abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30092084
En weer verder .

Vorig topic: [V&A] FEEDBACK topic deel veel
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_30092127
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef Joepie het volgende:
Even over het topic met de neppe rolex, het verkopen van dit soort dingen is strafbaar.

Artikel 337 wetboek van strafrecht.

1. Hij die opzettelijk:

1. valse, vervalste of wederrechtelijk vervaardigde merken,

2. waren, die zelf of op hun verpakking valselijk zijn voorzien van de handelsnaam van een ander of van het merk waarop een ander recht heeft,

3. waren, die ter aanduiding van herkomst, valselijk van de naam van een bepaalde plaats, met bijvoeging van een verdichte handelsnaam, zijn voorzien,

4. waren, waarop of op de verpakking waarvan een handelsnaam van een ander of een merk waarop een ander recht heeft, zij het dan ook met een geringe afwijking, is nagebootst of

5. waren of onderdelen daarvan die valselijk hetzelfde uiterlijk vertonen als een tekening of model waarop een ander recht heeft, dan wel daarmede slechts ondergeschikte verschillen vertonen,

invoert, doorvoert of uitvoert, verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert, uitdeelt of in voorraad heeft, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste één jaar of geldboete van de vijfde categorie.

2. Niet strafbaar is hij die enkele waren, onderdelen daarvan of merken als omschreven in het eerste lid in voorraad heeft uitsluitend voor eigen gebruik.

3. Indien de schuldige van het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, zijn beroep maakt of het plegen van dit misdrijf als bedrijf uitoefent, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

4. Indien door het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, gemeen gevaar voor personen of goederen te duchten is, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Nu weet ik natuurlijk niet wat de policy van fok is, maar dat het niet helemaal legaal is dit te verkopen lijkt me duidelijk.
Ik ga er even achteraan.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_30094465
Deze mag in mijn AT lijst komen te staan
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:46:23 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_30094786
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:12 schreef RATMEN het volgende:
Ik ga er even achteraan.
Hoeft niet; heb ik al gedaan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_30099219
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hoeft niet; heb ik al gedaan
Ik zie lees het .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:49:15 #6
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_30100439
Mag ik even op Elisa.
Waarom altijd roepen ben je dom en ben je dit en ben je dat.
Mensen proberen je te helpen, en vervolgens ga jij zo beginnen

Namaakkleding mag niet, en dan denk jij dat een namaak rolex wel zou mogen ?
Het was je eigen trots die het topic openhield
From feudal serf to spender.
pi_30101895
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:49 schreef S1nn3rz het volgende:
Mag ik even op Elisa.
Waarom altijd roepen ben je dom en ben je dit en ben je dat.
Mensen proberen je te helpen, en vervolgens ga jij zo beginnen

Namaakkleding mag niet, en dan denk jij dat een namaak rolex wel zou mogen ?
Hallo!

Antwoord 1 is NEE, dat mag je niet . Antwoord 2 is: Je zult moeten begrijpen dat wij zaken navragen achter de schermen bij FA's en A's op het moment dat wij niet zeker zijn van wat we met bepaalde zaak moeten doen. Dan is het vervolgens geen onwil dat er niets gebeurt, dan zijn wij achter de schermen in overleg wat met een bepaald topic te doen.

We hebben dan ook nu de vraag om een standpunt te geven neergelegd bij de FA's en A's op basis waarvan wij in de toekomst adequaat op topics kunnen reageren.

Wij stellen juist de hulp en signalering van users op prijs, echter is het niet een optie van zo maar dicht gooien van bepaalde topics. We proberen dat zo zorgvuldig mogelijk te doen.

En laten we 1 ding voorop stellen, dat het topic open bleef heeft helemaal niets met ElisaB's trots te maken. Want behalve ElisaB kent dit forum nog twee mods en even voor mezelf sprekend, ik werk nog niet zo heel lang met haar samen, maar als ik het ergens niet mee eens ben, dan krijgt ze dat ECHT wel te horen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:41:42 #8
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_30102076
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:35 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Hallo!

Antwoord 1 is NEE, dat mag je niet . Antwoord 2 is: Je zult moeten begrijpen dat wij zaken navragen achter de schermen bij FA's en A's op het moment dat wij niet zeker zijn van wat we met bepaalde zaak moeten doen. Dan is het vervolgens geen onwil dat er niets gebeurt, dan zijn wij achter de schermen in overleg wat met een bepaald topic te doen.

We hebben dan ook nu de vraag om een standpunt te geven neergelegd bij de FA's en A's op basis waarvan wij in de toekomst adequaat op topics kunnen reageren.

Wij stellen juist de hulp en signalering van users op prijs, echter is het niet een optie van zo maar dicht gooien van bepaalde topics. We proberen dat zo zorgvuldig mogelijk te doen.

En laten we 1 ding voorop stellen, dat het topic open bleef heeft helemaal niets met ElisaB's trots te maken. Want behalve ElisaB kent dit forum nog twee mods en even voor mezelf sprekend, ik werk nog niet zo heel lang met haar samen, maar als ik het ergens niet mee eens ben, dan krijgt ze dat ECHT wel te horen.
Hoi!

Jammer dat het niet mag Ik zie een heel verhaal, alleen wat vin je nou van het gescheld dat ze uitkraamt? En nu zien we haar niet, nu zit ze als de zielige mama in een hoekje haar nageltjes te bijten.
Namaak is namaak, of het nu kleding is of een dvd of een horloge. Feit blijft dat er inbreuk wordt gemaakt op de rechten die iemand anders heeft verworven. Dat het topic zolang is opengebleven is een blamage, iets anders kunnen wet niet noemen. Daarna wordt het snel dichtgekwakt onder de noemer verkocht, terwijl hier nog helemaal geen sprake van is.
Jullie hebben een voorbeeldfunctie, en uit jezelf gaan lopen schelden lijkt me de minst leuke optie.
  Admin dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:43:35 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30102140
Hoi lieve heetgebakerde vriendjes van me:

Discussiëren over zaken van dubieuze danwel illegale aard is bij de wet in de meeste gevallen NIET verboden. Of wij het op FOK! toestaan of niet hangt van een aantal factoren af.
# Kan het FOK! schade toebrengen of in kwaad daglicht stellen ?
# Zou het een verkeerde doelgroep naar FOK! kunnen halen (denk aan modden van consoles of bespreken van warez)
# Vinden wij het als FOK! wel of niet gepast, danwel over een grens

Moderatie kan nooit zwart/wit zijn. Geen enkel topic en geen enkele situatie is met elkaar te vergelijken en dus is een discussie als deze per definitie zinloos.
In gevallen waarin de policy niet in oplossing voorziet geldt altijd het oordeel van de moderator/crew. Zo ook in dit geval.
ElisaB mag blijven dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:49:30 #10
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_30102304
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:43 schreef yvonne het volgende:
Hoi lieve heetgebakerde vriendjes van me:

Discussiëren over zaken van dubieuze danwel illegale aard is bij de wet in de meeste gevallen NIET verboden. Of wij het op FOK! toestaan of niet hangt van een aantal factoren af.
# Kan het FOK! schade toebrengen of in kwaad daglicht stellen ?
# Zou het een verkeerde doelgroep naar FOK! kunnen halen (denk aan modden van consoles of bespreken van warez)
# Vinden wij het als FOK! wel of niet gepast, danwel over een grens

Moderatie kan nooit zwart/wit zijn. Geen enkel topic en geen enkele situatie is met elkaar te vergelijken en dus is een discussie als deze per definitie zinloos.
In gevallen waarin de policy niet in oplossing voorziet geldt altijd het oordeel van de moderator/crew. Zo ook in dit geval.
ElisaB mag blijven dus
Dag lieve admin,
Het gaat hier om het aanbieden van illegale toestanden, niet het praten erover. Dat lijkt me al een heel verschil.
Ik ben nog niet eerder tegengekomen dat het aanbieden van illegale handel werd toegestaan.
Of de crew het gepast vind of niet, ook zij zullen zich aan de geldende wetten moeten houden welke gelden in Nederland.
Maar goed, bedek het maar snel met de zweterige Fokmantel der liefde, dat is per slot van rekening waar je voor bent aangenomen.
pi_30102611
Heetgebakerd valt wel mee hoor, ik zag vanochtend slechts dit topic en een twijfelende mod, dus had even het goede wetsartikel opgezocht. En nee ik roep niet gelijk dat iemand "op zwart" moet, twijfelen is toegestaan, en dat je het gaat navragen, is mooi.

Wat ik nu wel raar vind is dat je het hier gaat zitten verkopen als een discussie over een illegaal artikel. Het posten in een forum met de naam "vraag en aanbod", tags "te koop" neerzetten en een vraagprijs invullen. Dat is geen discussie meer, dat is gewoon verkopen.

Ik vind het prima als jullie als fok dan beslissen om het open te houden, maar ik lees hier niet echt in hoe jullie een volgende keer op het aanbieden van illegale zaken gaan reageren. Bij het modden zou toch ook binnen de grenzen van de wet blijven een puntje van aandacht kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2005 18:01:23 ]
  Admin dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:19:20 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30103138
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:00 schreef Joepie het volgende:
Heetgebakerd valt wel mee hoor, ik zag vanochtend slechts dit topic en een twijfelende mod, dus had even het goede wetsartikel opgezocht. En nee ik roep niet gelijk dat iemand "op zwart" moet, twijfelen is toegestaan, en dat je het gaat navragen, is mooi.

Wat ik nu wel raar vind is dat je het hier gaat zitten verkopen als een discussie over een illegaal artikel. Het posten in een forum met de naam "vraag en aanbod", tags "te koop" neerzetten en een vraagprijs invullen. Dat is geen discussie meer, dat is gewoon verkopen.

Ik vind het prima als jullie als fok dan beslissen om het open te houden, maar ik lees hier niet echt in hoe jullie een volgende keer op het aanbieden van illegale zaken gaan reageren. Bij het modden zou toch ook binnen de grenzen van de wet blijven een puntje van aandacht kunnen zijn.
Uiteraard en daarom is modden ook zo moelijk en wordt alles van geval tot geval bekeken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:23:09 #13
33954 ElisaB
pi_30103246
quote:
Mag ik even op Elisa.
Ja hoor, je doet maar
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Jammer dat het niet mag Ik zie een heel verhaal, alleen wat vin je nou van het gescheld dat ze uitkraamt?
Waar heb je mij zien schelden?
quote:
En nu zien we haar niet, nu zit ze als de zielige mama in een hoekje haar nageltjes te bijten.
Nee, ze was even haar miniatuurtje van school en naar gymen brengen en ging daarna ff boodschappen doen.
pi_30103384
Dus, morgen weer een namaak rolex uit Turkije en dan wordt het van geval tot geval bekeken? Of is het nu duidelijk dat namaakartikelen sowieso geweerd worden?
Wat is er zo moeilijk aan "ja, het is verboden te verkopen, maar we doen er niks aan" of "ja het is verboden te verkopen, en we staan dat hier niet toe" je mikt nu alleen een algemeen verhaaltje neer, wat werkelijk nikszeggend is.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:39:23 #15
33954 ElisaB
pi_30103661
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:00 schreef Joepie het volgende:
Gezien en gewaardeerd

En verder (niet als antwoord op Joepie, maar als nagekomen bericht over deze hele kwestie):

Zo de oplettende lezer heeft kunnen volgen, is het soms niet helemaal duidelijk hoe de inhoud van de wet zich verhoudt tot wat op FOK! is toegestaan. Daarover loopt momenteel een discussie in FB. De vraag is nu even hoe (en op welke gronden) wij (als mods) herkennen wanneer iets óp het randje of net óver het randje is. Die grens is niet per definitie de wet (in al zijn uitgebreidheid), maar wmb vooral wat Danny c.s. ervan vinden.

En ja, daar was ik vandaag het spoor even kwijt (sue me... in het algemeen hoor, niet jij Joepie in het bijzonder). Ik heb dat in het topic aangegeven en verschillende keren verzocht de discussie aldaar even te laten voor wat ie was. Sinnerz doelt met zijn "gescheld" waarschijnlijk op een edit van zijn post. En dat is dan bijzonder flauw. Want hij die altijd zo met de bek vooraan staat over hoe het hier moet, zou toch moeten weten dat het niet de bedoeling is maar door te zuigen als ik al minstens drie keer heb gevraagd ermee te stoppen.

Zo, en nu is het wachten nog even op het moment dat écht helemaal duidelijk is voor iedereen wat het standpunt is, en dan gaan we ons daar weer gewoon aan houden.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:47:30 #16
33954 ElisaB
pi_30103916
quote:

Wil je dit even komen uitleggen, want hier kan ik me nix bij voorstellen
  Redactie Frontpage dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:49:41 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30106155
Elisa, het is geen handel. Ik heb er gewoon drie, jij hebt toch ook wel eens iets van drie, drie shirts, drie horloges.

Ik heb ze gedragen toen ik lensen had, nu draag ik alleen een bril.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:52:48 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_30108651
ach en wee, sinnerz verlangt terug naar de goede oude tijd toen ik nog mod was en er een dictatuur heerste op v&a.... of wacht... was dat nou shaolin?

verder verkapte tvp
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:39:51 #19
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30110393
[TK] Win XP Professional SP2

je mag volgens mij een Winxp Licentie nooit zomaar los verkopen.

Bij de Vobis bv, moet je altijd een hardware onderdeel erbij verkopen.
(althans,zo ging dat toen ik er werkte )

Addendum;

tevens best een interresant topic want in de OP heeft de TS het over een 'hoesje" terwijl hij later beweert dat het een retail versie schijnt te zijn wat altijd in een doos zit.

*Peter R de vries tune*

Rammelt dus een beetje.

[ Bericht 24% gewijzigd door Het_Biertje op 30-08-2005 21:53:57 ]
pi_30110508
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Adelante het volgende:
ach en wee, sinnerz verlangt terug naar de goede oude tijd toen ik nog mod was en er een dictatuur heerste op v&a.... of wacht... was dat nou shaolin?

verder verkapte tvp
Ik zei toch dat het niets zou worden als ik hier mod zou worden. Maar er luisterde natuurlijk weer niemand naar me .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:45:09 #21
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30110597
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Adelante het volgende:

verder verkapte tvp
en jij bent?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:12:56 #22
33954 ElisaB
pi_30116716
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:39 schreef Het_Biertje het volgende:

Addendum;

tevens best een interresant topic want in de OP heeft de TS het over een 'hoesje" terwijl hij later beweert dat het een retail versie schijnt te zijn wat altijd in een doos zit.

*Peter R de vries tune*

Rammelt dus een beetje.
Ik zie het nog niet helemaal. Maar dat kan ook aan mij liggen (heb ik wel meer last van gehad vandaag). Misschien dat een van de intelligente collega's er iets spannends in ziet en wellicht (en dat hoop ik eigenlijk) geeft TS zelf nog ff opheldering.

Ik moet nu eerst vreselijk slapen
pi_30124117
[TK] Veel Xbox spellen

Mag op slot. Dank u.
pi_30124785
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[TK] Veel Xbox spellen

Mag op slot. Dank u.
Done .
pi_30127872
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:39 schreef Het_Biertje het volgende:

Addendum;

*Peter R de vries tune*

Rammelt dus een beetje.
Hij kan toch ook doos niet meer hebben, maar wel de originele cd + licentie ?
En alleen een OEM versie mag je alleen met hardware verkopen. De retail versie kan je gewoon los verkopen.
♥ K, N, R en F ♥
pi_30132999
[TK] Topfilms op DVD

Mag ook dicht. Heb weer nieuwe dvd's te koop, en open daarom dus een nieuw topic.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:22:17 #27
3566 micha
Sankt Nimmerlein
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:35:36 #28
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30133834
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Hij kan toch ook doos niet meer hebben, maar wel de originele cd + licentie ?
En alleen een OEM versie mag je alleen met hardware verkopen. De retail versie kan je gewoon los verkopen.
kan. Maar valt niet na te gaan he
pi_30135266
het is mijn topic dan wel niet, maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op [TK] Poker chips in alu koffer. 300 chips 11.5g
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Redactie Frontpage woensdag 31 augustus 2005 @ 16:36:19 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_30135906
Nouja, hij heeft wel een beetje gelijk. Als iets waar iemand 40 euro voor vraagt voor 20 te koop is...
pi_30136042
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[TK] Topfilms op DVD

Mag ook dicht. Heb weer nieuwe dvd's te koop, en open daarom dus een nieuw topic.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:22 schreef micha het volgende:
[TK] Vbulletin licentie mag dicht.
beide zijn dicht.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

kan. Maar valt niet na te gaan he
Nee en daarom laten we hem ook open staan
♥ K, N, R en F ♥
pi_30136750
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is mijn topic dan wel niet, maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op [TK] Poker chips in alu koffer. 300 chips 11.5g
Er is al opgeschoond door een medemod
♥ K, N, R en F ♥
pi_30136779
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Er is al opgeschoond door een medemod
Idd done .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:51:42 #34
3185 Adelante
To let it go now
pi_30138246
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef Het_Biertje het volgende:

en jij bent?
geil
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:53:27 #35
33954 ElisaB
pi_30138302
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:51 schreef Adelante het volgende:
geil
Jezus. Met dit weer
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:57:18 #36
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_30138400
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:51 schreef Adelante het volgende:

[..]

geil
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:11:18 #37
3185 Adelante
To let it go now
pi_30138731
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 17:53 schreef ElisaB het volgende:

Jezus. Met dit weer
Juist met dit weer
pi_30139689
Vraagje...

/Quote uit de faq:

" Commentaar op de richtprijs: natuurlijk staat het je vrij om een prijs te hoog te vinden, net zoals
het de topicstarter vrij staat om een prijs te vragen. Geef hier echter alleen commentaar op wanneer
je werkelijk geïnteresseerd bent in het product. Reacties als: "veeeels te duur" en "ben je gek ofzo"
helpen de topicstarter en tevens het verloop van het topic niet. Zeker niet als je toch al niet van plan
was het aangebodene te kopen."

/unquote

Begrijpelijk en logisch, maar wat als een verkoper iets aanbied voor een prijs
welke "hoger" ligt dan in de winkel? Deze wordt daar dan vaak genoeg op
gewezen, waarna een mod de reactie's weghaalt/edit als zijnde "onnidig" oid.

Waarom laat men niet 1 van de reactie's staan? (de eerste bijvoorbeeld)

Niet iedere Fok!-user is even bekend/ervaren met pricewatch/aanbiedingen en dergelijke..
Het zou dat knap knullig zijn als de koper later merkt dat de 2dehands digitale camera welke
hij via Fok! heeft gekocht voor (bijvoorbeeld) ¤350, nieuw in de winkel maar ¤290 kost.

Men kan dan wel zeggen: "eigen schuld dikke bult, had hij/zij maar beter moeten opletten",
maar het blijft lullig, hoe je ook wend of keert. Dus ik zie niet in wat er mis is om een andere
user op V&A te waarschuwen. Alleen als het aangebodene duurder is als in de winkel dan

Ik heb het nou even niet over de verkoop van iets dat wordt aangeboden voor bv ¤35, terwijl het
in de winkel ligt voor ¤34.95. Zoiets is immers goedkoper, en er valt de verkoper dan ook niets te
verwijten. Als opa het helemaal fout ziet, hoort hij dat graag..

*Opa gehoorapparaat alvast aanzet
Nee.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:49:09 #39
33954 ElisaB
pi_30143820
Dienstmededeling:

Het gewraakte horloge-topic had inderdaad rustig dichtgekund. Uiteindelijk heeft Danny de knoop doorgehakt: nep-merk-artikelen mogen niet aangeboden, noch gevraagd worden op V&A.

Einde dienstmededeling
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:54:09 #40
33954 ElisaB
pi_30143982
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
maar wat als een verkoper iets aanbied voor een prijs
welke "hoger" ligt dan in de winkel? Deze wordt daar dan vaak genoeg op
gewezen, waarna een mod de reactie's weghaalt/edit als zijnde "onnidig" oid.
We moeten er toch echt van uitgaan dat FOK!-ers niet helemaal van gisteren zijn. Zelf een beetje onderzoek doen voor je iets aanschaft, behoort tot een normale dagelijkse bezigheid van mensen.
quote:
Waarom laat men niet 1 van de reactie's staan? (de eerste bijvoorbeeld)
Omdat het nooit bij een opmerking blijft.

Het is helaas nou eenmaal zo dat een deel van de users er voornamelijk genoegen in schept een topic om zeep te helpen door te roepen dat iets ergens in een winkel voor minder ligt. In veel gevallen betreft het iets dat niet te controleren is ("Ik heb dit geloof ik een aantal weken terug voor minder in een winkel zien liggen."). Daar wordt niemand beter van; het verziekt alleen een topic en roept een hoop discussie op.
pi_30145657
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:54 schreef ElisaB het volgende:

[..]

We moeten er toch echt van uitgaan dat FOK!-ers niet helemaal van gisteren zijn. Zelf een beetje onderzoek doen voor je iets aanschaft, behoort tot een normale dagelijkse bezigheid van mensen.
Nee, van gisteren zijn ze zeker niet. Maarja, men kan niet alles weten..
quote:
[..]
Omdat het nooit bij een opmerking blijft.

Het is helaas nou eenmaal zo dat een deel van de users er voornamelijk genoegen in schept een topic om zeep te helpen door te roepen dat iets ergens in een winkel voor minder ligt. In veel gevallen betreft het iets dat niet te controleren is ("Ik heb dit geloof ik een aantal weken terug voor minder in een winkel zien liggen."). Daar wordt niemand beter van; het verziekt alleen een topic en roept een hoop discussie op.
Daar geef ik je deels gelijk in, al vindt ik dat een controleerbare (met een link) reactie gewoon kan blijven staan. Scheelt iedereen die is geinteresseerd weer een beetje zoekwerk op pricewatch
Nee.
pi_30145776
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:49 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:

Het gewraakte horloge-topic had inderdaad rustig dichtgekund. Uiteindelijk heeft Danny de knoop doorgehakt: nep-merk-artikelen mogen niet aangeboden, noch gevraagd worden op V&A.

Einde dienstmededeling
Nee.
pi_30162784
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:49 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:
*knip
Einde dienstmededeling
blij dat het duidelijk is! hulde aan de mods.
pi_30164038
Slotje gevraagd voor dit topic

[Gez] 2 kaartjes voor Jamiroquai - 7 oktober
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_30165607
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef Proper_fucked het volgende:
Slotje gevraagd voor dit topic

[Gez] 2 kaartjes voor Jamiroquai - 7 oktober
Done
♥ K, N, R en F ♥
pi_30168421
Dit topic kan dicht, de gevraagde spullen kreeg ik vandaag binnen.
Alvast bedankt.
  donderdag 1 september 2005 @ 15:48:46 #47
33954 ElisaB
pi_30168624
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:42 schreef vannelle het volgende:
Dit topic kan dicht, de gevraagde spullen kreeg ik vandaag binnen.
Alvast bedankt.
Hij is dicht. En nu knutselen maar; ik zit nog steeds met spanning af te wachten of het gaat lukken
pi_30168635
[TK] Zwarte Jvc 72cm televisie

Wat offtopic gezam, hoppa
  donderdag 1 september 2005 @ 15:51:26 #49
33954 ElisaB
pi_30168702
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:49 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Zwarte Jvc 72cm televisie

Wat offtopic gezam, hoppa
Nogal ja
pi_30168769
Toppie
  donderdag 1 september 2005 @ 16:15:40 #51
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
  donderdag 1 september 2005 @ 16:34:08 #52
33954 ElisaB
pi_30170197
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Medion 128Mb CF Kaart

sold.
Da's snel
  donderdag 1 september 2005 @ 16:37:46 #53
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30170322
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Da's snel
mijn verkoop wegen zijn ondoorgrondelijk.
pi_30171150
quote:
Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hij is dicht. En nu knutselen maar; ik zit nog steeds met spanning af te wachten of het gaat lukken
Ja, ik ook!!
De piepjes ben ik van af, maar booten lukt nog niet. Ik heb even pauze genomen. Vanavond maar weer verder......
Ik laat het je weten zoals beloofd.

Maar goed, da's best wel off-topic hiero. Ik mail je wel als het gelukt is (of niet).

En thanks voor het sluiten.
  donderdag 1 september 2005 @ 17:43:59 #55
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_30172536
Mag dit topic op slot. Artikel is verkocht. Alvast bedankt.
Lang leve mij! *O*
pi_30172609
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:02 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ja, ik ook!!
De piepjes ben ik van af, maar booten lukt nog niet. Ik heb even pauze genomen. Vanavond maar weer verder......
Ik laat het je weten zoals beloofd.

Maar goed, da's best wel off-topic hiero. Ik mail je wel als het gelukt is (of niet).

En thanks voor het sluiten.
Niet booten alsin geen beeld krijgen?
pi_30172733
Klopt. Ik denk dat ik zo een andere videokaart ga proberen.
  donderdag 1 september 2005 @ 18:28:41 #58
33954 ElisaB
pi_30173820
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:43 schreef Echo99 het volgende:
Mag dit topic op slot. Artikel is verkocht. Alvast bedankt.
Is dicht
pi_30206082
[TK] XBOX + spellen

Ola,
Zou dit veranderd kunnen worden in "XBOX spellen"? De xbox is naar een nieuwe eigenaar! Net zo duidelijk voor eventuele potentiele kopers.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:29:21 #60
33954 ElisaB
pi_30207806
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:37 schreef Tuutje het volgende:
[TK] XBOX - spellen

Ola,
Zou dit veranderd kunnen worden in "XBOX spellen"? De xbox is naar een nieuwe eigenaar! Net zo duidelijk voor eventuele potentiele kopers.
Done
pi_30264635
Ik had een TR ingedient over mijn topic. of de naam gewijzigd kon worden en eventueel de 1e post?

zondag 4 september 2005 @ 19:31:14 #62
33954 ElisaB
pi_30266658
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
Ik had een TR ingedient over mijn topic. of de naam gewijzigd kon worden en eventueel de 1e post?

Ik zie 'm net

Kusje trug
pi_30267008
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:31 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zie 'm net

Kusje trug
Dank je

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2005 19:42:20 ]
pi_30289542
quote:
done.
♥ K, N, R en F ♥
pi_30298222
Dank. En ook [TK] SanDisk Compact Flash I Card, 1GB is verkocht na mailtje van gebruiker en kan dicht
  maandag 5 september 2005 @ 20:30:17 #67
33954 ElisaB
pi_30298457
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:24 schreef Ori het volgende:
Dank. En ook [TK] SanDisk Compact Flash I Card, 1GB is verkocht na mailtje van gebruiker en kan dicht
En ook dicht
pi_30316835
[TK] 50 DVD'S
dit topic mag dicht aub, alles is verkocht
pi_30318169
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef akkom het volgende:
[TK] 50 DVD'S
dit topic mag dicht aub, alles is verkocht
ElisaB heeft hem al dichtgegooid
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:34:44 #70
33954 ElisaB
pi_30318371
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ElisaB heeft hem al dichtgegooid
... en was er nog niet toe gekomen dat te melden, want toen ging de telefoon
pi_30318508
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

... en was er nog niet toe gekomen dat te melden, want toen ging de telefoon
Dan zeg je maar tegen je lover dat je eerst nog even moet Fok!-ken
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:25:24 #72
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_30331528
vandaag netjes mijn dvd's binnen gekregen van Quasar_de_Duif. Snel afgehandeld per email, netjes op de hoogte gehouden van wanneer hij het opstuurde! top! met deze user kan je vaker zaken doen!!
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:39:54 #73
33954 ElisaB
pi_30332096
Volgens mij moet je hier > [V&A] ERVARINGEN wezen
pi_30337226
Rat, wat gooi je mijn topic dicht?
pi_30337260
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:55 schreef Tobbes het volgende:
Rat, wat gooi je mijn topic dicht?
Serieus . Waar ?!
pi_30337278
Ow, ik hou niet van voetbal, misschien is dat een verklaring .
pi_30337350
Ajax voetbalt ook niet; Glorie onser Amstelstad bedrijft kunst.
pi_30337438
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 22:58 schreef Tobbes het volgende:
Ajax voetbalt ook niet; Glorie onser Amstelstad bedrijft kunst.
Wat jij zegt .
  woensdag 7 september 2005 @ 13:58:30 #79
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_30354352
quote:
Been there, done that .
pi_30368802
[TK] DVD's + BF2 + RoN
Zou dit kunnen worden: [TK] DVD's + Battlefield 2

Bedankt!
  woensdag 7 september 2005 @ 22:40:11 #82
33954 ElisaB
pi_30370999
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef Tuutje het volgende:
[TK] DVD's + Battlefield 2
Zou dit kunnen worden: [TK] DVD's + Battlefield 2

Bedankt!
Yeps done
  woensdag 7 september 2005 @ 23:18:57 #83
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30372635
zeg

waarom wordt er hier niet stevig op los gemodereerd?

[TK] Opel Kadett E 1.4i uitgebouwd

TS wordt voor vanalles en nog wat uitgemaakt

Zoveel offtopic heb ik nog nooit gezien
fijn
pi_30374261
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef Het_Biertje het volgende:
zeg

waarom wordt er hier niet stevig op los gemodereerd?

[TK] Opel Kadett E 1.4i uitgebouwd

TS wordt voor vanalles en nog wat uitgemaakt

Zoveel offtopic heb ik nog nooit gezien
fijn
Check again .
  donderdag 8 september 2005 @ 00:14:03 #85
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30374738
quote:
Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Check again .
wordt het niet eens tijd de notoire flamers eens te laten genieten van een ban? Ik zie telkens de zelfde personen reageren in zulke topics
pi_30374817
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

wordt het niet eens tijd de notoire flamers eens te laten genieten van een ban? Ik zie telkens de zelfde personen reageren in zulke topics
Zodra een gebruiker storend wordt in mijn ogen, zal ik (we) daar actie op ondernemen.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 8 september 2005 @ 00:17:54 #87
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30374840
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:17 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Zodra een gebruiker storend wordt in mijn ogen, zal ik (we) daar actie op ondernemen.
hans anders heeft kortingen naar leeftijd tegenwoordig.
  donderdag 8 september 2005 @ 09:19:29 #88
33954 ElisaB
pi_30378737
quote:
Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik zie telkens de zelfde personen reageren in zulke topics
We willen namen Biertje, namen willen we
  donderdag 8 september 2005 @ 09:24:32 #89
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30378820
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:19 schreef ElisaB het volgende:

[..]

We willen namen Biertje, namen willen we
...je hebt net 2 kersverse mods erbij. Breng ze eens wat V&A kennis bij
Ik kan wel namen gaan noemen maar dan heb ik morgen een bom onder m'n volvo liggen
  donderdag 8 september 2005 @ 09:35:23 #90
33954 ElisaB
pi_30379029
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:24 schreef Het_Biertje het volgende:
een bom onder m'n volvo liggen
Het zou ergens zijn als ze een écht auto zouden uitkiezen

Owkee Biertje... geen namen dan
  donderdag 8 september 2005 @ 11:22:03 #91
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30381525
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het zou ergens zijn als ze een écht auto zouden uitkiezen
pi_30391518
topic van mij met GRATIS kan dicht...

wie het doet krijgt een zoentje
  donderdag 8 september 2005 @ 17:45:09 #93
33954 ElisaB
pi_30392853
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef SolidasRock het volgende:
topic van mij met GRATIS kan dicht...

wie het doet krijgt een zoentje
pi_30396145
[TK] Sagem Mr Zap ontvanger

Kan deze kaper weggehaald worden?
I am the greatest man on earth.
  donderdag 8 september 2005 @ 19:58:44 #95
33954 ElisaB
pi_30396756
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:38 schreef kutvent het volgende:
[TK] Sagem Mr Zap ontvanger

Kan deze kaper weggehaald worden?
Yeps
pi_30417430
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:45 schreef ElisaB het volgende:

ok, alweer zoentje voor je
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:47:50 #97
33954 ElisaB
pi_30418459
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 12:14 schreef SolidasRock het volgende:

ok, alweer zoentje voor je
Ik scoor punten
  maandag 12 september 2005 @ 07:14:40 #98
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30505774
In deze thread (http://forum.fok.nl/topic/749812) is om 20:46 woensdag een reply van mij weg-ge-edit door ElisaB. Ik weet zogauw niet dat ik iets onbehoorlijks heb gezegd heb gedaan en omdat er een paar mensen zijn die twijfels hebben bij mijn acties vind ik het wel fijn om te weten wat ik al dan niet gezegd zou hebben. Dus mag ik op z'n minst een samenvatting van wat ik daar zei of wat ik verkeerd heb gedaan?
pi_30506005
quote:
Op maandag 12 september 2005 07:14 schreef 3rno het volgende:
In deze thread (http://forum.fok.nl/topic/749812) is om 20:46 woensdag een reply van mij weg-ge-edit door ElisaB. Ik weet zogauw niet dat ik iets onbehoorlijks heb gezegd heb gedaan en omdat er een paar mensen zijn die twijfels hebben bij mijn acties vind ik het wel fijn om te weten wat ik al dan niet gezegd zou hebben. Dus mag ik op z'n minst een samenvatting van wat ik daar zei of wat ik verkeerd heb gedaan?
Die laat ik even aan ElisaB, gezien het feit dat ik niet weet wat er weg geedit is .
pi_30510686
Elisa,

Mag ik er misschien vriendelijk op wijzen dat Dhr Dirk Kuijt ontzettend veel trashed in topics in het V&A? Constante bullshitreply's waar niemand wat aan heeft en ongegrond commentaar waarmee hij tracht menig topic onderuit te halen..

Zou liev zijn als hier even yingyang verantwoord opgelet wordt

Wat heb je btw in de koffie ?
Forget about it..
  maandag 12 september 2005 @ 12:33:42 #101
33954 ElisaB
pi_30510771
quote:
Op maandag 12 september 2005 12:29 schreef MeuL het volgende:
Elisa,

Mag ik er misschien vriendelijk op wijzen dat Dhr Dirk Kuijt ontzettend veel trashed in topics in het V&A? Constante bullshitreply's waar niemand wat aan heeft en ongegrond commentaar waarmee hij tracht menig topic onderuit te halen..

Zou liev zijn als hier even yingyang verantwoord opgelet wordt

Wat heb je btw in de koffie ?
Het postgedrag van DK was me niet ontgaan. En je hebt helemaal gelijk. Wordt aan gewerkt.

Koffie drink ik zwart zonder suiker
  maandag 12 september 2005 @ 12:38:17 #102
33954 ElisaB
pi_30510888
quote:
Op maandag 12 september 2005 07:14 schreef 3rno het volgende:
Ja hoor; dat mag

Jouw post was een reply op de post van doeka [TK] veel Nintendo spul! (Gamecube & GBA & GBA SP)

Doeka vroeg wat je zoal kon doen met de Flashlinker en jij ging het uitleggen. Het ding is op het randje (en daar verschillen de meningen over; dat is ons bekend), maar erover lullen gaat over het randje.

Op zich deed je dus niets fout en niets onbehoorlijks; ik liet Doeka weten dat V&A niet de plek is om het hier over te hebben.
pi_30511273
- edit: doe lekker normaal of reageer niet -

[ Bericht 94% gewijzigd door ElisaB op 12-09-2005 13:59:41 ]
pi_30513248
[TK] Console uitverkoop

Wilt gij, den mod, dees sluiten?
pi_30513755
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:08 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[TK] Console uitverkoop

Wilt gij, den mod, dees sluiten?
der bied nog iemand op een van je spullen, dus weet je het zeker ?
♥ K, N, R en F ♥
pi_30516000
[TK] Opel Corsa 1.5D 1990 ¤150 Mag dicht is inmiddels verkocht
pi_30516183
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:56 schreef Randa_v het volgende:
[TK] Opel Corsa 1.5D 1990 ¤150 Mag dicht is inmiddels verkocht
ok
♥ K, N, R en F ♥
pi_30553786
[TK] ford KA 1.3i
zie laatste post , kan op slot dus thx
pi_30554357
[TK] 2-zits Bank voor de student mag dicht
is verkocht
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:16:58 #110
33954 ElisaB
pi_30557467
Beide dicht
  woensdag 14 september 2005 @ 14:43:01 #111
52237 DEAVELOFHEAVEN
5 down, many more 2 go
pi_30572184
[TK] 4 xboxspellen mag gesloten worden, het spul dat te koop werd aangeboden is verkocht
Diamonds!
It's like getting paid for getting laid
  woensdag 14 september 2005 @ 14:46:20 #112
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_30572303
Kan er in deze topictitel 'voor ¤ 15,-" bijgezet worden?
[TK] Kaal AMD 500 Mhz system
Dank u!
  woensdag 14 september 2005 @ 15:56:16 #113
33954 ElisaB
pi_30574411
done
pi_30585141
Ik wil even vragen of het mogelijk is om mijn topic weer open te gooien. Het gaat om dit topic:

[GEZ] Hi-res erotische foto's

Naar mijn idee is er niks mis met het topic. Ik vraag of iemand hoge resolutie erotische plaatjes heeft van vrouwen. Ondanks wat iemand in het topic beweert gaat het niet om foto's van Fok!-users. Ik heb ook niets aan de foto's die in de verschillende topics worden geplaats, want als je die op een redelijke resolutie uit gaat printen, krijg je ze nooit op a4-formaat. Vandaar ook dat ik vraag om hi-res plaatjes.

De plaatjes zijn overigens ook niet gemakkelijk via andere kanalen te vinden, mij lukt het in ieder geval niet.

Mijn vraag is dus of het hangslot van dit topic mag, zodat ik het nog een keer omhoog kan schoppen.
pi_30586746
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:44 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ik wil even vragen of het mogelijk is om mijn topic weer open te gooien. Het gaat om dit topic:

Naar mijn idee is er niks mis met het topic. Ik vraag of iemand hoge resolutie erotische plaatjes heeft van vrouwen. Ondanks wat iemand in het topic beweert gaat het niet om foto's van Fok!-users. Ik heb ook niets aan de foto's die in de verschillende topics worden geplaats, want als je die op een redelijke resolutie uit gaat printen, krijg je ze nooit op a4-formaat. Vandaar ook dat ik vraag om hi-res plaatjes.

De plaatjes zijn overigens ook niet gemakkelijk via andere kanalen te vinden, mij lukt het in ieder geval niet.

Mijn vraag is dus of het hangslot van dit topic mag, zodat ik het nog een keer omhoog kan schoppen.
Ik zal het topic een kans geven. Ik hoop alleen dat het niet binnen de kortste keren vol zit met rotzooi.
  woensdag 14 september 2005 @ 22:27:45 #116
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_30586896
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:44 schreef LeisureSuitLarry het volgende:

.
je kunt je ook aboneren op een niet nader te noemen site(s)...
pi_30595476
In Oliver Sacks ben ik vergeten [GEZ] in de topictitel te zetten. Ik dacht ik meld het even (in de hoop dat het veranderd wordt ).
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_30595764
En dankjewel
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_30595842
Alstu .
pi_30617908
Hoe zit dat imageshack en nudity tegenwoordig ? kan der nog een fok ban uitrollen of is dat verleden tijd ?
if not [TK] 9 XXX Dvd's (oa Jenna Jameson, Silvia Saint)
pi_30619496
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:37 schreef perezoso het volgende:
Hoe zit dat imageshack en nudity tegenwoordig ? kan der nog een fok ban uitrollen of is dat verleden tijd ?
if not [TK] 9 XXX Dvd's (oa Jenna Jameson, Silvia Saint)
Imageshack heeft FOK! geband voor direct link plaatjes. Het enige wat nog kan zijn de forum thumbs. Dus heel veel meer geband kunnen we als FOK! niet worden .
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:55:56 #122
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_30628232
[TK]-tag vergeten bij Olieverfschilderij op doek - Kathelijne Hes

Willen jullie dit aanpassen? Thanks!
pi_30628250
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:55 schreef twentemeisje het volgende:
[TK]-tag vergeten bij [TK] Olieverfschilderij op doek - Kathelijne Hes

Willen jullie dit aanpassen? Thanks!
Done . Mooi schilderij ook .
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:41:03 #124
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_30644459
Oeps [GEZ] tags vergeten bij gezocht : pikmin 2

Kan iemand dat ff aanpassen ? THNX
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:25:49 #125
33954 ElisaB
pi_30645742
Done
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:40:30 #126
78780 deedeetee
pi_30646209
Fijn bedankt !
pi_30666666
quote:
Op maandag 12 september 2005 14:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

der bied nog iemand op een van je spullen, dus weet je het zeker ?
Je hebt gelijk. Ik geef nader wel een seintje wanneer ie dicht mag.

Deze mag nu wel al dicht : [GEZ] Enkele N64 games en wat oude computertroep

Alvast bedankt.
pi_30667540
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik geef nader wel een seintje wanneer ie dicht mag.

Deze mag nu wel al dicht : [GEZ] Enkele N64 games en wat oude computertroep

Alvast bedankt.
Done .
  zaterdag 17 september 2005 @ 19:20:34 #129
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_30671522
[TK] diverse dvds (o.a. friends serie 1-8)

Een van de modjes die hem een schop voor zijn reet kan geven? Nog steeds geen dvd.
pi_30674884
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef ShaoliN het volgende:

Een van de modjes die hem een schop voor zijn reet kan geven? Nog steeds geen dvd.
gemaild

mail me even (zie profiel) dan stuur ik je een kopie van mijn mail.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 18 september 2005 @ 17:07:13 #131
76340 3rno
you can call me daddy
pi_30700138
[TK] KVM switch mag dicht... Riesj heeft als het goed is geld overgemaakt, dus dat komt vast wel goed.
  zondag 18 september 2005 @ 17:08:43 #132
33954 ElisaB
pi_30700181
ok
  zondag 18 september 2005 @ 21:17:06 #133
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_30708394
tikfoutje in TT: [TK] 2fauteuils - paars - 2 jr oud

Wil 1 van jullie een spatie tussen '2' en 'fauteuils' plaatsen? Thnx!
pi_30708836
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef twentemeisje het volgende:
tikfoutje in TT: [TK] 2 fauteuils - paars - 2 jr oud

Wil 1 van jullie een spatie tussen '2' en 'fauteuils' plaatsen? Thnx!
done dat is dan 25 euro svp
♥ K, N, R en F ♥
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 september 2005 @ 23:17:39 #135
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_30712474
uit de FAQ:
quote:
  • Ook bootleg opnames en andere vormen van illegale kopieën/opnames zijn uit den boze.
  • dan moeten jullie dit topic maar 's sluiten:
    [TK] SYSTEM OF A DOWN - You Depend On Our Protection (Live)
    Nothing lasts forever but the certainty of change
      zondag 18 september 2005 @ 23:42:35 #136
    33954 ElisaB
    pi_30713347
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:17 schreef Tokus het volgende:
    uit de FAQ:
    dan moeten jullie dit topic maar 's sluiten:
    [TK] SYSTEM OF A DOWN - You Depend On Our Protection (Live)
    Uhhh... want?

zondag 18 september 2005 @ 23:46:29 #137
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30713488
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef Sc0rPi0n het volgende:

done dat is dan 25 euro svp
    per spatie, da's best prijzig
      zondag 18 september 2005 @ 23:46:55 #138
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30713498
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:42 schreef ElisaB het volgende:

Uhhh... want?

snap je dat niet?
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 september 2005 @ 23:47:18 #139
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_30713515
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:42 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Uhhh... want?

je kan geen conclusie trekken tussen wat ik quote en het topic waar ik naar verwijs?
      zondag 18 september 2005 @ 23:48:10 #140
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30713539
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:47 schreef Tokus het volgende:

je kan geen conclusie trekken tussen wat ik quote en het topic waar ik naar verwijs?
    jawel, de conclusie die ik trek is dat het topic keurig aan de faq voldoet
      zondag 18 september 2005 @ 23:48:10 #141
    33954 ElisaB
    pi_30713540
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:47 schreef Tokus het volgende:
    Ik ben blondT ja

Maar moet ik aan die OP kunnen zien dat het een illegale opname is of zo?
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 september 2005 @ 23:50:31 #142
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_30713605
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ben blondT ja

Maar moet ik aan die OP kunnen zien dat het een illegale opname is of zo?
    nee, dat kun jij niet zien, maar als ik je op dat topic wijs, met dat stukje uit de FAQ erbij, dan kun je toch ook wel bedenken dat ik ermee bedoel dat dat dus een bootleg is?
      zondag 18 september 2005 @ 23:51:27 #143
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30713623
    die cd is toch ook gewoon te koop?
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 september 2005 @ 23:51:39 #144
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_30713634
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

jawel, de conclusie die ik trek is dat het topic keurig aan de faq voldoet
    o ja? Het is een bootleg. Staat er niet duidelijk in de FAQ dat die uit den boze zijn? Ik zou toch zweren dat ik dat letterlijk uit de v&a faq gekopieerd had namelijk.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 september 2005 @ 23:52:31 #145
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_30713667
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:51 schreef Adelante het volgende:
    die cd is toch ook gewoon te koop?

geen officiële release, maar een bootleg opname. Ja, waarschijnlijk lekker in een fabriek geperst, maar dat maakt het nog geen legale uitgave.
      zondag 18 september 2005 @ 23:52:45 #146
    33954 ElisaB
    pi_30713674
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:50 schreef Tokus het volgende:
    nee, dat kun jij niet zien, maar als ik je op dat topic wijs, met dat stukje uit de FAQ erbij, dan kun je toch ook wel bedenken dat ik ermee bedoel dat dat dus een bootleg is?
    Ja, zover ben ik ook (ik ben namelijk wel blondT, maar niet achterlijk). Maar waar kan ik dat zien? Behalve dat jij het zegt...
      zondag 18 september 2005 @ 23:53:40 #147
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30713698
    heb even gezocht en je kunt idd nergens die cd verkrijgen... dus denk dat je gelijk hebt, maar misschien dat je dat in het vervolg er even bij kunt vertellen, want ik luister geen SoaD dus
      zondag 18 september 2005 @ 23:55:00 #148
    33954 ElisaB
    pi_30713750
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef Adelante het volgende:
    heb even gezocht en je kunt idd nergens die cd verkrijgen... dus denk dat je gelijk hebt, maar misschien dat je dat in het vervolg er even bij kunt vertellen, want ik luister geen SoaD dus
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 september 2005 @ 23:55:47 #149
    2057 Tokus
    whale oil beef hooked
    pi_30713776
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, zover ben ik ook (ik ben namelijk wel blondT, maar niet achterlijk). Maar waar kan ik dat zien? Behalve dat jij het zegt...
    ja dat is het juist met die bootlegs, daarvan worden weinig lijsten bijgehouden met ook de titels erbij.
    Als het wel een normale cd is, is hij bij zo goed als alle online shops te vinden. Zoek maar 's op deze, en je zult 'm zeker niet vinden.

maar neem nou maar van me aan dat dit geen officiële en legaal uitgebrachte cd is.
      zondag 18 september 2005 @ 23:56:43 #150
    33954 ElisaB
    pi_30713797
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:55 schreef Tokus het volgende:
    maar neem nou maar van me aan dat dit geen officiële en legaal uitgebrachte cd is.
    aangenomen
      zondag 18 september 2005 @ 23:58:28 #151
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30713853
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:55 schreef ElisaB het volgende:

kon het niet laten!

alles goed?
      maandag 19 september 2005 @ 00:06:29 #152
    33954 ElisaB
    pi_30714095
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef Adelante het volgende:
    alles goed?
    Alles toppie
      maandag 19 september 2005 @ 12:44:46 #153
    78780 deedeetee
    pi_30723386
    [GEZ] pikmin 2 kan dicht, ben inmiddels al voorzien
      maandag 19 september 2005 @ 12:45:50 #154
    33954 ElisaB
    pi_30723405
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 12:44 schreef deedeetee het volgende:
    [GEZ] pikmin 2 kan dicht, ben inmiddels al voorzien
    En hij is dicht
      maandag 19 september 2005 @ 12:51:56 #155
    78780 deedeetee
    pi_30723555
    Goh, is sta er van te kijken dat de modjes zo snel zijn hier in V&A
      maandag 19 september 2005 @ 12:52:34 #156
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_30723571
    quote:

[..]

, (ik ben namelijk wel blondT, ).
    Foto's.
    pi_30725923
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 12:52 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Foto's.
    [TK] Foto's van ElisaB

Vraagprijs ¤ 500,- en daar gaat verdomd weinig vanaf .
      maandag 19 september 2005 @ 14:28:14 #158
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30725993
    quote:

[..]

(ik ben namelijk wel blondT,
      maandag 19 september 2005 @ 14:28:37 #159
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30726008
      maandag 19 september 2005 @ 14:35:57 #160
    33954 ElisaB
    pi_30726206
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 14:25 schreef RATMEN het volgende:

[TK] Foto's van ElisaB

Vraagprijs ¤ 500,- en daar gaat verdomd weinig vanaf .
    Het is bieden vanaf en dat is per foto
      maandag 19 september 2005 @ 14:36:17 #161
    33954 ElisaB
    pi_30726214
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 12:51 schreef deedeetee het volgende:
    Soms zijn we razendsnel
      maandag 19 september 2005 @ 14:41:14 #162
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30726340
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 14:28 schreef Het_Biertje het volgende:
    [afbeelding]
    lief die rode wangetjes
      maandag 19 september 2005 @ 15:38:05 #163
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30727844
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 12:51 schreef deedeetee het volgende:
    geef ze niet teveel eer he .

Laten we niet vergeten dat ze hier zijn om ons dwars te zitten alles in goede banen te lijden leiden.

kuch.
      maandag 19 september 2005 @ 15:38:54 #164
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30727864
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 14:41 schreef Adelante het volgende:

[..]

lief die rode wangetjes
    pi_30729439
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:38 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat ze hier zijn om ons dwars te zitten alles in goede banen te lijden leiden.

kuch.
    En daarom ben je ook zo lief .
      maandag 19 september 2005 @ 16:48:01 #166
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30730218
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef RATMEN het volgende:

[..]

En daarom ben je ook zo lief .
    *middelvinger doet*

maandag 19 september 2005 @ 17:38:29 #167
    78780 deedeetee
    pi_30731649
    ow ja , goede banen leiden.....
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:38 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

kuch.
    ow ja, in goede banen leiden....... eehhhh zoals jou b.v

pi_30738181
    [TK] PSP + 3 Games & accesoires, Versie 1.50!!!

mag dicht! Was binnen een paar uur al verkocht
      maandag 19 september 2005 @ 21:11:39 #169
    33954 ElisaB
    pi_30738583
    En gesloten
      maandag 19 september 2005 @ 21:13:27 #170
    78780 deedeetee
    pi_30738655
    en alweer zo snel !!!
      maandag 19 september 2005 @ 21:15:18 #171
    33954 ElisaB
    pi_30738731
    pi_30738795
    senk joe voor het snelle dichtgooien
    pi_30741320
    [GEZ] Brommertje of Snordingetje
    mag dicht, inmiddels al voorzien
    pi_30745263
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 22:16 schreef mistermaniac het volgende:
    [GEZ] Brommertje of Snordingetje
    mag dicht, inmiddels al voorzien
    Done .
    pi_30748833
    [TK] Extern Bullet E56K Modem kan deze op slot, merci
    pi_30749117
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 08:09 schreef perezoso het volgende:
    [TK] Extern Bullet E56K Modem kan deze op slot, merci
    .
      dinsdag 20 september 2005 @ 08:59:05 #177
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30749386
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 17:38 schreef deedeetee het volgende:
    ow ja , goede banen leiden.....
    [..]

ow ja, in goede banen leiden....... eehhhh zoals jou b.v

nee, ik gebruik al prozac bier
      dinsdag 20 september 2005 @ 09:00:44 #178
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30749408
    en nu ik hier toch ben;

ga's ff aan het werk stelletje lijers $%^&*()

[TK]Matsonic moederbord + AMD TB1400 + 256MB Corsair + extra
      dinsdag 20 september 2005 @ 09:00:58 #179
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30749413
      dinsdag 20 september 2005 @ 11:51:07 #180
    33954 ElisaB
    pi_30753179
    Ik heb 'm gesloten lief biertjuh
    pi_30754071
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 11:51 schreef ElisaB het volgende:
    Ik heb 'm gesloten lief biertjuh
    Wat een schatje is het toch he .
      dinsdag 20 september 2005 @ 13:05:42 #182
    33954 ElisaB
    pi_30755138
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:25 schreef RATMEN het volgende:
    Wat een schatje is het toch he .
      dinsdag 20 september 2005 @ 13:37:20 #183
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30756090
      dinsdag 20 september 2005 @ 21:30:07 #184
    76340 3rno
    you can call me daddy
      dinsdag 20 september 2005 @ 21:43:45 #185
    33954 ElisaB
    pi_30771696
    done
    pi_30771785
    ik zou graag een paar kopers willen zien in dit topic:

[TK] opruiming! (kleding, spiegel grohe, klok)

danku
    Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
      dinsdag 20 september 2005 @ 23:09:32 #187
    8076 JeOma
    voor al uw recepten
    pi_30775360
    Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
      dinsdag 20 september 2005 @ 23:34:39 #188
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_30776505
    [TK] Xbox + 10 spellen + 2 controllers + DVD playback

"Bieden vanaf ¤300"

Kan daar "Richtprijs: ¤300" van gemaakt worden?
    Ten percent faster with a sturdier frame
      dinsdag 20 september 2005 @ 23:44:04 #189
    76340 3rno
    you can call me daddy
    pi_30776906
    [TK] veel Nintendo spul! (Gamecube & GBA & GBA SP) is een beetje een zooitje. Er is ondertussen een groot deel verkocht en er is het een en ander bijgekomen. Modjes een bezwaar als deze op slot gaat en ik een nieuwe post maak?
    pi_30781347
    pi_30781348
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 23:34 schreef TC03 het volgende:
    [TK] Xbox + 10 spellen + 2 controllers + DVD playback

"Bieden vanaf ¤300"

Kan daar "Richtprijs: ¤300" van gemaakt worden?
    Hebben we aangepast .
    pi_30781352
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 23:44 schreef 3rno het volgende:
    [TK] veel Nintendo spul! (Gamecube & GBA & GBA SP) is een beetje een zooitje. Er is ondertussen een groot deel verkocht en er is het een en ander bijgekomen. Modjes een bezwaar als deze op slot gaat en ik een nieuwe post maak?
    Lijkt mij een prima plan! Ik heb het oude topic gesloten voor je, maak idd maar gewoon een nieuwe aan. Lang leve de overzichtelijkheid .
    pi_30781365
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
    ik zou graag een paar kopers willen zien in dit topic:

[TK] opruiming! (kleding, spiegel grohe, klok)

danku
    Dat niet, wel heb ik je een gratis kickje gegeven .
      woensdag 21 september 2005 @ 11:12:59 #194
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_30785108
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 20:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

gemaild

mail me even (zie profiel) dan stuur ik je een kopie van mijn mail.
    quote:
    Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef ShaoliN het volgende:

Nog geen DVD.
    pi_30786209
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

[..]

Nog geen DVD.
    'Intern' mailtje verstuurd.
    ♥ K, N, R en F ♥
      woensdag 21 september 2005 @ 11:49:23 #196
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30786255
    quote:

Nog geen DVD.
    ik heb de lethal weapon box kopen?
      woensdag 21 september 2005 @ 11:51:07 #197
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_30786316
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 11:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik heb de lethal weapon box kopen?
    1 keer opgelicht worden is genoeg.
      woensdag 21 september 2005 @ 12:49:20 #198
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30788067
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

'Intern' mailtje verstuurd.
    sexcy
    pi_30788151
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 12:49 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

sexcy
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_30792502
    quote:

[..]

[..]

Nog geen DVD.
    Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
    ♥ K, N, R en F ♥
      woensdag 21 september 2005 @ 16:29:24 #201
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_30794585
    quote:
    Thanks dude. Dan ga ik even zijn adres achterhalen.
      woensdag 21 september 2005 @ 16:40:14 #202
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30794857
    need help?
      woensdag 21 september 2005 @ 16:44:25 #203
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_30794994
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef Adelante het volgende:
    need help?
    Dat is nooit weg natuurlijk.
      woensdag 21 september 2005 @ 16:51:05 #204
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30795242
    geen punt, zo'n ban stelt nl nix voor... nieuw accountje en de user voelt er verder niks van en DAT KAN NIET!

pi_30803331
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 20:58 schreef twentemeisje het volgende:
    [TK] Olieverfschilderij op doek - Kathelijne Hes mag op slot. Thanks!
    done
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_30812754
    [TK] Simlockvrije Samsung D500

gsm is verkocht... deze mag dicht Thnx
    pi_30814295
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 02:09 schreef o0pS het volgende:

gsm is verkocht... deze mag dicht Thnx
    Slotje staat .
    pi_30818402
    [GEZ] PSP

Zou de laatste reactie in dit topic kunnen worden verwijderd. Dat figuur heeft iets tegen mij ofzo...
    Topicvervuiling waar ik totaal niks aan heb!

Thnx!
      donderdag 22 september 2005 @ 11:52:43 #210
    33954 ElisaB
    pi_30819161
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 11:24 schreef Tuutje het volgende:
    [GEZ] PSP

Zou de laatste reactie in dit topic kunnen worden verwijderd. Dat figuur heeft iets tegen mij ofzo...
    Topicvervuiling waar ik totaal niks aan heb!

Thnx!
    Gezien en ik had het al weggehaald.
    pi_30833920
    kan iemand amd1600+ laptop in titel zetten? [TK] amd1600+ + brakke accu
    pi_30835474
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 19:44 schreef ARKON het volgende:
    kan iemand amd1600+ laptop in titel zetten? [TK] amd1600+ laptop + brakke accu
    Done
    ♥ K, N, R en F ♥
      donderdag 22 september 2005 @ 22:41:30 #213
    100642 S1nn3rz
    Provocato ergo sum
    pi_30840849
    Vaste mensen uit ONZ, dus de mensen die meer dan 50% daar posten, zouden een verbod moeten krijgen op het posten in V&A. Ik zie niets anders dan posts van die galbakken met: , FIPO , ik bied 2 euro (op een product van 50), en meer van dit soort rotzooi. Ik mag aannemen dat het verstieren op een dergelijke manier hard zal worden aangepakt.

Dank.
      donderdag 22 september 2005 @ 23:09:56 #214
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30841981
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef S1nn3rz het volgende:
    Vaste mensen uit ONZ, dus de mensen die meer dan 50% daar posten
    aha...
      donderdag 22 september 2005 @ 23:27:02 #215
    33954 ElisaB
    pi_30842670
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:41 schreef S1nn3rz het volgende:
    Vaste mensen uit ONZ, dus de mensen die meer dan 50% daar posten, zouden een verbod moeten krijgen op het posten in V&A.
    Dát vind ik pas onzin
      donderdag 22 september 2005 @ 23:27:19 #216
    100642 S1nn3rz
    Provocato ergo sum
    pi_30842681
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

aha...
    Tot zover de nuttige bijdrage van biermans
      donderdag 22 september 2005 @ 23:35:13 #217
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30842941
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:27 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

biermans
    quote:
    Dát vind ik pas onzin
      donderdag 22 september 2005 @ 23:37:18 #218
    100642 S1nn3rz
    Provocato ergo sum
    pi_30843013
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dát vind ik pas onzin
    Ah, je keurt gebagger dus goed in V&A. Daar gaat het dus om. Het forum glijdt steeds verder en verder naar de afgrond
      donderdag 22 september 2005 @ 23:46:17 #219
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30843345
    die posts gewoon verwijderen, note zetten en bij meer dan 3 ff user mailen en 'm aanspreken...

contructief hè'?
      donderdag 22 september 2005 @ 23:48:44 #220
    100642 S1nn3rz
    Provocato ergo sum
    pi_30843426
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:46 schreef Adelante het volgende:
    die posts gewoon verwijderen, note zetten en bij meer dan 3 ff user mailen en 'm aanspreken...

contructief hè'?
    Nou ik merk van dat beleid niet echt veel eigenlijk. het verstieren gaat lekker door.
      donderdag 22 september 2005 @ 23:49:31 #221
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30843455
    heb je er ook persoonlijk "last" van
      donderdag 22 september 2005 @ 23:52:41 #222
    100642 S1nn3rz
    Provocato ergo sum
    pi_30843564
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef Adelante het volgende:
    heb je er ook persoonlijk "last" van
    Ja. het willen doorlezen van een topic waar een product instaat waar ik mogelijk interesse in zou kunnen hebben is totaal naar de klote door debiele vragen, fipo troep en onzinnige biedingen. Het wordt onoverzichtelijk en het maak het niet aantrekkelijk om door die hele rotzooi heen te lezen.
      donderdag 22 september 2005 @ 23:54:37 #223
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30843627
    nou dan moet het beleid zeker worden aangepast!!!!!!
    pi_30843718
    En waarom hebben ze denk je dit topic uit de grond gestampt S1nn3rz?

als je een aantal baggeraars tegenkomt kun je dat het beste hier melden of een topicnote aanmaken. Ik kijk in veel topics, maar ik zie ook niet alles.
    ♥ K, N, R en F ♥
      vrijdag 23 september 2005 @ 07:34:57 #225
    33954 ElisaB
    pi_30848520
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef S1nn3rz het volgende:
    Ah, je keurt gebagger dus goed in V&A.
    Vanwaar deze misplaatste gevolgtrekking
    pi_30848617
    [TK] DVD's + Battlefield 2

Deze mag dicht. Is allemaal verkocht

Alvast bedankt!

[ Bericht 2% gewijzigd door Tuutje op 23-09-2005 07:54:52 (typo) ]
      vrijdag 23 september 2005 @ 07:59:21 #227
    33954 ElisaB
    pi_30848645
    gesloten
      vrijdag 23 september 2005 @ 09:12:29 #228
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30849547
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:54 schreef Adelante het volgende:
    nou dan moet het beleid zeker worden aangepast!!!!!!
    ja, ik lig er wakker van 's nachts
      vrijdag 23 september 2005 @ 10:59:10 #229
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30851997
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 09:12 schreef Het_Biertje het volgende:

ja, ik lig er wakker van 's nachts
    da's dan een gunstige bijkomstigheid, maar ik was de pi vergeten
      vrijdag 23 september 2005 @ 15:53:49 #230
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_30860384
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
    pi_30861899
    [TK] Panasonic X60 GSM met camera
    Was niet bedoeld als zijnde boos.
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
    pi_30869618
    [TK] Monitoren, Dreamcast, Nintendo DS, Thin clients
    Mag dicht, alles is verkocht! Toppie!
      vrijdag 23 september 2005 @ 21:58:34 #233
    33954 ElisaB
    pi_30871323
    En gesloten
      vrijdag 23 september 2005 @ 21:59:41 #234
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30871358
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 10:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

da's dan een gunstige bijkomstigheid, maar ik was de pi vergeten
    lul.
      vrijdag 23 september 2005 @ 22:17:49 #235
    100642 S1nn3rz
    Provocato ergo sum
    pi_30872045
    Na het posten van een verzoek in een topic tot sluiting (mijn eigen topic) en een TR zie ik nog weinig verandering. dit terwijl de mods hier wel vrolijk de clown uithangen.
    Heeft het plaatsen van een TR nog wel nut als men toch de tijd niet neemt om er even te kijken?
      vrijdag 23 september 2005 @ 22:19:12 #236
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30872093
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
    Na het posten van een verzoek in een topic tot sluiting (mijn eigen topic) en een TR zie ik nog weinig verandering. dit terwijl de mods hier wel vrolijk de clown uithangen.
    Heeft het plaatsen van een TR nog wel nut als men toch de tijd niet neemt om er even te kijken?
    ligt aan de user.
      vrijdag 23 september 2005 @ 22:22:04 #237
    100642 S1nn3rz
    Provocato ergo sum
    pi_30872205
    -

[ Bericht 99% gewijzigd door Sc0rPi0n op 23-09-2005 22:29:48 (flame in da pan) ]
    pi_30872231
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 22:17 schreef S1nn3rz het volgende:
    Ik kom net online hoor ...
    Maar goed je topic is nu dicht.
    ♥ K, N, R en F ♥
      vrijdag 23 september 2005 @ 22:24:37 #239
    100642 S1nn3rz
    Provocato ergo sum
    pi_30872285
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik kom net online hoor ...
    Maar goed je topic is nu dicht.
    Dank je wel
    Ik dacht dat er altijd een mod online was van V&A
    Elk een 8 uurs dienstje maakt de dag weer rond
    pi_30872319
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Dank je wel
    Ik dacht dat er altijd een mod online was van V&A
    Elk een 8 uurs dienstje maakt de dag weer rond
    We hebben ook een privé leven hoor (ja echt )
    ♥ K, N, R en F ♥
      vrijdag 23 september 2005 @ 22:27:28 #241
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30872377
    -

[ Bericht 50% gewijzigd door Sc0rPi0n op 23-09-2005 22:30:05 (flame in da pan) ]
    pi_30872444
    Bier en S1n gaan we weer normaal doen. Ga anders elkaar maar via MSN of ICQ lastigvallen, maar doe dat dus niet hier.
    ♥ K, N, R en F ♥
      vrijdag 23 september 2005 @ 22:41:48 #243
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30872889
    van 10 tot 11... [GEZ]bijbaantje

en nu er drie mods zijn is een 8-uura ploegendienst best wel een puik plan sinnerz!!! jij mag dan alleen posten en vragen stellen in de 8 uur van ratmen natuurlijk
      vrijdag 23 september 2005 @ 22:46:20 #244
    100642 S1nn3rz
    Provocato ergo sum
    pi_30873037
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef Adelante het volgende:
    van 10 tot 11... [GEZ]bijbaantje

en nu er drie mods zijn is een 8-uura ploegendienst best wel een puik plan sinnerz!!! jij mag dan alleen posten en vragen stellen in de 8 uur van ratmen natuurlijk
    Waarom ratmen? Omdat ie er nooit is cker
    Ik weet zeker dat als jij nu nog mod was geweest dat jij mijn plannen dusdanig zou waarderen dat ik je duo mod zou zijn geweest
      vrijdag 23 september 2005 @ 23:42:14 #245
    33954 ElisaB
    pi_30874710
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef S1nn3rz het volgende:
    Ik weet zeker dat als jij nu nog mod was geweest dat jij mijn plannen dusdanig zou waarderen dat ik je duo mod zou zijn geweest

Ja, vast en zeker
    pi_30874845
    Het vriendelijke verzoek van TS om hier een bezem door te halen, hij weet niet hoe je zoiets meldt.

[TK] Laptop P III 750 Mhz
    Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
    pi_30874923
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef Arnold_fan het volgende:
    Het vriendelijke verzoek van TS om hier een bezem door te halen, hij weet niet hoe je zoiets meldt.

[TK] Laptop P III 750 Mhz
    Gewoon zo En hij is weer schoon

-edit- En ElisaB was te laat
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_30874957
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 23:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik weet het , daarom melde ik het maar even
    Namens TS bedankt
    pi_30874987
    Lol, 2 moderators zelfs
      zaterdag 24 september 2005 @ 00:05:25 #250
    33954 ElisaB
    pi_30875358
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 23:49 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

-edit- En ElisaB was te laat
    ElisaB heeft er nog een klantvriendelijk tekstje bij getypt, maar was er eerder dan jij
      zaterdag 24 september 2005 @ 00:46:55 #251
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_30876406
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
      zaterdag 24 september 2005 @ 00:59:20 #252
    33954 ElisaB
    pi_30876678
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 00:46 schreef Prowl het volgende:
    [TK] Scooter Kymco DJ Yes Y50

Gaat ie nog dicht
    Uiteindelijk wel hoor
    pi_30876753
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef Skv het volgende:
    [TK] Panasonic X60 GSM met camera
    Was niet bedoeld als zijnde boos.
    Ik heb zo ook niet opgevat .
    pi_30876767
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 22:46 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Ik ben er inderdaad nooit . Wanneer komt Adelante nou terug .
    pi_30894474
    [TK] Grundig 55cm kleurentv met teletekst
    Mijn laatste topic mag ook dicht
    pi_30895124
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 19:04 schreef Gajescheren het volgende:
    [TK] Grundig 55cm kleurentv met teletekst
    Mijn laatste topic mag ook dicht
    Gedaan .
    pi_30895332

deze heb ik gekocht, en hij zou hem vrijdag op de post doen zodat ik hem vandaag (zaterdag) binnen zou krijgen. (want het geld had ik al overgemaakt).

Vandaag niks binnengekregen, dus ik wou hem een mailtje sturen.
    alleen nu krijg ik alle mailtjes terug.

1
    2
    3
    Dit bericht is afkomstig van de mail-server.

U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd

Ik wacht af...
      zaterdag 24 september 2005 @ 19:40:15 #258
    33954 ElisaB
    pi_30895439
    Waarom nu al hier posten dan?
    pi_30895465
    mischien dat hij hier kan replyen? het topic is al op slot en de mailtjes kunnen krijg ik terug..
    dus?
      zaterdag 24 september 2005 @ 19:43:56 #260
    33954 ElisaB
    pi_30895549
    Op zo'n fiets. Het mag wel of zo, daar niet van. Maar dit is het feedbacktopic, dus is het wel een beetje een vreemde plek ervoor. Ik verwacht eigenlijk niet dat users hier naar dit soort dingen kijken. Magoe; wie weet.
    pi_30895628
    jep waar moet ik het anders posten? of zou je het d500 topic weer open kunnen gooien?
      zaterdag 24 september 2005 @ 20:02:42 #262
    33954 ElisaB
    pi_30896085
    Heb ik gedaan; werkt wellicht beter.

Succes
      zaterdag 24 september 2005 @ 21:02:27 #263
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_30897967
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 20:02 schreef ElisaB het volgende:
    Heb ik gedaan; werkt wellicht beter.

Succes
    Hey Elisabeeb, die Morpheus and a little bit kan weer unbanned worden hoor. Hij heeft de dvd opgestuurd.
      zaterdag 24 september 2005 @ 21:09:22 #264
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30898243
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Hey Elisabeeb,
    beeb? hoe weet jij dat?

heb jij soms de ElisaB foto sessie?
    pi_30898751
    Heb je ElisaB.zip nog niet dan?
    pi_30899155
    Betaling kan via mij verlopen a ¤500,-

De Zip wordt je dan doorgemaild .
      zaterdag 24 september 2005 @ 22:42:10 #267
    33954 ElisaB
    pi_30901545
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef ShaoliN het volgende:
    Hey Elisabeeb, die Morpheus and a little bit kan weer unbanned worden hoor. Hij heeft de dvd opgestuurd.
    Heeft ie een ban dan? Goh...

Ik zal in elk geval ff mailen
      zaterdag 24 september 2005 @ 22:43:25 #268
    33954 ElisaB
    pi_30901578
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 21:35 schreef RATMEN het volgende:
    Betaling kan via mij verlopen a ¤500,-

De Zip wordt je dan doorgemaild .
    Sowee, die is sterk in prijs gedaald
      zaterdag 24 september 2005 @ 22:47:01 #269
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30901703
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

beeb? hoe weet jij dat?

heb jij soms de ElisaB foto sessie?
    ja hoho, ik wil eerst een teaser in m'n hotmail hebben.
      zaterdag 24 september 2005 @ 22:59:13 #270
    33954 ElisaB
    pi_30902070
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 22:47 schreef Het_Biertje het volgende:
    ja hoho, ik wil eerst een teaser in m'n hotmail hebben.
    Jezelf quoten is zo 2004
    pi_30902702
    Misschien deze TT veranderen?

[TK] mobiele telefoon met 15 euro beltegoed

-edit- excusses, al gedaan door Ratmen
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef RATMEN het volgende:
    TT aangepast.
    -nog een edit - Niet gedaan door Ratmen, ik zie nog steeds [TK] mobiele telefoon met 15 euro beltegoed boven staan
      zaterdag 24 september 2005 @ 23:28:16 #272
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30902797
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 22:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jezelf quoten is zo 2004
    alsof foto's in zipjes nieuw is
    pi_30902881
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 23:28 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

Je bent in de war met een MOD uit PUB
    pi_30902927
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 23:24 schreef Arnold_fan het volgende:
    Misschien deze TT veranderen?

[TK] Simkaart met 15 euro beltegoed

-edit- excusses, al gedaan door Ratmen
    [..]

-nog een edit - Niet gedaan door Ratmen, ik zie nog steeds [TK] mobiele telefoon met 15 euro beltegoed boven staan
    Nu hoop ik op de juiste wijze aangepast .
      zaterdag 24 september 2005 @ 23:34:43 #275
    33954 ElisaB
    pi_30902973
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 23:28 schreef Het_Biertje het volgende:
    De laatste zip is van eergisteren. Dat is in elk geval geen 2004
      zaterdag 24 september 2005 @ 23:35:16 #276
    33954 ElisaB
    pi_30902994
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef RATMEN het volgende:
    Let eens een beetje op joh
    pi_30903005
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Zo is het goed, dom van TS om het niet even hier te melden

We blijven bezig met het wijzigen van topics is het niet?
      zaterdag 24 september 2005 @ 23:37:54 #278
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30903083
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 23:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

De laatste zip is van eergisteren. Dat is in elk geval geen 2004
    *mail tjekt*

zaterdag 24 september 2005 @ 23:39:41 #279
    33954 ElisaB
    pi_30903129
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 23:37 schreef Het_Biertje het volgende:
    *mail tjekt*
    Zeker niet ontvangen he
      zaterdag 24 september 2005 @ 23:48:28 #280
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30903374
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 23:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zeker niet ontvangen he
    schiet eens op dan
    pi_30903572
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Let eens een beetje op joh
    Sorry mevrouw .
      zondag 25 september 2005 @ 00:00:52 #282
    33954 ElisaB
    pi_30903698
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 23:55 schreef RATMEN het volgende:
    Sorry mevrouw .

zondag 25 september 2005 @ 11:03:22 #283
    76340 3rno
    you can call me daddy
      zondag 25 september 2005 @ 12:24:39 #284
    33954 ElisaB
    pi_30912187
    quote:
    d
    o
    n
    e
      zondag 25 september 2005 @ 15:21:58 #286
    33954 ElisaB
    pi_30916772
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 15:12 schreef pascalheister het volgende:
    [TK] Leadtek GeForce 6600 GT TDH 128MB DDR3 (PCI-e, DVI)
    verkocht, mag op slot
    Dan is ie bij deze dicht
      zondag 25 september 2005 @ 16:57:51 #287
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30919775
    nvm zelf gefixt
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_30927805
    Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
    pi_30928293
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 21:44 schreef FilmFanaat het volgende:
    [TK] Star Trek: The Next Generation seizoen 1 t/m 7
    Gaarne op slot, is verkocht.
    Er hangt een slot op .
      zondag 25 september 2005 @ 23:26:12 #290
    100642 S1nn3rz
    Provocato ergo sum
    pi_30931196
    Wat een tering zooi hierzo.
    Nou ja gelukkig bijna weer 300 posts hier, dus de hoop is wederom gevestigd op een nieuw deel.
      zondag 25 september 2005 @ 23:28:33 #291
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30931281
    laten we 'm even volposten dan vanavond, ik heb er alle vertrouwen in
    pi_30931486
    Deze kan nog even mee hoor
    ♥ K, N, R en F ♥
      zondag 25 september 2005 @ 23:36:46 #293
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_30931559
    8 postjes nog, maar hij loopt aardig idd!

pi_30931602
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef Adelante het volgende:
    8 postjes nog, maar hij loopt aardig idd!

-1
    shit nu doe ik er zelf ook aan mee
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_30935838
    Ja nee, lekker, gaan we 'em zo vol maken .
      maandag 26 september 2005 @ 08:51:50 #296
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30936265
    *test*
      maandag 26 september 2005 @ 08:52:04 #297
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30936269
    ja! het topic werkt nog
    pi_30937097
    Je moet er ook nog 3. Maar doe maar niet, want dan is het ongeoorloofd post opkrikken .
    pi_30937660
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 08:52 schreef Het_Biertje het volgende:
    ja! het topic werkt nog
    ja
    pi_30937683
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 23:28 schreef Adelante het volgende:
    laten we 'm even volposten dan vanavond, ik heb er alle vertrouwen in
    Goed, gisteravond dus helaas niet gelukt...

Wat voor leuke titel zullen de mods dit keer bedenken? Doe maar iets leuks, zodat we kunnen lachen elke keer als we kijken.
      maandag 26 september 2005 @ 10:18:16 #301
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_30937725
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 10:14 schreef tazmanian het volgende:

[..]

ja
    klappen hebben ofzo
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: