abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30153101
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:00 schreef twi het volgende:
Da's eigenlijk het probleem. Alle keepers zijn uitstekende reservekeepers.

En Vonk zorgt ervoor dat er geen punten verloren gaan? Die bal van Kalou had er niet in mogen gaan, en bij de goal van Elmander zag 'ie er ook niet zo fijn uit met de hele verre hoek open.

Lobont is een soort Grim. Of Dudek. Af en toe hele rare capriolen, maar af en toe pakt 'ie met die capriolen de meest rare ballen. Bovendien lijkt het me een uiterst sympathieke vent.
Die bal van Kalou had hij kunnen hebben inderdaad; maar het was ook wel een aardige krul hoor

En bij Elmander, tja...je kan daar als keeper weinig goed doen tenzij je die bal pakt.
  donderdag 1 september 2005 @ 01:07:00 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30153134
Wat 'ie in mijn ogen dus had moeten doen. Maar Vonk maakt bij mij een erg dubbel gevoel. Dat gestuntel zoals tegen Twente thuis, kost 'ie je gewoon 2 punten minimaal. Dan dat gegoochel met de bal waar 'ie in Denemarken bijna door een speler af werd gepakt. Gelukkig ging 'ie daar net over de zijlijn. Ik vind 'm lang geen zekerheid op doel.
pi_30153651
Kolkka naar Ado
pi_30153723
quote:
Op donderdag 1 september 2005 01:34 schreef Tobbes het volgende:
Kolkka naar Ado
Und?
pi_30153732
Mols, Kolkka, Ado wordt een geduchte concurrent
  donderdag 1 september 2005 @ 07:18:04 #206
15869 gr8w8
Better by design.
pi_30155723
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef twi het volgende:

[..]

Sneijder is de beste van die vier.
Sneijder beter dan Bergkamp? Meer toekomst misschien, maar ik zie toch liever Bergkamp spelen hoor.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_30156827
Ik houd altijd mijn hart vast als er een terugspeelbal op Vonk komt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30156994
Vonk is wat mij betreft een stabielere keeper dan Stekelenburg en Lobont hoor! ! !
  donderdag 1 september 2005 @ 09:15:38 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30157014
Al met al is de selectie van Ajax gewoon te middelmatig om Ajax waardig te zijn.... Zoals al een behoorlijke tijd het geval is....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 1 september 2005 @ 09:26:24 #210
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30157209
Middelmatig = ajax waardig, vriend.

En ja Feijenoord is ook niet veel beter.
A.M.A.B
pi_30157292
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:26 schreef Cart_man het volgende:
Middelmatig = ajax waardig, vriend.

En ja Feijenoord is ook niet veel beter.
Waarom zo pessimistisch?

Als Feyenoord zo blijft verdedigen als ze tegen Ajax deden, dan gaan ze het nog ver schoppen.
Als Ajax wat effectiever met kansen omgaat, dan gaat Ajax het ook nog goed doen.

Ajax heeft kwaliteit genoeg . . .
pi_30157591
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:32 schreef Robar het volgende:

[..]

Waarom zo pessimistisch?
Tis een kakkelak die zich liever met Ajax dan met SCUM bezig houdt
pi_30157613
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:34 schreef twi het volgende:

[..]

Sneijder is de beste van die vier.
Sneijder heeft geen overzicht.
  donderdag 1 september 2005 @ 09:57:33 #214
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30157740
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:50 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Tis een kakkelak die zich liever met Ajax dan met SCUM bezig houdt
Omdat ik regelmatig reageer hier, houd ik me liever met ajax bezig dan met Feijenoord?
Moet niet gekker worden.
A.M.A.B
pi_30157754
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Omdat ik regelmatig reageer hier, houd ik me liever met ajax bezig dan met Feijenoord?
Moet niet gekker worden.
Ik tel hier meer posts van je dan in je eigen topic.
  donderdag 1 september 2005 @ 10:17:16 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30158209
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:58 schreef Tobbes het volgende:

En ik tel van jouw meer offtopic en onzinnige posts tegen andere users gericht dan inhoudelijke posts.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30158691
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:32 schreef Robar het volgende:

[..]

Waarom zo pessimistisch?

Als Feyenoord zo blijft verdedigen als ze tegen Ajax deden, dan gaan ze het nog ver schoppen.
Als Ajax wat effectiever met kansen omgaat, dan gaat Ajax het ook nog goed doen.

Ajax heeft kwaliteit genoeg . . .
Iets zegt dat het goede presteren van de Feyenoord defensie zondag net zoveel zo niet meer over de onmacht van ajax zegt dan over de kwaliteit van Feyenoord....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30158835
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Iets zegt dat het goede presteren van de Feyenoord defensie zondag net zoveel zo niet meer over de onmacht van ajax zegt dan over de kwaliteit van Feyenoord....
Het een gaat ten koste van het ander.
Lag het aan de goede verdediging van Feyenoord of lag het aan de belabberde aanval van Ajax?
Of leek die aanval zo belabberd, omdat Feyenoord het zo goed deed?
Zijn kuijt en kalou echt zo goed, of stond Ajax te slapen?

Feit blijft dat het spel van Feyenoord een negatieve invloed had op het spel van Ajax.
In zoverre is het spel van Feyenoord uiterst effectief geweest en kan dit leiden tot nog meer succes.
pi_30158909
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef Robar het volgende:

[..]

Het een gaat ten koste van het ander.
Lag het aan de goede verdediging van Feyenoord of lag het aan de belabberde aanval van Ajax?
Of leek die aanval zo belabberd, omdat Feyenoord het zo goed deed?
Zijn kuijt en kalou echt zo goed, of stond Ajax te slapen?

Feit blijft dat het spel van Feyenoord een negatieve invloed had op het spel van Ajax.
In zoverre is het spel van Feyenoord uiterst effectief geweest en kan dit leiden tot nog meer succes.
Klopt, maar daarmee is jouw conclusie dat als Feyenoord maar zo blijft het allemaal goed komt met hun, wel voorbarig
pi_30159178
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Klopt, maar daarmee is jouw conclusie dat als Feyenoord maar zo blijft het allemaal goed komt met hun, wel voorbarig
Nou, ok, zo bedoelde ik het ook weer niet . . .
Ik verwacht alleen dat ze het een stuk beter gaan doen als menig analyst of criticus zou verwachten. Hoe ze Ajax hebben bestreden vind ik een goed voorbeeld. Strijden met de middelen die je hebt. Optimaal rendement. Vraag is alleen of ze zo optimaal kunnen blijven presteren. Dat zal wel lastig worden. Ik denk alleen wel dat Koeman zo een goede weg ingeslagen is.

Maar he, dit is toch het Ajax topic ?
  donderdag 1 september 2005 @ 10:57:10 #221
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30159199
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:58 schreef Tobbes het volgende:

[..]

A.M.A.B
pi_30159214
+1
Klik dan als je durft
  donderdag 1 september 2005 @ 11:06:12 #223
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30159450
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Exact.

Redelijke verdediging, maar moet het nog zien als ze echt goed onder druk komen te staan.
A.M.A.B
  donderdag 1 september 2005 @ 11:48:44 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30160817
Ik denk dat een Rosenborg met vertrouwen met iets betere aanvoer Feyenoord aan gort had geschoten, die speelden echt niet goed. Het zegt al genoeg over het paniekvoetbal dat alle ballen zo halverwege de 2e helft door Feyenoord gewoon naar voren gerost werden om lucht te krijgen. Een ploeg die goed kan verdedigen zie je zoiets nooit doen.
pi_30167954
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Robar het volgende:

[..]

Nou, ok, zo bedoelde ik het ook weer niet . . .
Ik verwacht alleen dat ze het een stuk beter gaan doen als menig analyst of criticus zou verwachten. Hoe ze Ajax hebben bestreden vind ik een goed voorbeeld. Strijden met de middelen die je hebt. Optimaal rendement. Vraag is alleen of ze zo optimaal kunnen blijven presteren. Dat zal wel lastig worden. Ik denk alleen wel dat Koeman zo een goede weg ingeslagen is.

Maar he, dit is toch het Ajax topic ?
Tot de volgende competitiewedstrijd mag het nog over Feyenoord gaan he

Ze zullen het idd goed doen, ik voorspel een 2e plek voor Feyenoord.
pi_30168781
Heitinga klaagt over zijn reserverol bij Ajax

Tegenover de Amsterdamse zender AT5 verklaarde Johnny Heitinga ontevreden te zijn met zijn huidige plaats binnen Ajax. De international komt onder trainer Danny Blind maar weinig aan spelen toe en ziet daar voorlopig nog geen verandering in komen. Een heel seizoen op de bank zitten ziet de geboren Alphenaar in ieder geval niet zitten.

"Natuurlijk baal ik, want ik ben nog nooit zo fit geweest als nu. Ik voel me lekker en heb optimaal gebruik gemaakt van mijn vakantie. Ik zie nu dat dat z'n vruchten afwerpt en wil graag gaan spelen. Toen ik dit seizoen bij Ajax kwam kreeg ik te horen dat de jongens (Zdenek Grygera en Julien Escudé, red.) het heel behoorlijk gedaan hebben afgelopen seizoen.”

“Hij zou niet gaan wisselen, dus dan moet je wachten op je kans en dat doe ik. Hoe lang ik nog wil wachten? Dat weet ik niet, maar ik ben niet van plan om een heel seizoen op de bank te gaan zitten," aldus Heitinga tegenover AT5.

Ondanks zijn reserverol bij de Amsterdammers wordt hij wel geselecteerd door bondscoach Marco van Basten, maar zit hij dit keer niet bij de definitieve selectie voor de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Armenië en Andorra.
pi_30168799
heeft hij zelf nog niet door dat hij op dit moment het niveau Top Oss nog niet haalt ofzo
pi_30168844
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heitinga klaagt over zijn reserverol bij Ajax

Tegenover de Amsterdamse zender AT5 verklaarde Johnny Heitinga ontevreden te zijn met zijn huidige plaats binnen Ajax. De international komt onder trainer Danny Blind maar weinig aan spelen toe en ziet daar voorlopig nog geen verandering in komen. Een heel seizoen op de bank zitten ziet de geboren Alphenaar in ieder geval niet zitten.

"Natuurlijk baal ik, want ik ben nog nooit zo fit geweest als nu. Ik voel me lekker en heb optimaal gebruik gemaakt van mijn vakantie. Ik zie nu dat dat z'n vruchten afwerpt en wil graag gaan spelen. Toen ik dit seizoen bij Ajax kwam kreeg ik te horen dat de jongens (Zdenek Grygera en Julien Escudé, red.) het heel behoorlijk gedaan hebben afgelopen seizoen.”

“Hij zou niet gaan wisselen, dus dan moet je wachten op je kans en dat doe ik. Hoe lang ik nog wil wachten? Dat weet ik niet, maar ik ben niet van plan om een heel seizoen op de bank te gaan zitten," aldus Heitinga tegenover AT5.

Ondanks zijn reserverol bij de Amsterdammers wordt hij wel geselecteerd door bondscoach Marco van Basten, maar zit hij dit keer niet bij de definitieve selectie voor de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Armenië en Andorra.
Wat een huillie. Terugzetten naar het tweede elftal die gast.
pi_30169624
Heitinga jongen, bekijk even wat videobeelden van je zelf en je weet waarom
pi_30169963
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
heeft hij zelf nog niet door dat hij op dit moment het niveau Top Oss nog niet haalt ofzo
Ophoeren.

Ik begrijp het geklaag van Heitinga. Hij hoort eigenlijk ook gewoon in de basis te staan.
pi_30170973
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:17 schreef Robar het volgende:
Heitinga jongen, bekijk even wat videobeelden van je zelf en je weet waarom
Idd, ik snap het niet waar een gemankeerde (en eigenlijk maakt dat nog niet eens uit) jonge voetballer het lef vandaan haalt om met zó'n salaris én objectieve afwegingen door de coach (wij vinden het terecht dat ie op de bank zit) commentaar te leveren en een basisplaats te eisen.
Als ik Blind was zette ik dit ventje een maand op de tribune om voor eens en altijd duidelijk te maken dat het bestuur, waaronder de trainer, het beleid en de opstelling bepalen en spelers hebben daar simpelweg in mee te gaan.
Yeah baby Yeah!
pi_30171055
Hij zegt alleen dat ie niet een heel seizoen op de bank wilt zitten, dat is toch niet zo gek?
Klik dan als je durft
pi_30171058
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ophoeren.

Ik begrijp het geklaag van Heitinga. Hij hoort eigenlijk ook gewoon in de basis te staan.

ipv Excusé

en moet hij dan zeggen dat hij wel graag op de bank wilt zitten?
pi_30171107
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef Suijk het volgende:
Hij zegt alleen dat ie niet een heel seizoen op de bank wilt zitten, dat is toch niet zo gek?
Niemand wil dat, dus overbodige informatie van meneer Heitinga.
Yeah baby Yeah!
pi_30171140
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Niemand wil dat, dus overbodige informatie van meneer Heitinga.
Dat is wat anders, maar dan hoef je hem toch niet meteen een maand op de tribune te zetten?
Klik dan als je durft
pi_30171187
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ophoeren.

Dan moet ie dat intern regelen en hij is niks anders dan werknemer bij een bedrijf, die gaan ook niet schreeuwen dat zij per se die opdrachten willen doen en niet hun collega's.

Heitinga zit niet meer dan terecht op de bank en zoals eht er nu uitziet, zonder blessures ook nog wel tot de winterstop.
Yeah baby Yeah!
pi_30171401
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan moet ie dat intern regelen en hij is niks anders dan werknemer bij een bedrijf, die gaan ook niet schreeuwen dat zij per se die opdrachten willen doen en niet hun collega's.

Heitinga zit niet meer dan terecht op de bank en zoals eht er nu uitziet, zonder blessures ook nog wel tot de winterstop.
Escude moet ook niet lang doorgaan op z'n huidige niveau. Heitinga krijgt echt nog wel z'n kansen.
pi_30171421
SQD is de nieuwe aanvoerder van Frankrijk.
pi_30171429
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef Tobbes het volgende:
pi_30171475
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:10 schreef Tobbes het volgende:
Omdat het dragen van zo'n band behouden is aan blanken binnen les Bleus?

Alstjeblieft zeg, die Escude is een grote miskleun, maar omdat Ajax de laatste jaren zo matig speelt valt het gewoon niet op.
Yeah baby Yeah!
pi_30171542
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat is wat anders, maar dan hoef je hem toch niet meteen een maand op de tribune te zetten?
Ik vind het altijd zeer laag van spelers (of andere leden bvinnen een club) om via de media een geschil uit te vechten, daar stuurt Heitinga momenteel wel op aan en dat vind ik niet netjes en derhalve zou ik een disciplinaire schorsing opleggen met de vermelding dat de deur voor iedereen gewoon open staat, maar dat de journalisten blijkbaar eerder te vinden zijn dan de trainer.
Yeah baby Yeah!
pi_30171554
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:11 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Omdat het dragen van zo'n band behouden is aan blanken binnen les Bleus?

Alstjeblieft zeg, die Escude is een grote miskleun, maar omdat Ajax de laatste jaren zo matig speelt valt het gewoon niet op.
Toen ik 3 jaar geleden riep dat Zlatan binnen 10 jaar wereldvoetballer van het jaar zou worden werd ik ook uitgelachen
pi_30171594
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zeer laag van spelers (of andere leden bvinnen een club) om via de media een geschil uit te vechten, daar stuurt Heitinga momenteel wel op aan en dat vind ik niet netjes en derhalve zou ik een disciplinaire schorsing opleggen met de vermelding dat de deur voor iedereen gewoon open staat, maar dat de journalisten blijkbaar eerder te vinden zijn dan de trainer.
Wat een onzin. Ik weet zeker dat Blind dit al veel en veel langer weet en er ook genoeg over gepraat wordt.
pi_30171605
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik vind dat je veel te snel conclusies trekt. Heitinga wordt gevraagd door de pers, ze stellen hem een vraag en hij geeft antwoord.
Klik dan als je durft
pi_30171640
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vind dat je veel te snel conclusies trekt. Heitinga wordt gevraagd door de pers, ze stellen hem een vraag en hij geeft antwoord.
Hij moet daar geen antwoord op geven op deze manier.
Yeah baby Yeah!
pi_30171652
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik weet zeker dat Blind dit al veel en veel langer weet en er ook genoeg over gepraat wordt.
Dan mag je het alsnog binnenskaders houden.
Yeah baby Yeah!
pi_30171682
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Toen ik 3 jaar geleden riep dat Zlatan binnen 10 jaar wereldvoetballer van het jaar zou worden werd ik ook uitgelachen
ja natuurlijk. iedereen weet dat dat binnen 5 jaar gebeurt
pi_30171684
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij moet daar geen antwoord op geven op deze manier.
Dus hij mag niet zeggen dat hij ervan baalt? Ik zou zeggen, juist wel!
Klik dan als je durft
pi_30171694
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Tobbes het volgende:

[..]

En nog steeds!
Zlatan is momenteel een topvoetballer maar behoort imo niet tot de beste 10 van de wereld.
Yeah baby Yeah!
pi_30171706
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja natuurlijk. iedereen weet dat dat binnen 5 jaar gebeurt
Precies

Something to say bij ONM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: