quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:07 schreef eborn het volgende:
Een goedenavondIk ben even een half uurtje de streamverslagen aan het inhalen
Net als bij de indianen, de oorlogskleuren in het gezicht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef milagro het volgende:
Lieske is zich aan het opmaken, dat is voor het eerst in het huis dan , volgens mij.
BATTLE!!!!!!!!!!!!
Er is nu een battle tussen Joost en Roel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef milagro het volgende:
Lieske is zich aan het opmaken, dat is voor het eerst in het huis dan , volgens mij.
BATTLE!!!!!!!!!!!!
Dido ook, zo te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
En dan gaat die Roel weer allerlei vergelijkingen trekkingen, en idd Roel relativeert alles kapot en dat vind ik nu gruwelijk irritant.
Nee, vind ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef riri het volgende:
roel is veel inteligenter dan joost
Roel heeft over een week ruzie gehad met iedereen uit het huis (als hij dan nog niet is weggestemd)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet.
Ze zijn elkaars tegenpolen op ieder vlak .
Roel zwakt werkelijk alles af, puur om de discussie.
Ja nog welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef eborn het volgende:
[..]
tja, en daarna ga ik koken, dus loop ik weer achter. Maar goed, ze fietsen nog
Ach komop, Jóóst is juist de zeikerd hier. Wat is dat nou weer, om voor de 100000e keer over dat roken te beginnnen, en dan waar zij niet bij is te proberen een roddelsfeertje neer te zetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
En dan gaat die Roel weer allerlei vergelijkingen trekkingen, en idd Roel relativeert alles kapot en dat vind ik nu gruwelijk irritant.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft wel een punt met zijn roken/stress argument!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef milagro het volgende:
BATTLE!!!!!!!!!!!!
ik gok dat jij rooktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach komop, Jóóst is juist de zeikerd hier. Wat is dat nou weer, om voor de 100000e keer over dat roken te beginnnen, en dan waar zij niet bij is te proberen een roddelsfeertje neer te zetten.
JAHAAAAAAAAA ROKEN IS SLECHT JA
EN JIJ BENT HAAR VADER NIET.
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:15 schreef Sasami het volgende:
klopt het dat alle streams het niet meer doen?
Ik ook...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:15 schreef ioko het volgende:
Euhm, ik erger me meer aan Roel, wat een betweter !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:15 schreef milagro het volgende:
[..]
ik gok dat jij rookt
Als iemand zou zeggen dat alcohol op en rijden fout is, en gevaarlijk voor anderen, zou Roel komen met "Ja maar zes hoog op de rand van een balkon balanceren is ook gevaarlijk, en als je naar beneden dondert, kan je iemand op straat ook raken en die komt dan ook om... ga jij dan opeens niet meer op straat lopenb????"
Nee, Roel dan ga je dus niet meer op een randje van een balkon balanceren.
Ik vind Roel rete irritant in discussies
Dat was wel een verademing jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten.
Maar ja tegenwoordig heeft de antirook-maffia in ALLES gelijk. Joost is haast geshockeerd dat ie uberhaupt hierover wordt tegengesproken.
Precies! Wat een zeikerd. Roel lulde hem wel mooi de hoek in...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef riri het volgende:
Ga naar huis joost, misschien laat je vriendin zich wel alles door je voorschrijven.....
Ze zouden gewoon al die sigaretten over het hek moeten smijtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
ohw mén die Tanja
Vraag om SIGARETTENen activa
Nou inderdaad dat zou een actie zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon al die sigaretten over het hek moeten smijten
Ik vind ze beide niet echt geweldigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het echt zo grappig om te lezen dat sommige hier Joost echt uitkotsen en anderen juist Roel![]()
*heeft lol*
Fantastisch, vooral omdat 't net na die discussie over haar rook gedrag was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
ohw mén die Tanja
Vraag om SIGARETTENen activa
Ik kots Roel niet uit, maar jezus zeg, wat een betweter is die gozer..... En vooral die semi-wetenschappelijke praat de hele tijd..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het echt zo grappig om te lezen dat sommige hier Joost echt uitkotsen en anderen juist Roel![]()
*heeft lol*
Ik denk dat 'we' hier in 2 groepen zijn verdeeld... rokers en niet rokers....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Tamaartje het volgende:
*heeft lol*
er roken er meer en je kan moeilijk 1 niet toestaan te roken en de anderen wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet. Als Big Brother haar geen sigaretten geeft. Kan ze ook niet roken en wordt ze min of meer gedwongen om te stoppen. Wat dus niet gebeurdt, misschien hoopt BB hier discussies mee los te krijgen in het huis en verwaarlozen ze ook de gezondheid van de bewoners.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'we' hier in 2 groepen zijn verdeeld... rokers en niet rokers....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Maurisico het volgende:
Zou mooi zijn: Tanja die vraag of die Makreel ook gerookt kan worden![]()
Alleen is het effect van niet-roken veel duidelijker, en is het effect van stress onzeker, je weet niet zeker of ze veel stress zal krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'we' hier in 2 groepen zijn verdeeld... rokers en niet rokers....
Maar Roel heeft gewoon gelijk, dat is duidelijk! Zelfs de verloskundige en arts delen zijn mening en ik spreek uit ervaring.
Joost moet als eerste het huis uit!
Zou BB moeten doen inderdaad en dan zeker erbij vermelden dat ze dat besloten hebben omdat Tanja er niet vanaf kan blijven... ;-)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap het niet. Als Big Brother haar geen sigaretten geeft. Kan ze ook niet roken en wordt ze min of meer gedwongen om te stoppen. Wat dus niet gebeurd, misschien hoopt BB hier discussies mee los te krijgen in het huis en verwaarlozen ze ook de gezondheid van de bewoners.
Precies. De reden dat ze van mij de sigaretten over de schutting mogen gooien is omdat 1) ik zelf niet rookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
er roken er meer en je kan moeilijk 1 niet toestaan te roken en de anderen wel.
bovendien, het is haar kind en haar verantwoordelijkheid, hoe treurig ook, dáár had Roel wel gelijk in.
als zij niet wilt stoppen voor haar kindje, dan is het een asociale kuttekop ms, maar je verandert er weinig aan.
Als ze nu werkelijk drie sigaretjes per dag zou roken, maar dat doet ze helemaal niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Alleen is het effect van niet-roken veel duidelijker, en is het effect van stress onzeker, je weet niet zeker of ze veel stress zal krijgen.
Ik als roker en als 10-voudig stopper weet waar ik het over heb... en reken erop dat je stress krijgt van stoppen met roken. En niet zo weinig ook. Ik kreeg er zelf hartkloppingen van. En stoppen met roken in een toch al enigszins stress-situatie is al helemaal niet te doen. Dus 3 sigaretjes per dag (ze steekt ze twee keer op, dus lijkt alsof ze er 6 rookt) is helemaal niet schadelijk. Waar maakt iedereen zich in vredesnaam zo druk om?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Alleen is het effect van niet-roken veel duidelijker, en is het effect van stress onzeker, je weet niet zeker of ze veel stress zal krijgen.
Ik ben gelegenheidsroker, wat inhoudt dat ik door de weeks helemaal niet rook en in het weekend vrijwel altijd, maar goed dat doet eigenlijk niet ter zake.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:15 schreef milagro het volgende:
[..]
ik gok dat jij rookt
Als iemand zou zeggen dat alcohol op en rijden fout is, en gevaarlijk voor anderen, zou Roel komen met "Ja maar zes hoog op de rand van een balkon balanceren is ook gevaarlijk, en als je naar beneden dondert, kan je iemand op straat ook raken en die komt dan ook om... ga jij dan opeens niet meer op straat lopenb????"
Nee, Roel dan ga je dus niet meer op een randje van een balkon balanceren.
Ik vind Roel rete irritant in discussies
Ze rookt er geen 3 per dag...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik als roker en als 10-voudig stopper weet waar ik het over heb... en reken erop dat je stress krijgt van stoppen met roken. En niet zo weinig ook. Ik kreeg er zelf hartkloppingen van. En stoppen met roken in een toch al enigszins stress-situatie is al helemaal niet te doen. Dus 3 sigaretjes per dag (ze steekt ze twee keer op, dus lijkt alsof ze er 6 rookt) is helemaal niet schadelijk. Waar maakt iedereen zich in vredesnaam zo druk om?
Volgens mij van gisteren en niet van vandaag maar zeker weten doe ik het niet omdat het donderdag weer live is en ze dan ingelopen moeten zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
------------ff vraagje tussendoor--------------
Word in de aflevering van vanavond van vandaag uitgezonden of steeds van de dag ervoor, dus van gisteren.
Ik zou haar niet dwingen om te stoppen, maar ik vind dat je geen kinderen moet krijgen als je rookt en niet wilt stoppen. (IMHO).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik als roker en als 10-voudig stopper weet waar ik het over heb... en reken erop dat je stress krijgt van stoppen met roken. En niet zo weinig ook. Ik kreeg er zelf hartkloppingen van. En stoppen met roken in een toch al enigszins stress-situatie is al helemaal niet te doen. Dus 3 sigaretjes per dag (ze steekt ze twee keer op, dus lijkt alsof ze er 6 rookt) is helemaal niet schadelijk. Waar maakt iedereen zich in vredesnaam zo druk om?
Ik denk dat hier alleen het antwoord nee volstaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef Maurisico het volgende:
BTW: als je een beetje een normale zwangerschap wil [ vodoende rust, voldoende eten, geen stress ed] zou je dan überhaupt wel in het bb-house moeten zitten?
Ze is sowieso niet wijs..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef Maurisico het volgende:
BTW: als je een beetje een normale zwangerschap wil [ vodoende rust, voldoende eten, geen stress ed] zou je dan überhaupt wel in het bb-house moeten zitten?
Dat vindt jij ja. Ik vind dat Roel als enige vrij verstandig praat. Die Joost is een link mannetje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef milagro het volgende:
Weer gelul van Roel.
Hij lult net zo goed puur en enkel uit zichzelf.
Wat een gelulquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft gewoon geen gezond verstand, wie gaat er anders zwanger huilend een BB huis in lopen.. Echt ranzige TV dit gewoon..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:34 schreef ioko het volgende:
[..]
Het kind heeft gewoon een grote kans om er iets aan over te houden, dus moet alles worden aangegrepen om haar te helpen om te stoppen. Dat zij daar niet aan denkt, DAAR maak ik me druk om.
Ja maar Milagro, niet rokers kunnen ook helemaal niet met hem een gesprek op niveau voeren, je hebt alleen een mening als je ervaringsdeskundige bent...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef milagro het volgende:
Weer gelul van Roel.
Hij lult net zo goed puur en enkel uit zichzelf.
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef Maurisico het volgende:
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vindt jij ja. Ik vind dat Roel als enige vrij verstandig praat. Die Joost is een link mannetje.
Dat is dus volgens veel artsen en verloskundigen flauwekul. Als je er maar een paar per dag rookt is dat NIET schadelijk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:34 schreef ioko het volgende:
Het kind heeft gewoon een grote kans om er iets aan over te houden, dus moet alles worden aangegrepen om haar te helpen om te stoppen. Dat zij daar niet aan denkt, DAAR maak ik me druk om.
Maar waar ligt dan de grens van een paar ?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus volgens veel artsen en verloskundigen flauwekul. Als je er maar een paar per dag rookt is dat NIET schadelijk!
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vindt jij ja. Ik vind dat Roel als enige vrij verstandig praat. Die Joost is een link mannetje.
en dat doet ze dus niet (alleen nu omdat er geen sigaretten zijn)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus volgens veel artsen en verloskundigen flauwekul. Als je er maar een paar per dag rookt is dat NIET schadelijk!
Precies, ze heeft er meer dan 3 per dag geroken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef milagro het volgende:
[..]
en dat doet ze dus niet (alleen nu omdat er geen sigaretten zijn)
Eerder een moraalriddertjequote:
Tuurlijk, 6 sigaretten zijn niet schadelijk en 10 wel ??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:41 schreef Marrije het volgende:
Volgens Chantal is het meer een 'goedpraten' van Tanja om nu wel te roken. Tanja gaf dat meer of min wel toe.
Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:41 schreef Marrije het volgende:
Tanja heeft die discussie gisteren al gevoerd met Chantal. Chantal vroeg hoe het werkte in Tanja d'r hoofd dat ze nu wel aan die sigaretten lurkt maar dat als de baby eenmaal geboren is, dat er dan geen sigaret gerookt mag worden in de buurt van de baby. Tanja zei dat ze dacht dat dat minder schadelijk was, want als de baby er is dan ademt het de zuurstof met rook in. Waarop Chantal zei dat ze die rook nu rechtstreeks naar de baby bracht en dat het geen aanval was, maar dat ze 'gewoon nieuwsgierig' was naar haar gedachtengang hierover. Volgens Chantal is het meer een 'goedpraten' van Tanja om nu wel te roken. Tanja gaf dat meer of min wel toe.
Ja echt bizar gewoon... maar zoals ik dus net al zei.. ze zei ECHT dat ze dacht dat er een soort filter in dr lichaam zat zodat die stoffen van dat roken niet bij dat kindje kwamen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Kun je nagaan.
Als de baby er is wil diezelfde Tanja dus, dat er NIET MEER gerookt wordt in de buurt van de baby
Nogmaals, ze zegt wel dat ze een sigaret in tweeen rookt, dus als ze er drie rookt, lijkt dat op het internet als 6.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, ze heeft er meer dan 3 per dag geroken.
Ja, dat zegt ze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals, ze zegt wel dat ze een sigaret in tweeen rookt, dus als ze er drie rookt, lijkt dat op het internet als 6.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:46 schreef Maurisico het volgende:
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, Dido: we willlen het met je hebben over roken Tanja: ow, mag ik een trekje? GEWELDIG DIT!!
Dat zijn ze ook, ze komt met een kinderachtig excuus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef Maurisico het volgende:
Rikkert zit zich te verbijten....en spreekt zich nu uit! Hij vindt de beweegredenen van Tanja belachelijk.
Braboquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef Maurisico het volgende:
Een echte Rikkert, legt zijn troeven op tafel!![]()
Volgens mij een paar sjonnies met een golfje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:50 schreef AnTjUh het volgende:
T lijkt wel of de tt van Assen ernaast bezig is
![]()
Idd zeg...ongelovelijk..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef milagro het volgende:
Dit vind ik dus echt zo erg, hè
"ik moet al zoveel opgeven, drinken, uitgaan "
Mijn God, zeg.
Emotionele chantage is het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tanja zegt dat wanneer iets niet mag dat je het juist méér wilt doen, roken dus......![]()
Ja, hèquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:57 schreef LuQas het volgende:
Ralph lijkt elke minuut iets bruiner te worden zeg...
Ik geloofde mijn oren niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef Pinball het volgende:
Tanja: "het is niet echt superdodelijk"
omg...
Takes one to know onequote:
Je vindt ze soms ook nog wel in een studentenhuis!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Takes one to know oneIk dacht alleen dat alle rikkers in het bejaardenhuis zaten
yep Roelio is mijn voorbeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef Maurisico het volgende:
Rikkert is goeeeed: "we hebben hier ook een voorbeeldfunctie". Ik denk dat dat wel eens waar kan wezen. Is in ieder geval wel over nagedacht!
Tanja ook wel, het interesseert d'r alleen geen reet, ze gaat toch zeker niet schijnheilig lopen doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef washandje het volgende:
Kijk, Rikkert snapt tenminste dat ze ook nog in de buitenwereld worden besproken.
Neu, hij/zij kan hartklachten krijgen, je hebt een grotere kans op een miskraam, hij/zij kan hersenbeschadiging krijgen, hij/zij kan groeistoornissen krijgen, en hij/zij is in de eerste maanden gevoeliger voor aandoeningen. Maar van de rest is het absoluut niet dodelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef elskreeft het volgende:
Tanja: roken is niet super dodelijk voor 't kind
Het is echt bijna komisch die vrouw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:01 schreef milagro het volgende:
ik kan niet meer tegen die argumenten van Tanja ...
oh help oh help oh help
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het is echt bijna komisch die vrouw.
Ik vind haar echt zo perfect gecast!
Ze zal d'r baby dan ook niet in een wieg leggen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef elskreeft het volgende:
wiegedood is ook niet ECHT dodelijk natuurlijk.
Dat heeft niks met anti-roken te maken. De cijfers zeggen toch genoeg? Ik wil je wel wat voorbeelden uit mijn omgeving geven hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het maar een belachelijke zaak allemaal. Laat Tanja toch lekker die paar sigaretten per dag roken. Wat een gezeik over NIETS zeg. De anti-roken wereld draait weer finaal door.
Tanja begint met allemaal idiote argumenten aan te komen om haar gedrag te verdedigen. LAAT HAAR TOCH!!!
Oke. Goed idee. Laten we Tanja elke dag een pak sigaretten roken. En laat haar bevallen in dit huis. Zul je nog eens zien dat ze een dood kind verwekt. Dan kunnen we pas lachen. Ik kan dan echt geen medelijden met haar hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het maar een belachelijke zaak allemaal. Laat Tanja toch lekker die paar sigaretten per dag roken. Wat een gezeik over NIETS zeg. De anti-roken wereld draait weer finaal door.
miskraam kan niet meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:04 schreef washandje het volgende:
Wat zou er gebeuren als ze nou daadwerkelijk een miskraam heeft?
Talpa heeft nu lol. Rikkert stipte het al aan: de weekend-edities van kranten zullen vol staan van ethische achtergrond-verhalen... trekt weer kijkers aan en daar was het om te doen!! Straks heeft die Antiliaan nog in opdracht van John de Mol negen maanden geleden........je weet het niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Tanja begint met allemaal idiote argumenten aan te komen om haar gedrag te verdedigen. LAAT HAAR TOCH!!!
Tnxquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Speciaal voor de liefhebbers![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Talpa heeft nu lol. Rikkert stipte het al aan: de weekend-edities van kranten zullen vol staan van ethische achtergrond-verhalen... trekt weer kijkers aan en daar was het om te doen!! Straks heeft die Antiliaan nog in opdracht van John de Mol negen maanden geleden........je weet het niet!
Appels met peren vergelijken noem ik dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef washandje het volgende:
50% kans dat mijn kind eczeem krijg!
ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:06 schreef LuQas het volgende:
O jee, nu moet ze huilen...
Ik vind het ergens ook wel zielig... een beetje...
Die mag de baby strax ook niet met gewassen handen oppakken!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef washandje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken noem ik dat.
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef washandje het volgende:
oh oh als dat het criterium is om zwanger te zijn. Dan moet ik op de bank slapen voortaan...quote:
Hey hey ik ben ook een alleenstaande moeder, jaquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Legt ze het kind er toch naast, wie weet gaat ze er nog bovenop liggen ook...
Tja, ze gaat overal de eerste avond bovenop liggen, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Legt ze het kind er toch naast, wie weet gaat ze er nog bovenop liggen ook...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, ze gaat overal de eerste avond bovenop liggen, toch?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, ze gaat overal de eerste avond bovenop liggen, toch?
Ze voelt zich nog steeds niet zwanger, dus ik denk niet dat zij het heeft zien aankomenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ik niet.
dat ze er alleen voor staat had ze kunnen weten, ze kende die knul amper en zij wilde sowieso een kind, ze gebruikte geen pil, geen condooms, dus ja wat denk je dan dat er kan gebeuren?
zeik dan niet dat je zo alleen voor staat dan, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:14 schreef riri het volgende:
nou en milagro? zo zit ze nou een maal in elkaar
Rob volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:15 schreef Darklight het volgende:
wie moet naar de dbk? Roel?
Roel.quote:
Van haar moeder ja, want die heeft haar opgegeven kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef Maurisico het volgende:
ze zit dus in het huis voor haar gemak, hier hoef ik niet te koken, stofzuigen.... ergens wel goed over nagedacht.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:15 schreef milagro het volgende:
[..]
zeik dan niet dat je zo alleen voor staat dan, zou ik zeggen
want dat is helemaal haar eigen keuze geweest, zonder bescherming neuken met eenknul die je pas 6 weken kent, zwanger raken en het dan willen houden.
Ja, wat een doosquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef LuQas het volgende:
Tanja is bang dat ze keihard moet poepen als ze moet bevallen.
Rob.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:11 schreef Dropvetertje20 het volgende:
En een te laag vetpercentage waarschijnlijk![]()
Nog leuker, laat haar een boek met tips voor zwangere vrouwen schrijvenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:19 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Aaaaarchhhhhhhhhhh mens lees eens een boek over zwangerschap ofzo![]()
Dat lijkt me wat vroegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef vw_caddy het volgende:
Lieske gaat de dbk in. Nominaties ofzo?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nog leuker, laat haar een boek met tips voor zwangere vrouwen schrijven![]()
Lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Wie zouden jullie nomineren als jullie iemand weg mochten stemmen?
Roel en Tanja (en Ralph als die ook nog magquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Joost en Robquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
De baby.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Roel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Tanja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Joost en Lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |