Jezus, wat ben jij sneu, klein kindquote:
Ik had verwacht dat ook AZ makkelijk mee zou kunnen.... maar ik heb er nog een beetje hoop ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Ludacriss het volgende:Het Nederlandse voetbal is blijkbaar van een nog slechter niveau dan ik eerst dacht... alleen Psv en Ajax kunnen dit jaar redelijk mee komen
Leg uitquote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Ludacriss het volgende:Het Nederlandse voetbal is blijkbaar van een nog slechter niveau dan ik eerst dacht... alleen Psv en Ajax kunnen dit jaar redelijk mee komen
Zet het 1-1 van Ajax naast de 5-3 verliezen van Az en denk erbij dat de een CL speelt en de ander Uefa en zie het verschil. Al heb ik liever dat Az door gaat natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2005 21:49 schreef okee6 het volgende:
[..]
Leg uit
eerst Brøndby en dan Praag, dat zijn bepaald geen topclubs
Kul. AZ wist niet wat te verwachten, had alleen wat DVD's van deze tegenstander en wordt met misfortuin weggebluft. Waar het eigen circulatievoetbal onspeelbaar was, weet het door driemaal te scoren nog wel de kansen in eigen hand te houden. Dus zeker een voldoende prestatie gezien de omstandigheden.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zet het 1-1 van Ajax naast de 5-3 verliezen van Az en denk erbij dat de een CL speelt en de ander Uefa en zie het verschil. Al heb ik liever dat Az door gaat natuurlijk![]()
Dat is toch bijna altijd zo. Het zijn de enige 2 grote ploegen die Nederland heeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Ludacriss het volgende:Het Nederlandse voetbal is blijkbaar van een nog slechter niveau dan ik eerst dacht... alleen Psv en Ajax kunnen dit jaar redelijk mee komen
Dat is niet het enige, de wedstrijd is sowieso irritant. Daarbij commentaar geven is ook niet het makkelijkste.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef F1Bas het volgende:
Ben ik de enige hier die deze commentator zo vervelend vind?
Die is hilarisch.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef F1Bas het volgende:
Ben ik de enige hier die deze commentator zo vervelend vind?
Ja ik ook maar er zit zo verdomde weinig overtuiging in. Dit gaan ze thuis ook niet meer goedmaken. Het middenveld is echt brak zonder Radomski en dan heb je aan Huntelaar ineens ook niet zoveel meer. Ik hoop dat Verbeek op tijd ingrijpt voordat alles al weer verloren is. Geef dan de jongeren maar een kans. Prager zou het stukken beter doen dan Bosvelt in deze vorm. Die loopt alleen maar in de weg, hoe sympathiek ik hem ook vind. En Bruggink mag ook wel naar RBC.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
Jammer voor je hoor SCH, ik had ze meer gegund vandaag..
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef tong80 het volgende:
Niet zo negatief man, er zijn grotere wonderen gebeurd in dat kleine kut-dorp.
Hansson is altijd betrouwbaar. Waterman blijft wel hoor, is niks beter of slechter dan de meeste keepers of Vandenbussche.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Bosvelt moest het altijd hebben van z'n inzet, hij joeg de boel op. Nu kan hij het niet meer belopen en heb je weinig meer aan hem. Breuer komt op het middenveld al helemaal tekort en ik vraag me af hoelang Verbeek Waterman nog laat staan, hij straalt allesbehalve zekerheid uit. Bruggink is de Bruggink allang niet meer, ook iets zorgwekkends.
Verdorie, ik weet zo niet iemand op te noemen die me in positieve zin opviel, Hansson misschien.
Bosvelt en Bruggink vind ik meer van het kaliber rollator-mod hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn op Hansson na allemaal van die jongetjes, daar kom je in Europa niet verder mee.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef Suijk het volgende:
Dat bloedend hoofd van Hansson was wel stoer. Ik denk trouwens dat het thuis nog wel te doen is. 2-0 winnen en in de verlenging weer scoren.
nou, nu zullen ze vast gaan winnen de volgende keer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:13 schreef SCH het volgende:
Max Power sms-ed dat hi de spelers zwaar heeft uigescholden.
PSV werd in de tweede helft ook overlopen, als je het op deze manier wilt gaan bekijken. Europees telt alleen het resultaat.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kul. AZ wist niet wat te verwachten, had alleen wat DVD's van deze tegenstander en wordt met misfortuin weggebluft. Waar het eigen circulatievoetbal onspeelbaar was, weet het door driemaal te scoren nog wel de kansen in eigen hand te houden. Dus zeker een voldoende prestatie gezien de omstandigheden.
Ajax daarentegen zwijnt in Kopenhagen en vergeet tegen een vervallen Sparta Praag de kansen dermate niet te benutten dat eenieder al op een nederlaag rekende. Enkel Babel en Sneijder schieten (op z'n zondags) raak, waardoor Ajax nog leeft. Bij Heerenveen zou Yildirim dat vanavond dus moeten doen, alleen moeten de Friezen zich daarnaast nog beroepen op mensen als Waterman en Drost. Dat maakt het (hulpeloze) verschil met de Amsterdammers.
Kortom eerder AZ verdient de plaats naast PSV, alhoewel de Eindhovenaren ook pas een wedstrijd ver zijn. Nederland slaat al met al een lamlendig figuur. Kijk alleen al eens naar hoeveel van de (betaalde) spelers een bal direct door weten te spelen in plaats van eindeloos de bal te draaien voor de juiste opening. De tegenstanders, ook geen wereldwonders, doen dat veel minder.
Huh heb ik je ge-smst? We hebben de spelers overigens niet uitgescholden, daar waren we te laf voor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:13 schreef SCH het volgende:
Max Power sms-ed dat hi de spelers zwaar heeft uigescholden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |