abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30616107
Mijn hemel
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_30616147
2-0
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30616176
Jammer kutdag voor nl voetbal .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30616184
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
2-0
Jezus, wat ben jij sneu, klein kind
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_30616219
Het Nederlandse voetbal is blijkbaar van een nog slechter niveau dan ik eerst dacht... alleen Psv en Ajax kunnen dit jaar redelijk mee komen
pi_30616279
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Ludacriss het volgende:
Het Nederlandse voetbal is blijkbaar van een nog slechter niveau dan ik eerst dacht... alleen Psv en Ajax kunnen dit jaar redelijk mee komen
Ik had verwacht dat ook AZ makkelijk mee zou kunnen.... maar ik heb er nog een beetje hoop ik.
pi_30616306
tja, AZ. f'noord en heerenveen spelen toch echt tegen vage tegenstanders ...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30616319
quote:
Leg uit

eerst Brøndby en dan Praag, dat zijn bepaald geen topclubs
pi_30616350
Wat een dramatisch voetbal van Heerenveen, er zit geen lijn in. Ze komen duidelijk kwaliteit tekort.
That's all folks!
pi_30616411
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:49 schreef okee6 het volgende:

[..]

Leg uit

eerst Brøndby en dan Praag, dat zijn bepaald geen topclubs
Zet het 1-1 van Ajax naast de 5-3 verliezen van Az en denk erbij dat de een CL speelt en de ander Uefa en zie het verschil. Al heb ik liever dat Az door gaat natuurlijk
  donderdag 15 september 2005 @ 21:54:47 #61
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30616507
nou ja, dat scheelt weer tijd om voetbal te kijken
Bernie en ik zijn tof.
pi_30616751
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:51 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Zet het 1-1 van Ajax naast de 5-3 verliezen van Az en denk erbij dat de een CL speelt en de ander Uefa en zie het verschil. Al heb ik liever dat Az door gaat natuurlijk
Kul. AZ wist niet wat te verwachten, had alleen wat DVD's van deze tegenstander en wordt met misfortuin weggebluft. Waar het eigen circulatievoetbal onspeelbaar was, weet het door driemaal te scoren nog wel de kansen in eigen hand te houden. Dus zeker een voldoende prestatie gezien de omstandigheden.

Ajax daarentegen zwijnt in Kopenhagen en vergeet tegen een vervallen Sparta Praag de kansen dermate niet te benutten dat eenieder al op een nederlaag rekende. Enkel Babel en Sneijder schieten (op z'n zondags) raak, waardoor Ajax nog leeft. Bij Heerenveen zou Yildirim dat vanavond dus moeten doen, alleen moeten de Friezen zich daarnaast nog beroepen op mensen als Waterman en Drost. Dat maakt het (hulpeloze) verschil met de Amsterdammers.

Kortom eerder AZ verdient de plaats naast PSV, alhoewel de Eindhovenaren ook pas een wedstrijd ver zijn. Nederland slaat al met al een lamlendig figuur. Kijk alleen al eens naar hoeveel van de (betaalde) spelers een bal direct door weten te spelen in plaats van eindeloos de bal te draaien voor de juiste opening. De tegenstanders, ook geen wereldwonders, doen dat veel minder.
pi_30617078
quote:
Dat is toch bijna altijd zo. Het zijn de enige 2 grote ploegen die Nederland heeft.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_30617291
goeie aanval, jammer van het buitenspel
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_30617298
GVD wat een triest gedoe zeg....zal dit seizoen helemaal wat worden met die playoffs.........
MOKUM XXX RATED
pi_30617314
Jammer, dan was het nog draaglijk geweest..
Get woke, go broke!
pi_30617661
Ben ik de enige hier die deze commentator zo vervelend vind?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_30617855
Het is wel tragisch vanavond omdat ze toevallig vandaag allemaal beroerd spelen. Maar des te zoeter kan het de volgende keer worden..
pi_30617882
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef F1Bas het volgende:
Dat is niet het enige, de wedstrijd is sowieso irritant. Daarbij commentaar geven is ook niet het makkelijkste.
sig verwijderd door FA
pi_30617899
Dit gaat hem niet meer worden denk ik vanavond..
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 donderdag 15 september 2005 @ 22:39:52 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_30617990
Slecht Heerenveen. Uitkijken dat het geen 3-0 wordt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 15 september 2005 @ 22:40:54 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_30618026
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:29 schreef F1Bas het volgende:
Die is hilarisch.

Het enige lichtpuntje vanavond, ik lig weer in een deuk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30618221
Mijn hemel... als ze over 2 weken weer zo spelen haalt geen van de 4 NL clubs de volgende ronde van de uefa cup
pi_30618237
Is 4 min erbij tegenwoordig de norm???
Get woke, go broke!
pi_30618343
Goede uitslag voor SCH.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30618367
SCH heeft zich van zijn beste kant laten zien .
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 donderdag 15 september 2005 @ 22:51:39 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_30618375
Dit is de meest klote uitslag. Waarschijnlijk moet je er thuis 4 maken.Dat kan ik hoop, maar ben bang.

pi_30618379
Drama-wedstrijd, voor zover ik het gevolgd heb.
sig verwijderd door FA
pi_30618491
Gewoon 5-0 winnen thuis.

Jezus Christus, wat heb ik me ge-ergerd, ik denk er over SCH maar even voor SC Heracles te laten staan.

Geen enkele speler haalt zijn niveau behalve Hansson. Bosvelt is een drama, Huntelaar en Yidlrim zijn niet de helft van vorig seizoen. Al die twijfel en die tikkies breed en terug
pi_30618655
Jammer voor je hoor SCH, ik had ze meer gegund vandaag..
Get woke, go broke!
pi_30618867
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
Jammer voor je hoor SCH, ik had ze meer gegund vandaag..
Ja ik ook maar er zit zo verdomde weinig overtuiging in. Dit gaan ze thuis ook niet meer goedmaken. Het middenveld is echt brak zonder Radomski en dan heb je aan Huntelaar ineens ook niet zoveel meer. Ik hoop dat Verbeek op tijd ingrijpt voordat alles al weer verloren is. Geef dan de jongeren maar een kans. Prager zou het stukken beter doen dan Bosvelt in deze vorm. Die loopt alleen maar in de weg, hoe sympathiek ik hem ook vind. En Bruggink mag ook wel naar RBC.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 september 2005 @ 23:19:21 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_30619444
Niet zo negatief man, er zijn grotere wonderen gebeurd in dat kleine kut-dorp.

pi_30619909
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:19 schreef tong80 het volgende:
Niet zo negatief man, er zijn grotere wonderen gebeurd in dat kleine kut-dorp.

Ben ik een keertje niet zo'n naieve, optimistische, blije doos die roept dat het allemaal nog wel goed komt
pi_30621160
Bosvelt moest het altijd hebben van z'n inzet, hij joeg de boel op. Nu kan hij het niet meer belopen en heb je weinig meer aan hem. Breuer komt op het middenveld al helemaal tekort en ik vraag me af hoelang Verbeek Waterman nog laat staan, hij straalt allesbehalve zekerheid uit. Bruggink is de Bruggink allang niet meer, ook iets zorgwekkends.

Verdorie, ik weet zo niet iemand op te noemen die me in positieve zin opviel, Hansson misschien.
That's all folks!
pi_30621235
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Bosvelt moest het altijd hebben van z'n inzet, hij joeg de boel op. Nu kan hij het niet meer belopen en heb je weinig meer aan hem. Breuer komt op het middenveld al helemaal tekort en ik vraag me af hoelang Verbeek Waterman nog laat staan, hij straalt allesbehalve zekerheid uit. Bruggink is de Bruggink allang niet meer, ook iets zorgwekkends.

Verdorie, ik weet zo niet iemand op te noemen die me in positieve zin opviel, Hansson misschien.
Hansson is altijd betrouwbaar. Waterman blijft wel hoor, is niks beter of slechter dan de meeste keepers of Vandenbussche.

Drost is redelijk, Pranjic bij vlagen.
pi_30621279
Het zijn op Hansson na allemaal van die jongetjes, daar kom je in Europa niet verder mee.
That's all folks!
pi_30621299
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn op Hansson na allemaal van die jongetjes, daar kom je in Europa niet verder mee.
Bosvelt en Bruggink vind ik meer van het kaliber rollator-mod hoor
pi_30621385
Ja klopt, die lopen er doorheen te slenteren.
That's all folks!
pi_30621417
Bosvelt liep echt in de weg.

Hansson komt tenminste nog geschonden uit de strijd. We missen Vayrynnen en Radomski enorm, of zo'n John de Jong.
pi_30621595
Dat bloedend hoofd van Hansson was wel stoer. Ik denk trouwens dat het thuis nog wel te doen is. 2-0 winnen en in de verlenging weer scoren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30621608
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef Suijk het volgende:
Dat bloedend hoofd van Hansson was wel stoer. Ik denk trouwens dat het thuis nog wel te doen is. 2-0 winnen en in de verlenging weer scoren.
pi_30626959
Max Power sms-ed dat hi de spelers zwaar heeft uigescholden.
pi_30626980
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:13 schreef SCH het volgende:
nou, nu zullen ze vast gaan winnen de volgende keer.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_30643226
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:02 schreef okee6 het volgende:

[..]

Kul. AZ wist niet wat te verwachten, had alleen wat DVD's van deze tegenstander en wordt met misfortuin weggebluft. Waar het eigen circulatievoetbal onspeelbaar was, weet het door driemaal te scoren nog wel de kansen in eigen hand te houden. Dus zeker een voldoende prestatie gezien de omstandigheden.

Ajax daarentegen zwijnt in Kopenhagen en vergeet tegen een vervallen Sparta Praag de kansen dermate niet te benutten dat eenieder al op een nederlaag rekende. Enkel Babel en Sneijder schieten (op z'n zondags) raak, waardoor Ajax nog leeft. Bij Heerenveen zou Yildirim dat vanavond dus moeten doen, alleen moeten de Friezen zich daarnaast nog beroepen op mensen als Waterman en Drost. Dat maakt het (hulpeloze) verschil met de Amsterdammers.

Kortom eerder AZ verdient de plaats naast PSV, alhoewel de Eindhovenaren ook pas een wedstrijd ver zijn. Nederland slaat al met al een lamlendig figuur. Kijk alleen al eens naar hoeveel van de (betaalde) spelers een bal direct door weten te spelen in plaats van eindeloos de bal te draaien voor de juiste opening. De tegenstanders, ook geen wereldwonders, doen dat veel minder.
PSV werd in de tweede helft ook overlopen, als je het op deze manier wilt gaan bekijken. Europees telt alleen het resultaat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30643254
Overigens denk ik dat mijn volgende column over Bosvelt gaat...

Danijel Pranjic haalde een nipte voldoende gisteren, vond ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30652568
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:13 schreef SCH het volgende:
Huh heb ik je ge-smst? We hebben de spelers overigens niet uitgescholden, daar waren we te laf voor.

Ik ben weer terug trouwens. Best gezellig, 15 uur in een busje.
pi_30655029
Was het gezelligste eraf denk ik. Wel enorm gaaf dat je er geweest bent natuurlijk.
That's all folks!
pi_30655101
Bosvelt niet halen was de beste zet van Feyenoord afgelopen zomer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31014678
Hopelijk kan Heerenveen morgen nog stunten en doorgaan naar de volgende ronde.
  donderdag 29 september 2005 @ 00:09:25 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31014855
Heb de TT effe omgedraaid
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')