Schuld van Amerika en yvonne.quote:
De frenologie leert ons dat het om blauwe mannetjes gaat. Het is dus niet zozeer een wanprestatie, wel een doorlopende wanprestatie, maar meerdere teleurstellingen met duidelijk omlijnde daders.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Er is er maar één, dat je er vanuit gaat dat deze zonder verdere aanwijzingen te raden valt?
Dat zou veel beter passen in een associatie-format dan een RJP-format.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De frenologie leert ons dat het om blauwe mannetjes gaat. Het is dus niet zozeer een wanprestatie, wel een doorlopende wanprestatie, maar meerdere teleurstellingen met duidelijk omlijnde daders.
Dat moet een misverstand zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:49 schreef kLowJow het volgende:
Te laat! Je hebt hem eerder al gesteund.
Ik vond je andere avatar leukerquote:
Laat de linkse hand niet weten wat de rechter doet.quote:
Medewerkers steun je. Op slaven kan slechts gesteund worden.quote:En uiteraard steun ik m'n slaafjes.
Ik moest denken aan...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Medewerkers steun je. Op slaven kan slechts gesteund worden.
Niet mierenneuken, het is maandagquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat de linkse hand niet weten wat de rechter doet.
[..]
Medewerkers steun je. Op slaven kan slechts gesteund worden.
Bron?quote:
Lulkoek, je raakte geintimideerdquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat de linkse hand niet weten wat de rechter doet.
Of gedemoniseerd?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat ik niet al lang geintimideerd was.
In Leiden. Waarom?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of gedemoniseerd?
Zeg, waar doe je eik geschiedenis?
Ik heb nog nooit van de beste man gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef yvonne het volgende:
Bij Koen Koch?
Geef je tournee een vervolg, en verplaats dit topic naar een nieuw subforum.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef Sidekick het volgende:
Is deze klucht nog steeds niet voorbij?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef Sidekick het volgende:
Is deze klucht nog steeds niet voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |