Da's snelquote:Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Medion 128Mb CF Kaart
sold.
Ja, ik ook!!quote:Op donderdag 1 september 2005 15:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is dicht. En nu knutselen maar; ik zit nog steeds met spanning af te wachten of het gaat lukken
Niet booten alsin geen beeld krijgen?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, ik ook!!
De piepjes ben ik van af, maar booten lukt nog niet. Ik heb even pauze genomen.Vanavond maar weer verder......
Ik laat het je weten zoals beloofd.![]()
Maar goed, da's best wel off-topic hiero. Ik mail je wel als het gelukt is (of niet).
En thanks voor het sluiten.![]()
Is dichtquote:Op donderdag 1 september 2005 17:43 schreef Echo99 het volgende:
Mag dit topic op slot. Artikel is verkocht. Alvast bedankt.![]()
Donequote:Op vrijdag 2 september 2005 16:37 schreef Tuutje het volgende:
[TK] XBOX - spellen
Ola,
Zou dit veranderd kunnen worden in "XBOX spellen"? De xbox is naar een nieuwe eigenaar! Net zo duidelijk voor eventuele potentiele kopers.
Ik zie 'm netquote:Op zondag 4 september 2005 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
Ik had een TR ingedient over mijn topic. of de naam gewijzigd kon worden en eventueel de 1e post?
![]()
done.quote:Op maandag 5 september 2005 15:13 schreef Ori het volgende:
[TK] GBA Movie Player v2 voor GBA(SP) en DS
kan dicht
En ook dichtquote:Op maandag 5 september 2005 20:24 schreef Ori het volgende:
Dank. En ook [TK] SanDisk Compact Flash I Card, 1GB is verkocht na mailtje van gebruiker en kan dicht
ElisaB heeft hem al dichtgegooidquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:45 schreef akkom het volgende:
[TK] 50 DVD'S
dit topic mag dicht aub, alles is verkocht![]()
... en was er nog niet toe gekomen dat te melden, want toen ging de telefoonquote:
Dan zeg je maar tegen je lover dat je eerst nog even moet Fok!-kenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
... en was er nog niet toe gekomen dat te melden, want toen ging de telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |