Duitse reservebelg danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef Young_David het volgende:
Ik ben geen Duitser![]()
Ik ben reservebelg![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef RaymanNL het volgende:
dit had trouweens wel in de OP mogen staan:
[afbeelding]
Wij mogen er niet in!
Nee, want ik heb net Hitman 1 gespeeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JIj mag wel, jij bent tof,
maar moet jij niet naar ONZ
Cool nu ben je een echte gamerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, want ik heb net Hitman 1 gespeeld.
Precies, maar ik heb ook een WoW-account, en ik heb CS gespeeld! (quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cool nu ben je een echte gamer
Wat dacht je, ik speel een spelleke nu mag ik direct naar de GAM slowchat
OK, tof, welkom.......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies, maar ik heb ook een WoW-account, en ik heb CS gespeeld! ()
Nu ik geen WoW en CS meer speel wel...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OK, tof, welkom.......
En heb je verder zelf wel een leven![]()
Hitman 2 is coolerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, want ik heb net Hitman 1 gespeeld.
PU (groot schaamte hierzo) staat ook goed gevuld met PSP reclame. Ook lekker met FRS 3=2 aktie, hoewel ik losse PSP games gewoon nog te duur vind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:53 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik keek net in de Bart Smit folder en daar hebben ze van de 8 pagina's 2,5 pagina over de PSP ingezetEn van de PS2, Xbox en NDS stond er maar een halve pagina in. En van de cube al helemaal niks
En er worden tieten gepost!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:15 schreef peristilius het volgende:
Met zulk soort uitspraken trek je alleen maar kleine jongetjes aan.
Dan kan ik niet meer postenquote:
Moet je wachten kun je er gewoon in hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:36 schreef mordradead het volgende:
dat IRC ofzo is bij mij verlopen zegtie... kutding
+1 (Inzichtvol)quote:
+3 Ondergewaardeerdquote:
Bagger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
+938274409827314 kwaliteitsuser
PSP is toch overal bijna even duur. Voor die 5 euro prijsverschil ga je niet tig folders doorspitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef mordradead het volgende:
weet je wat bagger is... duizend folders in de bus krijgen en er zit er niet een tussen waar ik geen psp kan kopen
Toeval bestaat niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef mordradead het volgende:
als ik kijk naar de ondertitel van Frankeinstein: "Captain Baseballbat-boy!" en naar de rechter jongen op de foto ga ik toch wel dingen denken.
even voor de duidelijkheid: Captain Baseballbat-boy is een tekenfilmfiguur uit Max Payne 2. Daarin stond af en toe een tv waar dat op draaide en een persoon in het spel was er ook fan van..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef mordradead het volgende:
als ik kijk naar de ondertitel van Frankeinstein: "Captain Baseballbat-boy!" en naar de rechter jongen op de foto ga ik toch wel dingen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |