We gaan weer verder met leuke filmpies van leuke kiddiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:48 schreef Rottdog het volgende:
Susu dat doe je goed
Myrthe lekker aan de waggel
Uit vorige topic:quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef Githa het volgende:
Nog maar eentje om het af te leren![]()
Waar blijven jullie fimpjes ?
Tuurlijk! er ligt eten opquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:03 schreef bixister het volgende:
jordy wat laat je je bord netjes staan!![]()
![]()
noch over 'zachte dwang' van moederlief om 't lied toch helemaal uit te zingen.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:19 schreef senesta het volgende:
Ahh wat schattig, over aanmoediging heeft hij ook niet klagen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef bixister het volgende:
ik kan senesta niet zien!
piet zingt een sinterklaasliedje. (en anna danst mee.)
Je kunt wel op de site zelf komen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:51 schreef renzell het volgende:
Jonnetje... jouw filmpjes zie ik niet![]()
Ik heb Myrthe toch echt anders gezien hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:51 schreef Ladybos het volgende:
Wat knap JordyDat doet Myrthe je niet na hoor ! Die wil nog niet eens gevoerd worden
Na 2 dagen was het helaas weer overquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik heb Myrthe toch echt anders gezien hoor![]()
Ik denk inderdaad dat Myrthe zo druk is met de lichamelijke ontwikkeling dat ze daardoor later gaat praten. Veel meer dan oeeee en aaaaa klanken komen er nog niet uit bij d'r. De woordjes die ze nu zegt zijn papa, mama, die, kijken, 'tisdat?, mmmmmmm, aai en nijntje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef bixister het volgende:
haha ladyB, myrthe en achterlopen?op die foto's vond ik 'r al zooo groot/oud lijken! en ze loopt al maanden! anna nog niet hoor. (die heeft gewoon ondertussen wat op woordjes zitten oefenen.
)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:01 schreef Ireth het volgende:
Suus heeft een felicitatiefilmpje gemaakt voor haar vriendje Kane
zegtiequote:*The page you are requesting cannot be found
You may find more results by using AND, NOT, OR terms in your query.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |