Dat ding springt zo omhoog omdat hij met kracht terug slaat naar zijn normale houding. Doordat het halve balletje dus naar z'n normale houding gaat en zo met veel kracht de grond raakt springt hij omhoog. Ik zou zo'n ding toch liever niet op mijn oog leggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef anexis79 het volgende:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden ... en zo hard mogelijk jankend naar huis.
voelt ff naar maar je word er niet blind vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:03 schreef caradoc het volgende:
[..]
Dat ding springt zo omhoog omdat hij met kracht terug slaat naar zijn normale houding. Doordat het halve balletje dus naar z'n normale houding gaat en zo met veel kracht de grond raakt springt hij omhoog. Ik zou zo'n ding toch liever niet op mijn oog leggen.
Volgens mij was dat een verhaal wat overal de ronte ging destijds, het komt mij nl ook bekend voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef anexis79 het volgende:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden.
Kwamen ze altijd naar mij toe (was toen een jaar of 9) dat ze dat dingetje wel eens op mijn oog zouden leggen dat ik dan een oog kwijt was.
Ik altijd vreselijk bang natuurlijk en zo hard mogelijk jankend naar huis.
Toch een jaartje of 3 geloofd.![]()
![]()
Idd , heb ik ook altijd gelooftquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een verhaal wat overal de ronte ging destijds, het komt mij nl ook bekend voor.
talpa? wasda?:Pquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef SuperRembo het volgende:
Het viel me net opeens op dat het Talpa logo uit 10 bolletjes bestaat.
(ok, niet jaaaaren later, maar toch wel laat)
Dat verhaal kende ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef anexis79 het volgende:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden.
Kwamen ze altijd naar mij toe (was toen een jaar of 9) dat ze dat dingetje wel eens op mijn oog zouden leggen dat ik dan een oog kwijt was.
Ik altijd vreselijk bang natuurlijk en zo hard mogelijk jankend naar huis.
Toch een jaartje of 3 geloofd.![]()
![]()
Er zijn wel problemen mee geweest. Je kon namelijk iets vacuum zuigen met die dingen (je oog bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat verhaal kende ik ookmaar dan een beetje anders. Dat op het journaal was geweest dat kinderen blind waren geworden door dat speeltje en dat het mss wel verboden zou worden/verboden was.
Maar goed, dat is dus niet waar
Ik vroeg me altijd af welke enorme pauper zo'n ding op zijn oog zou leggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:42 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Er zijn wel problemen mee geweest. Je kon namelijk iets vacuum zuigen met die dingen (je oog bijvoorbeeld).
Daarom is er later een gaatje gemaakt in het midden van dat ding.
gevonden:
http://www.recall-warnings.com/cpsc-content-93-93065.html
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef Neptun3 het volgende:
Dacht vroeger dat wanneer ik tv keek die mensen aan het werk gingen, dus wanneer ik de tv uitzette (we hadden maar 2 zenders en ja ik weet het, 1975 is erg lang geleden) dat die mensen stopte met die dingen te doen en gingen zitten.
Was sport om snel van zender te wisselen om te kijken of ik ze kon betrappen...
Zo snapte ik ook niet dat er destijds een vrouw serieus is gestikt in een Flippo.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af welke enorme pauper zo'n ding op zijn oog zou leggen.
Ja, en toen moesten die dingen ineens in plastic verpaktquote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo snapte ik ook niet dat er destijds een vrouw serieus is gestikt in een Flippo.
als of je dan niet kan stikkenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja, en toen moesten die dingen ineens in plastic verpakt
ik zag het later....(nu dus)quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Prowl het volgende:
[afbeelding]
Ik zie nu pas dat het logo van speurders.nl de snuit van een hond voorstelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |