Het kalf hing half vol zalf, en de hond met de hazelip blafte: walf, walf, walfquote:
Dat vind ik soms wél humor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
Urbanus
Nog niet afquote:
Eigenlijk, eigenlijk....gá dan ook verder.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nog niet af
Ik moet eigenlijk weer verder. Maar het is me net wel gelukt een heel half uur eraan te werken![]()
En nu nog quoten of hele zinnen gebruiken.quote:
Wat weet jij dat wij niet wetenquote:
Zeg jij nou maar niks. Met je examens zat je meer hier dan achter je boekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk, eigenlijk....gá dan ook verder.
Poeh, poeh...een heel half uur! Toe maar! Doe maar luxe!
Ja, als jullie in een enorm tempo gaan postenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu nog quoten of hele zinnen gebruiken.
Ja, en wat viel daar niet aan te snappenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, als jullie in een enorm tempo gaan posten.
Nee, da's niet waarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niks. Met je examens zat je meer hier dan achter je boeken![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat weet jij dat wij niet weten??????
Hoezo?quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon te druk met Lifestyle en andere dingen.
Tom deed het goed ja, maar volgens Buup komt er helemaal geen IDO.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:17 schreef Duiveltja het volgende:
Tom herinstalleren als IDO-mod vind ik wel wat
Hij stelde het als vraag. Ik denk wel dat er een IDO forum komt, alleen is dat niet mijn beslissing om te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tom deed het goed ja, maar volgens Buup komt er helemaal geen IDO..
Ach, we zien het te zijner tijd welquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij stelde het als vraag. Ik denk wel dat er een IDO forum komt, alleen is dat niet mijn beslissing om te maken.
Het had niks met snappen te maken geloof ikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en wat viel daar niet aan te snappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |