Nee, dat zou ik niet eens durven denk ikquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet verteld waarom JoostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enJa maar ik was er nog niet achter dat Joost een kutkneus is. En nu weet ik dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij gaat naar de BB site en je blijft daar een tijdje (je gaat niet direct als eerste naar Ralph toe nemen we aan). Dan verdiep je je er toch in........
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar wat heb je dan te zoeken op de site van Big Brother. Als het je niks interesseert
Kijken of er Owen Wilson look-a-likes inzitten??
Dat deed ik dus wel.quote:(je gaat niet direct als eerste naar Ralph toe nemen we aan
Tania vroeg wie Ralph was, dus ging ik op zoek voor haar. Raar, hè?quote:Ja, maar wat heb je dan te zoeken op de site van Big Brother
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar ik was er nog niet achter dat Joost eenSst!!! Niet verklappen!! Spoileren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is. En nu weet ik dat dus![]()
![]()
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ja, er zitten echt een hoop aantrekkelijke en opvallende mannen in dit jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef mark_03 het volgende:
Ik zie nu pas dat er ook een Rikkert in zit. Hij was me nog niet opgevallen
.
Vrouwen daarentegen...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, er zitten echt een hoop aantrekkelijke en opvallende mannen in dit jaar![]()
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, er zitten echt een hoop aantrekkelijke en opvallende mannen in dit jaar![]()
quote:Mijn lijstje komt morgen. .
Beloofd. .
Je zei:quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Tania vroeg wie Ralph was en aangezien ik verder geen Ralphen van TV ken, ging ik er maar van uit dat jullie het over BB hadden.
Nou, toen typte ik www.bigbrother.tv in, keek links in het menu, zag Ralps foto en moest meteen denken aan Owen Wilson .Easy as that.
Ik heb me er dus niet in verdiept.
En om antwoord te geven op de vragen:
[..]
Dat deed ik dus wel.
[..]
Tania vroeg wie Ralph was, dus ging ik op zoek voor haar. Raar, hè?
dan neem ik aan dat je 'm dus al eerder gezien/ van gehoord had.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja...da's die
Vanavond probeer ik.quote:
Dido.quote:
Die "ja" had ik er ook iets later bijgezet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zei:
[..]
dan neem ik aan dat je 'm dus al eerder gezien/ van gehoord had.
Dus je had 'm al eerder gezien, maar pas toen Tania vroeg wie dat was, kwam je er achter dat ie op Owen Wilson leekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die "ja" had ik er ook iets later bijgezet.!
Maar ik heb die Ralph wel eens eerder gezien. Dat wil niet zeggen dat ik me er in verdiept heb.
Zo, nu is die zinloze discussie voorbij.![]()
Dude.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus je had 'm al eerder gezien, maar pas toen Tania vroeg wie dat was, kwam je er achter dat ie op Owen Wilson leek?
Okee, we stoppen, ik win.quote:
Het kalf hing half vol zalf, en de hond met de hazelip blafte: walf, walf, walfquote:
Dat vind ik soms wél humor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
Urbanus
Nog niet afquote:
Eigenlijk, eigenlijk....gá dan ook verder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nog niet af
Ik moet eigenlijk weer verder. Maar het is me net wel gelukt een heel half uur eraan te werken![]()
En nu nog quoten of hele zinnen gebruiken.quote:
Wat weet jij dat wij niet wetenquote:
Zeg jij nou maar niks. Met je examens zat je meer hier dan achter je boekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk, eigenlijk....gá dan ook verder.
Poeh, poeh...een heel half uur! Toe maar! Doe maar luxe!
Ja, als jullie in een enorm tempo gaan postenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu nog quoten of hele zinnen gebruiken.
Ja, en wat viel daar niet aan te snappenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, als jullie in een enorm tempo gaan posten.
Nee, da's niet waarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niks. Met je examens zat je meer hier dan achter je boeken![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat weet jij dat wij niet weten??????
Hoezo?quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon te druk met Lifestyle en andere dingen.
Tom deed het goed ja, maar volgens Buup komt er helemaal geen IDO.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
Tom herinstalleren als IDO-mod vind ik wel wat
Hij stelde het als vraag. Ik denk wel dat er een IDO forum komt, alleen is dat niet mijn beslissing om te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tom deed het goed ja, maar volgens Buup komt er helemaal geen IDO..
Ach, we zien het te zijner tijd welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij stelde het als vraag. Ik denk wel dat er een IDO forum komt, alleen is dat niet mijn beslissing om te maken.
Het had niks met snappen te maken geloof ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en wat viel daar niet aan te snappen?
Wie?quote:
Kampioen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zolang AJAX maar kampioen wordt en succesvol in de CL is, kan me dat aan mijn anus oxyderen![]()
Ik lees nu net dat het toch niet zo zou zijn.quote:
Iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lees nu net dat het toch niet zo zou zijn..
Zou wel mooi zijn..
Dat was toch al langer bekend?quote:
Jááá!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
AJAX kampioen en succesvol in de CL
Dat samenwerkingsverband is er, maar Chelsea zal hem zelf pas over 2 jaar halen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was toch al langer bekend?
Ze hebben toch zo'n "samenwerkingsverband" met Chelsea, waarbij Alex eerst een jaar (of meer) gestald wordt bij PSV?
Nee, dan Feyenoord.quote:
U-Cquote:
Of is dat een oude quote ofzo?quote:O, en Sidekick is ECHT geen optie, 16 jaar, zwaar forum, ja TomTom op IDO gaat prima, maar is van een iets andere categorie.
Te jong, school, foute vrienden, zei Tante Heineken.
Ja, dat ging over Sidekick en C&H. Ik snapte het niet helemaalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:31 schreef MissBliss het volgende:
Voetbal![]()
Maar over IDO, hebben jullie die sig van yvonne gezien?? Daar staat ook iets over Tom en mod zijn
Ah, je schat ze in ieder geval hoger in dan FC Thun.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |