En nu weer over de wedstrijd graag...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:36 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Niet als buitenlander die hier mag verblijven neeMoet je eens kijken wat ze met mij in Griekenland zouden doen als ik daar ging wonen om daar commentaar te leveren.
Ik zeg doe je bestquote:Op donderdag 29 september 2005 22:42 schreef Neoktheone het volgende:
Ik zap de hele tijd weg naar Talpa, omdat ik benieuwd ben naar Oranje -17 en als ik terug zap is er weer gescoord. Ga dit de hele avond volhouden. Wordt het nog wel 10-0
Is hij je vriendje ofzo?quote:
TV + TV kaart.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:42 schreef Neoktheone het volgende:
Ik zap de hele tijd weg naar Talpa, omdat ik benieuwd ben naar Oranje -17 en als ik terug zap is er weer gescoord. Ga dit de hele avond volhouden. Wordt het nog wel 10-0
hoe laat is dat en wordt dat uitgezonden?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Van Ajax via Feyenoord naar AZ en Heerenveen. Ik zie een stijgende lijn. Dat wordt een hele mooie halve finale -17 straks
hahaha als ik terug kom doe ik dat ookquote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
TV + TV kaart.
Nog niets gemist
11 uur op Talpaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
[..]
hoe laat is dat en wordt dat uitgezonden?
TALPA. Over 10min.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
[..]
hoe laat is dat en wordt dat uitgezonden?
Ben jij nu zo dom of zijn ..... o nee, laat maar. Jij bent zo domquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Is hij je vriendje ofzo?Hij begon te schelden........
Erg handig jaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
TV + TV kaart.
Nog niets gemist
Zeg me dan eens wat ik fout doe man, ipv dom te gaan schelden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben jij nu zo dom of zijn ..... o nee, laat maar. Jij bent zo dom
En nu gaat meneer Jansen over de wedstrijd posten en andere reageren niet op zijn posts.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Zeg me dan eens wat ik fout doe man, ipv dom te gaan schelden.
Jij begint over domme Griekse namen, zodra iemand dan (heel normaal) iets terugzegt over je eigen naam en hoe buitenlanders (bijv. Grieken) naar jouw kijken, oftewel, kijk eens in de spiegel, dan wordt je opgefokt en moet die ander oprotten. En dus ben je domquote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Zeg me dan eens wat ik fout doe man, ipv dom te gaan schelden.
Laat nou eens rusten...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij begint over domme Griekse namen, zodra iemand dan (heel normaal) iets terugzegt over je eigen naam en hoe buitenlanders (bijv. Grieken) naar jouw kijken, oftewel, kijk eens in de spiegel, dan wordt je opgefokt en moet die ander oprotten. En dus ben je dom
heee jij komt nog wel uit enschedeééééé !!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
KLINK DAN EN DAVERJE FYR IN IT RUN
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
@DG: sorry, had dit al getikt
Import hequote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef Boeman het volgende:
[..]
heee jij komt uit enschedeééééé !!
Volgens mij zit ik met een maat/kennis van jou (mijn buurjongen) op de MSN enzoquote:Op donderdag 29 september 2005 22:57 schreef Boeman het volgende:
[..]
heee jij komt nog wel uit enschedeééééé !!
oeh wie? voeg me anders es toequote:Op donderdag 29 september 2005 23:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik met een maat/kennis van jou (mijn buurjongen) op de MSN enzo
Had ik ook al gedaan SCHatquote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik heb SCH in Rodos even de stand door ge-SMSt.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef Thetallguy het volgende:
die goal van Yildirim
schot - been verdediger - hand keeper - lat - rug keeper been/voet keeper - paal - goal
En dat zegt een Bosschenaarquote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Het blijft kut publiek daar in heerenveen met hun jostie liedjes.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
jepquote:Op donderdag 29 september 2005 23:09 schreef Boeman het volgende:
keurig gedaan, 5-0
nu komt er een poule toch?
Oordeel niet over iets waar je klaarblijkelijk geen weet van hebtquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
in Den Bosch is het altijd stil.
Volgens mij is daar meer sfeer dan er in Den Bosch ooit geweest is...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Hey, blijf eens ontopic.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oordeel niet over iets waar je klaarblijkelijk geen weet van hebt
Op Open dag na dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oordeel niet over iets waar je klaarblijkelijk geen weet van hebt
en dat zegt iemand uit Emmen...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is daar meer sfeer dan er in Den Bosch ooit geweest is...
Ons stadion heeft niet voor niets de naam sfeerrijk meerdijk...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dat zegt iemand uit Emmen...
![]()
Dat was een mazzeltje, maar er zat veel overtuiging achter!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Die goal van Yildirim !
Klopt, wij zingen geen Albert West Ammirillo liedjes en weet ik veel wat voor blije klets daar voorbij kwam..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is daar meer sfeer dan er in Den Bosch ooit geweest is...
En trots zijn we!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was een mazzeltje, maar er zat veel overtuiging achter!
Men, wat mogen de Heerenveen fans trots zijn op de mannen, fantastisch!
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:04 schreef scheerenveen het volgende:
En trots zijn we!!!![]()
![]()
Vakje 10 was weer present, ongelofelijk wat een feest. En het mogen dan jostie-liedjes zijn, ik ben schor als een aap... En we hebben genoten, dus het zal me een worst wezen wat anderen er van vinden!!!![]()
Groot gelijk heb je!! heb gisteren echt genoten van Heereveen!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Schor, brak, maar met zo'n smile op mijn bek op m'n (groningse) werk!![]()
Wat is er mis mee om blije liedjes te zingen bij het voetbal? Je gaat juist naar het voetbal toe om plezier te hebben. Oh, het is zeker alleen stoer om je voor de doen als hooligan terwijll je bij het minste of geringste je broek al vol hebt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, wij zingen geen Albert West Ammirillo liedjes en weet ik veel wat voor blije klets daar voorbij kwam..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:03 schreef MaxPower het volgende:
Nou ja, als ik bij FCDB op de tribune zou zitten zou ik ook geen vrolijke liedjes zingen.
Degelijk tot goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:33 schreef SCH het volgende:
Angstig naar de mobiele telefoon zitten kijken - er kwam niks dus ik dacht dat het 0-0 was.
Het was natuurlijk veel te mooi om te sms-en. Bij 5-0 kreeg ik ineens twee sms-jes en heb de sirtaki gedanSCHt. Later nog de doelpunten gezien via de wereldomroep en echt genoten, super, wat een helden.
Hoe was Bosvelt?
Hij viel ook nog eens op het juiste moment uit, dat toont zijn klassequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
De toon werd natuurlijk gezet door jullie super-Griek.
Ondankbare hond, ik hoop dat ze in je tzatziki spugen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij viel ook nog eens op het juiste moment uit, dat toont zijn klasse![]()
Ik bid voor een spoedig herstel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ondankbare hond, ik hoop dat ze in je tzatziki spugen.
Dat was al z'n 2de snelle goal.
Uiteraard, alle Grieken zijn topquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
De toon werd natuurlijk gezet door jullie super-Griek.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:46 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Uiteraard, alle Grieken zijn top![]()
@ SCH, mot je hem echt niet
Zat jij wel in hetzelfde stadion? Ik vond Bosvelt echt dramatisch.quote:
Dat die kerel op t veld staat is al piure klassequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:52 schreef D1 het volgende:
[..]
Zat jij wel in hetzelfde stadion? Ik vond Bosvelt echt dramatisch.
Haalde de hele tijd de snelheid uit de aanval, draaivermogen ging ook op z'n allertraagst, en strooide met niet aankomende passes...
Nee dat in het Tsjechiesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:39 schreef anoukforza het volgende:
Nieuw Noord ?
Ostrava mooie stad, voor 5 euro je zus genueckt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:45 schreef Kriebbel het volgende:
Hé jongens wat stond er nou op dat spandoek in vak 10,11?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |