quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het is echt bijna komisch die vrouw.
Ik vind haar echt zo perfect gecast!
Ze zal d'r baby dan ook niet in een wieg leggen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:03 schreef elskreeft het volgende:
wiegedood is ook niet ECHT dodelijk natuurlijk.
Dat heeft niks met anti-roken te maken. De cijfers zeggen toch genoeg? Ik wil je wel wat voorbeelden uit mijn omgeving geven hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het maar een belachelijke zaak allemaal. Laat Tanja toch lekker die paar sigaretten per dag roken. Wat een gezeik over NIETS zeg. De anti-roken wereld draait weer finaal door.
Tanja begint met allemaal idiote argumenten aan te komen om haar gedrag te verdedigen. LAAT HAAR TOCH!!!
Oke. Goed idee. Laten we Tanja elke dag een pak sigaretten roken. En laat haar bevallen in dit huis. Zul je nog eens zien dat ze een dood kind verwekt. Dan kunnen we pas lachen. Ik kan dan echt geen medelijden met haar hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het maar een belachelijke zaak allemaal. Laat Tanja toch lekker die paar sigaretten per dag roken. Wat een gezeik over NIETS zeg. De anti-roken wereld draait weer finaal door.
miskraam kan niet meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:04 schreef washandje het volgende:
Wat zou er gebeuren als ze nou daadwerkelijk een miskraam heeft?
Talpa heeft nu lol. Rikkert stipte het al aan: de weekend-edities van kranten zullen vol staan van ethische achtergrond-verhalen... trekt weer kijkers aan en daar was het om te doen!! Straks heeft die Antiliaan nog in opdracht van John de Mol negen maanden geleden........je weet het niet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Tanja begint met allemaal idiote argumenten aan te komen om haar gedrag te verdedigen. LAAT HAAR TOCH!!!
Tnxquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Speciaal voor de liefhebbers![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Talpa heeft nu lol. Rikkert stipte het al aan: de weekend-edities van kranten zullen vol staan van ethische achtergrond-verhalen... trekt weer kijkers aan en daar was het om te doen!! Straks heeft die Antiliaan nog in opdracht van John de Mol negen maanden geleden........je weet het niet!
Appels met peren vergelijken noem ik dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef washandje het volgende:
50% kans dat mijn kind eczeem krijg!
ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:06 schreef LuQas het volgende:
O jee, nu moet ze huilen...
Ik vind het ergens ook wel zielig... een beetje...
Die mag de baby strax ook niet met gewassen handen oppakken!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef washandje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken noem ik dat.
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef washandje het volgende:
oh oh als dat het criterium is om zwanger te zijn. Dan moet ik op de bank slapen voortaan...quote:
Hey hey ik ben ook een alleenstaande moeder, jaquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
Legt ze het kind er toch naast, wie weet gaat ze er nog bovenop liggen ook...
Tja, ze gaat overal de eerste avond bovenop liggen, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:10 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Legt ze het kind er toch naast, wie weet gaat ze er nog bovenop liggen ook...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, ze gaat overal de eerste avond bovenop liggen, toch?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, ze gaat overal de eerste avond bovenop liggen, toch?
Ze voelt zich nog steeds niet zwanger, dus ik denk niet dat zij het heeft zien aankomenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ik niet.
dat ze er alleen voor staat had ze kunnen weten, ze kende die knul amper en zij wilde sowieso een kind, ze gebruikte geen pil, geen condooms, dus ja wat denk je dan dat er kan gebeuren?
zeik dan niet dat je zo alleen voor staat dan, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:14 schreef riri het volgende:
nou en milagro? zo zit ze nou een maal in elkaar
Rob volgens mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:15 schreef Darklight het volgende:
wie moet naar de dbk? Roel?
Roel.quote:
Van haar moeder ja, want die heeft haar opgegeven kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef Maurisico het volgende:
ze zit dus in het huis voor haar gemak, hier hoef ik niet te koken, stofzuigen.... ergens wel goed over nagedacht.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:15 schreef milagro het volgende:
[..]
zeik dan niet dat je zo alleen voor staat dan, zou ik zeggen
want dat is helemaal haar eigen keuze geweest, zonder bescherming neuken met eenknul die je pas 6 weken kent, zwanger raken en het dan willen houden.
Ja, wat een doosquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef LuQas het volgende:
Tanja is bang dat ze keihard moet poepen als ze moet bevallen.
Rob.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:11 schreef Dropvetertje20 het volgende:
En een te laag vetpercentage waarschijnlijk![]()
Nog leuker, laat haar een boek met tips voor zwangere vrouwen schrijvenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:19 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Aaaaarchhhhhhhhhhh mens lees eens een boek over zwangerschap ofzo![]()
Dat lijkt me wat vroegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef vw_caddy het volgende:
Lieske gaat de dbk in. Nominaties ofzo?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nog leuker, laat haar een boek met tips voor zwangere vrouwen schrijven![]()
Lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Wie zouden jullie nomineren als jullie iemand weg mochten stemmen?
Roel en Tanja (en Ralph als die ook nog magquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Joost en Robquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
De baby.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Roel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Tanja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Joost en Lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |