quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:18 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Zei de missionaris met zijn manwijf.
Meisjes Jongens plagen, kusjes vragen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:18 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Zei de missionaris met zijn manwijf.
Geen wonder dat die gristen met je naar bed wil, je hebt het niveau van een kleuter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:19 schreef Nolius het volgende:
[..]
Meisjes Jongens plagen, kusjes vragen.
Leuk voor je!![]()
zei diequote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:20 schreef Penis_Koker het volgende:
[..]
Geen wonder dat die gristen met je naar bed wil, je hebt het niveau van een kleuter.
dude, ga je alle mannen op FOK! af ofzo?quote:Je zal ook wel zo geschapen zijn he?
Kut voor je vaderquote:Die gristenen ook altijd met hun pedotrekken.
Ik weet het, het zal mij ook aan m'n reet roesten ( leuke woordkeuze héquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:45 schreef Pool het volgende:
Dude, normaal sluit ik zulke topics, maar je hebt er nu wel zelf om gevraagd met Ik haat focking spinnen
![]()
Doe je moeder de groetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:28 schreef Penis_Koker het volgende:
Nog een schopje voor kingflikker.
Ik ga tieten kijken.
Mijn opa heeft van die babyroze bloezenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
'Mannen' die roze kleding dragen..![]()
Altijd nog beter dan een heameux!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:39 schreef TehRockstar het volgende:
Neehee, gewoon een nerd/lelijkerd/pauper
Liever lelijk dan homo?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een heameux!
Alleen ben ik geen pauper hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |