Zouden ze Rotterdams of Amsterdams doen daarquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:59 schreef juiced het volgende:
[..]
En nu wordt ik uitgescholden voor n00b.
krakenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zouden ze Rotterdams of Amsterdams doen daar
nee daar heb ik recht op!!! hoe vaak heb ik gepost dat ik je avatar super stoer vind?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij mag mijn avatar... daar staan ze op.![]()
Daar zit jij al jaren op te geilen hè ?quote:
Ja dat is wel waar....quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee daar heb ik recht op!!! hoe vaak heb ik gepost dat ik je avatar super stoer vind?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar....
He verdorie ... ik ben nog niet eens dood en er is al ruzie over de erfenis....
Oke, jij mag mijn avatar, jij waardeert hem vast meer dan die andere mijnheer.
Daar hoeft geen stekker voor uit te worden getrokken..... Fok ligt voor het gootste gedeelte al vanzelf steeds plat.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:17 schreef GewoneMan het volgende:
als dat gebeurd moet fok MINIMAAL 3 maand rouwen!!! goffer meteen gesloten![]()
Ach ... onze alleraardigste kasta.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
Ach, houd je syfilisbek toch gewoon een keer dicht, aandachtsgeile stinkhoer....
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar zit jij al jaren op te geilen hè ?
Hmmmmmm.......
Nou, je probeert zelf aandacht te trekken met je stoere praat.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:21 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
Ach, houd je syfilisbek toch gewoon een keer dicht, aandachtsgeile stinkhoer....
Ok, belabel een ander dan niet voor aandachtsgeil terwijl je hetzelfde doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:39 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
[..]
En hé, het is wederom gelukt.
Sssssstttt. als hij zo doet, kunnen we gerust zijn en weten we dat hij niet ziek is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:41 schreef Extremini het volgende:
[..]
Ok, belabel een ander dan niet voor aandachtsgeil terwijl je hetzelfde doet.
Ach.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
[..]
Och, zwaar weekend gehad, dus wel ietwat softer dan normaal...
Ik denk dat ik je teleur moet stellen.... damn wat een zware dagen zijn dit voor je !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:56 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
[..]
Ik hang m'n pik wel in je lijk...
Zolang je je bek maar houdt, ben je immers nog wel neukbaar...
Je moet !!!quote:
Ik waarschuw je... ik ontbind vast heel snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:58 schreef KastaNovaartuigje het volgende:
[..]
Hoezo teleurstellen? M'n pik gaat gewoon in je lijk hoor, met of zonder je toestemming...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |