abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30171730
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja natuurlijk. iedereen weet dat dat binnen 5 jaar gebeurt
Yeah baby Yeah!
pi_30171818
Hij houdt wekelijks Trezequet of Del Piero uit de basis; kon voor ruim 70 miljoen naar Real (maar Juve vond hem meer waard) en heeft meer gescoord en assists gegeven dan van Basten en Maradonna hun eerste seizoen in Italie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2005 17:21:50 ]
pi_30171912
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij moet daar geen antwoord op geven op deze manier.
Je weet niet hoe hij het gezegd heeft, je weet niet in wat voor context. Het staat daar misschien heel wat overdrevener dan dat het misschien is. Ik vind het logisch dat ie baalt en als er naar gevraagd wordt mag ie dat best zeggen.

Het is niet zo dat ie AT5 heeft opgebeld en zelf z'n verhaal is gaan doen.
pi_30172056
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:21 schreef Tobbes het volgende:
Hij houdt wekelijks Trezequet of Del Piero uit de basis; kon voor ruim 70 miljoen naar Real (maar Juve vond hem meer waard) en heeft meer gescoord en assists gegeven dan van Basten en Maradonna hun eerste seizoen in Italie.
Ronaldinho is ook geen 135 miljoen waard hoor, ondanks dat dat in z'n contract staat en transferprijzen zeggen sowieso vrij weinig, Wright-Pillips si door Chelsea gehaald voor 32 miljoen euro, dan vind ik Kuijt toch beter en die kost de helft.
Ik vind Trezeguet en Del Pierro ook spitsen die over hun top zijn, Del Pierro iets meer dan Trezeguet en Capello heeft veel vertrouwen in de aankoop en wil wat jongere spelers opstellen, tel daar een gigantisch goed debuutjaat bij op en je staat in de basis bij Juve.

Dat maakt hem nog steeds geen wereldvoetballer van het jaar en ik ben benieuwd of Juve ook dankzij Zlatan de scudetto's aaneenrijgt, we zullen zien.

Een topvoetballer Zlatan, maar iets te gemankeerd om 's werelds beste te zijn.
Yeah baby Yeah!
pi_30172147
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ronaldinho is ook geen 135 miljoen waard hoor, ondanks dat dat in z'n contract staat en transferprijzen zeggen sowieso vrij weinig, Wright-Pillips si door Chelsea gehaald voor 32 miljoen euro, dan vind ik Kuijt toch beter en die kost de helft.
Ik vind Trezeguet en Del Pierro ook spitsen die over hun top zijn, Del Pierro iets meer dan Trezeguet en Capello heeft veel vertrouwen in de aankoop en wil wat jongere spelers opstellen, tel daar een gigantisch goed debuutjaat bij op en je staat in de basis bij Juve.

Dat maakt hem nog steeds geen wereldvoetballer van het jaar en ik ben benieuwd of Juve ook dankzij Zlatan de scudetto's aaneenrijgt, we zullen zien.

Een topvoetballer Zlatan, maar iets te gemankeerd om 's werelds beste te zijn.
pas 22 he, nog 4/5 jaar tot ie op zn top is
pi_30172157
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je weet niet hoe hij het gezegd heeft, je weet niet in wat voor context. Het staat daar misschien heel wat overdrevener dan dat het misschien is. Ik vind het logisch dat ie baalt en als er naar gevraagd wordt mag ie dat best zeggen.

Het is niet zo dat ie AT5 heeft opgebeld en zelf z'n verhaal is gaan doen.
Misschien heb ik dan inderdaad wat overhaast geoordeeld over het artikel.

Maar op dit moment vind ik Heitinga geen meerwaarde voor Ajax of Oranje dus is een bankplaats vrij logisch.
Yeah baby Yeah!
pi_30173088
Van Basten laat Heitinga, De Jong en De Cler thuis

Naast Roy Makaay, die geblesseerd afhaakte, hoeven ook John Heitinga, Nigel de Jong en Tim de Cler de reis naar Armenië niet te maken. Marco van Basten wees het drietal met een Ajax-heden of verleden aan als afvallers voor het WK-kwalificatieduel van aanstaande zaterdag.
De bondscoach van het Nederlands elftal was de voorbereiding op de wedstrijden tegen Armenië en Andorra begonnen met een selectie van 23 man, mede omdat het 'lekker trainen is met zo'n groep'. Vooraf was al duidelijk dat hij de groep zou terugbrengen tot negentien man.

De Cler sneuvelde ten koste van Giovanni van Bronckhorst, die in het oefenduel met Duitsland nog ontbrak vanwege een blessure. Van Bronckhorst staat echter wel op scherp. Bij een gele kaart is hij geschorst. Datzelfde geldt voor Denny Landzaat en Dirk Kuijt.
pi_30173096
Van Basten heeft het door!
pi_30175734
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:19 schreef mitt het volgende:
Inderdaad kansloos van de Ridder. Die zal wsl nooit aan de bak komen.
Hoogendorp speelde ook een duel of 9 voor Celta in de PD....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30175902
Ik vind het erg lastig eigenlijk, die 4-3-3. Pienaar en Babel op de flanken is eigenlijk ongunstig voor beiden. Pienaar zou op 10 moeten. Dan krijg je echter een defensievere 6 en 8, waarmee je dus De Jong, Maduro of Sneijder moet passeren, aangezien ik Maduro voorlopig liever niet centraal achterin zie. Te gevaarlijk nog. Aan de andere kant, met Grygera moet dat kunnen en dan kan je meer aanvallende druk zetten. Gewoon een probleem, allemaal door dat stomme vasthouden aan 4-3-3.
www.thuisuiteten.nl
pi_30176105
Hoe zit het met onze Spaanse vriend Juanfran? Hoelang duurt dat nog voordat die gast wedstrijdklaar is?
pi_30176126
Na de interlandperiode toch?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 1 september 2005 @ 19:47:14 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30176153
Ik hoop ZO dat dit nou eens een gehaalde speler is die wat extra's kan brengen.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30176695
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het erg lastig eigenlijk, die 4-3-3. Pienaar en Babel op de flanken is eigenlijk ongunstig voor beiden. Pienaar zou op 10 moeten. Dan krijg je echter een defensievere 6 en 8, waarmee je dus De Jong, Maduro of Sneijder moet passeren, aangezien ik Maduro voorlopig liever niet centraal achterin zie. Te gevaarlijk nog. Aan de andere kant, met Grygera moet dat kunnen en dan kan je meer aanvallende druk zetten. Gewoon een probleem, allemaal door dat stomme vasthouden aan 4-3-3.
4-3-3 kan best. Babel moet alleen wat meer naar binnen spelen, aan de zijlijn geplakt is hij van geen waarde. Pienaar moet wat terugzakken en zo nog meer ruimte maken voor Trabelsi.
Eigenlijk is het verschil tussen 4-4-2 en 4-3-3 met deze spelers niet zo groot, 4-4-2 is dus volgens mij ook niet direct de oplossing voor dit Ajax.

Verder zou ik Charisteas voorin zetten in plaats van Rosenberg. Meer fysiek, beter aanspeelpunt ook. Juanfran in plaats van Emanuelson, en mocht het nodig zijn op het middenveld Galasek op de plaats van Maduro. Zo kom je een eind, denk ik.
pi_30176723
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef Radegast het volgende:

[..]

4-3-3 kan best. Babel moet alleen wat meer naar binnen spelen, aan de zijlijn geplakt is hij van geen waarde. Pienaar moet wat terugzakken en zo nog meer ruimte maken voor Trabelsi.
Eigenlijk is het verschil tussen 4-4-2 en 4-3-3 met deze spelers niet zo groot, 4-4-2 is dus volgens mij ook niet direct de oplossing voor dit Ajax.

Verder zou ik Charisteas voorin zetten in plaats van Rosenberg. Meer fysiek, beter aanspeelpunt ook. Juanfran in plaats van Emanuelson, en mocht het nodig zijn op het middenveld Galasek op de plaats van Maduro. Zo kom je een eind, denk ik.
Maar, waarom zouden we niet 3-4-1-2 spelen?

Babel Rosenberg

Pienaar

Sneijder De Jong

Maxwell Trabelsi

Lindenbergh SQD Grygera

Lobont

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2005 20:07:11 ]
pi_30176741
Geen Galásek meer hoor, die houdt alleen maar op. Zijn tijd is geweest, bedankt voor alles en op naar de Tricolores.
www.thuisuiteten.nl
pi_30176820
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Geen Galásek meer hoor, die houdt alleen maar op. Zijn tijd is geweest, bedankt voor alles en op naar de Tricolores.
Ik denk toch nog wel dat Galasek zo af en toe nog van waarde kan zijn voor Ajax, ik zie Maduro namelijk niet circa 40 wedstrijden op een voldoende hoog niveau voetballen.
pi_30176922
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:03 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Maar, waarom zouden we niet 3-4-1-2 spelen?
Ja, een verkapte 3-5-2 zou ook kunnen, maar dan wel met twee aanvallend ingestelde buitenste middenvelders. Probleem is dan wel dat Trabelsi niet meer zo makkelijk kan opstomen langs rechts.
En ik denk dat Ajax er nog niet aan toe is om met 3 verdedigers te gaan spelen.
pi_30176933
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef methodmich het volgende:
Je zegt nu al maanden dat Galásek naar Willem II gaat. Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb er nog niets van gehoord namelijk
  donderdag 1 september 2005 @ 20:11:09 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30176976
Laat Galasek maar lekker blijven, die vertraagt niet, hij brengt rust. èn dat kunnen we wel gebruiken.
Get woke, go broke!
pi_30177004
Dat is al min of meer beklonken, als ik degene van wie ik het heb moet geloven. En die geloof ik ook. Tomás heeft ook nog altijd een huis in Tilburg en is er een graag geziene gast en heeft de ervaring die men daar zoekt. Zelf kan ie dan nog 2 jaar afbouwen, ook al omdat hij graag in Nederland wil blijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_30177162
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:09 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Je zegt nu al maanden dat Galásek naar Willem II gaat. Hoe weet je dat zo zeker? Ik heb er nog niets van gehoord namelijk
Ik heb er ook voor de zomer al van gehoord, Galasek is verschillende keren in het stadion geweest. Die gaat echt wel naar Willem II.
pi_30192751
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik heb er ook voor de zomer al van gehoord, Galasek is verschillende keren in het stadion geweest. Die gaat echt wel naar Willem II.
Liever niet, Ajax kan zijn ervaring goed gebruiken wanneer ze in de problemen komen in een wedstrijd.
  vrijdag 2 september 2005 @ 08:56:39 #274
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30192766
Tomás zal pas volgend seizoen naar Willem II verkassen of hij moet érg weinig aan spelen komen, voor de winterstop. Maar dat verwacht ik niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30193806
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop ZO dat dit nou eens een gehaalde speler is die wat extra's kan brengen.....
ik ook, het is daar wel weer es tijd voor!
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:16:07 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30194381
Ik denk dat galasek echt nog een hele waardevolle speler voor Ajax kan zijn. Dat was hij altijd, ik zie niet in dat dat opeens veranderd is. Natuurlijk moet de jeugd doorstromen en Maduro doet het wel redelijk, maar lang nog niet altijd.

Een constante, ervaren, volwassen speler zou zo fijn zijn op die positie. Daarom had ik Davids heel graag zien komen.
Get woke, go broke!
pi_30194630
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Sneijder dus op de bank, whats the problem?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30194644
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat galasek echt nog een hele waardevolle speler voor Ajax kan zijn. Dat was hij altijd, ik zie niet in dat dat opeens veranderd is. Natuurlijk moet de jeugd doorstromen en Maduro doet het wel redelijk, maar lang nog niet altijd.

Een constante, ervaren, volwassen speler zou zo fijn zijn op die positie. Daarom had ik Davids heel graag zien komen.
Inderdaad, Maduro gaast dit seizoen geheid een terugslag krijgen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:34:35 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30194847
Wesley Sneijder scoort als (getergde) invaller tweemaal tegen Brøndby IF en wordt prompt beloond met een basisplaats tegen Feyenoord, terwijl hij de twee jaar daarvoor praktisch niets heeft laten zien. Eén zwaluw maakt nog geen zomer zeggen ze toch? Laat Wesley Sneijder zich nog maar eens een paar keer bewijzen als invaller, alvorens hem in de basis te posteren. Hetzelfde geldt voor Johnny Heitinga, die denkt dat hij beter is, dan dat hij werkelijk is. Bewijs je nou eerst eens, voordat je met de pers gaat praten!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30194921
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder scoort als (getergde) invaller tweemaal tegen Brøndby IF en wordt prompt beloond met een basisplaats tegen Feyenoord, terwijl hij de twee jaar daarvoor praktisch niets heeft laten zien. Eén zwaluw maakt nog geen zomer zeggen ze toch? Laat Wesley Sneijder zich nog maar eens een paar keer bewijzen als invaller, alvorens hem in de basis te posteren. Hetzelfde geldt voor Johnny Heitinga, die denkt dat hij beter is, dan dat hij werkelijk is. Bewijs je nou eerst eens, voordat je met de pers gaat praten!
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:40:45 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30195004
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:25 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Inderdaad, Maduro gaast dit seizoen geheid een terugslag krijgen.
Dat zie je idd bij vrijwel alle snel stijgende spelers. En wat als Maduro geblesseerd raakt? Iets dat niet ondenkbaar is met onze fantastische medische staf.....
Get woke, go broke!
pi_30195018
Zijn er mensen het met me eens dat Ajax voortaan spitsen uit eigen jeugd moet halen in plaats van buitenaf? Slatan bijvoorbeeld speelt ook bij Juve beter dan hij bij Ajax heeft gedaan.
Ik wordt echt schijtziek van al die spitsen die zeggen dat ze moeten wennen aan het systeem. Alle spitsen die geslaagd zijn bij Ajax, zijn toch spitsen uit de eigen jeugd (denk aan van Basten, Kluivert, Cruijff!!!). Het is nu al bijna tien jaar geklooi voorin, met als absolute uitschieter de aankoop van Ivan Gabrich toendertijd...(ik hoor het van Gaal nog zeggen...:"we hebben nu een spits...")
pi_30195049
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:41 schreef nummer14 het volgende:
Zijn er mensen het met me eens dat Ajax voortaan spitsen uit eigen jeugd moet halen in plaats van buitenaf? Slatan bijvoorbeeld speelt ook bij Juve beter dan hij bij Ajax heeft gedaan.
Ik wordt echt schijtziek van al die spitsen die zeggen dat ze moeten wennen aan het systeem. Alle spitsen die geslaagd zijn bij Ajax, zijn toch spitsen uit de eigen jeugd (denk aan van Basten, Kluivert, Cruijff!!!). Het is nu al bijna tien jaar geklooi voorin, met als absolute uitschieter de aankoop van Ivan Gabrich toendertijd...(ik hoor het van Gaal nog zeggen...:"we hebben nu een spits...")
De voorkeur ligt ook bij eigen spitsen. Maar als die er simpelweg niet zijn zul je toch wat moeten....
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:45:30 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30195136
De laatste échte Ajax-spits uit de opleiding was Nando Rafael en moest noodgedwongen verkocht worden, Ryan Babel is (nog) geen nummer 9 maar als Angelos Charisteas en Markus Rosenberg week in week uit de kans krijgen op die positie, waarom moet Ryan Babel dan linksbuiten spelen?
pi_30195174
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:42 schreef aldostuta het volgende:

[..]

De voorkeur ligt ook bij eigen spitsen. Maar als die er simpelweg niet zijn zul je toch wat moeten....
Babel kan toch prima fungeren als spits? Volgens mij ligt hem dat veel meer dan die verkapte linksbuiten-rol. Volgens zijn er alleen geen spelers die echt op linksbuiten kunnen spelen verder. Boukhari ofzo
pi_30195727
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
De laatste échte Ajax-spits uit de opleiding was Nando Rafael en moest noodgedwongen verkocht worden, Ryan Babel is (nog) geen nummer 9 maar als Angelos Charisteas en Markus Rosenberg week in week uit de kans krijgen op die positie, waarom moet Ryan Babel dan linksbuiten spelen?
Ikvraag me dan echt af waarom Ajax niet beter z'n best doet in het opleiden van echte spitsen, aangezien het in de afgelopen jaren is gebleken dat het binnen het systeem een cruciale positie is...De afgelopen jaren zijn de topscorers bij Ajax eigenlijk allemaal middenvelders geweest met een gemiddelde van 7 doelpunten per seizoen...errug vreemd...
pi_30195744
En Manucharyan is ook voor spek en bonen gehaald zeker. Ik hoop dat hij er een paar in legt tegen Nederland, dat hij een kans krijgt bij Ajax.
Houd van een lijntje.
pi_30198056
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:47 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Babel kan toch prima fungeren als spits? Volgens mij ligt hem dat veel meer dan die verkapte linksbuiten-rol. Volgens zijn er alleen geen spelers die echt op linksbuiten kunnen spelen verder. Boukhari ofzo
De westrijden die Babel in de spits gespeeld heeft, waren ook niet al te best hoor. Babel kan wel een goede spits zijn, maar dan in een 442.
pi_30198164
Ajax moet ook gewoon naar een 4-4-2 toe, maar Blind denkt dat het zo nog altijd goed gaat komen...
That's all folks!
pi_30198548
precies! in 442...maar in 433 blijkt er momenteel niemand normaal te kunnen functioneren...(ik heb heimwee naar Kanu, welliswaar geen eigen jeugd, maar toch...)
pi_30198567
Ik ben ook voor het 4-4-2 systeem op dit moment.
pi_30198595
3 5 2

met opkomende middenvelders op links en rechts en een nummer 10.
pi_30199658
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 12:48 schreef Tobbes het volgende:
3 5 2

met opkomende middenvelders op links en rechts en een nummer 10.

Veel te aanvallend man. Dan speel je als het ware 3-2-5
pi_30199912
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoezo? Zeker in de competitie kan dat best en als je Maxwell links neerzet en Trabelsi rechts weten die ook wel wat meeverdedigen is.
pi_30199968
quote:

[..]

Als je er maar voor zorgt dat er geen 5 man voor de bal zijn, is dit systeem geen enkel probleem.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30200126
3-5-2 met bijvoorbeeld maxwell en trabelsi is toch niets mis mee?
Nu komen zij ook op en worden ze overgenomen door anderen!
drie verdedigers een verdedigende centrale middenvelder, twee aanvallende buitenspelers, twee controlerende middenvelders en twee centrumspitsen!

prima idee!
pi_30200184
En dan Babel en Rosenberg in de Spits. Babel iets naar achter Rosenberg in de punt. Ik denk dat dan de kwaliteiten van beiden veel beter tot uiting komen.
pi_30200224
Escude moet er in zo'n gewaagde opstelling zeker uit, maar eigenlijk moet hij er nu ook uit. Die jongen komt snelheid tekort en houdt de mensen om hem heen kort bij hem omdat het anders flink mis kan gaan. Dat komt het spel niet ten goede.
That's all folks!
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:41:06 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30200296
quote:

[..]

Voor het eerst dat ik het eens ben met een Feyenoorder. Ajax speelt nu met vier verdedigers én een defensieve man, controlerend daarvoor. De twee andere middenvelders zijn ook niet mega-aanvallend ingesteld, dus feitelijk speel je met drie échte aanvallers. Als je 3-5-2 gaat spelen, met opkomende flankspelers én een nummer 10 heeft Ajax ineens vijf aanvallers. Gaat niet werken denk ik.

Ik heb de komende tijd, vooral tegen de sterkere tegenstanders (AZ uit en de wedstrijden voor de CL), het liefst een 4-4-2-opstelling. Hans Vonk op doel, achterin van rechts naar links: Hatem Trabelsi, Zdenek Grygera, Hedwiges Maduro (die dan doorschuift en daardoor het middenveld versterkt) en Juanfran (als hij terugkomt op het niveau van Celta de Vigo). Op het middenveld zou ik in een ruit spelen, met Tomás Galásek als controleur voor de verdediging, Nigel de Jong op rechts, Urby Emanuelson op links (Wesley Sneijder én Nourdin Boukhari moeten vanaf de reservebank proberen een basisplaats te bemachtigen) en Steven Pienaar op 10 achter de twee spitsen. De spitsen zijn Ryan Babel en Markus Rosenberg/Angelos Charisteas.

Eigenlijk geef ik de voorkeur aan het 4-3-3-systeem, maar aangezien we nu nog maar één échte buitenspeler hebben (Mauro Rosáles), kunnen we dit systeem moeilijk blijven hanteren.
pi_30200328
Doe maar gewoon Sneijder ipv Emanuelsson dan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')