Utrecht is wel een beetje ver bij mij vandaan. Mocht ik er binnenkort komen, dan laat ik het je weten!quote:Op zondag 4 september 2005 21:35 schreef Freeling het volgende:
Zit er een kans in dat je hem in Utrecht kunt bezorgen?
Nou, ik woon in de buurt, dus ik kan hem zo komen brengen. Opmeer zou het mooiste zijn. Dat ligt het meest dichtbij.quote:Op maandag 12 september 2005 09:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Kom je wel eens in de omgeving Opmeer - Hoorn?
Gemaild!quote:Op maandag 12 september 2005 15:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
Mail me even op pfhx at hotmail puntje com
Komend weekend ben ik helaas niet in de buurt van a'dam. En ik heb eigenlijk ook geen tijd om er heen te rijden, sorry!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef Dulk het volgende:
ik heb wel interesse en ben komend weekend in amsterdam zou er iets te regelen zijn ?
Mwoh, uurtje ongeveer? als het rustig is that is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:23 schreef Dulk het volgende:
hoe ver is het rijden vanaf amsterdam anders kom ik hem wel halen ?
Okay! prima.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:54 schreef Dulk het volgende:
uurtje nog pfff, dat moet ik ff met me vriendin overleggen ik laat het morgen wel weten
Is gezellig hier hoor in NHquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:45 schreef Dulk het volgende:
is opzich wel best eigenlijk beetje rondtoeren in nh dan maar gelijkkan ik ergens een mail heensturen ?
Superquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef Dulk het volgende:
en alles is gelukt, was hier iets voor half 7 weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |