Ja best wel, maar toen waren we al op de terug weg 'gelukkig'. Ik heb natuurlijk very charming op d'r arm staan zuigen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:38 schreef melismay het volgende:Pijnlijk!
Maar nee het werkt niet, zoiets accepteerd mijn moeder allen maar van mijn klein achternichtje, niet eens van mij
Ik heb altijd al een hicky bij iemand achter willen laten, maar toch liever bij iemand die ik op een andere manier aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:44 schreef melismay het volgende:
Dat is inderdaad wel errug charming ja, maar wel ontzettend lief en dat is het belangrijkste natuurlijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:51 schreef melismay het volgende:
Maarre babe, ik ga slapen... Heb een vermoeiende dag achter de rugop je voorhoofd voor mooie dromen vannacht!
Sorrrrryyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]![]()
Noujah dan ga ik nog wel even lezen.trusten chick.
whehehehe nachtelijk gezuig..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja best wel, maar toen waren we al op de terug weg 'gelukkig'. Ik heb natuurlijk very charming op d'r arm staan zuigen.Ik ben te goed voor deze wereld.
Nouja zeg!Hoe durft ze!
quote:
Ow das minder... Anything you want to talk about?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef nixxx het volgende:
niet goed, niet slecht.. beetje numb
Als je straks 5 dezelfde mailtjes van me hebt.. mn gmail werkt niet mee, ik blijf het proberen en op sent drukken.quote:
what's happening?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef Wolkje het volgende:
Bah, ik heb ook echt een rotdag vandaag![]()
Das fijn ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:48 schreef Wolkje het volgende:
vooral iets met de overgang naar het volgende jaar van mijn studie, wat nog onzeker is, en het iedereen van de VU is op vakantie en ik heb last van mn rug![]()
en ik ben nu even weg, even naar buiten, rustiger worden![]()
vervelend, regeltjes van uni's etc..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:48 schreef Wolkje het volgende:
vooral iets met de overgang naar het volgende jaar van mijn studie, wat nog onzeker is, en het iedereen van de VU is op vakantie en ik heb last van mn rug![]()
en ik ben nu even weg, even naar buiten, rustiger worden![]()
"Wij" genieten van het zonnetje buiten . . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:01 schreef melismay het volgende:
Jullie posten niet echt door zonder mij he!?![]()
Boodschap ze!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef nixxx het volgende:
we kunnen echt niet zonder je mel
en nu ben ik naar de super dus spem het maar vol hier ik lees het later wel
Mits je toffer bent dan mn huidige huisgenoot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:02 schreef nixxx het volgende:
welke 4 mensen willen mij helpen om mijn 4 huisgenoten om te brengen en daarna hun plaats hier in huis over te nemen?![]()
Ik kan mn toffe huisgenoot natuurlijk ook gewoon meenemen. Ik moet alleen in Utrecht zijn, das wat minder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:33 schreef nixxx het volgende:
mooi.. ik bied 4 kamers in delft aan, vlakbij het station, dus mensen die in r'dam of den haag moeten zijn kunnen hier ook prima terecht
dat hou ik in gedachten danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat doe ik hier ook al!. Plus dat ons vuilnis in de schuur staat.![]()
Anders komen jullie gewoon hier wonen.![]()
ik wil een eigen thuis.. maar dan moet ik eerst een baan, maar dan moet ik eerst mijn laatste vakje doen en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:42 schreef QyRoZ het volgende:
Thuis.
Oh ja. Vuilnis weggooien. Verstandig.
jij kan ook bij Q. gaan wonen, gezelligquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil een huis kopen, dit is ook nog niet 100% mn eigen thuis.
Maar helemaal alleen wonen roeleert de pan uit.
als twist nu een beetje in de buurt van het centrum woont... *denk denk*quote:
10 minuutjes fietsen mên!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
als twist nu een beetje in de buurt van het centrum woont... *denk denk*
kijk... dat klinkt niet verkeerd... *twijfelt*quote:
goed plan.. ik ga even nadenken met mijn hoegaarden... samen komen we er wel uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan er niet meer tegen. Ik ga wat anders doen. Ik hoor het eindbesluit wel!!
Dat soort dingen maak ik me nou totaal niet druk over!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef nixxx het volgende:
ja, maar dit gaaat nog ergens over.. niet over welk paar schoenen het best bij een rokje past
Ja, maar wie wil daar nou heen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Voor mij is het Amersfoortse centrum 10 minuten lopen mên.
Ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil daar nou heen.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben lopend binnen een minuut bij een Blokker, zeikerd.
Omdat sommige mensen dingen die ze zien/horen nog wel eens verkeerd interpreteren. Daar kun je rare verhalen van krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo zijn roddels niet altijd de harde waarheid?
Hoe lui kun je zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:35 schreef QyRoZ het volgende:
Een verhuizing zit al in de planning. Maar verder dan ongeveer een kilometer zal het ws niet zijn.
Dat is inderdaad spannend, spannender dan hier, want ik heb geen bier in huis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga binnen enkele momenten naar de koelkast lopen om een blikje bier te pakken. Deze ga ik vervolgens consumeren. Dat is mijn hoogtepunt van de dag.
Wat een drogreden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:39 schreef QyRoZ het volgende:
Dat is verder van Enschede af, dus niet beter.
Ik denk dat hij bang is om bij jou in de buurt te komen wonen.quote:
Dat zou wel een echte goede reden zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bang is om bij jou in de buurt te komen wonen.![]()
Ach dat extra kwartiertje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, serieus. Als het dat niet was was ik ws wel in Utrecht gaan wonen.
Mits je aan de goede kant van de stad zit, dicht bij de snelweg. Waar het meestal niet leuk wonen is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ach dat extra kwartiertje.!
Me dunkt dat Utrecht duurder is dan Amersfoort.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:53 schreef QyRoZ het volgende:
In Utrecht zijn echt way meer betaalbare fatsoenlijke hokken dan in A'foort.
Dat zal je nog zwaar tegenvallen. Amersfoort is echt best wel duur. Er is ook verdomd weinig voor singles te vinden, waardoor hetgene wat er wel is erg duur is. Kijk maar eens op funda.nl voor rond de 130.000 voor iets wat geen portiekflat is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Me dunkt dat Utrecht duurder is dan Amersfoort.
Dat is helaas een trend, als single zijnde is het verdomd moeilijk om een betaalbare koopwoning te vinden indien je niet in een pauperwijk wilt wonen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zal je nog zwaar tegenvallen. Amersfoort is echt best wel duur. Er is ook verdomd weinig voor singles te vinden, waardoor hetgene wat er wel is erg duur is. Kijk maar eens op funda.nl voor rond de 130.000 voor iets wat geen portiekflat is.
ok jongens wie is er goed in knopen ontwarrenquote:Twisted_fok
Op de knoop in mn nek na wel goed.
Ik heb nou wel iets tofs gezien in A'foort, loopafstand van het centrum, station en mn werk. NIet groot, wel tof. Binnenkort eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is helaas een trend, als single zijnde is het verdomd moeilijk om een betaalbare koopwoning te vinden indien je niet in een pauperwijk wilt wonen.
ow je komt er voor de gezelligheid... ik dacht werkgerelateerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, en dan lekker om 22:00 de laatste trein terug uit Enschede nemen. Erg tof.![]()
Ik heb niet voor niets een auto gekocht.
Nee mên, ik heb daar 6 jaar gewoond, ben er weggegaan omdat daar geen werk te vinden is. Heb nu werk in Amersfoort. En daarom kan ik hier ook beter blijven wonen: ik heb een teringhekel aan teveel zinloos reizen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow je komt er voor de gezelligheid... ik dacht werkgerelateerd
Ja, iedere dag op en neer reizen naar Enschede is geen doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee mên, ik heb daar 6 jaar gewoond, ben er weggegaan omdat daar geen werk te vinden is. Heb nu werk in Amersfoort. En daarom kan ik hier ook beter blijven wonen: ik heb een teringhekel aan teveel zinloos reizen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok jongens wie is er goed in knopen ontwarreneen zien of twist een rubbernekkie is
Misschien kunnen we donderdag (mits ik komquote:
Naar Amersfoort in dat geval dan, was ik daar blijven wonen (ik had er echt graag willen blijven wonen, al mn vrienden wonen daar, hier ken ik welgeteld 1 persoon in de hele stad).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, iedere dag op en neer reizen naar Enschede is geen doen.
Amersfoort is met 50% gegroeid, afgelopen 10 jaar. Almere is er bijna niets bij. Met het verschil dat Amersfoort wel oud en mooi en tof is. Kwartiertje afstand van Utrecht, perfect.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef nixxx het volgende:
denk dat amersfoort ook juist zo duur is omdat het toch wel dichtbij utrecht ligt, en alle juppen kopen liever een huisje buiten utrecht voor hunvrouw
hond
en 2.1 kind
is het donderdag nou al een singles meet of ben ik nu abuis.. ik snap er geen reet meer van en wil ook geen 200 singlestopics doorkijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we donderdag (mits ik kom) om beurten proberen om die knoop in je nek te ontwarren.
![]()
nee apart is hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef QyRoZ het volgende:
En niets tegen Opel Vectra's en Golden Retrievers hè?
Vet lief. Melis had zich ook al aangeboden, dus ik heb iig een kandidaat als je niet komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we donderdag (mits ik kom) om beurten proberen om die knoop in je nek te ontwarren.
![]()
Neeheee. Donderdag is de verjaardag van Ynske, wat in mijn huis gaat worden gevierd. waar ik jou ook al voor had uitgenodigd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
is het donderdag nou al een singles meet of ben ik nu abuis.. ik snap er geen reet meer van en wil ook geen 200 singlestopics doorkijken
Wie komen er eigenlijk allemaal? Kijken of de batenhet winnen van de kosten in m'n kosten-baten-analyse.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vet lief. Melis had zich ook al aangeboden, dus ik heb iig een kandidaat als je niet komt.![]()
ow.. ok... nu snap ik het weer.. denk ik... ben ook niet zo slimquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neeheee. Donderdag is de verjaardag van Ynske, wat in mijn huis gaat worden gevierd. waar ik jou ook al voor had uitgenodigd.
Beetje blijven opletten hoor.
Nou, ik dacht laatst: ik ga aan Ynske vragen wie er allemaal komen. Het is tenslotte haar verjaardag. Maar zij wist het ook niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie komen er eigenlijk allemaal? Kijken of de batenhet winnen van de kosten in m'n kosten-baten-analyse.
Das prima. Bus 3 richting Zuilen, uitstappen bij halte concordiastraat. Dan weet je dat vast.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow.. ok... nu snap ik het weer.. denk ik... ben ook niet zo slim![]()
als ik nog kom dan bel ik wel
Dat is op zich een reden om te komen.quote:
Als het een beetje in de buurt van utrecht is kun je ook gewoon vanaf mijn huis erheen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is op zich een reden om te komen.Punt is alleen dat ik de volgende ochtend relatief vroeg ergens moet zijn en ik bovendien geen zin heb om de nachttrein te pakken.
Ach, ik moet ook om 9:00 weer in Alphen zijn hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is op zich een reden om te komen.Punt is alleen dat ik de volgende ochtend relatief vroeg ergens moet zijn en ik bovendien geen zin heb om de nachttrein te pakken.
Het is Leiden en pas om 10.00 uur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als het een beetje in de buurt van utrecht is kun je ook gewoon vanaf mijn huis erheen.
Ga jij meteen vanuit Alphen, of via Amersfoort?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ach, ik moet ook om 9:00 weer in Alphen zijn hoor.
Dat noemt ie vroeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is Leiden en pas om 10.00 uur.![]()
Via A'foort denk ik, kan ik mn auto nog ophalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga jij meteen vanuit Alphen, of via Amersfoort?
In ieder geval moet ik op het station opgehaald worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Via A'foort denk ik, kan ik mn auto nog ophalen.
Durf je je auto wel hier te zetten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Via A'foort denk ik, kan ik mn auto nog ophalen.
Was dat een hint. Moet Qyroz je met de auto meenemen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In ieder geval moet ik op het station opgehaald worden.![]()
Nou, niet zo zeer een hint aan het adres van QyRoZ, meer in het algemeen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Was dat een hint. Moet Qyroz je met de auto meenemen?
Ik zet hem ergens om een hoek neer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Durf je je auto wel hier te zetten?![]()
whehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zet hem ergens om een hoek neer.
Dat is waar, ik zal morgen de knoop doorhakken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar misschien wil Qyroz dat best wel even doen.![]()
En anders had Ynske dat ook al toegezegd dat te doen geloof ik.
Ik hoop op een goede uitkomst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, ik zal morgen de knoop doorhakken.
Ik ook, maar dat zegt op zich niets, ik doe wel vaker dingen die ik eigenlijk niet wil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik hoop op een goede uitkomst.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zegt op zich niets, ik doe wel vaker dingen die ik eigenlijk niet wil.![]()
Sorry, maar ik ben nou eenmaal pessimistisch van nature en ik word nerveus van enthousiaste mensen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
Doe je het weer! Mijn enthousiasme de grond in boren.![]()
Enthousiasme is stom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben nou eenmaal pessimistisch van nature en ik word nerveus van enthousiaste mensen.![]()
Ja, echte singles zijn nooit enthousiast!quote:
Ik vermaak me er op z'n tijd anders nog wel. Sowieso wil ik de tijd die ik aan Fok besteed drastisch gaan inperken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:39 schreef QyRoZ het volgende:
Dit is leuker, singles is een kutreeks geworden.
Dat zeg ik ook al 5 jaar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermaak me er op z'n tijd anders nog wel. Sowieso wil ik de tijd die ik aan Fok besteed drastisch gaan inperken.
Ja, maar je ligt dan ook nog zo'n 100.000 posts op me voor.quote:
Ik ben ook heel eng.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben nou eenmaal pessimistisch van nature en ik word nerveus van enthousiaste mensen.![]()
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar je ligt dan ook nog zo'n 100.000 posts op me voor.![]()
Af en toe is het er nog steeds vermakelijk idd, maar meestal niet meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermaak me er op z'n tijd anders nog wel. Sowieso wil ik de tijd die ik aan Fok besteed drastisch gaan inperken.
Ja, de reden dat ik twijfel is ook dat ik bang ben je huis niet levend te zullen verlaten.quote:
Goed hè?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
begin jij nou ook al mijn enthousiasme te temperen!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, de reden dat ik twijfel is ook dat ik bang ben je huis niet levend te zullen verlaten.![]()
Ach, dat heb ik ook al meerdere keren gedaan hoor. Je moet banger voor de buren zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, de reden dat ik twijfel is ook dat ik bang ben je huis niet levend te zullen verlaten.![]()
de overburen, de nieuwe buren zijn wel oke volgens mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook al meerdere keren gedaan hoor. Je moet banger voor de buren zijn.
Wat hebben die buren dan gedaan waar jij bang van geworden bent?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook al meerdere keren gedaan hoor. Je moet banger voor de buren zijn.
jij ook al?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja Q, vertel het eens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat hebben die buren dan gedaan waar jij bang van geworden bent?![]()
Ik denk niet dat je echt wil dat we die vraag waarheidsgetrouw beantwoorden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:57 schreef Twisted_fok het volgende:
My god, wat voor reputatie heb ik hier?![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je echt wil dat we die vraag waarheidsgetrouw beantwoorden.![]()
Dat is inderdaad eng, dat heeft zelfs m'n homohuisgenoot nog nooit gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:04 schreef QyRoZ het volgende:
Dan heb je de gay neighbour from outer hell nog nooit ontmoet.
ik wil nu alvast even melden dat mocht ik komen de enigen die aan mijn kont mogen zitten twist en mel zijn.. nou ja en ynske dan als verjaardagskadootjequote:
Wat een eer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil nu alvast even melden dat mocht ik komen de enigen die aan mijn kont mogen zitten twist en mel zijn.. nou ja en ynske dan als verjaardagskadootje
dan schiet je nek spontaan uit de knoopquote:
Moet ik al gaan blozen of komt dat later pas?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan schiet je nek spontaan uit de knoop
ik ben in een goeie bui... dat mag je zelf beslissenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ik al gaan blozen of komt dat later pas?
Ik mag aan Nixxx zijn kont zitten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil nu alvast even melden dat mocht ik komen de enigen die aan mijn kont mogen zitten twist en mel zijn.. nou ja en ynske dan als verjaardagskadootje
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik mag aan Nixxx zijn kont zitten!
Je sig, ook DH gekeken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik mag aan Nixxx zijn kont zitten!
Is dat alles?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet de hele avond.. je mag er even bewonderend in knijpen
Zag het op het voorstukje, dus vandaarquote:
Ik moet toch op tijd naar huis, dus dat hou ik wel volquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet de hele avond.. je mag er even bewonderend in knijpen
als je heel lief bent mag je er nog een keertje in knijpenquote:
Woest Aantrekkelijk & Uitermate Weergaloos, WAUW?quote:
maar als ik kom, wat nog geen zekerheid is dan ben ik er pas laatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet toch op tijd naar huis, dus dat hou ik wel vol
Dat vind ik nou echt heel tof van je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je heel lief bent mag je er nog een keertje in knijpen
Blame Melis!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Woest Aantrekkelijk & Uitermate Weergaloos, WAUW?
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt heel tof van je.
Hoezo? Zei Melis dat ze je WEERGALOOS vindt?quote:
Damn, dan ga ik je misschien niet eens meemakenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar als ik kom, wat nog geen zekerheid is dan ben ik er pas laat
Ik heb je niet gedwongen om m in je sig te zettenquote:
Ik heb er heul niet bij gezet dat het over mij gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo? Zei Melis dat ze je WEERGALOOS vindt?![]()
Ik wist wel dat je het stiekem over mij had.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb er heul niet bij gezet dat het over mij gaat.
Ze snappen m niet he?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb er heul niet bij gezet dat het over mij gaat.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het stiekem over mij had.![]()
Is WAUW soms net zoiets als TIPS, maar dan anders?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maakt ook niet zoveel uit. Voorlopig hoef ik zelfs geen wauw.![]()
Nou als er 1 om de hoek komtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maakt ook niet zoveel uit. Voorlopig hoef ik zelfs geen wauw.![]()
TIPSquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is WAUW soms net zoiets als TIPS, maar dan anders?![]()
Voor mij ook, moet er om 5.30 uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:33 schreef QyRoZ het volgende:
Sleepytime ongeveer.
Tuurlijk, je weet toch dat ik zo benquote:
Wat een tijd !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Voor mij ook, moet er om 5.30 uit
Techniek Intelligentie Persoonlijkheid Spelinzicht of zo iets. Melis als Ajaxied zijnde weet dat vast wel.quote:
Sletje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk, je weet toch dat ik zo ben
Uhmmm nee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Techniek Intelligentie Persoonlijkheid Spelinzicht of zo iets. Melis als Ajaxied zijnde weet dat vast wel.
oh oke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Techniek Intelligentie Persoonlijkheid Spelinzicht of zo iets. Melis als Ajaxied zijnde weet dat vast wel.
Het is net zo'n soort afkorting zal ik maar zeggen. Alleen heeft TIPS betrekking op voetballers en WAUW vermoedelijk op mensen met het mannelijk geslacht.quote:
Ja voor dat laatste moeten we ook maar wat verzinnen jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:39 schreef nixxx het volgende:
PLORK.. dat weet ik dan weer wel.. en IPH
WAUW, slaat dat op het duo mel en twist? WA-UW dus?
Er begint zowaar een kwartje te vallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is net zo'n soort afkorting zal ik maar zeggen. Alleen heeft TIPS betrekking op voetballers en WAUW vermoedelijk op mensen met het mannelijk geslacht.![]()
Gelukkig, dan kan ik m'n computer afsluiten en wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er begint zowaar een kwartje te vallen.
IPH weet ik maar PLORK.,, Heb ik vast ook al wel eens gehoord. Ik wil het ook eigenlijk niet weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:39 schreef nixxx het volgende:
PLORK.. dat weet ik dan weer wel.. en IPH
WAUW, slaat dat op het duo mel en twist? WA-UW dus?
kwartjes worden niet meer geaccepteerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er begint zowaar een kwartje te vallen.
Je mag alleen weg als je donderdag naar utrecht komt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik m'n computer afsluiten en wat anders gaan doen.![]()
Prachtig Lijf Ontzettende Rot Kop..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
IPH weet ik maar PLORK.,, Heb ik vast ook al wel eens gehoord. Ik wil het ook eigenlijk niet weten.
Morgen komt er al dan niet witte rook naar buiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je mag alleen weg als je donderdag naar utrecht komt.
Alles is ook zo duur tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
kwartjes worden niet meer geaccepteerdis nu 20 ct om hersens aan de gang te krijgen
Die valt nog best mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Prachtig Lijf Ontzettende Rot Kop..
oke oke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Morgen komt er al dan niet witte rook naar buiten.![]()
het zal maar tegen je gezegd worden... dan ben je er mooi klaar mee..quote:
Het is ook niet echt de bedoeling dat tegen iemand te zeggen, maar guys onder elkaar toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
het zal maar tegen je gezegd worden... dan ben je er mooi klaar mee..![]()
Trusten babe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef melismay het volgende:
Schatjes, ik ga slapen... Ben niet moe, maar ik moet er morgen echt te vroeg uit.....
dat wil nog wel eens misgaan... mits alcohol...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is ook niet echt de bedoeling dat tegen iemand te zeggen, maar guys onder elkaar toch.![]()
Dat is een beetje jammer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat wil nog wel eens misgaan... mits alcohol...
* nixxx knipt het licht uit..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is een beetje jammer.
Ik ga ook slapen. Doe jij het licht uit Nixxx?![]()
Pheno!!!!quote:
Nee, niet echt . . .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:53 schreef melismay het volgende:
Das neit bepaald handig nee...
Lekker geslapen?
Nou niet gelijk zo gaan zeuren hè, dan open je toch 2 IE venstersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
Best leuk twee topics met dezelfde mensen
Waar zie je me zeuren?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:27 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou niet gelijk zo gaan zeuren hè, dan open je toch 2 IE vensters
Wat is er met jou gebeurd!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:27 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper® geeft may een liefkozend kuzzie
Zo voor alle ergernis
Hier is het gezelligerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
Ja das dan wel weer ergens jammer jaquote:
Dank jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja das dan wel weer ergens jammer ja
Jeuj!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:34 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ben gewoon vrolijk
So enjoy the moment, won't last long
IEquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:27 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou niet gelijk zo gaan zeuren hè, dan open je toch 2 IE vensters
Zekersquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:26 schreef Godlike02 het volgende:
Mijn lang weekend was goed. Met een kutdag erachter aan geplaktquote:
Modjes komen niet zo vaak langs hier, alleen als je het over hen hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:10 schreef Godlike02 het volgende:
Ik blijf dan wel wat langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |