Menno de kleurloze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Wie zouden jullie nomineren als jullie iemand weg mochten stemmen?
Alle rokers? Heb jij mijn posts wel gelezen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef LuQas het volgende:
Heel tekenend hoe alle rokers allemaal vergoelijkend over roken spreken.
Ze is zwanger, dus moet ze stoppen. punt.... Ik vind overigens dat BB de toevoer van tabak stil moet leggen zolang ze nog rookt. Dus dat NIEMAND nog rookwaar krijgt zolang Tanja door blijft paffen, pas als ze stopt krijgt de rest ook weer sigaretten. Dát is pas leuke tvquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef LuQas het volgende:
Heel tekenend hoe alle rokers allemaal vergoelijkend over roken spreken.
Had het over de rokers in het huisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alle rokers? Heb jij mijn posts wel gelezen?![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef eborn het volgende:
Sodemieter op met je 'hulde' man!
Uiteeeeeindelijk wel ja, wil je dat nou horen he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:30 schreef Sasami het volgende:
Ja verdorie ik had gewoon wel gelijk dat Rob naar de dbk moest
hehehe jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:31 schreef eborn het volgende:
[..]
Uiteeeeeindelijk wel ja, wil je dat nou horen he?![]()
jaja ben vrij vandaag, moet zeggen dat ik me uitstekend vermaak!! Superdagje in het bb-huis hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:31 schreef BB-King het volgende:
Sjongejonge, ik zit op me werk net nu het leuk wordt...![]()
huldequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef milagro het volgende:
Weet je, het gaat niet eens enkel om dat roken, maar de mentaliteit die er achter zit, bij deze dame.
De argumenten die ze gebruikt, geven aan dat ze de prioriteiten verkeerd heeft liggen.
Ze stelt zich zelf op de eerste plaats, en grijpt alles aan om dat zo te houden, ze geeft alleen dát op met liefde, wat er toch al niet boeide, dus feitelijk geef je dan niets op (met of uit liefde ).
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:33 schreef milagro het volgende:
Ik geloof helemaal niet dat Tanja zo overstuur is door dit alles, die tranen waren niet voor de kritiek, maar voor "het er alleen voor staan" , dat de vader van dit kind , niet voor haar kiest (en voor het kind, al si dat volgens mij nog bijzaak)
Geeft ie de planten weer water?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:37 schreef Maurisico het volgende:
Ralph is gewoon met zijn werk bezig!
Nee joh, ze heeft toch al zo'n laag vetpercentagequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:49 schreef teun911 het volgende:
lieske heeft die 5000 euri vast gepakt, ze hebben ook nix te eten toch.
dat is nog vanwege de vorige missie, die mislukte...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:49 schreef teun911 het volgende:
lieske heeft die 5000 euri vast gepakt, ze hebben ook nix te eten toch.
Maar krijgt ze die dan zelf?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:49 schreef schatje het volgende:
Lieske moet haar medebewoners laten verhongeren voor 5000 euro. Dat was dus de geheime opdracht.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee joh, ze heeft toch al zo'n laag vetpercentage
Ik gok dat Big Brother binnenkort 'per ongeluk' wat fout beeldmateriaal uitzend. "Hee jongens, de plasma springt opeens aan"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:59 schreef Maurisico het volgende:
Op tv: Lieske kiest voor het geld!! aha, dat was me nog niet duidelijk geworden. Ze pakt de poen en zet de rest van de groep op noodrantsoen.... als dit uitlekt....
nee, dat hebben ze leuk gedaan..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef milagro het volgende:
Lachen dit
Wat goed, niets van gemerkt
Dan heeft ze geen leven meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:01 schreef milagro het volgende:
En nu maar hopen dat ze dit de rest laten weten tzt...
Ze was vanmiddag al zo sneaky bezig onder haar dekbedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef teun911 het volgende:
ze moest het geld verstoppen in huis, als anderen het vinden is ze het alsnog kwijt...
Toch wel belangrijke vraag, ik had die 5K alleen gepakt als Tanja in gevaar zou komen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:58 schreef eborn het volgende:
Wat een doos die Lieske! "Geen vorm dat Tanja en de baby in gevaar zijn?" ... duh...
Is wel erg toevallig jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:01 schreef Jalu het volgende:
En hierom moesten vanmiddag al die koffers leeg en ingeleverd worden?
Lijkt me niet slimquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:01 schreef milagro het volgende:
En nu maar hopen dat ze dit de rest laten weten tzt...
Nee, dat gaat alleen maar op als de medebewoners dat geld vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Als anderen erachter komen, is het met haar gedaan in het BB huis en wordt ze platzak weggestemd. Dat is ook het risico dat ze neemt.
ach... de bemoeial vindt het vast niet vervelendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:05 schreef vw_caddy het volgende:
Oke, daarom zat Rob dus op het rookgedrag van Tanja.
Maar vanmiddag na een dbk bezoek, begon Dido opeens tegen haar te praten over het roken, denk dat ze ook de opdracht heeft gekregenquote:
wel juistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Lijkt me niet slimIk zou overigens het zelfde gedaan hebben.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |