abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30171542
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat is wat anders, maar dan hoef je hem toch niet meteen een maand op de tribune te zetten?
Ik vind het altijd zeer laag van spelers (of andere leden bvinnen een club) om via de media een geschil uit te vechten, daar stuurt Heitinga momenteel wel op aan en dat vind ik niet netjes en derhalve zou ik een disciplinaire schorsing opleggen met de vermelding dat de deur voor iedereen gewoon open staat, maar dat de journalisten blijkbaar eerder te vinden zijn dan de trainer.
Yeah baby Yeah!
pi_30171554
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Omdat het dragen van zo'n band behouden is aan blanken binnen les Bleus?

Alstjeblieft zeg, die Escude is een grote miskleun, maar omdat Ajax de laatste jaren zo matig speelt valt het gewoon niet op.
Toen ik 3 jaar geleden riep dat Zlatan binnen 10 jaar wereldvoetballer van het jaar zou worden werd ik ook uitgelachen
pi_30171594
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zeer laag van spelers (of andere leden bvinnen een club) om via de media een geschil uit te vechten, daar stuurt Heitinga momenteel wel op aan en dat vind ik niet netjes en derhalve zou ik een disciplinaire schorsing opleggen met de vermelding dat de deur voor iedereen gewoon open staat, maar dat de journalisten blijkbaar eerder te vinden zijn dan de trainer.
Wat een onzin. Ik weet zeker dat Blind dit al veel en veel langer weet en er ook genoeg over gepraat wordt.
pi_30171605
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik vind dat je veel te snel conclusies trekt. Heitinga wordt gevraagd door de pers, ze stellen hem een vraag en hij geeft antwoord.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30171640
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vind dat je veel te snel conclusies trekt. Heitinga wordt gevraagd door de pers, ze stellen hem een vraag en hij geeft antwoord.
Hij moet daar geen antwoord op geven op deze manier.
Yeah baby Yeah!
pi_30171652
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik weet zeker dat Blind dit al veel en veel langer weet en er ook genoeg over gepraat wordt.
Dan mag je het alsnog binnenskaders houden.
Yeah baby Yeah!
pi_30171682
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Toen ik 3 jaar geleden riep dat Zlatan binnen 10 jaar wereldvoetballer van het jaar zou worden werd ik ook uitgelachen
ja natuurlijk. iedereen weet dat dat binnen 5 jaar gebeurt
pi_30171684
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dus hij mag niet zeggen dat hij ervan baalt? Ik zou zeggen, juist wel!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30171694
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Tobbes het volgende:

[..]

En nog steeds!
Zlatan is momenteel een topvoetballer maar behoort imo niet tot de beste 10 van de wereld.
Yeah baby Yeah!
pi_30171706
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Precies

Something to say bij ONM
pi_30171730
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Yeah baby Yeah!
pi_30171818
Hij houdt wekelijks Trezequet of Del Piero uit de basis; kon voor ruim 70 miljoen naar Real (maar Juve vond hem meer waard) en heeft meer gescoord en assists gegeven dan van Basten en Maradonna hun eerste seizoen in Italie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2005 17:21:50 ]
pi_30171912
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je weet niet hoe hij het gezegd heeft, je weet niet in wat voor context. Het staat daar misschien heel wat overdrevener dan dat het misschien is. Ik vind het logisch dat ie baalt en als er naar gevraagd wordt mag ie dat best zeggen.

Het is niet zo dat ie AT5 heeft opgebeld en zelf z'n verhaal is gaan doen.
pi_30172056
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:21 schreef Tobbes het volgende:
Hij houdt wekelijks Trezequet of Del Piero uit de basis; kon voor ruim 70 miljoen naar Real (maar Juve vond hem meer waard) en heeft meer gescoord en assists gegeven dan van Basten en Maradonna hun eerste seizoen in Italie.
Ronaldinho is ook geen 135 miljoen waard hoor, ondanks dat dat in z'n contract staat en transferprijzen zeggen sowieso vrij weinig, Wright-Pillips si door Chelsea gehaald voor 32 miljoen euro, dan vind ik Kuijt toch beter en die kost de helft.
Ik vind Trezeguet en Del Pierro ook spitsen die over hun top zijn, Del Pierro iets meer dan Trezeguet en Capello heeft veel vertrouwen in de aankoop en wil wat jongere spelers opstellen, tel daar een gigantisch goed debuutjaat bij op en je staat in de basis bij Juve.

Dat maakt hem nog steeds geen wereldvoetballer van het jaar en ik ben benieuwd of Juve ook dankzij Zlatan de scudetto's aaneenrijgt, we zullen zien.

Een topvoetballer Zlatan, maar iets te gemankeerd om 's werelds beste te zijn.
Yeah baby Yeah!
pi_30172147
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ronaldinho is ook geen 135 miljoen waard hoor, ondanks dat dat in z'n contract staat en transferprijzen zeggen sowieso vrij weinig, Wright-Pillips si door Chelsea gehaald voor 32 miljoen euro, dan vind ik Kuijt toch beter en die kost de helft.
Ik vind Trezeguet en Del Pierro ook spitsen die over hun top zijn, Del Pierro iets meer dan Trezeguet en Capello heeft veel vertrouwen in de aankoop en wil wat jongere spelers opstellen, tel daar een gigantisch goed debuutjaat bij op en je staat in de basis bij Juve.

Dat maakt hem nog steeds geen wereldvoetballer van het jaar en ik ben benieuwd of Juve ook dankzij Zlatan de scudetto's aaneenrijgt, we zullen zien.

Een topvoetballer Zlatan, maar iets te gemankeerd om 's werelds beste te zijn.
pas 22 he, nog 4/5 jaar tot ie op zn top is
pi_30172157
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je weet niet hoe hij het gezegd heeft, je weet niet in wat voor context. Het staat daar misschien heel wat overdrevener dan dat het misschien is. Ik vind het logisch dat ie baalt en als er naar gevraagd wordt mag ie dat best zeggen.

Het is niet zo dat ie AT5 heeft opgebeld en zelf z'n verhaal is gaan doen.
Misschien heb ik dan inderdaad wat overhaast geoordeeld over het artikel.

Maar op dit moment vind ik Heitinga geen meerwaarde voor Ajax of Oranje dus is een bankplaats vrij logisch.
Yeah baby Yeah!
pi_30173088
Van Basten laat Heitinga, De Jong en De Cler thuis

Naast Roy Makaay, die geblesseerd afhaakte, hoeven ook John Heitinga, Nigel de Jong en Tim de Cler de reis naar Armenië niet te maken. Marco van Basten wees het drietal met een Ajax-heden of verleden aan als afvallers voor het WK-kwalificatieduel van aanstaande zaterdag.
De bondscoach van het Nederlands elftal was de voorbereiding op de wedstrijden tegen Armenië en Andorra begonnen met een selectie van 23 man, mede omdat het 'lekker trainen is met zo'n groep'. Vooraf was al duidelijk dat hij de groep zou terugbrengen tot negentien man.

De Cler sneuvelde ten koste van Giovanni van Bronckhorst, die in het oefenduel met Duitsland nog ontbrak vanwege een blessure. Van Bronckhorst staat echter wel op scherp. Bij een gele kaart is hij geschorst. Datzelfde geldt voor Denny Landzaat en Dirk Kuijt.
pi_30173096
Van Basten heeft het door!
pi_30175734
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:19 schreef mitt het volgende:
Inderdaad kansloos van de Ridder. Die zal wsl nooit aan de bak komen.
Hoogendorp speelde ook een duel of 9 voor Celta in de PD....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30175902
Ik vind het erg lastig eigenlijk, die 4-3-3. Pienaar en Babel op de flanken is eigenlijk ongunstig voor beiden. Pienaar zou op 10 moeten. Dan krijg je echter een defensievere 6 en 8, waarmee je dus De Jong, Maduro of Sneijder moet passeren, aangezien ik Maduro voorlopig liever niet centraal achterin zie. Te gevaarlijk nog. Aan de andere kant, met Grygera moet dat kunnen en dan kan je meer aanvallende druk zetten. Gewoon een probleem, allemaal door dat stomme vasthouden aan 4-3-3.
www.thuisuiteten.nl
pi_30176105
Hoe zit het met onze Spaanse vriend Juanfran? Hoelang duurt dat nog voordat die gast wedstrijdklaar is?
pi_30176126
Na de interlandperiode toch?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 1 september 2005 @ 19:47:14 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30176153
Ik hoop ZO dat dit nou eens een gehaalde speler is die wat extra's kan brengen.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30176695
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het erg lastig eigenlijk, die 4-3-3. Pienaar en Babel op de flanken is eigenlijk ongunstig voor beiden. Pienaar zou op 10 moeten. Dan krijg je echter een defensievere 6 en 8, waarmee je dus De Jong, Maduro of Sneijder moet passeren, aangezien ik Maduro voorlopig liever niet centraal achterin zie. Te gevaarlijk nog. Aan de andere kant, met Grygera moet dat kunnen en dan kan je meer aanvallende druk zetten. Gewoon een probleem, allemaal door dat stomme vasthouden aan 4-3-3.
4-3-3 kan best. Babel moet alleen wat meer naar binnen spelen, aan de zijlijn geplakt is hij van geen waarde. Pienaar moet wat terugzakken en zo nog meer ruimte maken voor Trabelsi.
Eigenlijk is het verschil tussen 4-4-2 en 4-3-3 met deze spelers niet zo groot, 4-4-2 is dus volgens mij ook niet direct de oplossing voor dit Ajax.

Verder zou ik Charisteas voorin zetten in plaats van Rosenberg. Meer fysiek, beter aanspeelpunt ook. Juanfran in plaats van Emanuelson, en mocht het nodig zijn op het middenveld Galasek op de plaats van Maduro. Zo kom je een eind, denk ik.
pi_30176723
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

4-3-3 kan best. Babel moet alleen wat meer naar binnen spelen, aan de zijlijn geplakt is hij van geen waarde. Pienaar moet wat terugzakken en zo nog meer ruimte maken voor Trabelsi.
Eigenlijk is het verschil tussen 4-4-2 en 4-3-3 met deze spelers niet zo groot, 4-4-2 is dus volgens mij ook niet direct de oplossing voor dit Ajax.

Verder zou ik Charisteas voorin zetten in plaats van Rosenberg. Meer fysiek, beter aanspeelpunt ook. Juanfran in plaats van Emanuelson, en mocht het nodig zijn op het middenveld Galasek op de plaats van Maduro. Zo kom je een eind, denk ik.
Maar, waarom zouden we niet 3-4-1-2 spelen?

Babel Rosenberg

Pienaar

Sneijder De Jong

Maxwell Trabelsi

Lindenbergh SQD Grygera

Lobont

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2005 20:07:11 ]
pi_30176741
Geen Galásek meer hoor, die houdt alleen maar op. Zijn tijd is geweest, bedankt voor alles en op naar de Tricolores.
www.thuisuiteten.nl
pi_30176820
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Geen Galásek meer hoor, die houdt alleen maar op. Zijn tijd is geweest, bedankt voor alles en op naar de Tricolores.
Ik denk toch nog wel dat Galasek zo af en toe nog van waarde kan zijn voor Ajax, ik zie Maduro namelijk niet circa 40 wedstrijden op een voldoende hoog niveau voetballen.
pi_30176922
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Maar, waarom zouden we niet 3-4-1-2 spelen?
Ja, een verkapte 3-5-2 zou ook kunnen, maar dan wel met twee aanvallend ingestelde buitenste middenvelders. Probleem is dan wel dat Trabelsi niet meer zo makkelijk kan opstomen langs rechts.
En ik denk dat Ajax er nog niet aan toe is om met 3 verdedigers te gaan spelen.
pi_30176933
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Je zegt nu al maanden dat Galásek naar Willem II gaat. Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb er nog niets van gehoord namelijk
  donderdag 1 september 2005 @ 20:11:09 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30176976
Laat Galasek maar lekker blijven, die vertraagt niet, hij brengt rust. čn dat kunnen we wel gebruiken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')