Hij hield zichzelf ook echt topfitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef tong80 het volgende:
Legendarische speler. Een echte gentleman. Scoorde niet zo vaak, maar was een echte dribbelaar die anderen liet scoren. De gewonnen FA-cup finale staat ook bekend als "The Matthews-Finale"
50 jaar. Barry van Galen eat your heart out
Is misschien beter iddquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen al die monumenten niet gewoon in 1 topic?
Dank U !quote:Op donderdag 1 september 2005 16:08 schreef golfer het volgende:
TT op verzoek aangepast.
Die komen vast nog wel.quote:Op maandag 5 september 2005 17:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik mis Cruijff, Pele, Beckenbauer, Van Hanegem...
Hier is een klein dikkertje van één meter drieënzestig het niet mee eensquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier is een klein dikkertje van één meter drieënzestig het niet mee eens
Sorryquote:Op woensdag 7 september 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
Zelfs deze mega ster trekt weinig users
Niemand iets over deze gigant te vertellen ? Al is het alleen maar om je spijt te betuigen dat je hem nooit hebt zien spelen.
De meesten kennen hem wel hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 17:41 schreef Falco het volgende:
Ferenc Puskas. Alhoewel dat zelfs voor Tong zijn tijd is vrees ik en nog minder bezoekers trekt in dit top-topic.
Maar beelden heb ik volgens mij nog nooit van hem gezienquote:
Er is ook maar 2 minuten film van 'mquote:Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar beelden heb ik volgens mij nog nooit van hem gezien.
Begin er dan ook niet over!quote:Op maandag 19 september 2005 14:42 schreef tong80 het volgende:
Grote voetballer. Onbetwist de beste laatste man ooit. Sierlijke speler die vaak mee naar voren trok.
Om hem als middenvelder te beoordelen ben ik te jong. Zonder Beckenbauer zou Bayern nooit de club zijn geworden die het nu is. Maar laten we het maar niet over 74 hebben.
Tegen de tijd dat je zijn naam goed leert schrijven zal ik je misschien eens serieus nemen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De beste voetballer ooit is en blijft Maradonna
Pelé.quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je zijn naam goed leert schrijven zal ik je misschien eens serieus nemen.
Daarbij blijft Cruijff natuurlijk the all time best.
Die staat ook in het lijstjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Het schijnt een grote chagrijn geweest te zijn.Die geen vriendelijk woord over had voor zijn teamgenoten. Verder vond ie Cruijff maar niks. Kwam nooit meer naar Heerenveen kijken omdat ie toch niet te overtreffen was. Verder werd ie nooit kampioen van Nederland. Maar twee keer sporter van het jaar. De Friezen mobiliseerden zich toen al. Hij was trouwens te laf om het in het buitenland te proberen. Hij ging naar Enschede en daar was de magie uitgewerkt.
Geef mij Faas maar.
quote:
Het is racist en racistisch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:26 schreef The_Verve het volgende:
Hij schijnt nogal rascistisch te zijn geweest...
Ik denk dat een aantal VBL-ers hem wel hebben zien voetballenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse werk Tolk!
Ik wacht op de heren die er meer informatie over kunnen geven.
Dat is nou een van de weinige dingen die ik wel leuk aan hem vond. Zo'n type dat vond dat ie niks met pasta en rode wijn had en gewoon boerenkool wilde blijven eten. Dat gedoe in het buitenland. Hij koos dus niet voor het grote geld. Zet dat maar eens tegenover de huidige 21-jarigen die nog weinig hebben gepresteerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Hij was trouwens te laf om het in het buitenland te proberen.
Dacht: Deel 14, Nummer 14, El Salvador, Hoop reacties.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:39 schreef tong80 het volgende:
Wat een geweldige reacties op Cruijff allemaal in dit topic. Overweldigend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |