Ja best wel, maar toen waren we al op de terug weg 'gelukkig'. Ik heb natuurlijk very charming op d'r arm staan zuigen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:38 schreef melismay het volgende:Pijnlijk!
Maar nee het werkt niet, zoiets accepteerd mijn moeder allen maar van mijn klein achternichtje, niet eens van mij
Ik heb altijd al een hicky bij iemand achter willen laten, maar toch liever bij iemand die ik op een andere manier aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:44 schreef melismay het volgende:
Dat is inderdaad wel errug charming ja, maar wel ontzettend lief en dat is het belangrijkste natuurlijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:51 schreef melismay het volgende:
Maarre babe, ik ga slapen... Heb een vermoeiende dag achter de rugop je voorhoofd voor mooie dromen vannacht!
Sorrrrryyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]![]()
Noujah dan ga ik nog wel even lezen.trusten chick.
whehehehe nachtelijk gezuig..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja best wel, maar toen waren we al op de terug weg 'gelukkig'. Ik heb natuurlijk very charming op d'r arm staan zuigen.Ik ben te goed voor deze wereld.
Nouja zeg!Hoe durft ze!
quote:
Ow das minder... Anything you want to talk about?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef nixxx het volgende:
niet goed, niet slecht.. beetje numb
Als je straks 5 dezelfde mailtjes van me hebt.. mn gmail werkt niet mee, ik blijf het proberen en op sent drukken.quote:
what's happening?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef Wolkje het volgende:
Bah, ik heb ook echt een rotdag vandaag![]()
Das fijn ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:48 schreef Wolkje het volgende:
vooral iets met de overgang naar het volgende jaar van mijn studie, wat nog onzeker is, en het iedereen van de VU is op vakantie en ik heb last van mn rug![]()
en ik ben nu even weg, even naar buiten, rustiger worden![]()
vervelend, regeltjes van uni's etc..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:48 schreef Wolkje het volgende:
vooral iets met de overgang naar het volgende jaar van mijn studie, wat nog onzeker is, en het iedereen van de VU is op vakantie en ik heb last van mn rug![]()
en ik ben nu even weg, even naar buiten, rustiger worden![]()
"Wij" genieten van het zonnetje buiten . . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:01 schreef melismay het volgende:
Jullie posten niet echt door zonder mij he!?![]()
Boodschap ze!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef nixxx het volgende:
we kunnen echt niet zonder je mel
en nu ben ik naar de super dus spem het maar vol hier ik lees het later wel
Mits je toffer bent dan mn huidige huisgenoot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:02 schreef nixxx het volgende:
welke 4 mensen willen mij helpen om mijn 4 huisgenoten om te brengen en daarna hun plaats hier in huis over te nemen?![]()
Ik kan mn toffe huisgenoot natuurlijk ook gewoon meenemen. Ik moet alleen in Utrecht zijn, das wat minder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:33 schreef nixxx het volgende:
mooi.. ik bied 4 kamers in delft aan, vlakbij het station, dus mensen die in r'dam of den haag moeten zijn kunnen hier ook prima terecht
dat hou ik in gedachten danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat doe ik hier ook al!. Plus dat ons vuilnis in de schuur staat.![]()
Anders komen jullie gewoon hier wonen.![]()
ik wil een eigen thuis.. maar dan moet ik eerst een baan, maar dan moet ik eerst mijn laatste vakje doen en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:42 schreef QyRoZ het volgende:
Thuis.
Oh ja. Vuilnis weggooien. Verstandig.
jij kan ook bij Q. gaan wonen, gezelligquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil een huis kopen, dit is ook nog niet 100% mn eigen thuis.
Maar helemaal alleen wonen roeleert de pan uit.
als twist nu een beetje in de buurt van het centrum woont... *denk denk*quote:
10 minuutjes fietsen mên!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
als twist nu een beetje in de buurt van het centrum woont... *denk denk*
kijk... dat klinkt niet verkeerd... *twijfelt*quote:
goed plan.. ik ga even nadenken met mijn hoegaarden... samen komen we er wel uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan er niet meer tegen. Ik ga wat anders doen. Ik hoor het eindbesluit wel!!
Dat soort dingen maak ik me nou totaal niet druk over!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef nixxx het volgende:
ja, maar dit gaaat nog ergens over.. niet over welk paar schoenen het best bij een rokje past
Ja, maar wie wil daar nou heen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Voor mij is het Amersfoortse centrum 10 minuten lopen mên.
Ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil daar nou heen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |