Nou...quote:Op maandag 26 september 2005 16:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja duidelijk... ik heb een stukje hierboven ook al een link geplaatst naar de handleiding
het viel me op dat jij voor mijn gevoel al heel snel met schepen bezig was.. maar je bent dan ook al 2 dagen langer bezig als ik![]()
klinkt misschien gek;quote:Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik heb een beetje mazzel gehad nadat ik mij aanmeldde op het bijbehorende forum.
Was iemand on-line die graag een newbie wilde helpen.
Stuurde een transport schip met 10k metaal , 10k kristal & 4k deuterium.
Ik was dan ook dankbaar.quote:Op maandag 26 september 2005 16:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
klinkt misschien gek;
maar dat wil ik ook! hehe
Newbies worden ook groot natuurlijk. Ik denk dat iedereen die al wat verder gevordert is al een alliantie heeft.quote:Op maandag 26 september 2005 16:16 schreef PPL het volgende:
Ik weet niet of een alliantie veel zin heeft als we met allemaal newbies zitten.
Dan kunnen we niet echt een vuist maken.
Het probleem is dat ik nu naar een metaalfabriek level 10 wil.quote:Op maandag 26 september 2005 16:21 schreef Roellie80 het volgende:
het gaat aardig snel inderdaad...
ik heb nu (al) een metaal productie van 338
dus met een paar uurtjes kan je alweer genoeg bouwen.. het word allemaal wel duurder inderdaad.. maar ik ga gewoon voor niveau 15-20 ofzo.. dan gaat het lekker rap![]()
Wtf, ik veranderde m'n pw alleen...quote:Fout
Je sessie is ongeldig. Dit kan meerdere oorzaken hebben:
1. Je bent meerdere keren ingelogd met hetzelfde account.
2. Je hebt niet meer hetzelfde IP als toen je inlogde in ogame.
Log alsjeblieft opnieuw in: Naar de login pagina
Je speelt met een ander IP dan de vorige keer.
De AOL-browser heeft hier soms problemen mee.
Deactiveer de IP controle in het Opties menu
Ik ben na twee dagen al lid van een alliantie.quote:Op maandag 26 september 2005 16:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Newbies worden ook groot natuurlijk. Ik denk dat iedereen die al wat verder gevordert is al een alliantie heeft.
dus zit je op niveau 9... dan krijg je nu dus 636 metaal p/u.. dus met 3.6uur heb jij je 2300 metaal bij elkaar tochquote:Op maandag 26 september 2005 16:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik nu naar een metaalfabriek level 10 wil.
Dat kost mij echter iets van 2300 metaal.
Waar haal ik die vandaan ?
Het remt mijn ontwikkeling nogal![]()
Gelukkig dat ik overdag even op mijn werk kan inloggen om wat zaken te 'regelen'
Zodra ik weer genoeg heb.. meteen bouwen, bouwen, bouwen !
En wat moet ik die 3.6 uur precies gaan doen ?quote:Op maandag 26 september 2005 16:25 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dus zit je op niveau 9... dan krijg je nu dus 636 metaal p/u.. dus met 3.6uur heb jij je 2300 metaal bij elkaar toch![]()
* Roellie80 heeft hetzelfde probleem...quote:Op maandag 26 september 2005 16:32 schreef PPL het volgende:
[..]
En wat moet ik die 3.6 uur precies gaan doen ?
Werken soms ?![]()
jup, mee uitkijken.quote:Op maandag 26 september 2005 16:34 schreef LostFormat het volgende:
Hoe zit het trouwens met spelen op m'n school? Kan ik dan gezeik krijgen over meerdere ip's?
Afgelopen vrijdag vanaf huis gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 16:34 schreef LostFormat het volgende:
Hoe zit het trouwens met spelen op m'n school? Kan ik dan gezeik krijgen over meerdere ip's?
Als je pas net speelt hebben allianties niet heel veel zin. De mensen die jou aanvallen zullen (als je niet erg veel grondstoffen laat staan, dat is overigens erg dom) niet erg hoog zijn voorlopig. T werkt ook met noob bescherming he, is n formule voor (geen id welke t is, staat op t forum), dat niet iedereen je aan kan vallen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:25 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik ben na twee dagen al lid van een alliantie.
Die zitten echter voornamelijk in melkweg 1.
Heb ik militair gezien niet zoveel aan.
Alleen een transportschip was al vier uur onderweg.
Dat schiet niet op als mijn buurplaneet komt aanvallen...
van het forum..quote:Op maandag 26 september 2005 16:40 schreef Eamon het volgende:
[..]
Als je pas net speelt hebben allianties niet heel veel zin. De mensen die jou aanvallen zullen (als je niet erg veel grondstoffen laat staan, dat is overigens erg dom) niet erg hoog zijn voorlopig. T werkt ook met noob bescherming he, is n formule voor (geen id welke t is, staat op t forum), dat niet iedereen je aan kan vallen.
quote:Zolang je nog onder de 5000 score hebt, kun je alleen mensen aanvallen die tussen de 20% en 500% van jou score hebben, dus als je een score van 100 hebt, kunnen alleen mensen van score 20-500 jou aanvallen. Mensen met minder dan 20% zijn groen, mensen met meer dan 500% zijn rood. Wanneer je meer dan 5000 score hebt, kan iedereen boven de 5000 jou aanvallen en omgekeerd. Mensen met een blauwe naam staan in vakantiemodus. Dan kun je niet aangevallen worden, en produceren je mijnen ook niks. Handig voor als je op vakantie gaat. Je kunt vakantiemodus aanzetten bij 'Opties', maar je kunt het dan 2 dagen lang niet uitzetten, dus pas op.
T hoeft ook geen probleem te geven. Je hebt van die noobs die met multi accounts gaan spelen. T mag wel, maar als bijvoorbeeld n andere collega vanaf je werk naar jou grondstoffen stuurt dan heb je wel kans op n bann. Dat geld ook voor thuis, als je broertje of whatever ook speelt mag je niet in dezelfde alliantie zitten en niet met elkaar handelen. T is wel handig als je dan ff n kopie van n paspoort ofzo naar n GO stuurt (staat allemaal op t forum).quote:Op maandag 26 september 2005 16:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag vanaf huis gedaan.
Nu vanaf werk.
Vanavond weer thuis.
-> twee verschillende IP's, maar (tot nu toe) geen problemen ervaren.
het regeltje idd.quote:Op maandag 26 september 2005 16:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
van het forum..
[..]
van het forum..
quote:
Zolang je nog onder de 5000 score hebt, kun je alleen mensen aanvallen die tussen de 20% en 500% van jou score hebben, dus als je een score van 100 hebt, kunnen alleen mensen van score 20-500 jou aanvallen. Mensen met minder dan 20% zijn groen, mensen met meer dan 500% zijn rood. Wanneer je meer dan 5000 score hebt, kan iedereen boven de 5000 jou aanvallen en omgekeerd. Mensen met een blauwe naam staan in vakantiemodus. Dan kun je niet aangevallen worden, en produceren je mijnen ook niks. Handig voor als je op vakantie gaat. Je kunt vakantiemodus aanzetten bij 'Opties', maar je kunt het dan 2 dagen lang niet uitzetten, dus pas op.
kan je in uni1 mooi ervaring op doen.quote:Op maandag 26 september 2005 18:22 schreef PPL het volgende:
Ik blijf wel even in uni1.
Kweet niet of ik mij staande kan houden (qua ervaring) als strax al die uni1-cracks aan de gang gaan in uni2.
Dat is dus precies waar ik bang voor ben...quote:Op maandag 26 september 2005 19:03 schreef Eamon het volgende:K heb al prachtige tacktieken bedacht voor uni2,
Woensdag om precies te zijnquote:die is er overigens binnenkort wel.
Kzit nu al paar dagen verschrikkelijk te sloven om het een beetje op gang te krijgen.quote:In uni2 moet IEDEREEN opnieuw beginnen, dus dat wordt (vanaf t begin iig) n stuk makkelijker dan nu nog in uni1 hoog te komen.
Poeh.... je staat nog een stukje uit mijn buurt met mijn 49 puntenquote:
Drie uur...quote:Hij gaat lekker; jammer dat die slagschepen 3 uur duren om te bouwen ..
Zojuist gedaan.quote:Op maandag 26 september 2005 19:51 schreef Woutey het volgende:
heb ff alliantie gemaakt
foknl
weet niet hoe je er bij kunt maar probeer er ff bij te komen iedereen
quote:Leden lijst (Aantal:: 3)
Nr. Naam Status Punten Coord Toetredings datum Online
1 Woutey verstuur bericht Grondlegger 0 3:441:11 2005-09-26 19:51:04 aan
2 Caela verstuur bericht Beginner 5 4:107:4 2005-09-26 20:28:34 aan
3 PPL verstuur bericht Beginner 49 3:472:8 2005-09-26 20:28:26 aan
Da's ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Eamon het volgende:
lol, in Uni2 moet IEDEREEN dus opnieuw beginnen he, is dan wel n stuk makkelijk voor je om te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |