Hee dat is goed nieuws! Je bent dus alweer een stap verder, of liever gezegd je vriend is de drempel over?quote:Op maandag 25 juli 2005 18:31 schreef Moonah het volgende:
Thema 5 is vandaag voor mij/ons aan de orde...![]()
Dankje Lois.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Hee dat is goed nieuws! Je bent dus alweer een stap verder, of liever gezegd je vriend is de drempel over?
quote:Op maandag 25 juli 2005 19:43 schreef Merisse het volgende:
* Merisse gaat b.t.w. niet kijken wegens te confronterend
Ja, het heeft heel lang geduurd. Ik kwam op mijn computer een tekst van ruim twee jaar terug tegen, die ik als openingspost voor een topic hier heb gebruikt (om al mijn gevoelens, twijfels en frustraties hieromtrent van me af te schrijven).quote:Op maandag 25 juli 2005 19:49 schreef danosa het volgende:
Wauw Moonah ik ben echt blij voor je zeg!
Het heeft idd een tijd geduurd maar het heeft jullie toch dichterbij elkaar gebracht, je hebt samen kunnen praten en beslissen
Ik help het je hopen, alhoewel ik me zo kan voorstellen dat je vakje 4 mogelijk ook maar beter voorbij kan lopenquote:Op maandag 25 juli 2005 19:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik alsjeblieftalsjeblieft thema 3 mag overslaan...![]()
Die slaan we zeker over! Mijn vriend is de man van mijn leven. Alleen als hij geen kind van me zou willen zou thema 4 van toepassing zijn (weet hij ook hoor).quote:Op maandag 25 juli 2005 23:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, alhoewel ik me zo kan voorstellen dat je vakje 4 mogelijk ook maar beter voorbij kan lopen. Veel geluk in ieder geval
.
Yep.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Er was trouwens 1 opmerking waar ik me heel sterk in herkende.
Jarenlang is het 'voldoende' om te spelen en te knuffelen met de kindjes van anderen, maar steeds meer heb ik nu het gevoel dat ik ook zo'n frummel wil die als iets niet lukt of als er iets is als eerste naar jou kijkt, jouw gezicht zoekt als ze 'veiligheid' willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |