Als dat gewoon met Nederlandse postzegels kan dan vind ik het wel ok. Dan gooi ik er 3 zegels van 0.39 cent op. Volgens de site van tpg post duurt verzenden tussen de 4 en 6 dagen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:55 schreef QM84 het volgende:
Ooh...nou ja bieden staat vrijquote:Op donderdag 8 september 2005 10:13 schreef SCaRaB het volgende:
de beide matrixxen liggen bij verschillend winkels voor 6 euro te koop hoor
Bedankt voor het aanbod maar nee. Liefst verkoopquote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef nexhil het volgende:
ik heb WoW, ruilen tegen BF2?
Ik neem aan van wel. En anders krijg je mijn key/inlognaam/password/weet ik veel. Die kun je neem ik aan wel veranderen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:33 schreef Jasperr het volgende:
Kan je met BF2 gewoon online gamen ? Dus dat ik nie krijg dat de key al in gebruik is ofzo?
Ik heb hem nog geen maand geleden voor 55 gekocht. Je moet toch wel met iets beters komenquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:11 schreef Coolgoza het volgende:
20 euro geboden voor BF2 (incl. verzenden)
Die kun je dus niet veranderen. Je zit aan zijn naam vast.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:38 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. En anders krijg je mijn key/inlognaam/password/weet ik veel. Die kun je neem ik aan wel veranderen.
Ik heb ff gekeken. Je kunt gewoon een nieuwe account met je eigen (nickname) aanmaken. Password van de huidige account kan je ook wijzigen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:48 schreef Spiller het volgende:
[..]
Die kun je dus niet veranderen. Je zit aan zijn naam vast.
Dat klopt, maar jouw naam is niet te veranderen. Dat bedoel ik alleen te zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken. Je kunt gewoon een nieuwe account met je eigen (nickname) aanmaken. Password van de huidige account kan je ook wijzigen.
Geen probleem dus
Dat wil je ook niet denk...m'n rank is het laagste van het laagste.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:04 schreef Spiller het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jouw naam is niet te veranderen. Dat bedoel ik alleen te zeggen![]()
Dan heb jij em te duur gekochtquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef Tuutje het volgende:
Ik heb hem nog geen maand geleden voor 55 gekocht. Je moet toch wel met iets beters komen![]()
Hmm...gaat snel. Nou ja dan is het maar afwachten wat je krijgt.quote:Op maandag 12 september 2005 18:58 schreef Coolgoza het volgende:
[..]
Dan heb jij em te duur gekocht
Via elcheapo voor 39 euro te koop. (incl. verzenden) en dat ongebruikt en de DVD versie.
Godsamme stel uitzuigers...quote:Op maandag 12 september 2005 20:28 schreef Ratt het volgende:
25euri voor BF2, keb em al maar ben iemand nog een verjaardagscadeautje schuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |