Ik denk dat hier alleen het antwoord nee volstaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef Maurisico het volgende:
BTW: als je een beetje een normale zwangerschap wil [ vodoende rust, voldoende eten, geen stress ed] zou je dan überhaupt wel in het bb-house moeten zitten?
Ze is sowieso niet wijs..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef Maurisico het volgende:
BTW: als je een beetje een normale zwangerschap wil [ vodoende rust, voldoende eten, geen stress ed] zou je dan überhaupt wel in het bb-house moeten zitten?
Dat vindt jij ja. Ik vind dat Roel als enige vrij verstandig praat. Die Joost is een link mannetje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef milagro het volgende:
Weer gelul van Roel.
Hij lult net zo goed puur en enkel uit zichzelf.
Wat een gelulquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik als roker en als 10-voudig stopper weet waar ik het over heb... en reken erop dat je stress krijgt van stoppen met roken. En niet zo weinig ook. Ik kreeg er zelf hartkloppingen van. En stoppen met roken in een toch al enigszins stress-situatie is al helemaal niet te doen. Dus 3 sigaretjes per dag (ze steekt ze twee keer op, dus lijkt alsof ze er 6 rookt) is helemaal niet schadelijk. Waar maakt iedereen zich in vredesnaam zo druk om?
Ze heeft gewoon geen gezond verstand, wie gaat er anders zwanger huilend een BB huis in lopen.. Echt ranzige TV dit gewoon..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:34 schreef ioko het volgende:
[..]
Het kind heeft gewoon een grote kans om er iets aan over te houden, dus moet alles worden aangegrepen om haar te helpen om te stoppen. Dat zij daar niet aan denkt, DAAR maak ik me druk om.
Ja maar Milagro, niet rokers kunnen ook helemaal niet met hem een gesprek op niveau voeren, je hebt alleen een mening als je ervaringsdeskundige bent...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef milagro het volgende:
Weer gelul van Roel.
Hij lult net zo goed puur en enkel uit zichzelf.
Nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:36 schreef Maurisico het volgende:
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vindt jij ja. Ik vind dat Roel als enige vrij verstandig praat. Die Joost is een link mannetje.
Dat is dus volgens veel artsen en verloskundigen flauwekul. Als je er maar een paar per dag rookt is dat NIET schadelijk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:34 schreef ioko het volgende:
Het kind heeft gewoon een grote kans om er iets aan over te houden, dus moet alles worden aangegrepen om haar te helpen om te stoppen. Dat zij daar niet aan denkt, DAAR maak ik me druk om.
Maar waar ligt dan de grens van een paar ?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus volgens veel artsen en verloskundigen flauwekul. Als je er maar een paar per dag rookt is dat NIET schadelijk!
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vindt jij ja. Ik vind dat Roel als enige vrij verstandig praat. Die Joost is een link mannetje.
en dat doet ze dus niet (alleen nu omdat er geen sigaretten zijn)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus volgens veel artsen en verloskundigen flauwekul. Als je er maar een paar per dag rookt is dat NIET schadelijk!
Precies, ze heeft er meer dan 3 per dag geroken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef milagro het volgende:
[..]
en dat doet ze dus niet (alleen nu omdat er geen sigaretten zijn)
Eerder een moraalriddertjequote:
Tuurlijk, 6 sigaretten zijn niet schadelijk en 10 wel ??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:41 schreef Marrije het volgende:
Volgens Chantal is het meer een 'goedpraten' van Tanja om nu wel te roken. Tanja gaf dat meer of min wel toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |