Ik vind het altijd zeer laag van spelers (of andere leden bvinnen een club) om via de media een geschil uit te vechten, daar stuurt Heitinga momenteel wel op aan en dat vind ik niet netjes en derhalve zou ik een disciplinaire schorsing opleggen met de vermelding dat de deur voor iedereen gewoon open staat, maar dat de journalisten blijkbaar eerder te vinden zijn dan de trainer.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar dan hoef je hem toch niet meteen een maand op de tribune te zetten?
Toen ik 3 jaar geleden riep dat Zlatan binnen 10 jaar wereldvoetballer van het jaar zou worden werd ik ook uitgelachenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Omdat het dragen van zo'n band behouden is aan blanken binnen les Bleus?
Alstjeblieft zeg, die Escude is een grote miskleun, maar omdat Ajax de laatste jaren zo matig speelt valt het gewoon niet op.
Wat een onzin. Ik weet zeker dat Blind dit al veel en veel langer weet en er ook genoeg over gepraat wordt.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zeer laag van spelers (of andere leden bvinnen een club) om via de media een geschil uit te vechten, daar stuurt Heitinga momenteel wel op aan en dat vind ik niet netjes en derhalve zou ik een disciplinaire schorsing opleggen met de vermelding dat de deur voor iedereen gewoon open staat, maar dat de journalisten blijkbaar eerder te vinden zijn dan de trainer.
Ik vind dat je veel te snel conclusies trekt. Heitinga wordt gevraagd door de pers, ze stellen hem een vraag en hij geeft antwoord.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zeer laag van spelers (of andere leden bvinnen een club) om via de media een geschil uit te vechten, daar stuurt Heitinga momenteel wel op aan en dat vind ik niet netjes en derhalve zou ik een disciplinaire schorsing opleggen met de vermelding dat de deur voor iedereen gewoon open staat, maar dat de journalisten blijkbaar eerder te vinden zijn dan de trainer.
Hij moet daar geen antwoord op geven op deze manier.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind dat je veel te snel conclusies trekt. Heitinga wordt gevraagd door de pers, ze stellen hem een vraag en hij geeft antwoord.
Dan mag je het alsnog binnenskaders houden.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik weet zeker dat Blind dit al veel en veel langer weet en er ook genoeg over gepraat wordt.
ja natuurlijk. iedereen weet dat dat binnen 5 jaar gebeurtquote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Toen ik 3 jaar geleden riep dat Zlatan binnen 10 jaar wereldvoetballer van het jaar zou worden werd ik ook uitgelachen
Dus hij mag niet zeggen dat hij ervan baalt? Ik zou zeggen, juist wel!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij moet daar geen antwoord op geven op deze manier.
En nog steeds!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Toen ik 3 jaar geleden riep dat Zlatan binnen 10 jaar wereldvoetballer van het jaar zou worden werd ik ook uitgelachen
Preciesquote:Op donderdag 1 september 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja natuurlijk. iedereen weet dat dat binnen 5 jaar gebeurt
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja natuurlijk. iedereen weet dat dat binnen 5 jaar gebeurt
Je weet niet hoe hij het gezegd heeft, je weet niet in wat voor context. Het staat daar misschien heel wat overdrevener dan dat het misschien is. Ik vind het logisch dat ie baalt en als er naar gevraagd wordt mag ie dat best zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij moet daar geen antwoord op geven op deze manier.
Ronaldinho is ook geen 135 miljoen waard hoor, ondanks dat dat in z'n contract staat en transferprijzen zeggen sowieso vrij weinig, Wright-Pillips si door Chelsea gehaald voor 32 miljoen euro, dan vind ik Kuijt toch beter en die kost de helft.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:21 schreef Tobbes het volgende:
Hij houdt wekelijks Trezequet of Del Piero uit de basis; kon voor ruim 70 miljoen naar Real (maar Juve vond hem meer waard) en heeft meer gescoord en assists gegeven dan van Basten en Maradonna hun eerste seizoen in Italie.
pas 22 he, nog 4/5 jaar tot ie op zn top isquote:Op donderdag 1 september 2005 17:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ronaldinho is ook geen 135 miljoen waard hoor, ondanks dat dat in z'n contract staat en transferprijzen zeggen sowieso vrij weinig, Wright-Pillips si door Chelsea gehaald voor 32 miljoen euro, dan vind ik Kuijt toch beter en die kost de helft.
Ik vind Trezeguet en Del Pierro ook spitsen die over hun top zijn, Del Pierro iets meer dan Trezeguet en Capello heeft veel vertrouwen in de aankoop en wil wat jongere spelers opstellen, tel daar een gigantisch goed debuutjaat bij op en je staat in de basis bij Juve.
Dat maakt hem nog steeds geen wereldvoetballer van het jaar en ik ben benieuwd of Juve ook dankzij Zlatan de scudetto's aaneenrijgt, we zullen zien.
Een topvoetballer Zlatan, maar iets te gemankeerd om 's werelds beste te zijn.
Misschien heb ik dan inderdaad wat overhaast geoordeeld over het artikel.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet niet hoe hij het gezegd heeft, je weet niet in wat voor context. Het staat daar misschien heel wat overdrevener dan dat het misschien is. Ik vind het logisch dat ie baalt en als er naar gevraagd wordt mag ie dat best zeggen.
Het is niet zo dat ie AT5 heeft opgebeld en zelf z'n verhaal is gaan doen.
Hoogendorp speelde ook een duel of 9 voor Celta in de PD....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:19 schreef mitt het volgende:
Inderdaad kansloos van de Ridder. Die zal wsl nooit aan de bak komen.
4-3-3 kan best. Babel moet alleen wat meer naar binnen spelen, aan de zijlijn geplakt is hij van geen waarde. Pienaar moet wat terugzakken en zo nog meer ruimte maken voor Trabelsi.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het erg lastig eigenlijk, die 4-3-3. Pienaar en Babel op de flanken is eigenlijk ongunstig voor beiden. Pienaar zou op 10 moeten. Dan krijg je echter een defensievere 6 en 8, waarmee je dus De Jong, Maduro of Sneijder moet passeren, aangezien ik Maduro voorlopig liever niet centraal achterin zie. Te gevaarlijk nog. Aan de andere kant, met Grygera moet dat kunnen en dan kan je meer aanvallende druk zetten. Gewoon een probleem, allemaal door dat stomme vasthouden aan 4-3-3.
Maar, waarom zouden we niet 3-4-1-2 spelen?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
4-3-3 kan best. Babel moet alleen wat meer naar binnen spelen, aan de zijlijn geplakt is hij van geen waarde. Pienaar moet wat terugzakken en zo nog meer ruimte maken voor Trabelsi.
Eigenlijk is het verschil tussen 4-4-2 en 4-3-3 met deze spelers niet zo groot, 4-4-2 is dus volgens mij ook niet direct de oplossing voor dit Ajax.
Verder zou ik Charisteas voorin zetten in plaats van Rosenberg. Meer fysiek, beter aanspeelpunt ook. Juanfran in plaats van Emanuelson, en mocht het nodig zijn op het middenveld Galasek op de plaats van Maduro. Zo kom je een eind, denk ik.
Ik denk toch nog wel dat Galasek zo af en toe nog van waarde kan zijn voor Ajax, ik zie Maduro namelijk niet circa 40 wedstrijden op een voldoende hoog niveau voetballen.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Geen Galásek meer hoor, die houdt alleen maar op. Zijn tijd is geweest, bedankt voor alles en op naar de Tricolores.
Ja, een verkapte 3-5-2 zou ook kunnen, maar dan wel met twee aanvallend ingestelde buitenste middenvelders. Probleem is dan wel dat Trabelsi niet meer zo makkelijk kan opstomen langs rechts.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Maar, waarom zouden we niet 3-4-1-2 spelen?
Je zegt nu al maanden dat Galásek naar Willem II gaat. Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb er nog niets van gehoord namelijkquote:Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Geen Galásek meer hoor, die houdt alleen maar op. Zijn tijd is geweest, bedankt voor alles en op naar de Tricolores.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |