wil 100 metaal, 100 kristal en 100 deuterium als tegemoetkoming in de verhuizingskosten.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:01 schreef DeHovenier het volgende:
Mithgoril is onze baas in de Fok!alliantie, maar ik weet niet of hij ook zo heet op Fok!.
hmmz? uitleg plz?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:43 schreef Eamon het volgende:
jah, is verstandig. Het schiet btw echt op als je kan raiden met kleine vrachtschepen![]()
Als je een weekend weg bent moet je de vakantiemodus inschakelen, dan kun je niet geraid worden als het goed is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef Ancient het volgende:
Bah, was ik een weekendje weg, meteen ben ik een paar keer geraidmeteen verdediging bouwen maar
![]()
lol, je weet niet wat raiden is?. Mensen leeghalen met je schepen, aanvallen dus. K heb vanochtend 1/4 van mn grondstoffen snel uitgegeven (tussen 7 en 8.quote:
Pff, sorry hoor, maar misschien kun je het topic ook lezen ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Eamon het volgende:
[..]
lol, je weet niet wat raiden is?. Mensen leeghalen met je schepen, aanvallen dus. K heb vanochtend 1/4 van mn grondstoffen snel uitgegeven (tussen 7 en 8.), en 145 plaatsen omhoog. Heb nu al veel meer, en nog die 3/4e over
Ga hard stijgen dus
![]()
Kan iemand misschien in contact komen met jullie leader? K vind btw wel dat jullie niet erg veel van het spel weten, helpt hij jullie niet ofzo?
Nope, zit bij die alliantie.. maar verder niks over gehoord ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Eamon het volgende:
[..]
lol, je weet niet wat raiden is?. Mensen leeghalen met je schepen, aanvallen dus. K heb vanochtend 1/4 van mn grondstoffen snel uitgegeven (tussen 7 en 8.), en 145 plaatsen omhoog. Heb nu al veel meer, en nog die 3/4e over
Ga hard stijgen dus
![]()
Kan iemand misschien in contact komen met jullie leader? K vind btw wel dat jullie niet erg veel van het spel weten, helpt hij jullie niet ofzo?
Tsja, waarom horen we eigenlijk nooit iets van onze geliefde grondlegger?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:58 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nope, zit bij die alliantie.. maar verder niks over gehoord ofzo.
whahaquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef Roquefort het volgende:
Maar wat doen jullie dan voor nuttigs in je alliantie? Krijg je opdrachten van je leaders?
Niet zozeer opdarechte.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef Roquefort het volgende:
Maar wat doen jullie dan voor nuttigs in je alliantie? Krijg je opdrachten van je leaders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |