Kun je Christan daar ook even van overtuigen?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:52 schreef clauwheee het volgende:
Ow kijk, zoiets heb ik hier weer niet natuurlijk
uhuh.. jij was zo'n import-doos op schoolquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:13 schreef Belana het volgende:
gut, zo leer ik nog wat ET
edit: ik woon dus in hoorn, maar ben geen hoorinees, maar een hoorenaar, import dus
LB, ik word altijd gewoon vrolijk als ik zulk soort berichtjes van jou lees.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:15 schreef Luchtbel het volgende:
*plof*
Bix! Wat fijn! Een baan
Ik heb het druk met leuk nieuw projectje, ik hoop dat ik het met school zo kan regelen dat het als een stageplaats gezien kan worden. Maar ja het is zo goed en leuk dat het gewoon moet!
Ennuh, als je zondag mee gaat naar het verjaardagetentje van z'n oma dan is hij tochwelweerjevriendje toch?!
ik was een stoere amsterdammer en jullie allemaal boerenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:15 schreef E.T. het volgende:
[..]
uhuh.. jij was zo'n import-doos op school
Maar je ouders wilden maar wat graag tussen die 'boeren' wonen..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:19 schreef Belana het volgende:
[..]
ik was een stoere amsterdammer en jullie allemaal boeren
Ik ben gewoon puberaal verliefd hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
LB, ik word altijd gewoon vrolijk als ik zulk soort berichtjes van jou lees.
En ja, dan is hij best wel weer behoorlijk een tochwelweerweljevriendje
tja, en ik uiteindelijk ook en zelfs mijn broer die gezworen heeft terug te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar je ouders wilden maar wat graag tussen die 'boeren' wonen..
Christan vindt het ook erg leuk om Kyllian weer te zienquote:Op donderdag 1 september 2005 10:50 schreef babyfeet het volgende:
ja ben geslaagt heb 3 driekwarts broeken en 2 truitjesik hou van de markt
en een puzzel voor kyllian van 1 eurohij wilde die persee van 99 stukjes
ja kyllian heeft op dit moment nog niet echt veel zin hoe dat komt ik zou het niet weten maar ik denk als het zo ver is dat hij het helemaal geweldig vind...
maar christan wil hij wel zien want daar loopt hij al 2 dagen over te zeuren
en nieuwsgierig als ik ben wil ik dan natuurlijk weten wie het was en d'r nick enzo..quote:Op donderdag 1 september 2005 23:18 schreef Belana het volgende:
Ze heeft hier in OUD nog eens gepost over haar 1e miskraam, toen was ik zwanger van Liam. Ik ben echt helemaal happy. Binnekort gaan we op kraam visite
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef clauwheee het volgende:Syrena! das goed om te horen!
Ik begin volgende week maandag, na ons weekje weg, ook aan een soort van therapie...voor paniekaanvallen en dergelijke...
Ik heb de apotheek zelf even gemaild met mijn vraag, zij hebben nagekeken dat mijn pakket dinsdag verzonden is. Ik vond het ook al vreemd, de vorige keer waren ze uitermate punctueel met het opsturen. Maar omdat mijn moeder overdag bij mijn oma is, is er de hele week niemand thuis tot half vijf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:30 schreef babyfeet het volgende:
heb je geen nummer gekregen ofzo dan? dat je kan kijken hoe of wat?
is niets om je voor te schamen hoor, ik mag er ook aan geloven, heb nog steeds erg veel last van het overleiden van mijn moeder helaas, en dat ging/gaat gepaard met veel panniek en angst aanvallenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Ik begin volgende week maandag, na ons weekje weg, ook aan een soort van therapie...voor paniekaanvallen en dergelijke...
Is een goeie oplossing voor: lijstjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:21 schreef Syrena het volgende:
Babyfeet: dat heb ik ook altijd hoor! Als ik er eenmaal ben dan gaat het wel, maar vooral tijdens het koffer inpakkenIk blijf dan ook proppen, steeds schiet me dan iets te binnen dat echt mee *moet*, en achteraf blijk ik natuurlijk de helft niet gebruikt te hebben...
het is ook eng althans dat gevoel krijg ik erook bij, s6 ermee iigquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:50 schreef clauwheee het volgende:Oe! Noca heeft een baan!
Nu ik nog
Ik weet het, maar ik vind het zo eng..ofzo
Bij is het meer zo van: OH ik MOET die slippers nog meenemen! *oog valt op gympjes* OH die MOETEN mee *oog valt op truitje* OH die MOET ook mee... enzovoorts.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is een goeie oplossing voor: lijstjes
Eén keer maken op de pc, kun je daarna nog eens wat schrappen of toevoegen, maar in principe kun je dan elke keer zo aankruisen wat je al hebt ingepakt. Scheelt een hoop stress. Ik ga zo verder met afkruisen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:54 schreef minoes_ het volgende:
Weet iemand hier of je zomaar een stichting ofzo kan opzetten?Of moet je dit melden bij de KVK?
Dit ivm.mijn plannen om hulpgoederen in New Orleans te krijgen.(en dan heb ik het niet over bankstellen of schoenen met hakken,zoals in een ander forum werd geroepen)
Alle tips of aanwijzingen hieromtrent zijn ook welkom.
Groetjes,Minoes![]()
Dankjewel!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:09 schreef mrien het volgende:
http://danyel.beebiesite.nl/final/home/
De Lift!quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef Sugar het volgende:
Mensen, mensen, zo meteen begint De Lift!![]()
![]()
Het is donker en best wel fris hoor!quote:Op zondag 4 september 2005 21:49 schreef snoopy het volgende:
wie verdoet z'n tijd nou met BB als het zulk prachtig weer is![]()
quote:
Het is ook maar een smoesquote:Op zondag 4 september 2005 22:45 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ja, je begon me toch al te vervelen
Dat bedoel ik nou.quote:Op zondag 4 september 2005 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
Wat?
Hier welquote:Op zondag 4 september 2005 23:19 schreef Rottdog het volgende:
Hebben ze al eens wat weeën in dat BB-huis![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 10:20 schreef lady-wrb het volgende:
wisten jullie dat ze in attractiepark slagharen een homorail hebben?
Huh? Wist je het zelf ook niet meer??quote:Op zondag 4 september 2005 23:18 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou.
Geen idee waar ik het over heb
Wooooooooooooooooo lekker! Hier is het 30 gradenquote:Op maandag 5 september 2005 11:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Huh? Wist je het zelf ook niet meer??
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebies [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Er is iets misgegaan met de airco op m'n werk dit weekend, het is hier 13 graden![]()
![]()
uh hoezo? had je een weddenschap afgesloten?quote:
Nou het is best een beetje koud hoor. Maar ja, mijn goede humeur verwamrt alles enzoquote:Op maandag 5 september 2005 12:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wooooooooooooooooo lekker! Hier is het 30 gradenHeet heet heet heet heet.
Ik weiger ook om op te staan voor het kopieerapparaatwerkt het niet? Jammer dan
quote:Op maandag 5 september 2005 15:27 schreef Luchtbel het volgende:
Gemeen! dat is wat het is!
ow blergh, dus niet nestelhormonen ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:56 schreef Sugar het volgende:
Ik ben begonnen.
Maar ook alweer gestopt.
Vandaag is niet mijn dag.
![]()
En Mous, ik ben ongesteld, dus wat bedoel je?![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:59 schreef m@x het volgende:
Klinkt goed Moussy. Wij zitten er over te denken om volgende zomer te gaan kamperen. Kijken of we dan van Kai net zulke mooie snottenbellenfoto's kunnen maken als degene die ik van Cas voorbij heb zien komen (als Kai zijn bijnaam een beetje eer aan doet dan moet dat wel lukken)
Sterkte en succesquote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef jessie het volgende:
Vandaag bij de internist geweest. [..]
ja, en omdat je een keizersnee gehad hebt mag je geloof ik toch niet thuis bevallen, dus dan weet je zeker dat ook b ij een tweede de kamer wit blijft.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:55 schreef Luchtbel het volgende:
Och och suikertjegewoon rustig aan doen vandaag, komt tijd komt raad remember
dus ook komt tijd komt dekbedovertrek en witte slaapkamer. Doe rustig aan.
Snoop wat ontzettend klote van je fiets!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:14 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dat is vast een hele opbeurende opmerking.
goeie tip! sjonge snoopy wat kloten.:(quote:Snoop kijk je wel even op marktplaats of je fiets er niet bijstaat
het gaat wel hoor. ben voorlopig wel ff thuis omdat er nog meer heeft gespeeld de afgelopen 2 jaar en dat komt er allem aal uit nu geloof ik. Maar het gaat wel hoor, echt. thanks for asking.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef Luchtbel het volgende:
En al zou je het weten ik zou het waarschijnlijk niet willen lezen![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef coolbabe het volgende:
[..]Tis een soort megaradijs en te gebruiken in oa rauwkost
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
ik vind het dus echt niet kunnen
![]()
Ja daar gaat het niet omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |