abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:26:38 #226
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30133521
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:23 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat een onzin in dit topic. Zelf je zooi opruimen is de FORMULE van McDonald's. Je haalt je eten zelf bij de balie, kunt een plaatsje uitzoeken en het dan even relaxed opeten. Soort zelfbediening dus.
Daarna pleur je het zelf weg, zodat een werknemer dat niet hoeft te doen. Vandaar dat het zo goedkoop is, scheelt in de personeelskosten.
Het is niet goedkoop , de prijs/kwaliteit verhouding is duurder dan in een willekeurig restaurant . wat een onzin .

Die formule is dikke bullshit, ze proberen je gewoon te naaien en iedereen trapt er in .
Anders hadden ze er wel een regel van gemaakt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:27:05 #227
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30133542
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:25 schreef yootje het volgende:

[..]

Dat wat jouw schuld is?
Dat ze geen personeel hebben om op te ruimen.
pi_30133707
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:26 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Het is niet goedkoop , de prijs/kwaliteit verhouding is duurder dan in een willekeurig restaurant . wat een onzin .

Die formule is dikke bullshit, ze proberen je gewoon te naaien en iedereen trapt er in .
Anders hadden ze er wel een regel van gemaakt.
Nee inderdaad, een volledig menu voor 5 euro is niet goedkoop.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_30133753
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:31 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

maar je krijgt er dan ook een dienblad complete troep voor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30133956
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

maar je krijgt er dan ook een dienblad complete troep voor
I'll second that!
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_30134264
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:31 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Ehm enige vergelijking van het eten van een mcdonalds en een gemiddelde eetgelegenheid is appels met peren vergelijken. Mgoed, waarschijnlijk genoeg mensen die een frikandel en een kroket een 3 sterrenmaaltijd vinden.

Overigens ging het de ts er niet over of het deugdzaam was wel of niet op te ruimen, maar het gezeik wat hij krijgt als hij een ander standpunt heeft over de gehele zaak. Persoonlijk ben ik het overigens met hem eens.
Cooky
pi_30134429
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:48 schreef Tom-my het volgende:

[..]

Ehm enige vergelijking van het eten van een mcdonalds en een gemiddelde eetgelegenheid is appels met peren vergelijken. Mgoed, waarschijnlijk genoeg mensen die een frikandel en een kroket een 3 sterrenmaaltijd vinden.

Overigens ging het de ts er niet over of het deugdzaam was wel of niet op te ruimen, maar het gezeik wat hij krijgt als hij een ander standpunt heeft over de gehele zaak. Persoonlijk ben ik het overigens met hem eens.
De formule van McDonald's vergelijken met die van een normaal restaurant is eveneens appels met peren vergelijken. Ik geloof dat de TS het principe 'fast-food' niet helemaal begrijpt.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:03:49 #233
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_30134737
Uiteindelijk komt het er op neer dat alles wat op het dienblad ligt nadat je betaald hebt van jou is. Je moet dus ook zorgen dat je het zelf opruimt, dat je het dan toevallig in het zelfde gebouw opeet is een andere zaak.

Als je voorin de supermarkt bij zo een kraampje waar ze warm eten verkopen even snel een saucijzenbroodje ofzoiets gaat halen, dan verwacht je toch ook niet dat ze naderhand even achter je aan lopen om jouw servetje op te gaan ruimen?

Verder vind ik dit een kut-discussie met ongeveer de grootste mug-olifant verhouding die ik ooit gezien heb.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_30134768
Mc's zitten op een A-locatie dus de prijs per viekrante meter huur (en dus ok per tafel, prullebak, kassa) hoor ik niemand meerekenen. Dus als je het hebt over prijs-kwaliteit verhouding, zou een eetcafe op dezelfde locatie nauwelijks kunnen overleven als ze de prijzen niet fors verhogen. (in een eetcafe is de roulatie per avond hooguit 2-3 keer, bij de Mc 10-12.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:15:58 #235
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30135162
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:03 schreef JosvG het volgende:
Uiteindelijk komt het er op neer dat alles wat op het dienblad ligt nadat je betaald hebt van jou is. Je moet dus ook zorgen dat je het zelf opruimt, dat je het dan toevallig in het zelfde gebouw opeet is een andere zaak.
Toevallig .
quote:
Als je voorin de supermarkt bij zo een kraampje waar ze warm eten verkopen even snel een saucijzenbroodje ofzoiets gaat halen, dan verwacht je toch ook niet dat ze naderhand even achter je aan lopen om jouw servetje op te gaan ruimen?
Nee, wel als ze allerlei tafeltjes neerzetten in een ruimte waar zij van profiteren en gebruiken voor hun marketing-technische doeleinden. ZIJ zijn degene die winst maken op die ruimte.
quote:
Verder vind ik dit een kut-discussie met ongeveer de grootste mug-olifant verhouding die ik ooit gezien heb.
net alsof de standaard KLB-topics zo geweldig zijn.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:33:33 #236
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_30135794
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:15 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Toevallig .
[..]

Nee, wel als ze allerlei tafeltjes neerzetten in een ruimte waar zij van profiteren en gebruiken voor hun marketing-technische doeleinden. ZIJ zijn degene die winst maken op die ruimte.
[..]

net alsof de standaard KLB-topics zo geweldig zijn.
1. Toevallig ja, ik zie ook vaak genoeg mensen naar buiten lopen om het in de auto op te eten (je moet niet aan mij vragen waarom die niet door de mac-drive gaan, het gebeurd zo nu eenmaal, daar kan ik niks aan doen)

2. Die ruimte is een stukje extra service. Ze zetten er ook prullenbakken neer, die staan er ook om gebruik van te maken, en je eigen troep in te gooien, of zeg je daar dan juist weer van dat die voor het personeel zijn. Dan kan ik de discussie ook op dezelfde manier belachelijk maken door te zeggen dat de tafeltjes alleen maar de kantine voor het personeel is, die misbruikt worden door de klanten

3. Nee dat zijn ze niet, maar die krijgen ook geen 2 delen, die zijn na 30 posts dood, zoals het hoort.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:34:29 #237
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30135828
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:54 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

De formule van McDonald's vergelijken met die van een normaal restaurant is eveneens appels met peren vergelijken. Ik geloof dat de TS het principe 'fast-food' niet helemaal begrijpt.
In een restaurant staan de vuilnisbakken niet 50 centimeter naast de tafels.
Groot gelijk M_M.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:42:39 #238
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30136149
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:33 schreef JosvG het volgende:

2. Die ruimte is een stukje extra service. Ze zetten er ook prullenbakken neer, die staan er ook om gebruik van te maken, en je eigen troep in te gooien, of zeg je daar dan juist weer van dat die voor het personeel zijn. Dan kan ik de discussie ook op dezelfde manier belachelijk maken door te zeggen dat de tafeltjes alleen maar de kantine voor het personeel is, die misbruikt worden door de klanten
Die ruimte is dus geen stukje extra service. dat is een uitgekiende strategie. Die ruimte is iets waar zij geld mee verdienen, dus is het aan hen het ook schoon te houden. Anders zouden de klanten net zo goed de ruimte na sluitingstijd kunnen gaan dweilen en posters op kunnen gaan hangen .
quote:
3. Nee dat zijn ze niet, maar die krijgen ook geen 2 delen, die zijn na 30 posts dood, zoals het hoort.
Er zijn hier nogal wat verschillende meningen over en als het niet interessant was werd er ook niet gepost.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:50:26 #239
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_30136464
Het is toch logisch dat je die troep opruimt? Wat je bij de mac betaald is maar 10 procent van een normaal restaurant. Voor zo'n besparing wil ik best de personeelskosten blijven drukken door zelf het afval weg te gooien. Bovendien is het wel degelijk beleid van de mac dat klanten zelf hun dienblad legen; die bakken staan er namelijk niet voor niets, met duidelijke pictogrammen er op.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:54:30 #240
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30136626
Amerikanen vinden het zelfs zo dom dat ze het op grappensites zetten .

pi_30136629
Soms gooi ik het wel weg, soms niet.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:25:33 #242
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30137635
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef _Flash_ het volgende:
Het is toch logisch dat je die troep opruimt? Wat je bij de mac betaald is maar 10 procent van een normaal restaurant. Voor zo'n besparing wil ik best de personeelskosten blijven drukken door zelf het afval weg te gooien. Bovendien is het wel degelijk beleid van de mac dat klanten zelf hun dienblad legen; die bakken staan er namelijk niet voor niets, met duidelijke pictogrammen er op.

Bron

Zij hebben er eigen mensen en programma's voor. Sterker nog, het afval-management is 1 van hun stokpaardjes. Zij strijken met de eer van de klanten.

Bovendien:

Zij recyclen hun afval (wat voor hen heel winstgevend is) en hebben daar ook een speciale strategie voor. In plaats van dat zij daar dus ook verantwoordelijk voor zijn, doe jij dat voor hen .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:36:09 #243
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30137885
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:25 schreef Posdnous het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bron

Zij hebben er eigen mensen en programma's voor. Sterker nog, het afval-management is 1 van hun stokpaardjes. Zij strijken met de eer van de klanten.

Bovendien:

[afbeelding]

Zij recyclen hun afval (wat voor hen heel winstgevend is) en hebben daar ook een speciale strategie voor. In plaats van dat zij daar dus ook verantwoordelijk voor zijn, doe jij dat voor hen .
'Part of the formula' noem ik het opruimen van je eigen rommel. Alleen sommige mensen schijnen geen zin te hebben om mee te werken.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:38:29 #244
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30137937
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

'Part of the formula' noem ik het opruimen van je eigen rommel. Alleen sommige mensen schijnen geen zin te hebben om mee te werken.
Nope, zij hebben blijkbaar de verantwoordelijkheid over de afval in hun restaurants.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:40:50 #245
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30137985
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nope, zij hebben blijkbaar de verantwoordelijkheid over de afval in hun restaurants.
Fout: Ze hebben het hier over het vernietigen van de rommel die in hun restaurant wordt geproduceerd. Niet over hoe het in de vuilnisbakken komt. Er staat toch niet voor niets "Dank u" op die dingen?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:42:36 #246
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30138017
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:40 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Fout: Ze hebben het hier over het vernietigen van de rommel die in hun restaurant wordt geproduceerd. Niet over hoe het in de vuilnisbakken komt. Er staat toch niet voor niets "Dank u" op die dingen?
Nee, dat de afval goed gedeponeerd wordt is deel van hun hele strategie. Hun verantwoordelijkheid dus.

Dat 'dank u' is om niet zo snuggere mensen over te laten halen het zelf voor hen te doen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:44:45 #247
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_30138069
op zich ben ik het wel met TS eens.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_30138124
Ik vindt het wel een interessant punt..
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:47:26 #249
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_30138133
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:42 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, dat de afval goed gedeponeerd wordt is deel van hun hele strategie. Hun verantwoordelijkheid dus.

Dat 'dank u' is om niet zo snuggere asociale mensen over te laten halen het zelf voor hen te doen. te laten weten dat je je troep achter je kont moet opruimen.
pi_30138182
Ik laat het voortaan staan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')