Over minder dan 2 uur kan ik immers zo vredig fokkend gaan inslapen. Daarom heb ik me de laatste dagen beziggehouden met mijn Fok!testament.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Your Personal Day of Death is...
Tuesday, August 30, 2005
Nou das snel !!
Iemand nog zin in een geweldige date met mij ?
Jij mag mijn avatar... daar staan ze op.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef super-muffin het volgende:
mag ik jou tietenfoto's? dan krijg ik een tagje!
Ja maar ik doe een vooraankondiging zodat het minder onverwachts komt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Pool het volgende:
Das de tweede al deze week.
Je weet nog niet hoe weinig het is...quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Nee!We zouden nog een gebakkie doen bij Dudok.
![]()
Wel tof van je nalatenschap.![]()
Ach, het gebaar zegt meer dan 1.000 woorden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:43 schreef ondeugend het volgende:
Je weet nog niet hoe weinig het is...
Jij de koffie ik de taartquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach, het gebaar zegt meer dan 1.000 woorden.![]()
We nemen er dan maar eenvan, en RB past wel bij.
![]()
En nu wordt ik uitgescholden voor n00b.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef juiced het volgende:
Stel je eerst even voor anders. Weten we ook wie er dood gaat.
Zouden ze Rotterdams of Amsterdams doen daarquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:59 schreef juiced het volgende:
[..]
En nu wordt ik uitgescholden voor n00b.
krakenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zouden ze Rotterdams of Amsterdams doen daar
nee daar heb ik recht op!!! hoe vaak heb ik gepost dat ik je avatar super stoer vind?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij mag mijn avatar... daar staan ze op.![]()
Daar zit jij al jaren op te geilen hè ?quote:
Ja dat is wel waar....quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee daar heb ik recht op!!! hoe vaak heb ik gepost dat ik je avatar super stoer vind?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar....
He verdorie ... ik ben nog niet eens dood en er is al ruzie over de erfenis....
Oke, jij mag mijn avatar, jij waardeert hem vast meer dan die andere mijnheer.
Daar hoeft geen stekker voor uit te worden getrokken..... Fok ligt voor het gootste gedeelte al vanzelf steeds plat.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:17 schreef GewoneMan het volgende:
als dat gebeurd moet fok MINIMAAL 3 maand rouwen!!! goffer meteen gesloten![]()
Ach ... onze alleraardigste kasta.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
Ach, houd je syfilisbek toch gewoon een keer dicht, aandachtsgeile stinkhoer....
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar zit jij al jaren op te geilen hè ?
Hmmmmmm.......
Nou, je probeert zelf aandacht te trekken met je stoere praat.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
Ach, houd je syfilisbek toch gewoon een keer dicht, aandachtsgeile stinkhoer....
Ok, belabel een ander dan niet voor aandachtsgeil terwijl je hetzelfde doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:39 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
[..]
En hé, het is wederom gelukt.
Sssssstttt. als hij zo doet, kunnen we gerust zijn en weten we dat hij niet ziek is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:41 schreef Extremini het volgende:
[..]
Ok, belabel een ander dan niet voor aandachtsgeil terwijl je hetzelfde doet.
Ach.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
[..]
Och, zwaar weekend gehad, dus wel ietwat softer dan normaal...
Ik denk dat ik je teleur moet stellen.... damn wat een zware dagen zijn dit voor je !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:56 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
[..]
Ik hang m'n pik wel in je lijk...
Zolang je je bek maar houdt, ben je immers nog wel neukbaar...
Je moet !!!quote:
Ik waarschuw je... ik ontbind vast heel snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:58 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
[..]
Hoezo teleurstellen? M'n pik gaat gewoon in je lijk hoor, met of zonder je toestemming...
Nah genoeg genoten weer... ga gauw naar het voorspel topic.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:02 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
[..]
Des te meer gaten waar ik in kan porren [afbeelding]
Let dan ook op zeg !quote:
Hey, ik heb nog 23 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Let dan ook op zeg !
Op 8 maart dit jaar schreef ik al dat ik vandaag zou overlijden... je had allang je neukavances kunnen maken.
Succes !quote:
Oeh, lekkur, ik word gedwongenquote:
Ik zeg trusten en morgen leef je nog lang en gelukkigquote:
Ja ... ze maken het wel spannend hè ? Rustig inslapen is er dus niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:36 schreef kutvent het volgende:
Jeetje zeg, wat duurt dat lang!
Nu heb je me gekwetst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:35 schreef Super_Kloon het volgende:
Ga dood en blijf dood.
als je naar de hel gaat is het Rotterdams, anders Amsterdamsquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zouden ze Rotterdams of Amsterdams doen daar
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had nog wel even een levensverzekering van 5 miljoen op je hoofd gezet.
Moet de financiering morgen nog wel terugbetalen met 25 % rente.![]()
COOL !quote:
Ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je naar de hel gaat is het Rotterdams, anders Amsterdams
SSSSSSSSSST !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof dat ze met de duivel heeft geslapen..
Ik weet van niksquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof dat ze met de duivel heeft geslapen..
En dat pretendeert zich als een duiveltje....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet van niks![]()
He, Ondeugend, top dat je er nog bent![]()
Dat vraag je niet aan een vrouw !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:16 schreef Slaaitjuh het volgende:
tering dit duurt wel lang zo.
mag ik vragen op welke leeftijd het betreffende persoon overleden is/gaat overlijden?
ik ben anders. ik vraag dat wel aan een vrouw.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een vrouw !![]()
Maar ik had gisteren (dinsdag moeten overlijden)
Ik bedenk me trouwens net dat de site een andere tijdszone kan hebben. Misschien moet ik een dag als marge aanhouden.
Oke anders is prima...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ik ben anders. ik vraag dat wel aan een vrouw.
dan zou ik van die plotse extra dag gebruik maken en er flink op los nuekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke anders is prima...
Ik had op mijn 35e moeten overlijden....
VEEEEEEEEEEEL te jong dus.... nu ga ik al het lot tarten
Wat denk je wat ik vandaag heb gedaanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:30 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
dan zou ik van die plotse extra dag gebruik maken en er flink op los nueken
.
je bent nu op Fok! dus nu nuek je niet,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat denk je wat ik vandaag heb gedaan
![]()
Hel op aarde enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En dat pretendeert zich als een duiveltje....
Af en toe ben je zo voorspelbaar...quote:
Tot bloedens toe al !!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:32 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
je bent nu op Fok! dus nu nuek je niet,
ik zou me serieus suf nueke tot me jonkheer eraf valt!![]()
Het was niet eens Morwen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Af en toe ben je zo voorspelbaar...
Volgens mij wil jij me gewoon slaan !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hel op aarde enzo![]()
Ik hou je liever nog even hier![]()
Slaap lekker jongetje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle gaat toch maar weer het bedje inkruipen
Dag, ruggengraatje van me![]()
Zover is het alquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
zoiets ja! ben je dat nog van plan?
van mij?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:49 schreef ondeugend het volgende:
Baggerreply... ik had je sterker gehoopt.
Wat doe jij zo wakker om deze tijd ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:54 schreef Patrick281 het volgende:
Wie heeft het anders als ondertitel.![]()
Stiekem ben je gewoon bezorgd om mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:07 schreef Patrick281 het volgende:
Stress = honger, en ik lag in bed en moest toch even checken of de winst al binnen was.
![]()
![]()
Het leven is te kort om te slapenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:09 schreef ondeugend het volgende:
Stiekem ben je gewoon bezorgd om mij.
Kom... gaan we slapen ?
Hahahaha VETklep !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het leven is te kort om te slapen![]()
zeker in jouw positie
, en verder kom ik net weer boven met toastjes zalmsalade, tomaat en franse kaas.
![]()
Maar gisteren zou ik het eraf sporten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:13 schreef ondeugend het volgende:
Hahahaha VETklep !
Vroeger ging je ook gewoon door, het hele gebeuren heeft je wel veranderd.quote:Ik neem het risico... weltrusten.![]()
dat lijkt me logisch jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ik denk dat ze niet meer reageert.![]()
Is dat dat ene van dat bedrijf dat iets met staal etc doet, want dan ben ik collega!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Nee!We zouden nog een gebakkie doen bij Dudok.
![]()
Ze wassen ook geld wit zoals in de bouw, dus misschien heeft het cafe met het 1 na lekkerste gebak van Nederland een gemeenschappelijk management.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:26 schreef Namoh het volgende:
Is dat dat ene van dat bedrijf dat iets met staal etc doet, want dan ben ik collega!!
quote:
Pssssssst je kan hem gewoon stelen hoor...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
alleen erf ik dan niet je avatar![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pssssssst je kan hem gewoon stelen hoor...
Hadden we een date afgesproken dan ?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
daar doe ik niet aan![]()
gaat onze date nog wel door ?![]()
Ze is er nogquote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hadden we een date afgesproken dan ?
Natuurlijk.... je komt zo maar niet van me af.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze is er nog![]()
Het lot aan het tarten zie ik.............I like it![]()
ja en je gaat me niet vertellen dat je het vergeten bent hequote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hadden we een date afgesproken dan ?
Ik doe mijn best, al lijkt het gebakkie onverwoestbaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
Zeg, je gaat wel voordat'die Alto versleten is heH?![]()
Wat jij doet moet je zelf weten, maar op die auto dat hok moet je zuinig zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:25 schreef ondeugend het volgende:
Ik doe mijn best, al lijkt het gebakkie onverwoestbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |