Ik ben met Bo dus langs de kerken geweest vanavond. Zelf vond ik het als kind prachtig om bij mijn oma naar de kerk te gaan (die is rooms katholiek dus prachtige kerken) En daar wij nooit gingen was dat heel speciaal.
Bij Bo had ik mijn twijfels omdat zij harde geluiden en onverwachte dingen echt vreselijk vind.
Maar mijn meisje heeft haar ogen uit gekeken.
Bij kerk 1 zaten we vooraan. Ze zat steeds achterstevoren in het bankje naar alles en iedereen te kijken. We hebben daar liedjes gezongen, lampionnen aangedaan en op weg naar kerk 2. Daar werd een kerstverhaal verteld aan de hand van het kerstmis dick bruna boekje. Dit was dan geprojecteerd op de muur. Echt superleuk gedaan. Na het verhaaltje 1 liedje gezongen en op weg naar kerk 3. Daar aangekomen werd jezus door 3 kindjes in de kersstal gelegd (ging elke geboorte maar zo makkelijk he
![]()
) en daar ook nog wat gezongen. Toen hebben we een kaarsje gekocht en dat heeft Bo aangestoken en voor 1 van de kersstallen gezet. We kregen wat te drinken en hebben nog wat rond gekeken. Bo stelde 1001 vragen en zat heerlijk weg te dromen. Alles was lekker losjes en zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar kan Jansje ook mee (is nu ziek)
Ik ben benieuwd wat ze er morgen nog allemaal over gaat vragen en vertellen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!