abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:01:31 #201
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30126898
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:59 schreef Robbie1979 het volgende:

[..]

Dus dan ben je een principiele hork
Ja, ga jij lekker ergens anders zitten klooien, want ik heb nog geen zinnig argument van je gehoord .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30126967
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:01 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, ga jij lekker ergens anders zitten klooien, want ik heb nog geen zinnig argument van je gehoord .
Ik laat het ook altijd staan hoor, daar zijn die gasten toch voor, laat ze het lekker zelf opruimen.
pi_30127060
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:01 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik heb van jou ook nog geen ander argument gehoord dan 'ik heb ervoor betaald'....
pi_30127117
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:23 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Aha, en dat is dus mijn schuld aangezien ik die briljante formule heb verzonnen. .
[..]
Je zou wilen dat je die briljante formule had uitgevonden.... maar dat is wat anders.

oorzaak: TS is te lui om zijn eigen rommel op te ruimen
gevolg: er moet meer personeel ingezet worden, het eten wordt duurder.

En er is inderdaad ingecalculeerd dat er in een bepaalde mate opgeruimd en schoongemaakt moet worden. Daarbij is echter uitgegaan van het feit dat sommige mensen wèl een opvoeding genoten hebben. Mocht dit percentage anders uitpakken dan geschat, dan worden de gevolgen doorberekend.
quote:
a) wat een bullshit om te denken dat ik buiten mijn afval op straat gooi.
Ik zei waarschijnlijk... Maar het past wel in je straatje. Is toch de McDonald's parkeerplaats? Daar heb je toch voor betaald dat die achter je reet opgeruimd wordt? Wat is het verschil met je zooi op tafel laten staan dan?
quote:
b) Ik klaag niet dat het duurder wordt.
Jij misschien niet, de rest van Nederland wel. En daar word jij op aangesproken. Als iemand een abri kapot trapt en als reden geeft "ja maar ik betaal belasting, en ik heb dus een deel van de abri betaald, dus ik mag zelf weten wat ik er mee doe en in welke mate ik aanspraak maak op het nederlandse abri-budget" verklaar je'm toch ook voor gek of niet? Wat is dan het verschil met "ja maar ik heb een happymeal gekocht, en ik heb dus een deel van de schoonmaak/opruimkosten betaald, en dan maak ik zelf uit in welke mate ik gebruik maak van dat budget. Oh, wacht, ik moet nog wat ketchup op het plafond smeren. Heb ik ook voor betaald." Bij het ene voorbeeld is het de hele nederlandse bevolking die benadeeld wordt, bij het andere voorbeeld alle gasten van McDonald's (die door jou gedrag meer voor hun eten betalen).

Ik ben trouwens heel benieuwd wat jouw reaktie zou zijn als jij met je volle dienblad aan komt lopen bij een tafel waar net een gezinnetje opstaat, waarvan paps, mams en de kids jou schaapachtig aankijken om vervolgens het uitpuilende tafeltje te laten voor wat het is en naar buiten te lopen. Vervolgens komt er nog een tafeltje vrij, waarbij precies hetzelfde gebeurt. Word je daar blij van? Om de vergelijking met een normaal restaurant door te trekken: daar is het heel normaal dat je wacht tot er een tafel vrijkomt en dat deze gedebrasseerd wordt. En laten de medewerkers nou net aan de andere kant van de zaak bezig zijn. Of moeten ze bij elk tafeltje iemand neerzetten?

Het is gewoon sociaal gedrag om je tafeltje leeg achter te laten en er geen zooi van te maken. De volgende komt met z'n dienblad met enigszins warm eten aanlopen en wil dat graag zo snel mogelijk naar binnen werken omdat het koud nog minder lekker is. Daar zit ook het verschil met een normaal restaurant: als je daar op een tafel wacht staat je eten niet koud te worden.

Zo, en nu een Mckroket!
pi_30127748
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:10 schreef Lonestarr101 het volgende:

Het is gewoon sociaal gedrag om je tafeltje leeg achter te laten en er geen zooi van te maken.
klopt als een zwerende vinger.

maar de vraag was volgens mij dan ook, of dit idee is opgedrongen door de mcdonalds, het enige frietkot dat zichzelf restaurant durft te noemen.
immers, ga jij wel eens naar een restaurant waar je zelf je tafel af moet ruimen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30127798
quote:

[..]

Om de vergelijking met een normaal restaurant door te trekken: daar is het heel normaal dat je wacht tot er een tafel vrijkomt en dat deze gedebrasseerd wordt. En laten de medewerkers nou net aan de andere kant van de zaak bezig zijn. Of moeten ze bij elk tafeltje iemand neerzetten?
Inderdaad, en zolang MC Donald's zich als een restaurant profileert moeten ze gewoon de tafels afruimen en schoon maken. Zoals ik al eerder zei: je betaalt schandalig veel voor matig voedsel en geen service. Volgens mij kun je je dan beter als vreetkeet profileren.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_30127819
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:30 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

klopt als een zwerende vinger.

maar de vraag was volgens mij dan ook, of dit idee is opgedrongen door de mcdonalds, het enige frietkot dat zichzelf restaurant durft te noemen.
immers, ga jij wel eens naar een restaurant waar je zelf je tafel af moet ruimen?
Je bent me voor
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_30127837
sorry..
pi_30127900
quote:
Ja, in elk zelfbedieningsrestaurant dat de faciliteiten biedt (karretje met dienbladen, vuilnisbakken) ruim ik mijn eigen troep op. Dat is sociaal voor de mensen die na mij komen als het druk is, en bovendien houdt het mijn eten betaalbaar.

En iedereen die McDonald's te duur vindt: je betaal voor veilig voedsel (wat bij ali de shoarmaboer wel eens anders is), gemaakt van kwalitatief hoogwaardige ingredienten (100% rundvlees, verse groenten, de broodjes zouden meergranen mogen zijn, smaken verschillen), in een relatief schone omgeving. In de meeste gevallen staat je eten nog binnen een minuut voor je neus ook. Daar hangt een prijskaartje aan, waarvoor je het kunt doen of kunt laten. Dat prijskaartje is gebaseerd op het feit dat de meeste mensen hun eigen zooi opruimen. Doen ze dat niet, dan wordt het duurder. Het is dus in je eigen financiele belang om je rotzooi op te ruimen.

[ Bericht 55% gewijzigd door Lonestarr101 op 31-08-2005 12:48:53 ]
pi_30127923
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef Lonestarr101 het volgende:

[..]

Ja, in elk zelfbedieningsrestaurant dat de faciliteiten biedt (karretje met dienbladen, vuilnisbakken) ruim ik mijn eigen troep op.
ik ook, daar niet van.
maar volgens mij pocht mcdonalds niet met de titel zelfbedieningsrestaurant, maar gewoon met de titel restaurant.
ik kom al een tijd uit principe niet meer bij de mac..
of aanverwanten uiteraard.
pi_30127927
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef Lonestarr101 het volgende:

[..]

zelfbedieningsrestaurant
Eigenlijk schandalig dat dat woord bestaat
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:44:46 #212
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30128132
quote:

oorzaak: TS is te lui om zijn eigen rommel op te ruimen
Hoe kom je daar toch bij .
quote:
En er is inderdaad ingecalculeerd dat er in een bepaalde mate opgeruimd en schoongemaakt moet worden. Daarbij is echter uitgegaan van het feit dat sommige mensen wèl een opvoeding genoten hebben. Mocht dit percentage anders uitpakken dan geschat, dan worden de gevolgen doorberekend.
Ja, want ik heb geen opvoeding, het gaat op dit punt al heel goed met je overtuigingskracht .
quote:
Ik zei waarschijnlijk... Maar het past wel in je straatje. Is toch de McDonald's parkeerplaats? Daar heb je toch voor betaald dat die achter je reet opgeruimd wordt? Wat is het verschil met je zooi op tafel laten staan dan?
Op een parkeerplaats je eigen rotzooi weggooien lijkt me wel heel wat anders dan in een eetgelegenheid die daarvoor bedoeld is. .
quote:
Jij misschien niet, de rest van Nederland wel. En daar word jij op aangesproken. Als iemand een abri kapot trapt en als reden geeft "ja maar ik betaal belasting, en ik heb dus een deel van de abri betaald, dus ik mag zelf weten wat ik er mee doe en in welke mate ik aanspraak maak op het nederlandse abri-budget" verklaar je'm toch ook voor gek of niet?
Uiteraard, dat is ook een openbare orde kwestie, it.t. de Mac .
Als je nu belastinggeld gaat vergelijken met betalen voor een MacMenu is het nog veel erger dan ik dacht .
quote:
Wat is dan het verschil met "ja maar ik heb een happymeal gekocht, en ik heb dus een deel van de schoonmaak/opruimkosten betaald, en dan maak ik zelf uit in welke mate ik gebruik maak van dat budget. Oh, wacht, ik moet nog wat ketchup op het plafond smeren. Heb ik ook voor betaald." Bij het ene voorbeeld is het de hele nederlandse bevolking die benadeeld wordt, bij het andere voorbeeld alle gasten van McDonald's (die door jou gedrag meer voor hun eten betalen).
Ketchup op het plafond smeren is verstoring van de openbare orde in die toko en daar kun je voor opgepakt worden .

Beetje rare argumeten heb je.
quote:
Ik ben trouwens heel benieuwd wat jouw reaktie zou zijn als jij met je volle dienblad aan komt lopen bij een tafel waar net een gezinnetje opstaat, waarvan paps, mams en de kids jou schaapachtig aankijken om vervolgens het uitpuilende tafeltje te laten voor wat het is en naar buiten te lopen. Vervolgens komt er nog een tafeltje vrij, waarbij precies hetzelfde gebeurt. Word je daar blij van?
Nee, ik verwacht dan ook dat het personeel dat snel opruimt.
quote:
Het is gewoon sociaal gedrag om je tafeltje leeg achter te laten en er geen zooi van te maken. De volgende komt met z'n dienblad met enigszins warm eten aanlopen en wil dat graag zo snel mogelijk naar binnen werken omdat het koud nog minder lekker is.
Mee eens, niet mijn verantwoordelijkheid echter, al maakt de Mac heel slim gebruik van mensen die zo simpel zijn om te denken dat het Mac-eetgedeelte hun eigen verantwoordelijkheid is .
pi_30129589
Goed dus samengevat, de standpunten:

Jij vindt dat er personeel dient te zijn dat jouw tafel afruimt, en je bent bereid daar voor te betalen.

Ik vind dat het een dusdanig kleine moeite is om je zooi op te ruimen, dat ik daar niet voor wens te betalen, maar dat ik dat zelf doe.

De franchiseondernemer wil geld verdienen, en niet minder dan dat hij nu doet. Als zijn kosten omhoog gaan, verhoogt hij zijn prijzen.

Jij wilt niet opruimen; ik wil niet meer betalen, de franchisenemer wil niet minder verdienen. Jij en ik zitten allebei graag aan een schone tafel, met warm eten. Als jij een oplossing weet, houd ik me aanbevolen.
pi_30130140
Eeeeey achterljke TS .....

NORMEN & WAARDEN
Forget about it..
pi_30130288
^^ precies, als je ergens gaat eten moet het personeel het gewoon opruimen
lekker stoken ^O^
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:54:45 #216
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30130292
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef MeuL het volgende:
Eeeeey achterljke TS .....

NORMEN & WAARDEN
Mee eens.
pi_30131213
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:44 schreef Posdnous het volgende:

Nee, ik verwacht dan ook dat het personeel dat snel opruimt.
Maar dat gebeurt niet of nauwelijks omdat daar geen personeel voor IS en jouw gezeik helpt daar geen mallemoer aan.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:31:06 #218
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30131444
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:23 schreef yootje het volgende:

[..]

Maar dat gebeurt niet of nauwelijks omdat daar geen personeel voor IS en jouw gezeik helpt daar geen mallemoer aan.
. beetje raar dat dit mijn schuld is.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:46:58 #219
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30132012
ik zal zo even een plaatje maken voor de roepers die niet op willen ruimen
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30132238
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:46 schreef Yildiz het volgende:
Dat je het maar uit je hoofd laat! .

Groetjes,

veldmuis
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:17:02 #221
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30133217
quote:
En daarmee wil je bewijzen dat...?
pi_30133248
quote:
ik wacht
pi_30133356
Schiet is op Yil.
pi_30133436
Wat een onzin in dit topic. Zelf je zooi opruimen is de FORMULE van McDonald's. Je haalt je eten zelf bij de balie, kunt een plaatsje uitzoeken en het dan even relaxed opeten. Soort zelfbediening dus.
Daarna pleur je het zelf weg, zodat een werknemer dat niet hoeft te doen. Vandaar dat het zo goedkoop is, scheelt in de personeelskosten.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_30133488
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

. beetje raar dat dit mijn schuld is.
Dat wat jouw schuld is?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:26:38 #226
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30133521
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:23 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat een onzin in dit topic. Zelf je zooi opruimen is de FORMULE van McDonald's. Je haalt je eten zelf bij de balie, kunt een plaatsje uitzoeken en het dan even relaxed opeten. Soort zelfbediening dus.
Daarna pleur je het zelf weg, zodat een werknemer dat niet hoeft te doen. Vandaar dat het zo goedkoop is, scheelt in de personeelskosten.
Het is niet goedkoop , de prijs/kwaliteit verhouding is duurder dan in een willekeurig restaurant . wat een onzin .

Die formule is dikke bullshit, ze proberen je gewoon te naaien en iedereen trapt er in .
Anders hadden ze er wel een regel van gemaakt.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:27:05 #227
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30133542
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:25 schreef yootje het volgende:

[..]

Dat wat jouw schuld is?
Dat ze geen personeel hebben om op te ruimen.
pi_30133707
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:26 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Het is niet goedkoop , de prijs/kwaliteit verhouding is duurder dan in een willekeurig restaurant . wat een onzin .

Die formule is dikke bullshit, ze proberen je gewoon te naaien en iedereen trapt er in .
Anders hadden ze er wel een regel van gemaakt.
Nee inderdaad, een volledig menu voor 5 euro is niet goedkoop.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_30133753
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:31 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

maar je krijgt er dan ook een dienblad complete troep voor
pi_30133956
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

maar je krijgt er dan ook een dienblad complete troep voor
I'll second that!
pi_30134264
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:31 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ehm enige vergelijking van het eten van een mcdonalds en een gemiddelde eetgelegenheid is appels met peren vergelijken. Mgoed, waarschijnlijk genoeg mensen die een frikandel en een kroket een 3 sterrenmaaltijd vinden.

Overigens ging het de ts er niet over of het deugdzaam was wel of niet op te ruimen, maar het gezeik wat hij krijgt als hij een ander standpunt heeft over de gehele zaak. Persoonlijk ben ik het overigens met hem eens.
Cooky
pi_30134429
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:48 schreef Tom-my het volgende:

[..]

Ehm enige vergelijking van het eten van een mcdonalds en een gemiddelde eetgelegenheid is appels met peren vergelijken. Mgoed, waarschijnlijk genoeg mensen die een frikandel en een kroket een 3 sterrenmaaltijd vinden.

Overigens ging het de ts er niet over of het deugdzaam was wel of niet op te ruimen, maar het gezeik wat hij krijgt als hij een ander standpunt heeft over de gehele zaak. Persoonlijk ben ik het overigens met hem eens.
De formule van McDonald's vergelijken met die van een normaal restaurant is eveneens appels met peren vergelijken. Ik geloof dat de TS het principe 'fast-food' niet helemaal begrijpt.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:03:49 #233
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_30134737
Uiteindelijk komt het er op neer dat alles wat op het dienblad ligt nadat je betaald hebt van jou is. Je moet dus ook zorgen dat je het zelf opruimt, dat je het dan toevallig in het zelfde gebouw opeet is een andere zaak.

Als je voorin de supermarkt bij zo een kraampje waar ze warm eten verkopen even snel een saucijzenbroodje ofzoiets gaat halen, dan verwacht je toch ook niet dat ze naderhand even achter je aan lopen om jouw servetje op te gaan ruimen?

Verder vind ik dit een kut-discussie met ongeveer de grootste mug-olifant verhouding die ik ooit gezien heb.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_30134768
Mc's zitten op een A-locatie dus de prijs per viekrante meter huur (en dus ok per tafel, prullebak, kassa) hoor ik niemand meerekenen. Dus als je het hebt over prijs-kwaliteit verhouding, zou een eetcafe op dezelfde locatie nauwelijks kunnen overleven als ze de prijzen niet fors verhogen. (in een eetcafe is de roulatie per avond hooguit 2-3 keer, bij de Mc 10-12.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:15:58 #235
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30135162
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:03 schreef JosvG het volgende:
Uiteindelijk komt het er op neer dat alles wat op het dienblad ligt nadat je betaald hebt van jou is. Je moet dus ook zorgen dat je het zelf opruimt, dat je het dan toevallig in het zelfde gebouw opeet is een andere zaak.
Toevallig .
quote:
Als je voorin de supermarkt bij zo een kraampje waar ze warm eten verkopen even snel een saucijzenbroodje ofzoiets gaat halen, dan verwacht je toch ook niet dat ze naderhand even achter je aan lopen om jouw servetje op te gaan ruimen?
Nee, wel als ze allerlei tafeltjes neerzetten in een ruimte waar zij van profiteren en gebruiken voor hun marketing-technische doeleinden. ZIJ zijn degene die winst maken op die ruimte.
quote:
Verder vind ik dit een kut-discussie met ongeveer de grootste mug-olifant verhouding die ik ooit gezien heb.
net alsof de standaard KLB-topics zo geweldig zijn.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:33:33 #236
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_30135794
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Toevallig .
[..]

Nee, wel als ze allerlei tafeltjes neerzetten in een ruimte waar zij van profiteren en gebruiken voor hun marketing-technische doeleinden. ZIJ zijn degene die winst maken op die ruimte.
[..]

net alsof de standaard KLB-topics zo geweldig zijn.
1. Toevallig ja, ik zie ook vaak genoeg mensen naar buiten lopen om het in de auto op te eten (je moet niet aan mij vragen waarom die niet door de mac-drive gaan, het gebeurd zo nu eenmaal, daar kan ik niks aan doen)

2. Die ruimte is een stukje extra service. Ze zetten er ook prullenbakken neer, die staan er ook om gebruik van te maken, en je eigen troep in te gooien, of zeg je daar dan juist weer van dat die voor het personeel zijn. Dan kan ik de discussie ook op dezelfde manier belachelijk maken door te zeggen dat de tafeltjes alleen maar de kantine voor het personeel is, die misbruikt worden door de klanten

3. Nee dat zijn ze niet, maar die krijgen ook geen 2 delen, die zijn na 30 posts dood, zoals het hoort.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:34:29 #237
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30135828
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:54 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

De formule van McDonald's vergelijken met die van een normaal restaurant is eveneens appels met peren vergelijken. Ik geloof dat de TS het principe 'fast-food' niet helemaal begrijpt.
In een restaurant staan de vuilnisbakken niet 50 centimeter naast de tafels.
Groot gelijk M_M.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:42:39 #238
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30136149
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:33 schreef JosvG het volgende:

2. Die ruimte is een stukje extra service. Ze zetten er ook prullenbakken neer, die staan er ook om gebruik van te maken, en je eigen troep in te gooien, of zeg je daar dan juist weer van dat die voor het personeel zijn. Dan kan ik de discussie ook op dezelfde manier belachelijk maken door te zeggen dat de tafeltjes alleen maar de kantine voor het personeel is, die misbruikt worden door de klanten
Die ruimte is dus geen stukje extra service. dat is een uitgekiende strategie. Die ruimte is iets waar zij geld mee verdienen, dus is het aan hen het ook schoon te houden. Anders zouden de klanten net zo goed de ruimte na sluitingstijd kunnen gaan dweilen en posters op kunnen gaan hangen .
quote:
3. Nee dat zijn ze niet, maar die krijgen ook geen 2 delen, die zijn na 30 posts dood, zoals het hoort.
Er zijn hier nogal wat verschillende meningen over en als het niet interessant was werd er ook niet gepost.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:50:26 #239
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_30136464
Het is toch logisch dat je die troep opruimt? Wat je bij de mac betaald is maar 10 procent van een normaal restaurant. Voor zo'n besparing wil ik best de personeelskosten blijven drukken door zelf het afval weg te gooien. Bovendien is het wel degelijk beleid van de mac dat klanten zelf hun dienblad legen; die bakken staan er namelijk niet voor niets, met duidelijke pictogrammen er op.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:54:30 #240
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30136626
Amerikanen vinden het zelfs zo dom dat ze het op grappensites zetten .

pi_30136629
Soms gooi ik het wel weg, soms niet.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:25:33 #242
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30137635
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef _Flash_ het volgende:
Het is toch logisch dat je die troep opruimt? Wat je bij de mac betaald is maar 10 procent van een normaal restaurant. Voor zo'n besparing wil ik best de personeelskosten blijven drukken door zelf het afval weg te gooien. Bovendien is het wel degelijk beleid van de mac dat klanten zelf hun dienblad legen; die bakken staan er namelijk niet voor niets, met duidelijke pictogrammen er op.

Bron

Zij hebben er eigen mensen en programma's voor. Sterker nog, het afval-management is 1 van hun stokpaardjes. Zij strijken met de eer van de klanten.

Bovendien:

Zij recyclen hun afval (wat voor hen heel winstgevend is) en hebben daar ook een speciale strategie voor. In plaats van dat zij daar dus ook verantwoordelijk voor zijn, doe jij dat voor hen .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:36:09 #243
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30137885
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:25 schreef Posdnous het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bron

Zij hebben er eigen mensen en programma's voor. Sterker nog, het afval-management is 1 van hun stokpaardjes. Zij strijken met de eer van de klanten.

Bovendien:

[afbeelding]

Zij recyclen hun afval (wat voor hen heel winstgevend is) en hebben daar ook een speciale strategie voor. In plaats van dat zij daar dus ook verantwoordelijk voor zijn, doe jij dat voor hen .
'Part of the formula' noem ik het opruimen van je eigen rommel. Alleen sommige mensen schijnen geen zin te hebben om mee te werken.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:38:29 #244
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30137937
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

'Part of the formula' noem ik het opruimen van je eigen rommel. Alleen sommige mensen schijnen geen zin te hebben om mee te werken.
Nope, zij hebben blijkbaar de verantwoordelijkheid over de afval in hun restaurants.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:40:50 #245
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30137985
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nope, zij hebben blijkbaar de verantwoordelijkheid over de afval in hun restaurants.
Fout: Ze hebben het hier over het vernietigen van de rommel die in hun restaurant wordt geproduceerd. Niet over hoe het in de vuilnisbakken komt. Er staat toch niet voor niets "Dank u" op die dingen?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:42:36 #246
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30138017
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:40 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Fout: Ze hebben het hier over het vernietigen van de rommel die in hun restaurant wordt geproduceerd. Niet over hoe het in de vuilnisbakken komt. Er staat toch niet voor niets "Dank u" op die dingen?
Nee, dat de afval goed gedeponeerd wordt is deel van hun hele strategie. Hun verantwoordelijkheid dus.

Dat 'dank u' is om niet zo snuggere mensen over te laten halen het zelf voor hen te doen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:44:45 #247
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30138069
op zich ben ik het wel met TS eens.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_30138124
Ik vindt het wel een interessant punt..
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:47:26 #249
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30138133
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:42 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, dat de afval goed gedeponeerd wordt is deel van hun hele strategie. Hun verantwoordelijkheid dus.

Dat 'dank u' is om niet zo snuggere asociale mensen over te laten halen het zelf voor hen te doen. te laten weten dat je je troep achter je kont moet opruimen.
pi_30138182
Ik laat het voortaan staan!
pi_30138333
Ach ik ruim het soms op.
Boeie
Moeten ze maar bier verkopen bij de MC en sneller je eten klaarmaken.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:54:55 #252
128501 dit.is.geen.kloon.
Meki Woedend op Fok
pi_30138338
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef Omkron het volgende:
Je ondertitel deed al vermoeden dat je makkelijk te beinvloeden bent, en deze post van jou bevestigt dat nog maar eens.
pi_30138404
Nu laat ik het ook staan !
pi_30138407
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:49 schreef Omkron het volgende:
pi_30138414
Groetjes,

veldmuis
pi_30138416
edit :S
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:58:41 #257
128501 dit.is.geen.kloon.
Meki Woedend op Fok
pi_30138455
men doe normaal weet je wel
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:00:52 #259
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30138491
.
pi_30138537
ik zeg net zo tegen mijn bitch kom naar de MC en beng me 3 blikken bier.
Voor in de auto en MC weet je wel.
En dan laat ik het eten zo staan

tot straks
pi_30138559
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:57 schreef veldmuis het volgende:

[..]

woensdag 31 augustus 2005 @ 18:13:40 #262
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30138800
Dit wordt een reeks btw.
pi_30139029
Als er bij de Mc Donalds toevallig ook nog een "toiletjuffrouw" zit die 10 cent durft te vragen, zal TS vast en zeker het glazuur van de pot afschijten en uit principe weigeren door te trekken
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:24:40 #264
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30139064
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:23 schreef Samcali het volgende:
Als er bij de Mc Donalds toevallig ook nog een "toiletjuffrouw" zit die 10 cent durft te vragen, zal TS vast en zeker het glazuur van de pot afschijten en uit principe weigeren door te trekken
Dat zou er nog bij moeten komen. Betalen voor de WC in een tent waar je zit te eten of drinken is sowieso al een big no-no.
pi_30139248
Tuurlijk ruim je het niet op, en 9 van de 10 keer wordt het al van de tafel gegist door de medewerkers. Zoals ik al zei, opruimen heb je al betaald op het moment dat je afrekent. Ik ben gewoon lui, en heb geen zin om mijn rotzooi in een overvolle prullenbak te flikkeren, allemaal kutwerk.
pi_30139293
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:24 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dat zou er nog bij moeten komen. Betalen voor de WC in een tent waar je zit te eten of drinken is sowieso al een big no-no.
je moest eens weten hoeveel mensen die een dagje aan het winkelen zijn even bij MC Donalds naar binnen lopen, alleen maar om even "een kleine of grote boodschap" te doen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:35:06 #267
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30139344
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:33 schreef Samcali het volgende:

[..]

je moest eens weten hoeveel mensen die een dagje aan het winkelen zijn even bij MC Donalds naar binnen lopen, alleen maar om even "een kleine of grote boodschap" te doen
Dat is wat anders, in dat geval begrijp ik het.

maar nu weer ontopic .
pi_30139543
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:03 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Het is een restaurant, Missy. .

Groetjes,

veldmuis
pi_30139612
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:31 schreef dady het volgende:
Tuurlijk ruim je het niet op, en 9 van de 10 keer wordt het al van de tafel gegist door de medewerkers. Zoals ik al zei, opruimen heb je al betaald op het moment dat je afrekent. Ik ben gewoon lui, en heb geen zin om mijn rotzooi in een overvolle prullenbak te flikkeren, allemaal kutwerk.
Inderdaad, 9 van de 10 keer moet je de rotzooi in die bak nog aanstampen ook omdat die zo godvergeten vol zit.
pi_30139637
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:44 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Inderdaad, 9 van de 10 keer moet je de rotzooi in die bak nog aanstampen ook omdat die zo godvergeten vol zit.
En dan dondert er een halve liter cola op de grond is het een nog grotere rotzooi, ik doe ze eigenlijk een plezier.
pi_30139772
Ik heb geen cursus hiervoor gehad.. dus kan ik het maar beter niet doen..
pi_30139834
Niet opruimen

waarom niet? waarom wel!
die mensen hebben toch al een kutbaan, dat mag best nog kutter

[ Bericht 52% gewijzigd door jimjim1983 op 31-08-2005 19:22:20 ]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:15:37 #273
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_30140674
Ik ben het ook met TS eens eigenlijk. Puur uit fatsoen voor de volgende klanten ruim ik mijn eigen spul op, maar ik zou dat niet hoeven doen, als ik niet zou willen. Daar zijn de medewerkers toch voor? Zolang zij je er niet op aanspreken dat je zelf je afval moet opruimen, hoef je dat niet te doen, als je dat niet wilt. Dat iedereen het doet, wil niet zeggen dat het een regel is.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:57:55 #274
93802 dan_niet
Denk alstublieft zelf na
pi_30142077
Tis vast al 80x gezegd, maar het is gewoon normaal bij dat soort toko's.

Je hebt er nog kans van ook dat het in de algemene voorwaarde/regels/regelementen etc staat van de Mac dat klanten geen bediening krijgen en dat ze hun eigen rotzooi moeten wegflikkeren. Als jij betaald, accepteer je die voorwaarden, dus moet je ook niet zeuren.

Daar komt nog bij dat de Mac een particulier bedrijf is, die stelt dus zijn eigen regels, bevalt je dat niet, dan rot je toch op? Niemand die zegt dat je er moet gaan eten.

Bij de NS mag je ook je voeten niet op de bank leggen, want dan wordt ie vies. Stel je dan ook dat je dat wel doet, want je betaald al zoveel voor de reis dus kunnen ze daar wel een doekie overheen halen en bepaal je dus zelf wat je doet? En thuis leg je ook je voeten op de bank, dus waarom hier niet.
Nogmaals: tis een particulier bedrijf en die mogen eigen (redeljike) regels maken.

Daar komt nog bij dat het ook naar de andere klanten toe netjes van je zou zijn als je het opruimt, dan kan er namelijk weer gelijk een ander zitten, tis namelijk FASTfood weet je wel. En je loopt toch langs die bak.

Moraal: of je ruimt je spullen op, of je loopt de deur voorbij. Als je echt zo aso bent kan het ook nog zijn: je laat je rotzooi liggen, maar gaat dan niet lopen zeiken.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:18:43 #275
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30142748
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Blokhut het volgende:
Schiet is op Yil.
Okay ( ja ho es, ik moest eerst abseilen, en toen ook nog eens surfen, t was mooi weer.)

woensdag 31 augustus 2005 @ 20:21:01 #276
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30142838
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef dan_niet het volgende:

Moraal: of je ruimt je spullen op, of je loopt de deur voorbij. Als je echt zo aso bent kan het ook nog zijn: je laat je rotzooi liggen, maar gaat dan niet lopen zeiken.
Moraal: of je leest het topic en de vorige eens door, want je argumenten zijn al tig keer ontkracht.
pi_30145197
Volgende keer tief ik alles onder de tafel als ik klaar ben met vreten..
pi_30145215
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:25 schreef Omkron het volgende:
Volgende keer tief ik alles onder de tafel als ik klaar ben met vreten..
dat is pas asociaal, viespeuk.
pi_30145223
hap hap hap
pi_30145286
gewoon laten staan, tis toch een restaurant??? en je betaalt er voor.

optiefe, laat ze lekker maar werken
pi_30145304
ik ben ook zo'n aso die het laat staan. meneer macdonald verdient genoeg geld om een extra opruimkracht daar neer te zetten.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:34:11 #282
93802 dan_niet
Denk alstublieft zelf na
pi_30145525
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:21 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Moraal: of je leest het topic en de vorige eens door, want je argumenten zijn al tig keer ontkracht.
Tis nog nergens gelukt om dit onderuit te halen, iig niet voor mij, dus doe nog eens een poging zou ik zeggen
pi_30145549
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
tis toch een restaurant???
ja...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:39:12 #284
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30145721
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:28 schreef Byte_Me het volgende:
ik ben ook zo'n aso die het laat staan. meneer macdonald verdient genoeg geld om een extra opruimkracht daar neer te zetten.
werkt mijn plaatje niet?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:50:41 #285
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30146148
Ik snap de TS wel, maar ik ruim het wel altijd zelf op. Inderdaad een kleine moeite, maar ik vind je geen aso als je het niet doet .
2000 light years from home
pi_30146285
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:39 schreef Yildiz het volgende:

[..]

werkt mijn plaatje niet?
Off-topic: Het is roomser dan de paus
pi_30146406
Moet je dat zelf doen dan
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:02:13 #288
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_30146679
En die mensen die de hele plee onderschijten ? dat zijn pas lollermensen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:03:30 #289
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30146734
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:57 schreef dan_niet het volgende:
Tis vast al 80x gezegd, maar het is gewoon normaal bij dat soort toko's.

Je hebt er nog kans van ook dat het in de algemene voorwaarde/regels/regelementen etc staat van de Mac dat klanten geen bediening krijgen en dat ze hun eigen rotzooi moeten wegflikkeren. Als jij betaald, accepteer je die voorwaarden, dus moet je ook niet zeuren.
onzin.
quote:
Daar komt nog bij dat de Mac een particulier bedrijf is, die stelt dus zijn eigen regels, bevalt je dat niet, dan rot je toch op? Niemand die zegt dat je er moet gaan eten.
dat klopt, maar als jij je niet aan die regels houdt, kunnen ze daar weinig tegen doen. ze kunnen je niet dwingen die rommel op te ruimen om maar iets te noemen.
quote:
Bij de NS mag je ook je voeten niet op de bank leggen, want dan wordt ie vies. Stel je dan ook dat je dat wel doet, want je betaald al zoveel voor de reis dus kunnen ze daar wel een doekie overheen halen en bepaal je dus zelf wat je doet? En thuis leg je ook je voeten op de bank, dus waarom hier niet.
als ze je er vervolgens voor zouden willen laten betalen hebben ze wel een probleem.
quote:
Nogmaals: tis een particulier bedrijf en die mogen eigen (redeljike) regels maken.

Daar komt nog bij dat het ook naar de andere klanten toe netjes van je zou zijn als je het opruimt, dan kan er namelijk weer gelijk een ander zitten, tis namelijk FASTfood weet je wel. En je loopt toch langs die bak.

daar gaat het hier niet om. het is niet erg etisch om je zooi bij mcdonalds niet op te ruimen, omdat dat wel van je verwacht wordt, maar de vraag is of die verwachting enigszins redelijk is, en waar deze verwachting vandaan komt.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
pi_30146963
Ik dacht dat die prullenbak voor het personeel was !
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:15:33 #291
93802 dan_niet
Denk alstublieft zelf na
pi_30147218
Ze kunnen je niet dwingen het op te ruimen, ze kunnen je er wel uitzetten. Mocht het in de regels opgenomen zijn, maar zover gaat mij mac kennis niet.

Ik vind in dit geval dat het redelijk is dat je je spullen opruimt, gewoon omdat dat bij het concept hoort. Of het nou in de prullenbak is, of op een karretje, dat maakt niks uit. Het hoort gewoon bij de zaak en of je dat nou bevalt of niet, of je dat nou als een marketingding gaat uitleggen, of wat dan ook. Het hoort bij de mac.

Maar goed, als je het niet bevalt, ga je toch niet.

De mac dwingt je overigens niet, maar het is wel de gewoonte. Gewoonte is overigens een officiele rechtsbron. Niet dat het zover gaat bij de mac uiteraard, maar feit is dus wel dat een gewoonte ook als normaal beschouwd kan worden, zelfs door de rechter.

En om alles nu op het woordje restaurant te gooien, vind ik gewoon onzin en meer een manier om te laten merken dat je te lui bent en vind dat persooneel wordt aangenomen om jouw gemaakte rotzooi op te ruimen. In sommmige beroepen is dat zo, bij de mac in principe niet.
pi_30147340
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef seilram het volgende:

[..]

Het gaat niet over moeite. Het gaat over dat ik als ik een hamburger wil eten en dan het liefst met wat erbij, zodat het wat vult, ik minimaal 10 euro lichter ben onderhand! Mijn mening is dan ook dat ze het voordat geld mooi zelf op mogen ruimen, daar betaal ik voor.
Dude, je betaalt voor het eten. Niet voor de service hoor Bovendien verwacht ik niks van MacDonalds rede des te meer om gewoon de beleefdheid te hebben om je eigen rotzooi zelf op te ruimen. Als jij op je wenken bedient wilt worden ga je maar naar een 5 sterren restaurant. Simpel als dat. En dan ben je ook velen malen duurder uit, en dan verwacht ik inderdaad die service
Maar gewoon je spullen opruimen als je klaar bent met eten, dat is hoort gewoon bij je normen en waarden denk ik.

Waarom denk je dat er een boete op staat als je vuil op straat gooit? gewoon omdat dat niet hoort! En ook al betaal je belasting, dan nog moet je niet verwachten dat de gemeentewerkers alles opruimen voor je. Dat slaat nergens op. Dus omdat je ergens voor betaalt moet je maar verwachten dat mensen jouw rotzooi opruimen? Ook al betaal je daarvoor. Dan nog is dat geen reden om zomaar ergens je vuil te laten liggen.

Kun je voorstellen als iedereen zo denkt als jij? (gelukkig niet) Wat zou de wereld er dan uitzien zeg! Ja nog erger dan die nu al is. Moeilijk voor te stellen he? Nou ik hoef het niet eens te zien ook.
Auteur van deze post aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de eventuele gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie.- All rights reserved.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:23:26 #293
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_30147538
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik dacht dat die prullenbak voor het personeel was !
Om mee te werken of om ze erin te tyfen..?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_30147659
je betaald echt niet alleen voor 't eten weet je hoe dik de winst is
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:29:01 #295
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30147764
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef dan_niet het volgende:
Ze kunnen je niet dwingen het op te ruimen, ze kunnen je er wel uitzetten. Mocht het in de regels opgenomen zijn, maar zover gaat mij mac kennis niet.

Ik vind in dit geval dat het redelijk is dat je je spullen opruimt, gewoon omdat dat bij het concept hoort. Of het nou in de prullenbak is, of op een karretje, dat maakt niks uit. Het hoort gewoon bij de zaak en of je dat nou bevalt of niet, of je dat nou als een marketingding gaat uitleggen, of wat dan ook. Het hoort bij de mac.

Maar goed, als je het niet bevalt, ga je toch niet.
ik ruim mijn zooi netjes op hoor. waar het mij om gaat is om het principe. en in die zin moet ik TS gelijk geven. de gegeven argumenten voor de opruimplicht snijden geen hout.
quote:
De mac dwingt je overigens niet, maar het is wel de gewoonte. Gewoonte is overigens een officiele rechtsbron. Niet dat het zover gaat bij de mac uiteraard, maar feit is dus wel dat een gewoonte ook als normaal beschouwd kan worden, zelfs door de rechter.
hoe kom je daar nou bij. in de horeca is het juist geen gewoonte om zelf je zooi weg te gooien. dat het een gewoonte is bij een bepaalde winkelketen is geen enkele reden waarom deze gewoonte stand zou houden voor een rechter (waar hebben we het over )
quote:
En om alles nu op het woordje restaurant te gooien, vind ik gewoon onzin en meer een manier om te laten merken dat je te lui bent en vind dat persooneel wordt aangenomen om jouw gemaakte rotzooi op te ruimen. In sommmige beroepen is dat zo, bij de mac in principe niet.
in de horeca is dat zeer gebruikelijk, en de mac is daar een uitzondering op. je zou kunnen stellen dat alle US foodketens hier een uitzondering op zijn. kennelijk zijn nederlanders anders gewend dan de mensen in de US.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:30:02 #296
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_30147803
Het personeel wordt er voor betaald, en als het goed is moet er op elk moment gewoon genoeg personeel aanwezig zijn om te zorgen dat er altijd tafeltjes leeg zijn voor mensen die willen eten. Zo niet, dan is dat het probleem van de Mac zelf. Ik ruim het wel af en toe op, maar ik vind het niet persé nodig.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:30:35 #297
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30147831
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:26 schreef MaRySe het volgende:
je betaald echt niet alleen voor 't eten weet je hoe dik de winst is
Vandaar die 3 ferrari's voor een lege McDonalds toco, dat is natuurlijk van de medewerkers daar!
Weet je hoe dik die winst
pi_30148177
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:30 schreef GoLLeM het volgende:
Het personeel wordt er voor betaald, en als het goed is moet er op elk moment gewoon genoeg personeel aanwezig zijn om te zorgen dat er altijd tafeltjes leeg zijn voor mensen die willen eten. Zo niet, dan is dat het probleem van de Mac zelf. Ik ruim het wel af en toe op, maar ik vind het niet persé nodig.
Er reageren echt TE veel dombo's in dit topic. Je wordt toch ook niet bediend? Je haalt ZELF je eten en je gooit het ZELF weg. Je kunt het niet met een gewoon restaurant vergelijken. Hoe moeilijk is dat voor sommige mensen?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:44:41 #299
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30148422
Het grappige is dat je in de US de volgende keer dat je hetzelfde McD. restaurant binnenloopt je wat extra slijmsaus op je hamburger krijgt als je het de vorige keer vertikt hebt je shit op te ruimen. Jammer dat dat in NL niet zo vaak gebeurt
pi_30157555
dat ik het niet opruim is niet uit principe maar omdat ik lui ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')