quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:33 schreef Sai het volgende:
Vrijdagavond begint de eerste ronde, denk ik, dan heb ik nog net tijd om How To Steal a Million en The Face of Another te kijken..
Ik denk dat die van mij (voor 1950) wel korter was. En die van NRH vast ook, daar moest je flink F5-en om geen ronde te missenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
deze nominatieronde gaat bijna de geschiedenis in als de kortste ooit
Vind ik ook (al had ik in dit geval weinig toe te voegen).quote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Gorro het volgende:
Jammer dat het geduld zo langzamerhand op begint te raken bij het starten van nieuwe tournaments en vooral bij de nominatierondes![]()
Wat bedoel je nu met dat eerste deel? Dat er teveel tournaments worden gestart?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Gorro het volgende:
Jammer dat het geduld zo langzamerhand op begint te raken bij het starten van nieuwe tournaments en vooral bij de nominatierondes![]()
Ja, in principe wel. Op dit moment lopen er 4 jaartal tournaments. Daarvan zijn er twee in de eindfase. Waarom kan er dan niet gewacht worden totdat die twee afgelopen zijn? Waarom moet alles zo gehaast?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dat er teveel tournaments worden gestart?
Ik vrees dat verder gewoon niemand ze gezien had. Maar ik zal ze onthouden hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:27 schreef kamagurka het volgende:
Hmm, mijn aanprijzingen van de vorige pagina hebben dus geen reet geholpen
Zijn we het hier met elkaar eens? Of ben jij toch meer van Clint?quote:Ach, zolang de beste film er maar tussenstaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |