Zagreb, vorig seizoen. Maar dat was met het vliegtuig. En Zagreb is een wereldstad, echt heel gaaf. Ostrava zal wel iets anders zijn verwacht ik.quote:Op maandag 5 september 2005 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt me een avontuur zeg, ben je wel vaker naar dat soort landen geweest voor een match?
Jammer dat Arsenal pas een maandje later in Praag speelt anders hadden we kunnen carpoolenquote:Op maandag 5 september 2005 11:39 schreef MaxPower het volgende:
Ik hoop het. 16 uur met 9 man in een busje is niet altijd een pretje natuurlijk.En na Praag schijnen de wegen ook niet altijd even goed te zijn. We zien wel. Maar ik ben er iig bij.
![]()
Haha dat was best leuk geweest, op woensdag (dinsdag?) Praag - Arsenal ff meepakken.quote:Op maandag 5 september 2005 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jammer dat Arsenal pas een maandje later in Praag speelt anders hadden we kunnen carpoolen
Dinsdag 18/10,effe op en neer,ik geloof iets van 950 km vanuit Den Bosch naar Praag,goed te doen dusquote:Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Haha dat was best leuk geweest, op woensdag (dinsdag?) Praag - Arsenal ff meepakken.![]()
Nou ja, die wedstrijd kunnen jullie waarschijnlijk beter volgen dan ik, maar een reisverslagje krijgen jullie die zaterdag/zondag eropvolgend wel hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:39 schreef methodmich het volgende:
Schrijf je een wedstrijdverslagje voor ons Max?
0-0 nogquote:Op donderdag 15 september 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Hoeveel staat het?
zal wel lang zo blijven denk ikquote:
dat vermoed ik ook jahquote:Op donderdag 15 september 2005 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zal wel lang zo blijven denk ik.
Jezus, wat ben jij sneu, klein kindquote:
Ik had verwacht dat ook AZ makkelijk mee zou kunnen.... maar ik heb er nog een beetje hoop ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Ludacriss het volgende:Het Nederlandse voetbal is blijkbaar van een nog slechter niveau dan ik eerst dacht... alleen Psv en Ajax kunnen dit jaar redelijk mee komen
Leg uitquote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Ludacriss het volgende:Het Nederlandse voetbal is blijkbaar van een nog slechter niveau dan ik eerst dacht... alleen Psv en Ajax kunnen dit jaar redelijk mee komen
Zet het 1-1 van Ajax naast de 5-3 verliezen van Az en denk erbij dat de een CL speelt en de ander Uefa en zie het verschil. Al heb ik liever dat Az door gaat natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 21:49 schreef okee6 het volgende:
[..]
Leg uit
eerst Brřndby en dan Praag, dat zijn bepaald geen topclubs
Kul. AZ wist niet wat te verwachten, had alleen wat DVD's van deze tegenstander en wordt met misfortuin weggebluft. Waar het eigen circulatievoetbal onspeelbaar was, weet het door driemaal te scoren nog wel de kansen in eigen hand te houden. Dus zeker een voldoende prestatie gezien de omstandigheden.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zet het 1-1 van Ajax naast de 5-3 verliezen van Az en denk erbij dat de een CL speelt en de ander Uefa en zie het verschil. Al heb ik liever dat Az door gaat natuurlijk![]()
Dat is toch bijna altijd zo. Het zijn de enige 2 grote ploegen die Nederland heeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Ludacriss het volgende:Het Nederlandse voetbal is blijkbaar van een nog slechter niveau dan ik eerst dacht... alleen Psv en Ajax kunnen dit jaar redelijk mee komen
Dat is niet het enige, de wedstrijd is sowieso irritant. Daarbij commentaar geven is ook niet het makkelijkste.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef F1Bas het volgende:
Ben ik de enige hier die deze commentator zo vervelend vind?
Die is hilarisch.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef F1Bas het volgende:
Ben ik de enige hier die deze commentator zo vervelend vind?
Ja ik ook maar er zit zo verdomde weinig overtuiging in. Dit gaan ze thuis ook niet meer goedmaken. Het middenveld is echt brak zonder Radomski en dan heb je aan Huntelaar ineens ook niet zoveel meer. Ik hoop dat Verbeek op tijd ingrijpt voordat alles al weer verloren is. Geef dan de jongeren maar een kans. Prager zou het stukken beter doen dan Bosvelt in deze vorm. Die loopt alleen maar in de weg, hoe sympathiek ik hem ook vind. En Bruggink mag ook wel naar RBC.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
Jammer voor je hoor SCH, ik had ze meer gegund vandaag..
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef tong80 het volgende:
Niet zo negatief man, er zijn grotere wonderen gebeurd in dat kleine kut-dorp.
Hansson is altijd betrouwbaar. Waterman blijft wel hoor, is niks beter of slechter dan de meeste keepers of Vandenbussche.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Bosvelt moest het altijd hebben van z'n inzet, hij joeg de boel op. Nu kan hij het niet meer belopen en heb je weinig meer aan hem. Breuer komt op het middenveld al helemaal tekort en ik vraag me af hoelang Verbeek Waterman nog laat staan, hij straalt allesbehalve zekerheid uit. Bruggink is de Bruggink allang niet meer, ook iets zorgwekkends.
Verdorie, ik weet zo niet iemand op te noemen die me in positieve zin opviel, Hansson misschien.
Bosvelt en Bruggink vind ik meer van het kaliber rollator-mod hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn op Hansson na allemaal van die jongetjes, daar kom je in Europa niet verder mee.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef Suijk het volgende:
Dat bloedend hoofd van Hansson was wel stoer. Ik denk trouwens dat het thuis nog wel te doen is. 2-0 winnen en in de verlenging weer scoren.
nou, nu zullen ze vast gaan winnen de volgende keer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:13 schreef SCH het volgende:
Max Power sms-ed dat hi de spelers zwaar heeft uigescholden.
PSV werd in de tweede helft ook overlopen, als je het op deze manier wilt gaan bekijken. Europees telt alleen het resultaat.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kul. AZ wist niet wat te verwachten, had alleen wat DVD's van deze tegenstander en wordt met misfortuin weggebluft. Waar het eigen circulatievoetbal onspeelbaar was, weet het door driemaal te scoren nog wel de kansen in eigen hand te houden. Dus zeker een voldoende prestatie gezien de omstandigheden.
Ajax daarentegen zwijnt in Kopenhagen en vergeet tegen een vervallen Sparta Praag de kansen dermate niet te benutten dat eenieder al op een nederlaag rekende. Enkel Babel en Sneijder schieten (op z'n zondags) raak, waardoor Ajax nog leeft. Bij Heerenveen zou Yildirim dat vanavond dus moeten doen, alleen moeten de Friezen zich daarnaast nog beroepen op mensen als Waterman en Drost. Dat maakt het (hulpeloze) verschil met de Amsterdammers.
Kortom eerder AZ verdient de plaats naast PSV, alhoewel de Eindhovenaren ook pas een wedstrijd ver zijn. Nederland slaat al met al een lamlendig figuur. Kijk alleen al eens naar hoeveel van de (betaalde) spelers een bal direct door weten te spelen in plaats van eindeloos de bal te draaien voor de juiste opening. De tegenstanders, ook geen wereldwonders, doen dat veel minder.
Huh heb ik je ge-smst? We hebben de spelers overigens niet uitgescholden, daar waren we te laf voor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:13 schreef SCH het volgende:
Max Power sms-ed dat hi de spelers zwaar heeft uigescholden.
Na een begrafenis gelijk iemand ernaast zetten de volgende wedstrijd kun je gewoon niet maken.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:10 schreef Kriebbel het volgende:
En toch kiest ie weer voor waterman he![]()
Leek me na afgelopen vrijdag wel duidelijk hoe het publiek over brian denkt...
Tja, het is wel topsport. Als Brian bewijst dat hij op dit moment beter is (en dat heeft ie tegen NEC bewezen) moet hij er gewoon in staan, ondanks dat het eventuele tere zieltje van Boy dat niet aankan. Het gaat wel om de volgende ronde van de UEFA Cup...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na een begrafenis gelijk iemand ernaast zetten de volgende wedstrijd kun je gewoon niet maken.
In eigen doel?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef mordradead het volgende:
Beetje vertrouwen in Boy, vandaag scoort hij een hattrick
Ik denk dat 90 % van het stadion wil zien dat brian er staat, en toch is verbeek zo eigenwijs om boy er weer in te zetten. niets ten nadele van boy, maar brian is wat aggressiever, en ik denk dat we dat vanavond wel nodig zullen hebben...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na een begrafenis gelijk iemand ernaast zetten de volgende wedstrijd kun je gewoon niet maken.
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:43 schreef mordradead het volgende:
Beetje vertrouwen in Boy, vandaag scoort hij een hattrick
rood of gewisseld?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Samaras al na een kwartier van het veld overigens
Dat is minder, maar het gaat wel de goede kant op, wie scoorde de 2-0 ?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Samaras al na een kwartier van het veld overigens
gewisseld voor Nilssonquote:
Dat is nog wel voorbarig, maar het gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:12 schreef DeTolk het volgende:
Heerenveen ook door straks. Toch nog een goede avond
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
SC Heerenveen (Hol) [2 - 0] Ostrava
2' [1 - 0] K.J. Huntelaar Samaras (ten koste van een blessure)
44' [2 - 0] L. Nilsson
Nee, Jansen is een leuke naam. Boerquote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef erik.jansen101 het volgende:
Loopt daar bij die club ook weer zo'n Griek met zo'n achterlijke naam
Daar is iequote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom op nu de 3-0 !
Rot op uit NL danquote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, Jansen is een leuke naam. Boer.
14.gifquote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom op nu de 3-0 !
Dan ben je niet de enige.. ik had er ook niet echt veel vertrouwen meer inquote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef endr0me het volgende:
netjes hoor heerenveen, ik had ze al weggestreept uit het tournooi!
Niet als buitenlander die hier mag verblijven neequote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja want in NL mag je geen kritiek hebben op hollandse namen
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:36 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Niet als buitenlander die hier mag verblijven neeMoet je eens kijken wat ze met mij in Griekenland zouden doen als ik daar ging wonen om daar commentaar te leveren.
En nu weer over de wedstrijd graag...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:36 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Niet als buitenlander die hier mag verblijven neeMoet je eens kijken wat ze met mij in Griekenland zouden doen als ik daar ging wonen om daar commentaar te leveren.
Ik zeg doe je bestquote:Op donderdag 29 september 2005 22:42 schreef Neoktheone het volgende:
Ik zap de hele tijd weg naar Talpa, omdat ik benieuwd ben naar Oranje -17 en als ik terug zap is er weer gescoord. Ga dit de hele avond volhouden. Wordt het nog wel 10-0
Is hij je vriendje ofzo?quote:
TV + TV kaart.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:42 schreef Neoktheone het volgende:
Ik zap de hele tijd weg naar Talpa, omdat ik benieuwd ben naar Oranje -17 en als ik terug zap is er weer gescoord. Ga dit de hele avond volhouden. Wordt het nog wel 10-0
hoe laat is dat en wordt dat uitgezonden?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van Ajax via Feyenoord naar AZ en Heerenveen. Ik zie een stijgende lijn. Dat wordt een hele mooie halve finale -17 straks
hahaha als ik terug kom doe ik dat ookquote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
TV + TV kaart.
Nog niets gemist
11 uur op Talpaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
[..]
hoe laat is dat en wordt dat uitgezonden?
TALPA. Over 10min.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
[..]
hoe laat is dat en wordt dat uitgezonden?
Ben jij nu zo dom of zijn ..... o nee, laat maar. Jij bent zo domquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Is hij je vriendje ofzo?Hij begon te schelden........
Erg handig jaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
TV + TV kaart.
Nog niets gemist
Zeg me dan eens wat ik fout doe man, ipv dom te gaan schelden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben jij nu zo dom of zijn ..... o nee, laat maar. Jij bent zo dom
En nu gaat meneer Jansen over de wedstrijd posten en andere reageren niet op zijn posts.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Zeg me dan eens wat ik fout doe man, ipv dom te gaan schelden.
Jij begint over domme Griekse namen, zodra iemand dan (heel normaal) iets terugzegt over je eigen naam en hoe buitenlanders (bijv. Grieken) naar jouw kijken, oftewel, kijk eens in de spiegel, dan wordt je opgefokt en moet die ander oprotten. En dus ben je domquote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Zeg me dan eens wat ik fout doe man, ipv dom te gaan schelden.
Laat nou eens rusten...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij begint over domme Griekse namen, zodra iemand dan (heel normaal) iets terugzegt over je eigen naam en hoe buitenlanders (bijv. Grieken) naar jouw kijken, oftewel, kijk eens in de spiegel, dan wordt je opgefokt en moet die ander oprotten. En dus ben je dom
heee jij komt nog wel uit enschedeééééé !!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
KLINK DAN EN DAVERJE FYR IN IT RUN
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@DG: sorry, had dit al getikt
Import hequote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef Boeman het volgende:
[..]
heee jij komt uit enschedeééééé !!
Volgens mij zit ik met een maat/kennis van jou (mijn buurjongen) op de MSN enzoquote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef Boeman het volgende:
[..]
heee jij komt nog wel uit enschedeééééé !!
oeh wie? voeg me anders es toequote:Op donderdag 29 september 2005 23:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik met een maat/kennis van jou (mijn buurjongen) op de MSN enzo
Had ik ook al gedaan SCHatquote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik heb SCH in Rodos even de stand door ge-SMSt.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef Thetallguy het volgende:
die goal van Yildirim
schot - been verdediger - hand keeper - lat - rug keeper been/voet keeper - paal - goal
En dat zegt een Bosschenaarquote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Het blijft kut publiek daar in heerenveen met hun jostie liedjes.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
jepquote:Op donderdag 29 september 2005 23:09 schreef Boeman het volgende:
keurig gedaan, 5-0
nu komt er een poule toch?
Oordeel niet over iets waar je klaarblijkelijk geen weet van hebtquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
in Den Bosch is het altijd stil.
Volgens mij is daar meer sfeer dan er in Den Bosch ooit geweest is...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Hey, blijf eens ontopic.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oordeel niet over iets waar je klaarblijkelijk geen weet van hebt
Op Open dag na dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oordeel niet over iets waar je klaarblijkelijk geen weet van hebt
en dat zegt iemand uit Emmen...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is daar meer sfeer dan er in Den Bosch ooit geweest is...
Ons stadion heeft niet voor niets de naam sfeerrijk meerdijk...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dat zegt iemand uit Emmen...
![]()
Dat was een mazzeltje, maar er zat veel overtuiging achter!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Die goal van Yildirim !
Klopt, wij zingen geen Albert West Ammirillo liedjes en weet ik veel wat voor blije klets daar voorbij kwam..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is daar meer sfeer dan er in Den Bosch ooit geweest is...
En trots zijn we!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was een mazzeltje, maar er zat veel overtuiging achter!
Men, wat mogen de Heerenveen fans trots zijn op de mannen, fantastisch!
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:04 schreef scheerenveen het volgende:
En trots zijn we!!!![]()
![]()
Vakje 10 was weer present, ongelofelijk wat een feest. En het mogen dan jostie-liedjes zijn, ik ben schor als een aap... En we hebben genoten, dus het zal me een worst wezen wat anderen er van vinden!!!![]()
Groot gelijk heb je!! heb gisteren echt genoten van Heereveen!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Schor, brak, maar met zo'n smile op mijn bek op m'n (groningse) werk!![]()
Wat is er mis mee om blije liedjes te zingen bij het voetbal? Je gaat juist naar het voetbal toe om plezier te hebben. Oh, het is zeker alleen stoer om je voor de doen als hooligan terwijll je bij het minste of geringste je broek al vol hebt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, wij zingen geen Albert West Ammirillo liedjes en weet ik veel wat voor blije klets daar voorbij kwam..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:03 schreef MaxPower het volgende:
Nou ja, als ik bij FCDB op de tribune zou zitten zou ik ook geen vrolijke liedjes zingen.
Degelijk tot goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:33 schreef SCH het volgende:
Angstig naar de mobiele telefoon zitten kijken - er kwam niks dus ik dacht dat het 0-0 was.
Het was natuurlijk veel te mooi om te sms-en. Bij 5-0 kreeg ik ineens twee sms-jes en heb de sirtaki gedanSCHt. Later nog de doelpunten gezien via de wereldomroep en echt genoten, super, wat een helden.
Hoe was Bosvelt?
Hij viel ook nog eens op het juiste moment uit, dat toont zijn klassequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
De toon werd natuurlijk gezet door jullie super-Griek.
Ondankbare hond, ik hoop dat ze in je tzatziki spugen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij viel ook nog eens op het juiste moment uit, dat toont zijn klasse![]()
Ik bid voor een spoedig herstel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ondankbare hond, ik hoop dat ze in je tzatziki spugen.
Dat was al z'n 2de snelle goal.
Uiteraard, alle Grieken zijn topquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
De toon werd natuurlijk gezet door jullie super-Griek.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:46 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Uiteraard, alle Grieken zijn top![]()
@ SCH, mot je hem echt niet
Zat jij wel in hetzelfde stadion? Ik vond Bosvelt echt dramatisch.quote:
Dat die kerel op t veld staat is al piure klassequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:52 schreef D1 het volgende:
[..]
Zat jij wel in hetzelfde stadion? Ik vond Bosvelt echt dramatisch.
Haalde de hele tijd de snelheid uit de aanval, draaivermogen ging ook op z'n allertraagst, en strooide met niet aankomende passes...
Nee dat in het Tsjechiesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:39 schreef anoukforza het volgende:
Nieuw Noord ?
Ostrava mooie stad, voor 5 euro je zus genueckt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:45 schreef Kriebbel het volgende:
Hé jongens wat stond er nou op dat spandoek in vak 10,11?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |