Betrouwbaarstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:06 schreef Sai het volgende:
Meest Betrouwbare
Ondersteun ik met liefdequote:Blowup
Who's Afraid of Virginia Woolf?
Me2 en ik doe Cul-de-Sac er nog bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:23 schreef California het volgende:
[..]
Betrouwbaarste.
[..]
Ondersteun ik met liefde [afbeelding].
Kijk, sommige nominaties kan ik gewoon aan Kamagurka overlaten.quote:
Ondersteun ik...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:43 schreef Sokolsky het volgende:
El Dorado (1966)
Dikke ondersteun, fuck wat een toffe film!quote:Tanin no kao (The Face of Another)
Zekerquote:Op donderdag 1 september 2005 03:25 schreef Sai het volgende:
[..]
Dikke ondersteun, fuck wat een toffe film!.
Hij is heel... 'anders'.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef Gorro het volgende:
[..]
Zeker
Vandaag Fighting Elegy maar eens kijken. Als het al in de buurt komt van Branded to Kill verheug ik me er al op
En STEUN!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:27 schreef BJB het volgende:
Tokyo Drifter
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:33 schreef Sai het volgende:
Vrijdagavond begint de eerste ronde, denk ik, dan heb ik nog net tijd om How To Steal a Million en The Face of Another te kijken..
Ik denk dat die van mij (voor 1950) wel korter was. En die van NRH vast ook, daar moest je flink F5-en om geen ronde te missenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
deze nominatieronde gaat bijna de geschiedenis in als de kortste ooit
Vind ik ook (al had ik in dit geval weinig toe te voegen).quote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Gorro het volgende:
Jammer dat het geduld zo langzamerhand op begint te raken bij het starten van nieuwe tournaments en vooral bij de nominatierondes![]()
Wat bedoel je nu met dat eerste deel? Dat er teveel tournaments worden gestart?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Gorro het volgende:
Jammer dat het geduld zo langzamerhand op begint te raken bij het starten van nieuwe tournaments en vooral bij de nominatierondes![]()
Ja, in principe wel. Op dit moment lopen er 4 jaartal tournaments. Daarvan zijn er twee in de eindfase. Waarom kan er dan niet gewacht worden totdat die twee afgelopen zijn? Waarom moet alles zo gehaast?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat er teveel tournaments worden gestart?
Ik vrees dat verder gewoon niemand ze gezien had. Maar ik zal ze onthouden hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:27 schreef kamagurka het volgende:
Hmm, mijn aanprijzingen van de vorige pagina hebben dus geen reet geholpen
Zijn we het hier met elkaar eens? Of ben jij toch meer van Clint?quote:Ach, zolang de beste film er maar tussenstaat
Blijkbaar niet, want ik ben meer van Clintquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:00 schreef Sokolsky het volgende:
Zijn we het hier met elkaar eens? Of ben jij toch meer van Clint?
Goede winnaar zou dat zijn, hè?quote:Op zondag 4 september 2005 22:23 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, het lijkt erop dat mijn missie "Schop die ezel het tournament uit" een ronde moet wachten
Virginia Woolf is velen malen beter dan the graduate,... maar ook moeilijk te vergelijken eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:02 schreef Eluc het volgende:
Als Virginia Woolf net zo goed is als The Graduate, dan stem ik daarop. Anders op Persona. Maar dat laat ik aan jullie
En niet zo'n klein beetje!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |