Duitse reservebelg danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef Young_David het volgende:
Ik ben geen Duitser![]()
Ik ben reservebelg![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
dit had trouweens wel in de OP mogen staan:
[afbeelding]
Wij mogen er niet in!
Nee, want ik heb net Hitman 1 gespeeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JIj mag wel, jij bent tof,
maar moet jij niet naar ONZ
Cool nu ben je een echte gamerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, want ik heb net Hitman 1 gespeeld.
Precies, maar ik heb ook een WoW-account, en ik heb CS gespeeld! (quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cool nu ben je een echte gamer
Wat dacht je, ik speel een spelleke nu mag ik direct naar de GAM slowchat
OK, tof, welkom.......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies, maar ik heb ook een WoW-account, en ik heb CS gespeeld! ()
Nu ik geen WoW en CS meer speel wel...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OK, tof, welkom.......
En heb je verder zelf wel een leven![]()
Hitman 2 is coolerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, want ik heb net Hitman 1 gespeeld.
PU (groot schaamte hierzo) staat ook goed gevuld met PSP reclame. Ook lekker met FRS 3=2 aktie, hoewel ik losse PSP games gewoon nog te duur vind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:53 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik keek net in de Bart Smit folder en daar hebben ze van de 8 pagina's 2,5 pagina over de PSP ingezetEn van de PS2, Xbox en NDS stond er maar een halve pagina in. En van de cube al helemaal niks
En er worden tieten gepost!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:15 schreef peristilius het volgende:
Met zulk soort uitspraken trek je alleen maar kleine jongetjes aan.
Dan kan ik niet meer postenquote:
Moet je wachten kun je er gewoon in hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:36 schreef mordradead het volgende:
dat IRC ofzo is bij mij verlopen zegtie... kutding
+1 (Inzichtvol)quote:
+3 Ondergewaardeerdquote:
Bagger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
+938274409827314 kwaliteitsuser
PSP is toch overal bijna even duur. Voor die 5 euro prijsverschil ga je niet tig folders doorspitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef mordradead het volgende:
weet je wat bagger is... duizend folders in de bus krijgen en er zit er niet een tussen waar ik geen psp kan kopen
Toeval bestaat niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef mordradead het volgende:
als ik kijk naar de ondertitel van Frankeinstein: "Captain Baseballbat-boy!" en naar de rechter jongen op de foto ga ik toch wel dingen denken.
even voor de duidelijkheid: Captain Baseballbat-boy is een tekenfilmfiguur uit Max Payne 2. Daarin stond af en toe een tv waar dat op draaide en een persoon in het spel was er ook fan van..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef mordradead het volgende:
als ik kijk naar de ondertitel van Frankeinstein: "Captain Baseballbat-boy!" en naar de rechter jongen op de foto ga ik toch wel dingen denken.
Inderdaad. Ik dacht Thomper er nl ook al in te herkennen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef mordradead het volgende:
Volgens mij zien de meeste VWO'ers er zo uit hoor
Lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:32 schreef mordradead het volgende:
Is dat niet die linker?
Bernie de zoon van Theo v Gogh ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:49 schreef mordradead het volgende:
is dat rechter kereltje niet het zoontje van Theo v Gogh?
Het zijn kloontjes vermoed ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:56 schreef mordradead het volgende:
dat was toch frankeinstein
donequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
dit had trouweens wel in de OP mogen staan:
[afbeelding]
Wij mogen er niet in!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
en 15 jaar, TT niet gezien?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:19 schreef Thomper het volgende:
Grrrr. Heb een vreselijke kutdag gehad en nu mag ik niet eens de slowchat in. Wat een KLOTEDAG ST(#$&*$#*F,
ho ho , dat mag je niet zeggen van ome tainquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:51 schreef mordradead het volgende:
scheer je weg!!!
Wat doe je hier?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:19 schreef Thomper het volgende:
Grrrr. Heb een vreselijke kutdag gehad en nu mag ik niet eens de slowchat in. Wat een KLOTEDAG ST(#$&*$#*F,
R&P waardig. Tis dat je geen tieten heb....quote:
Da's ook zielig. Hij kan zich niet eens scheren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:57 schreef Gamedemon het volgende:
ho ho , dat mag je niet zeggen van ome tain
Wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's ook zielig. Hij kan zich niet eens scheren.
Geen bikkel... echt niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:41 schreef MMaRsu het volgende:
Owja stem ff nee, natuurlijk ben ik geen heameux.
Is dit een homoseksueel?
Spin hield je de hele nacht wakker?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ey ik ben wel een bikkel, ben de hele nacht opgebleven
Gast, ik sla geen spinnen dood maar pak ze op en leg ze buiten neer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:04 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is niet eens de TT daar
Ik zal eens een keer zo'n spin op je gezicht leggen ofzo, of op je hand als je achter je pc zit, kijken of jij rustig verder gaat!
Doodslaan geeft zo'n bende, zeker met die grote dikke spinnen. Daarom heb ik ook een rode muur boven m'n bed, valt het bloed van die doodgeslagen muggen niet zo op.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gast, ik sla geen spinnen dood maar pak ze op en leg ze buiten neer.![]()
aaaahhh, thomperquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wat?Heb me afgelopen zondag nog geschoren, en mijn zijdezacht huid is weer zichtbaar. Zien?
Hmm handig, ik heb ook een rode muur naast m'n bed, maar die was eerst blauw.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:39 schreef Young_David het volgende:
Doodslaan geeft zo'n bende, zeker met die grote dikke spinnen. Daarom heb ik ook een rode muur boven m'n bed, valt het bloed van die doodgeslagen muggen niet zo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |